Напишу свою думку яка вже ту в цій темі звучала, бо з кожним роком я в ній утверджуюся. Кожному віку - свої книги, свої іграшки, все своє.
Ми читали перший раз Лісову школу рано, на памятаю вже коли, треба по цій темі подивитися, потім ще раз, потім ще раз перед школою, потім в самій школі. Щоразу дитина сприймає по іншому, "з висоти свого досвіду" так би мовити. Спочату теж упускала в літературі такі слова як "дурний" і тому подібні, потім почала прислухатися до дитячого спілкування. ООООО!!!! то взагалі окрема тема. Давно вже не опускаю нічого, читаю все, стараюся пояснити все що питає, і що не питає, але я бачу що "в недоумении". Зараз вважаю що в 3-4 роки нема чого переводити час на книги типу Лісової школи, детективів Матюшкіної і ще багато чого. Ближче до 6-ти - саме то!
Шапочку і кит - ми читали минулого року, і цього роу читатимемо ще раз обовязково, бо вже по розмовах бачу, що розуміння буде більш глибшим.
Зараз тісно спілкуюся з 4-5 класами. В лісовій школі - то навіть не квіточки)))) то так, бутончики)))))