Глобальні оголошення!



Аутизм

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Аутизм

Повідомлення Радмила » 07 січня 2017, 00:46

Annike написав: Annike
Знаю дівчинку а ще більше її маму, не шукайте чуда , там де його не має. Не стається чудес з дітьми аутистами. Все через щоденну працю батьків , фахівців, співпрацю з лікарями. Тільки так.
Зображення
Зображення
Щастя є
Радмила Офлайн


Почуваюся, як вдома
 
Повідомлень: 1285
З нами з: 29 листопада 2009, 15:06
Нагороди: 3
випускниця школи материнства (1) гостренький язичок (1) за тривале грудне вигодовуванн (1)
Дякував (ла): 1321 раз.
Подякували: 1747 раз.
Діти: Старша донечка Менша донечка

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 01 лютого 2017, 14:47

Ланка написав:...Щодо аутизму- це
- праця й надовго- психолога,через арт терапію(з аутятками вона подібна чимось до ABA терапії), корекція поведінки з подальшим рухом до навчання дитини,
пропонується мікрополяризація, вдома- TLP online , праця на моторику,увагу, невролог та психіатр- разом дивляться та ведуть дитину,
радять-хто зможе - проходити кінезіотерапію с їхнім Геною..
Я ,можливо ще раз поїду у Центр-через неділю- до усіх зимових свят хочу вирішити чи братимемо TLP online...вабить що це не потребує постійних наїздів у Киів...

А що таке TLP online? Чому не потребує постійного перебування у кліниці?
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 59
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення Ланка » 04 травня 2017, 19:14

Що таке TLP online і чим ця методика відрізняється від Томатіс-терапії?

TLP online це нейроакустичний метод оптимізації роботи мозку, розроблений компанією «Advanced Brain Technologies»
На відміну від Томатіса- результат йде від часу-тобто вимагає тривалого курсу прослуховування, до півроку на курс. На відміну від Томатіса- працює через два вуха (Томатіс подається через праве).
Визнана єдиною методикою ідеальної для аутистів і при ЗПРР,
також-єдина методика яка показана і дозволена при епілепсії.
Найкраще поєднувати з роботою невролога і психолога.
Ефективність-така ж як у програми Intime.
чому вдома? тому що ви самостійно купуєте навушники.провайдер тільки говорить які саме рекомендує використовувати Advanced Brain Technologies:
моделі навушників: AKG K 99, Sennheiser HD 280, Sennheiser HD 518. Чим ширше діапазон частот здатні відтворювати навушники, тим краще, мінімальні вимоги 18-22000 Гц.
Програма не змінюється кожен місяць.ЇЇ можуть змінювати за результатами обстеження, за результатами впливу.
Ця методика- тривалого впливу і результат повільний але вірний.
слухаєте вдома, 15 хвилин по два рази .
провайдер-центр стимулювання мозку, в них є сайт-можна почитати більше.
Ланка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 68
З нами з: 22 червня 2016, 20:03
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 62 раз.
Діти: Ліза, Егор,Данилко
10 років, 6 років, 4 роки

Re: Аутизм

Повідомлення Annike » 05 травня 2017, 13:53

Ланка, Ви використовуєте TLP online у лікуванні? Яким чином ми могли б спробувати цей метод, може щось підкажете? Куди звернутись?
Annike Офлайн

Аватар користувача
Тільки роззираюся
 
Повідомлень: 11
З нами з: 03 червня 2013, 08:16
Дякував (ла): 26 раз.
Подякували: 7 раз.
Діти: Андрій
Ріана

Re: Аутизм

Повідомлення Ланка » 09 листопада 2018, 18:57

по-перше вибачаюсь що довго не писала на форумі. ми переїджали,виїжджали та знов повернулися у рідну країну :)
коротко відповім на попереднє питання- так я використовую багато методик у лікуванні моєї дитини, маю на увазі що багато захворюванб що пов,язані з затримками у розвитку- не беруться тільки ліками або ліками. для мене- найкращий шлях-то комплексний підхід. Приємно було побачити що більшість методик що ми використовували тут- точно также використовують у лікуванні й за кордоном,я познайомилася з тими методиками як томатіс та тлп- у польщі та Германії, також дещо побачила у Америці.алеж ціни..наші дітки з затримками та на інвалідності- це не діти що живутьу європі. Там-інше відношення у всіх,починаючи з твоїх сусідів..
отож- так я й тут користуюся методикою TLp online/
Лікуємося ми у Центрі Стимулювання Мозку,київ.
Не знайшла я ще кращу клініку за обладнання та методиками зібраними докупи у одному місці, дещо є у нас а дещо у інших але у центрі стимулювання-є все що нам потрібно та гарні спеціалісти...
збираюся потрошку писати та ділитися інформацією про те що ми використовуємо з методик.
наразі- напишу про просту та непросту методику(допоміжну)- це окситерапія.
Ланка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 68
З нами з: 22 червня 2016, 20:03
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 62 раз.
Діти: Ліза, Егор,Данилко
10 років, 6 років, 4 роки

