Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
«Реакція на раннє навчання може проявитися не відразу, але вона все одно відгукнеться через роки, вилившись відхиленнями в емоційно-особистісних взаєминах з іншими людьми, тіках, неврозах, нав'язливих рухах, заїкання, дизартрії (порушення мови).»-жесть, правда.
«Коли малюкові замість ігор, потішок, дитячих пісеньок та віршиків дають вивчати цифри і букви, формування емоційної сфери загальмовується. Заповнити цей пробіл буде дуже важко. » -ну чого замість, якщо це лише 5-7 хвилин вдень. Що я зроблю, якщо дитина, маючи тисячу іграшок біжть вранці до столу, бере книжку і каже «мама цитати». І от думаю чого у нас нема якоїсь золотої середини? Я не є прихильником раннього розвитку, можливо навіть навпаки, але якщо дитина сама тягнеться, то що казати-ану викинь книжку і бери машику?. Якщо хтось з вас не є противником вивчення букв та цифр в рочок з копійками, то розкажу таке.
Я вичитала чудовий спосіб вивчити з дитиною букви і навчити читати в принципі - швидко, просто, цікаво і недорого. Правда букви ми вже знаємо, навіть не поняла коли він їх вивчив (я кілька раз включила йому презентацію з буквами, пока сама снідала), а тепер спробую вчити буквосполучення. Отже, вам треба кольорові олівці і папір, або дошка та кольорові крейди. На папері / дошці одним кольором малюємо букви (не все - декілька) кожну по два рази, але в різних місцях . Потім змінюємо колір і обводимо кружечком одну букву, напр.. "Б", і озвучуємо, але не букву "Бе", а звук - "Б"; просимо малюка знайти таку ж і озвучити. Дитина знаходить (можна допомогти спочатку) і озвучує, ви - обводите знайдену другу літеру "Б" і з'єднуєте обидві "Б" лінією. Далі міняєте колір і повторюєте все з іншого буквою, - і так з кожною - один колір - одна пара букв. Коли літери вивчені, переходимо на прості склади: так само пишемо пари складів, але спочатку на одну і ту ж голосну - "БЕ-БЕ", "КЕ-КЕ", "Се-Се" ... Потім те ж, але вже НЕ на одну голосну - "ТУ-ТУ", "ЖИ-ЖИ" ... потім прості слова з двох складів, як ОСА, ЖУК, МАМА. Мій Юрчик вже знає всі букви, лиш звичайно деякі з них звучать як одна, типу ш,щ, ж… Ну тобто як знає, впізнає їх. Знати-це вміти писати їх. Я не те що прихильник такого раннього вчення, все вийшло само собою, тож думаю чого не спробувати. Хоча знаю, що є дітки які знали букви в 1,6 але читати почали мало не в 5 років. Але є і такі що в 3 з копійками читають. Це все індивідуально, але ж приємно. Ще нам тато купив "Букварь для малышей от 2 до 5" Е.Бахтиной, він на превеликий жаль на російській мові, але такий кльовий я просто в шоці як кльові асоціації зроблені. Про цифри. Ми вміємо рахувати до 10, але це просто він запам’ятав, тобто він поки що не розуміє що таке 2 машинки що таке 4 що таке 8. Як навчити розрізняти кількість-я от не знаю. Діліться і ви своїми підходами і випробуваннями.