irinka написав:то всеодно важко повірити, що його закриють. Все-таки великий оборот і асортимент продуктів
ні, ну закривати його стопудів не будуть. За таке не закривають, просто штрафи беруть. Магазини закривати навіть місту не вигідно. Тому з цим можна бути спокійним.
Nymydora написав: але... то як слон і моська (і ми в ролі мосьок)
однозначно. Тим паче - всекраїнська мережа. це вопше тупік. Та й в даній ситуації з мишою важко доказати, шо вона там через Сільпо. Може то виробник туда її запечатав
pan_kotskyy написав: а таке питання, хіба не виробник винен в якості товарів? Супермаркет закупляє товари і відповідає за термін реалізації, тобто, якщо щось вже зацвило, то звичайно супермаркет не додивився і винен. А якщо в хлібі окурок, то винен виробник, хіба ні? Тобто той же супермаркет мав би виробника довбати за то, що їх так підставив...
Ну але якщо я купила в магазині ге..., то я не буду шукати виробника за тридевять земель, а таки в магазин і піду виясняти що то таке має бути...
так. винен виробник. І за хліб з окурком сварилися саме з виробником. Але не твоя забота шукати виробника. Ти йдеш в Управління прав споживачів. Всьо. А то вже їхня проблема - шукати виробника і збивати гроші, провівши розслідування і прочєє. Хіба ти хочеш збити гроші без управління - тоді просто мусиш мати чек з магазину, де купила, а в магазині адміністратор повертає тобі чи гроші чи аналогічний товар. І вже магазин потім парить мозги собі, як з виробника збити за таке гроші. Тобто є два виходи з ситуації
pan_kotskyy написав:ну в цьому випадку так, виробник збігається з реалізатором, а з попкорном як ? його ж не в супермаркеті фасували?
я не захищаю супермаркети, вони таки повинні відповідати за те, що продають, просто от цікаво як вирішується питання з такими проколами...
ну якшо ти дивилася відео, то там сказано, шо важко визначити чия вина, бо пакет молоді люди вже надірвали, їли попкорн. Відповідно не факт, що там не було в ньому дзюри і миша не залізла на складі Сіьпо. Може виробник дійсно правий, шо то миші зі складу Сільпо. Але якшо пакет був герметично закритий, знач та миша попала туди ДО попадання на склад Сільпа. В даній ситуації мусить бути експертиза всяка.
А ще розкажу таку ситуацію, колись чоловік просто працював заввідділенням в Родині. То буо так - сушені кальмари в упаковці були зацвілі і люди повертали їх. То вина була не магазину і не виробника, а вина тих, хто ранспортував. Бо везли в машині, де було холодно, потім поклали в тепло, от воно і запарилося і зацвило. Але в такому випадку всеодно магазин виплачує компенсацію. Короче - в любому випадку тре йти до магазину з чеком. І лише якшо в тебе реально резонанс - миша чи окурок чи болтик в страві, яким одна людина колись собі зуба надщербила, то йдеш в управління і збиваєш бабки за моральну шкоду і на ремонт зуба. Зазвичай діє. Але паперу тре списати не мало