Re: Аутизм

Повідомлення Ланка » 01 грудня 2018, 19:37

Томатіс і аутизм
Метод «Томатіс» - не є панацеєю для аутизму. Проте, слухова терапія може значно полегшити життя багатьох аутистів, послаблюючи симптоми захворювання. Найчастіше «Томатіс» використовується поряд з іншими терапіями. Стимулюючи слухову систему, а через неї і мозок, метод «Томатіс» здатний зменшити аутичні симптоми.

Однак кожен з аутизмом людина індивідуальна і може давати різні реакції на програму. У деяких випадках ми можемо спостерігати перші результати протягом декількох тижнів, іноді це може відбуватися набагато довше. Також, прогрес ніколи не йде по прямій лінії. Трапляються як вдалі, так і невдалі дні. Але ми завжди рухаємося вперед, особливо коли Ви оціните результат через кілька місяців.

У більшості випадків «Томатіс» демонструє поліпшення в наступному:

Зменшується гіперчутливість до звуків:
кращепереноситься різного роду шум;
починається більше взаємодія з тим, що відбувається навколо, тому що зменшується вразливість від оточуючих звуків;
і, як результат, зменшуються гнівні реакції і повторювана поведінка;
більше звертається увага навколо себе.
Зменшується боязнь тактильного контакту:
зменшується боязнь тактильного контакту, і виникає бажання взаємодіяти з іншими. Це більше соціалізується;
діти стають більш люблячими, ніжними. Дитина може підійти і сісти до Вас на коліна, чекаючи обіймів.
Відбуваються зміни з промовою:
у аутистів з відсутністю мови, змінюється рецептивна мова. Вони можуть почати вокалізіровать, видавати звуки або лепетати, експериментуючи з голосом;
у дітей з більш розвиненими мовленнєвими навичками, може покращитися експресивна мова. З'являються більш довгі речення, і підбираються більш підходящі слова для опису. Можливе використання особистих займенників, таких, як «Я» або «ТИ» замість звернення до себе в третій особі. Краще володіння мовою веде до бажання комунікувати.
Відбуваються зміни зі смаком, поліпшується сприйняття їжі:
ті, хто розбірливий в їжі, можуть почати приймати різноманітну їжу, включаючи їжу різної структури.
Змінюється уявлення про самого себе:
як тільки з'являється взаємодія зі своїм голосом, відразу поліпшується власне уявлення. Вони усвідомлюють, що у них є голос!
Поліпшуються соціальні навички:
з'являється більший зоровий контакт;
краще дотримання інструкцій;
самостійна ініціація контакту і комунікації.
Менш агресивна поведінка:
зниження агресії по відношенню до оточуючих і до самих себе;
зниження повторюваного поведінки.
Поліпшується візуальний контакт:
«Погляд в очі» і осмислення того, що Ви говорите;
поява більшої уваги тому, що бачить дитина.
Ланка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 68
З нами з: 22 червня 2016, 20:03
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 62 раз.
Діти: Ліза, Егор,Данилко
10 років, 6 років, 4 роки

Re: Аутизм

Повідомлення Ланка » 01 березня 2019, 23:29

Шкала Спостереження для Діагностики Аутизму (ADOS) є «золотим стандартом» для оцінки і діагностики аутизму
Фіксуються дані за такими параметрами:

Мова і комунікація:
Мова - кількість слів, пропозицій, інтонація, ехолалії
Спроби привернути увагу
Стереотипні слова або пропозиції
діалог
вказування пальцем
жести
Соціальна взаємодія:
Погляд в очі
Реакція на ім'я
Вираз обличчя
спільні дії
Якість соціальної ініціативи
взаємність
Ігри - функціональні, символічні та включають уяву.

Різноманітна гра дитини, її якість
Чи є гра «понарошку»
якість уяви
Стереотипну поведінку і обмежені області інтересу:
сенсорні відчуття
самостимуляція
повторювані дії
Агресія і самоагрессия
ADOS складається з 4-х модулів. Кожен раз використовується тільки один модуль, найбільш підходящий рівню розвитку дитини - на основі розмовної мови і хронологічного віку.

