Natalinda » 09 жовтня 2017, 21:23
Я теж деякі слова давніше ще пояснювала, то знає, ще якось до отого пальця не дійшли, я те слово може за все життя раз пять вживала, а може й ні)))) Чогось мені воно не той во)))))
Про права
Діти, та що там діти, і дорослі теж зараз в переважній більшості мають лише права. Про обовязки ніхто не говорить. Вчитися, слухати, зважати на інших то не обовязково. Я про роботу свою роздумую просто. Щораз щось видумуєш, щоб цікаво було, і ніби ж цікаво їм, але не слухають нічого. Хочуть щось робити, але що робити теж не слухають, відразу кричать поможіть/зробіть мені
І якби то тільки в мене так, то я з радістю погоджуюся що я неможу знайти підхід до дітей, і вчителька з мене ніяка і не прогресивна я і так далі, але так скрізь! І в першому класі на англійській, і в пятому в мене, та і в старшокласників на туризмі не сильно краще, дуже багато всього в голові, дуже особливі діти зараз підібралися, дуже багато спостережень/вражень/висновків..... Діти позадомом зовсім не такі як вдома......
І ще роздумую про те, що багато дітей зараз перенасичені враженнями..... важко їх зацікавити чимось.....
Ну я теж за виховання, бо така вже є.... і не виховувати неможу просто, бо це для мене переступити через себе, а я трохи егоїстка))))
Просто спостегіраю зараз за двома вихованими спокійними пятикласниками..... решта зовсім не такі.... і їх легше, ....., напевне тому що їх більшість.....
Висновків не робила ще.... залишу роботу - тоді може й зроблю висновки....
Піду ще потім у шкільні балачки побалакати
"люди ніколи й нікому не встигають ані подякувати за добро, ані відплатити за свої образи. Нікому. Навіть собі. І майже ніколи не є напваки"
М.Матіос