mala-karta написав:тобто, я так розумію, під зомбуванням мається на увазі даремне проведення часу і звичка до програм?
ні не лише ;) бо це все є і у тих хто зависає в соцмережах, і тих хто любить годинами посидіти за телефоном, і тих що соняшник лузає і ....
це лише називається - марнувати час
Таранька вже достатньо всього висловила. Добавлю ще свого ;)
зомбування заключається в тому що людям нав'язують певну категорію цінностей -
- секс і побільше (фільми, реалітішоу, кліпи)
- насилля (хіба вже фільми цікаві будуть якщо там когось не вбили? чи машину не потрощили)
- гомосексуалізм - це нормально!
А чому так рідкі теми на телебаченні які піднімають питання цінностей людини?
- чому такий малий відсоток про чистоту любові? про щасливі сімї? про вірність? про тверезість? про те як засуджують гомосексуалізм? про дружбу? про Бога?
- чому нам так цікаво дивитися про подружню зраду? чому нам подобаються гостросюжетні фільми?
та тому що ми вже зомбовані ;)
Якби такі фільми показали в молоді роки нашим бабусям-дідусям - що вони сказали? що їм сподобалося? ні - вони б осуджували.
І не тому що вони не сучасні. А тому що в них були інші духовні норми.
Так само ми ще не достатньо зомбовані, щодо гомосексуалізму - все таки ще більшості не приємні сцени (наприклад) поцілунків двох чоловіків і тд.
А Європі це нормально! чому? бо вже поглинули ту "цукерочку", що їм дали
Духовна зміна людини, яка приводить до зменшення людських цінностей, проходить не лише через телевізор. Але й через інші ЗМІ.
Усе що вище я перерахувала можна знайти і на комп'ютері.
Але ви можете собі самі фільтрувати що вам до вподоби.
Музикант на комп'ютері більше знайде про і все для музики, аніж в телевізорі
Фотограф те ж саме. Танцюрист, економіст, програміст, бухгалтер, вчитель ...
це про професійний розвиток.
А про духовний? можна знайти фільми, мультфільми, статті, в тому числі і наукові (креаціонізм), групи.
Зайнятися соціальною діяльністю тощо.
навіть здебільша можна уникнути реклами - переглядати завантажений фільм, виключити банери з голими ****ками тощо.