Модуль 1 застосовується до тих дітей, які не використовують фразову мову постійно;
Модуль 2 - до тих, які використовують фразову мову, але не говорять вільно;
Модуль 3 - до вільно говорить дітям;
Модуль 4 - до вільно говорить підліткам і дорослим.

Запис і докладніше тут: 093 170 2841
Ланка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 68
З нами з: 22 червня 2016, 20:03
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 62 раз.
Діти: Ліза, Егор,Данилко
10 років, 6 років, 4 роки

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 24 травня 2019, 09:42

Інтимна пластика що вирішує проблеми після пологів

види процедур

Найбільш популярна процедура - вагінопластіка. Вона являє собою хірургічну корекцію форми і розмірів піхви з повною або частковою реконструкцією передньої або задньої стінки при різних видах вагінального пролапсу. Пластика передньої стінки проводиться при пролапсі сечового міхура або уретри в вагіну, задньої стінки - при пролапсі кишечника. Існує безліч сучасних технік проведення такої операції, в тому числі і реконструктивні операції зі створенням штучного каналу піхви із застосуванням шкірних графтов, взятих з інших частин тіла пацієнта. Внутрішня поверхня штучної вагіни при цьому відтворюється з використанням амниотических мембран, шкірних клаптів або пересадки ділянок слизової оболонки.

Окремий напрямок вагінопластікі представлено елективної хірургією. Елективна вагінопластіка - хірургічне омолодження піхви. Найчастіше для цього застосовуються лазерні технології, зокрема, ербієвий лазер. Лазерна вагінопластіка дозволяє підвищити тонус м'язів вагіни, провести ліфтинг тканин піхви і відновити пружність в інтимній зоні. Вплив лазерного випромінювання стимулює скорочення волокон, що складаються з колагену і еластину, активує фібробласти і викликає утворення нового колагену. Як результат, просвіт вагіни звужується і її стінки стають більш пружними.

Затребуваною процедурою у жінок після вагітності є ліфтинг вагіни - звуження входу в піхву, розширеного внаслідок пологів. Процедура дуже добре переноситься, проста у виконанні і є малоінвазивної техніку, при якій косметичні дефекти промежини усуваються за допомогою імплантації двобічної саморозчинної нитки.

Не менш популярна Лабіопластика - зменшення розміру статевих губ, як великих, так і малих (частіше - малих). Надлишкові тканини статевих губ видаляються, а потім проводиться ушивання країв, так, що через деякий час після операції не залишається ніяких слідів хірургічного втручання. Така процедура може проводитися із застосуванням як класичних методів хірургії, так і з використанням лазерної апаратури. Одне з багатьох переваг хірургічного лазера полягає в тому, що він дозволяє мінімізувати крововтрату і значно знизити ризик ускладнень (наприклад, інфікування операційної рани).
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 59
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 06 вересня 2019, 19:17

Остеопатія і аутизм

Остеопатію можна виділити як метод лікування аутизму, це скоріше напрямок в медицині якому піддаються практично всі захворювання.
     Остеопатія не використовує ні хірургічних інструментів, ні таблеток, ні обладнання, застосовуються тільки руки остеопата. Її методи абсолютно нешкідливі, а ефективність остеопатіческой лікування у багатьох випадках в декілька разів вище, ніж в традиційній медицині. У США і Англії остеопатія давно визнана, у Франції ж остеопатія знаходиться на етапі офіційного визнання.
     Основним інструментом як діагностики, так і лікування є чуйні руки остеопата. Одним із прийомів мануального впливу є пальпація, ледь помітне нам вплив пальцями на тіло людини.
     Справа в тому, що всі органи в нашому організмі рухливі відносно один одного, остеопат з бездоганним знання анатомії і фізіології людини без праці знаходить не рухомий або недостатньо рухливий орган тим самим визначаючи причину недуги. Впливаючи на анатомічні структури тіла, тобто наші органи, звільняючи їх від функціональних блоків і відновлюючи при цьому циркуляції рідин в організмі, остеопат усуває наші недуги.
     Застосовується остеопатія при діагностиці та лікуванні практично всіх захворювань, причому абсолютно не маючи протипоказань, найбільшого ефекту вдається домогтися при лікуванні дітей так як їх органи знаходяться в стадії розвитку і зростання. Великих успіхів остеопатії в лікуванні новонароджених: родові травми, ДЦП, гіперзбудливість, відрижка, блювота і т.д, причому діагностувати деякі захворювання і без праці їх вилікувати можна на самих ранніх етапах життя дитини (часом в перші години його життя).

