mala-karta написав:а я випадково виявила, що мій Ромка САМ навчився рахувати до 3, і знає різні фігури, велике-маленьке, високе-низьке.
Це при тому, що ми дійсно того спеціально не вчили.
Ну як САМ? Ні я не применшую здібностей Ромчикови, ні. Просто невже ти ніколи йому нічого не рахувала?
Я от рахую все що рахується - пальці, кубики, пташки, кроки, гудзики, ложки, так само з кольорами, формами......От гараж будуємо "один кубик жовтий, другий кубик - червоний" - і шо це як не навчання у формі гри? Мовчки ж грати не будеш, а дитина навіть якщо і неповторює, але все собі в голівці на полички складає.
Я за навчання в грі, але звісно без фанатизму :)