Лікування аутизму остеопатії: При лікуванні аутизму остеопат впливає на крижі і на череп головного мозку, нормалізує рух рідин в області голови. При скруті відтоку рідини, збільшується тиск, знижується харчування, утворюються застої і шлаки, в разі недостатнього припливу знижується тиск, що так само негативно позначається на роботі головного мозку. Нормалізація руху рідини в області черепа усуває недостатність уваги, гіперактивність, втома, стомлюваність, запаморочення, головний біль ...
     Остеопатія більш ефективна при органічній природі аутизму, тобто в разі якщо причиною аутизму є органічне ураження головного мозку, в результаті чого атрофія (відмирання) будь-яких частин головного мозку. Фізика даного процесу дуже проста: організм для виведення токсинів закачує в череп головного мозку більше рідини, яка не встигає оттекать, що призводить до збільшення внутрішньочерепного тиску з витікаючими від сюди наслідками; остеопат в свою чергу знижує внутрішньочерепний тиск поліпшуючи відтік рідини.

Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 59
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 09 вересня 2019, 22:30

истовувати систему PECS при аутизмі
1. Це система навчання
Всупереч поширеній помилці, PECS - це не назва для картинок з символами. Так, іноді ми називаємо самі картинки, які ми використовуємо в цій системі, PECS, а також називаємо папку з цими картинками «папка PECS», але цей термін НЕ є синонімом картинок, візуального розкладу або символів для комунікації. У мене свій «пунктик» на тому, що люди неправильно використовують цей термін, тому що насправді PECS - це СИСТЕМА з навчання навичкам комунікації. Ця система складається з декількох етапів (з шести, якщо говорити точніше). Ці етапи засновані на науці про вербальному поведінці - області прикладного аналізу поведінки, яка присвячена всім видам мовної поведінки, включаючи текст, усне мовлення і всі форми комунікації. Система включає в себе окремі стадії з навчання різним навичкам, в тому числі того, як висловити прохання за допомогою картинки, як відрізняти одне зображення від іншого, як іти до іншої людини або в інше приміщення заради комунікації, а пізніше, як коментувати і використовувати інші функції комунікації. На всіх цих стадіях система моделює усне мовлення і заохочує її розвиток.

2. Вона робить акт комунікації наочним
Комунікація не зводиться до того, щоб просто щось назвати або попросити. Комунікативні порушення у людей з аутизмом заважають їм зрозуміти сам процес комунікації. Людина повинна знати, що саме треба повідомити, а також як привернути увагу іншої людини, передати повідомлення і наполягати на передачі повідомлення, поки він не досягне успіху або не потерпить явну невдачу. Що добре в системі PECS, так це те, що під час написання повідомлень дитина повинна знайти потрібне зображення, привернути увагу партнера по комунікації і зробити обмін зображення на предмет. Якщо партнер не візьме зображення, то комунікація не відбулася. Це робить акт комунікації наочним. Люди з РАС часто намагаються передати повідомлення за допомогою усного мовлення, але при цьому не привертають уваги співрозмовника, і їх повідомлення ігнорується. Або вони намагаються один раз і здаються, якщо їм ніхто не відповідає. Передача зображення з рук в руки означає, що не можна сказати щось з іншого кутка кімнати і очікувати, що тобі дадуть відповідь. Комунікація стає наочною і зрозумілішою.

3. Вона навчає починати комунікацію самостійно
Для людей з аутизмом характерні труднощі з ініціацією дій. Це означає, що багато хто з них будуть сидіти і чекати, поки хто-небудь не запитає: «Чого ти хочеш?», Або не протягне їм систему допоміжної комунікації, щоб вони щось повідомили. Не знаю як ви, але якщо я сиджу за столом і хочу ще картоплі, то я не чекаю, поки хтось помітить, що я чогось хочу, і запитає мене про це. Замість цього я привертаю увагу того, хто сидить ближче всього до картоплі, і прошу його передати її. Точно також, я не чекаю, поки мені дадуть зображення, щоб я могла про щось попросити. Навіть якщо я не говорю тією ж мовою, що і навколишні, я постараюся залучити їх увагу та вкажу на картинку, намалюю або використовую іншу стратегію. Це і є самостійне початок комунікації, і ми повинні навчити йому дітей. Вони повинні бути в змозі озвучити свої потреби, бажання і думки так само, як і всі ми. Для цього вони повинні самі починати комунікацію. У багатьох випадках ми повинні ВЧИТИ їх цього.

В системі PECS ми не використовуємо фрази або інструкції на кшталт «Чого ти хочеш?» Замість цього ми спеціально створюємо ситуації, коли дитина захоче щось попросити, а потім друга людина, не кажучи ні слова, починає підказувати йому фізично, стоячи позаду. Поступово ці підказки зменшуються, і дитина вчиться самостійно починати обмін зображеннями з партнером по комунікації, щоб отримати якесь заохочення. В результаті, дитина починає самостійно повідомляти, чого він хоче, і потім його вчать долати відстань до зображень і до партнера по комунікації, щоб передати йому повідомлення.

4. Вона може зменшити небажану поведінку
Є дослідження, які показали, що якщо застосування PECS починає виконувати ту ж функцію, що і проблемна поведінка, то це небажану поведінку починає зменшуватися. Зрозуміло, якщо я б'ю інших людей, щоб мені дали попити або улюблену іграшку, і на це вказує функціональний аналіз поведінки, то ви можете навчити мене самостійно просити те, що мені потрібно, і така комунікація замінить небажану поведінку. Це дуже простий приклад, і дуже часто все набагато складніше, але численні дослідження вказують на те, що чим краще у людини (з аутизмом або без нього) навички комунікації, тим менше у нього буде проблемної поведінки.

5. Вона може сприяти розвитку усного мовлення
Багато батьків (і педагоги) бояться, що будь-який вид допоміжної комунікації завадить розвитку усного мовлення дитини. Немає жодного дослідження, яке б говорило про те, що це так. Насправді, дослідження показують, що PECS (і деякі інші види альтернативної комунікації) з плином часу можуть призвести до збільшення усного мовлення. Деякі діти природним чином перестають використовувати PECS, коли у них розвивається усне мовлення, тому мова більш проста і ефективна. У систему PECS включені протоколи підкріплення і стратегії для заохочення і розвитку саме усного мовлення. Поява навичок комунікації підвищує ймовірність, що дитина буде використовувати усне мовлення, і якщо дитина не володіє усною мовою в достатній мірі, система надасть йому функціональний спосіб комунікації.

6. Її дуже легко зрозуміти
Картинку зрозуміти дуже просто. Жестова мова і усне мовлення деяких людей буває складно розібрати, і це призводить до постійних ситуацій, коли людину не розуміють. Картинки зрозуміє хто завгодно (бо ми використовуємо підписи до кожної картинки) і де завгодно. Це робить комунікацію успішною і ефективною в різних місцях і ситуаціях, що, в свою чергу, заохочує подальший розвиток комунікації.

7. Її застосування постійно розширюється
Коли дитина навчилася робити обмін однієї картинки на предмет, то його вчать долати відстань до папки з картинками і до партнера по комунікації. В рамках системи комунікація дитини розширюється, коли його вчать використовувати не одну картку, а дошку з пропозицією, в результаті чого він може описувати предмети, які він просить, а потім і коментувати те, що відбувається.

8. Вона спирається на сильні сторони дитини
Люди з аутизмом зазвичай (але не завжди) мають слабкі навички рухової імітації, дрібної моторики і репрезентативною пам'яті. Однак найчастіше у них краще розвинені здатності до зорового сприйняття і розрізнення зорових образів. Оскільки PECS - це стратегія, заснована на зоровому виборі, вона спирається на сильні сторони дитини (навички зорового сприйняття), щоб розвинути слабкі сторони (комунікативні навички). Це відрізняється, наприклад, від мови жестів, який вимагає, щоб дитина імітував рухи, в тому числі точно відтворював руху дрібної моторики, і мав ментальної репрезентацією рухів для кожного слова.

9. Вона дешева
Хоча це і не головна причина використовувати PECS, ця система не коштує дорого, картки із зображеннями і папку можна виготовити самостійно, а в наш час стало ще легше знаходити відповідні зображення в Інтернеті або просто робити фотографії на свій мобільний телефон. Вам просто знадобляться канцелярська папка з роздільниками, роздруковані зображення, ламінатор і клейка стрічка Велкро. Я не кажу, що кожному учневі потрібно починати з низькотехнологічною системи альтернативної комунікації, але зазвичай непогано почати з добре вивченою системи, яка не вимагає великих витрат. Іншими словами, фінансові витрати НЕ можуть бути причиною відмови від навчання комунікації.

10. Її ефективність підтверджена дослідженнями
Для мене це дуже важливий пункт. PECS - це один з методів з підтвердженою ефективністю, які увійшли до звіту Національного центру професійного розвитку по рекомендованим методам допомоги у разі аутизму
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 59
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість