Глобальні оголошення!



Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Модератор: TaniaPicaSSo

Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 16 жовтня 2019, 08:08

Рецептивна і експресивна мова
Розлад рецептивної мови - зниження здатності до розуміння і слухового сприйняття мови при зберіганню фізичного слуху.
Розлад експресивної мови - специфічне порушення розвитку, при якому значно знижена здатність до використання виразної розмовної мови. Розуміння мови при цьому залишається в межах вікової норми.

Рецептивна мова:
симптоми
У легких випадках загальмовано розуміння складних речень, у важких - відсутнє розуміння зверненої мови в цілому. Разом з тим не спостерігаються загальні розлади розвитку, неврологічні і фізичні порушення, що викликають дефекти мови.
Всі симптоми: уповільнене розуміння фраз, відсутність розуміння звернення до пацієнта

Коли звернутися до лікаря

При порушенні у дитини сприйняття усного мовлення (виходячи з вимог, які відповідають віку) за умови відсутності іншої патології.
При невиконанні найпростіших інструкцій у дитини з нормальним слухом і рівнем психічного розвитку.
Фахівці: логопед, психіатр, психолог

Експресивна мова
симптоми
При загальному недорозвитку мовлення (ОНР) III рівня відзначається бідний словниковий запас, порушено звуковимову, мають місце аграматизми (неправильне використання відмінків, відмін, прийменників і т. Д.). Для ОНР II рівня характерно більш грубе розлад використання звуків і граматичних форм. ОНР I рівня (моторна алалія) проявляється вкрай низькою мовною активністю, фразова мова з'являється до 5-6 років і складається зі спрощених пропозицій, що включають 2-3 слова.

Всі симптоми: низька мовна активність, бідний словниковий запас, неправильне використання відмінків і відмін, відсутність мовних фраз
Коли звернутися до лікаря
При відсутності у дитини мовлення у вигляді слів до 2 років і простих фраз до 3 років.
При невеликому словниковому запасі, труднощі з підбором синонімів, переказом.
При неправильної структурі пропозицій, помилки в мові, скороченому вимові слів, неправильне використання прийменників, займенників, невмінні схиляти іменники.
Фахівці: логопед, психіатр, психолог


[
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 17 жовтня 2019, 07:48

Системне недорозвинення експресивного мовлення називають Моторна алалія.

Моторна алалія - ​​це системне недорозвинення експресивного мовлення (активне усне висловлювання) центрального органічного характеру, викликане поразкою мовних зон кори головного мозку у внутрішньоутробному або ранньому періоді розвитку мови.

При моторній (експресивній) алалії відсутність мовлення у дітей не пов'язане безпосередньо з руховими (моторними) розладами типу паралічів або різко виражених парезів. У них цілком достатня для мови рухливість мовних органів, проте при цьому нерідко буває утруднено оволодіння руховими вміннями та навичками, необхідними в тому числі і для артикулювання звуків. Наприклад, дитина, без зусиль злизує кінчиком язика варення з верхньої губи, але не в змозі підняти язик вгору на прохання дорослого - вона якби не може «знайти» цю дію. Малюк«не вміє» за проханням висунути язик з рота або навіть просто подути.

Основні ж труднощі, що перешкоджають оволодінню промовою, полягають в тому, що у дитини не формуються мовні операції породження мовних висловлювань. Це виражається в її «невмінні» підібрати для вираження своїх думок потрібні звуки, слова і правильно (відповідно до законів мови) з'єднати їх потім в речення і зв'язні висловлювання. Відносно добре розуміючи мову інших, дитина виявляється безсилою перед засвоєнням законів рідної мови для побудови власних мовних висловлювань. При цьому в розумовому відношенні вона проявляє себе цілком нормально і не відстає від однолітків - відставання стосується лише її мовного розвитку. Однак при тривалій відсутності мовлення у дітей з алалією надалі з'являється вторинна затримка розумового розвитку, викликана їх мовною неповноцінністю (неможливість про щось запитати, з'ясувати незрозуміле і ін.), Яка поступово згладжується в міру оволодіння мовою.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 18 жовтня 2019, 07:31

критерій порівняння


моторна алалія
-Моторний рівень речеутворення повністю або щодо збережений і потенційно дозволяє здійснювати артикуляційний акт
- Порушується вся мовна система (вимова, лексика, граматика)
-. Розлади вимови звуків є наслідком порушення провадження фонематичних операцій - вибору і комбінування фонем.
-Багато звуків, схильні до порушень (перекручувань, замін, перепустками, повторенням, перестановок), мають одночасно і правильну вимову.
Переважають різнотипні порушення звуковимови (спотворення, заміни, пропуски).
-Домінують заміни невеликої кількості звуків.
-. Може бути одночасно і правильне, і спотворена вимова звуку.
Заміна артікуляторно складних і артікуляторно простих звуків.
- Вимова звуку в складі складів відносно збережена, в складі слова - порушена

дизартрія
-Порушення артикуляції компонента мовлення становлять зміст даної патології
-Порушується одна з підсистем - фонетична
-Розлади вимови викликані насамперед порушеннями фонетичних (моторних) операцій.
- Тільки поодинокі звуки мають одночасно правильну вимову.
-. При стертій дизартрії переважають однотипні порушення (або спотворення, або пропуски, або заміни).
- Домінують спотворення великої кількості звуків.
-Для всіх перекручених звуків характерно постійне спотворення.
- Заміни переважно артікуляторно складних звуків.
- Порушена вимова звуку як в словах, так і в складах


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 21 жовтня 2019, 09:42

Затримка мовного розвитку (ОНР, алалія)
Чи є у дитини затримка мовного розвитку?
За статистикою у кожної чотирнадцятої дитини є виражена затримка мовного розвитку. Батьки зазвичай починають турбуватися, якщо дитина до двох років не говорить.
Діагноз алалія зазвичай ставиться, якщо до трьох років про розвиток мови не йдеться зовсім. Якщо дитина промовляє, але у неї дуже бідний словник і значно порушено вимову звуків - логопеди ставлять діагноз загальне недорозвинення мови (ОНР) або затримка мовного розвитку (ЗРР).
Хоча прояви затримки мовного розвитку бувають схожими, вона може бути викликана різними причинами.
На мовний розвиток дитини впливають дві групи факторів:
неврологічна (ступінь збереження і зрілості нервової системи, рухливість мовного апарату).
комунікативна (мовне оточення, рівень розвитку у дитини навичок спілкування, комунікативну поведінку матері).
Часто у дітей із затримкою мовного розвитку порушено почуття ритму, здатність до планування своїх дій, концентрації. Корекція буде ефективною, якщо виявлена ​​справжня причина затримки мовного розвитку.
Що робити?

Корекція фонематичного слуху
Fast ForWord,
Tomatis;
Розвиток мозочка і вестібуляторной функцій
Нейросенсорна гімнастика,
клас Монтессорі
Інтерактивний метроном,
Balance-Master;
Розвиток мовлення
Класичні логопедичні методики,
Музична терапія.

Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 23 жовтня 2019, 12:41

Розлад рецептивної мови (по МКБ-10, F.80.2) - називається Сенсорна алалія

Він характеризується недорозвиненням імпрессівної мови, коли спостерігається розрив між змістом і звуковою оболонкою слів; у дитини порушується розуміння мови оточуючих, із зберіганням гарногослуху і зберіганням здатності до розвитку активної мови недорозвинення імпрессівной мови, коли спостерігається розрив між змістом і звуковий оболонкою слів; у дитини порушується розуміння мови оточуючих, не дивлячись на гарний слух і зберігання здатності до розвитку активної мови.

При сенсорній алалії переважно порушується аналіз звуків, в тому числі почутої мови, не формується зв'язок між звуковим чином і позначаємим ним предметом - дитина чує, але не розуміє звернену мову (слухова агнозія). Розпізнавання і диференціальна діагностика алалії дуже важкі і вимагають виключення приглухуватості і психічних порушень. Нерідко для правильної діагностики типу мовного порушення потрібно кілька місяців спостерігати за дитиною.

Причини сенсорної алалії
Захворювання виникає поле органічного ураження мозку, в зонах, що відповідають за сприйняття звуків мови. Недуга може розвиватися на тлі гіпоксії плода, гіпотрофії, внутрішньоутробних інфекцій (краснухи, хламідіозу, герпесу, цитомегалії), резус-конфлікту, черепно-мозкових травм немовляти, передчасного відходження амніотичної рідини, затяжних пологів і обвиття плоду. Імовірність недуги підвищується, якщо жінка в період гестації вживає алкогольні напої, наркотичні речовини або курить. Крім того, патологія може виникнути в ранньому післяпологовому періоді при травмах і неоплазіях мозку, менінгоенцефаліт, інфекційному нейротоксикозе, важких отруєннях.

Симптоми сенсорної алалії
Дитина не розуміє звернену мову. Спостерігається різна вираженість речеслухової недостатності. При тяжкому перебігу недуги, пацієнт зовсім не розрізняє звуки і не реагує на власне ім'я. Якщо хворий страждає легкою формою недуги, він розуміє деякі ужиткові слова і ситуативну мову. Захворювання проявляється підвищеною мовною активністю, логореєю, неконтрольованим автоматичним повторенням слів. Мова дитини включає лепетання звукосполучень, слова-корені і вигуки. Ехолалія характеризується мимовільними, несвідомими відбитими повторами окремих слів. Малюк не здатний формувати співвідношення між предметами, явищами, діями і словами, які їх позначають. Пацієнт неправильно ставить наголоси, пропускає і замінює звуки, створює контамінації. Клінічна картина доповнюється зниженням власного мовного контролю, неточним формуванням самостійних висловлювань, граматичними і семантичними помилками. Порушення слухових і інтелектуальних функцій не характерно. Відзначаються труднощі з включенням, перемиканням і утриманням уваги. Малюк імпульсивний, некерований і часто уникає контактів з оточуючими людьми. У деяких випадках виникає гиперакузія. Хвороба може ускладнюватися дисграфіею, дізорфографією, дислексією, вторинними особистними розладами, відхиленнями поведінки і розумовою відсталістю.

Діагностика сенсорної алалії
В діагностиці можуть брати участь фахівці педіатричного, неврологічного, оторіноларінгіческого, логопедичного і нейропсихологічного профілів. Для встановлення і підтвердження діагнозу, доктор аналізує клінічні ознаки, збирає анамнез, проводить неврологічний огляд і направляє пацієнта на додаткові обстеження. Як правило, виконують ехоенцефалографія, електроенцефалографію, рентгенографію, магнітно-резонансну томографію, аналіз акустичних викликаних потенціалів, комп'ютерну аудіометрію, тімпанометр, отоакустичної емісію. Під час логопедичного обстеження, фахівець визначає мовної статус і сформованість мови. Крім того, нейропсихології перевіряють слуховий гнозис і слухомовну пам'ять.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 24 жовтня 2019, 09:30

Метод Томатиса в лікуванні алалії
Яким чином відбувається такий вплив на мозок?

Слухова терапія Томатіс заснована на ефекті перемикання між різними типами звукового сигналу: подається тихий звук низької частоти (Звук1) і гучний звук високої частоти (Звук2). При прослуховуванні Звуку №1 м'язи вуха розслабляються, а рівень активності мозку знижується, а при прослуховуванні Звуку №2 спостерігається протилежний ефект. За рахунок контрастних переходів при застосуванні методу Томатіс здійснюється тренування м'язів вуха, а також системи обробки звукових сигналів.

Однак методика Томатіс володіє ще рядом цікавих особливостей. Наприклад, це вбудований в дужку навушників вібратор, що подає сигнал через кістки черепа в паузах між перемиканнями Звук №1 і Звук №2 (ефект кісткової провідності). Це дозволяє слуховий системі підготуватися до прийому сигналу нового типу.

Багаторазові перемикання призводять мозок в стан підвищеної активності, система обробки слухової інформації навчається гнучко реагувати на вплив що змінюється, поліпшується увага і сприйняття.


Про саму алалію:

Особливості психічного та мовного розвитку при сенсорної алалії
При сенсорної алалії дитина чує, але не розуміє звернену мову.


Це відбувається через пошкодження коркового кінця мовнослухового аналізатора (в клітинах верхньо-скроневої звивини - петля Гешля), де здійснюється первинний аналіз мовних звуків. У дітей не формується фонематичне сприйняття, не диференціюються фонеми і не сприймається слово цілком, відзначаються несформованість акустико-гностичних процесів, зниження здатності до сприйняття мовних звуків.

Сенсорна алалія менш вивчена, ніж моторна. В деякій мірі це пов'язано з тим, що кількість дітей з таким порушенням відносно невелике, а його розпізнавання і диференціальна діагностика з іншими порушеннями утруднені.

Порушення розуміння при сенсорної алалії істотно відрізняється від порушення, викликаного зниженням слуху. Спостереження показують, що зазвичай у людей з вадами слуху буває досить стабільний, стійкий поріг сприйняття, нижче якого диференціація звукових сигналів стає неможливою.

Сенсорне ж порушення відрізняється відсутністю чіткого порога сприйняття.

У дитини відзначається мерехтлива мінливість слухової функції: сигнали однакової гучності то сприймаються, то не сприймаються.
Це залежить від підвищеної збудливості або загальмованості дитини, відїї соматичного і нервового стану, від психічної активності, особливостей навколишнього середовища, обстановки, способів подачі сигналів і ряду інших чинників. Збільшення гучності зверненої мови покращує розуміння слабочуючих дітей і призводить до зворотного ефекту у дітей сенсорної алалією. Надсильні подразники викликають позамежне охоронне гальмування в корі головного мозку і недорозвинені клітини впадають в стан функціональної блокади, вимикаються з діяльності. Більш тиху, спокійну мову дитина з сенсорною недостатністю зазвичай сприймає краще.

На відміну від дітей зі зниженим слухом, діти із сенсорною алалією часто мають гиперакузію - підвищену чутливість до звуків, байдужим для оточуючих: шум, шурхіт, скрип і т. Д. Діти сприймають такі звуки болісно і дають на них своєрідну реакцію.
Діти із сенсорною алалією спонтанно можуть повторити окремі склади, звукосполучення, слова і короткі фрази, які сприймаються ними з навколишнього, але повторення є нестійкими. Наслідування звуків при сенсорної алалії не постійно і багато в чому залежить від ситуації. Пасивний словник дитини часто нестійкий і помітно відстає від активного. Часто дитина називає предмет в будь-якій ситуації, а дізнається його назву тільки вибірково в певних умовах. Діти із сенсорною алалією продуктують звуки з нормальною модуляцією і інтонаціями.

Ступеня недорозвинення речеслухового аналізатора, як й мовленнєвого, бувають різними, звідси і різноманіття проявів недоліків розуміння.
У більш грубих випадках дитина зовсім не розуміє мову оточуючих, байдужа до будь-яких мовних і немовних звукових подразників. В інших випадках дитина розуміє окремі ужиткові слова, але втрачає їх розуміння на фоні розгорнутого висловлювання. Іноді розуміння ізольованих слів ускладнює дитину більше, ніж розуміння змісту фрази. Поступово дитина починає прислухатися до звуків, в тому числі і мовних, але увага її довгий час залишається нестійкою і виснажує. Фонематичне сприйняття розвивається повільно і надовго залишається несформованим. Велику роль для дітей із сенсорною алалією грає ситуація. Діти часто розуміють зміст висловлювань тільки в певному контексті. При зміні форми слів, їх порядку, зміни темпу висловлювання розуміння зникає.

Відзначаються труднощі включення, переключення і розподілу уваги, сповільненість слухового сприйняття.

Зустрічаються діти, які розуміють тільки те, то можуть проговорити самі, і розуміють тільки після такого промовляння.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 25 жовтня 2019, 07:32

Томатіс-сесії
Перший етап. сенсомоторний

Цей етап передбачає головною своєю метою навчання слухової системи дитини приймати і обробляти вхідний стимул. Навчитися реагувати на вхідну інформацію. Ми втручаємося в процес слухання і починаємо його регулювати. На цьому етапі будується основа для наступної роботи. Для дітей з особливостями розвитку це може бути найважливішим етапом.

Другий етап. Етап сонічногоеского повернення

Сонічнеское повернення передбачає поступове, поступально вирізання низькочастотних компонентів з повного звукового спектра. Поступово піднімаючись до діапазону 9 000 Гц.

Навчивши систему сприймати розкладений звуковий спектр, ми даємо можливість сприймати і швидше аналізувати частотний комплекс, що з себе і представляє наша мова.

Разом з тим, ми вирішуємо проблему непереносимості певних звуків. Сигнал перестає розцінюватися як небезпечний і загрозливий.

Третій етап. внутрішньоутробний слух

Етап материнського голосу. Дослідження останніх років, проведені по вивченню внутрішньоутробного розвитку, дозволили підтвердити теорію, що плід веде інтенсивну фізичну і чуттєву активність. Ця гіпотеза, вперше висунута Альфредом Томатіс, зараз підтверджена і прийнята. З перших місяців розвитку плід може чути, а також він здатний накопичувати численні спогади, які йому доставляє перший чуттєвий досвід. До 18 тижня вагітності людське вухо повністю сформовано і функціонально. Відповідно до теорії А. Томатиса, всі 9 місяців внутрішньоутробного життя це вирішальний час не тільки для фізичного, а й психічного розвитку дитини. Внутрішньоутробне сприйняття материнського голосу - це перший досвід комунікації, зв'язок зі світом.

Дитина, перебуваючи в амніотичної рідини в утробі матері, чує масу звуків, які їй після народження стають недоступні - серцебиття і дихання матері, голос, шум від роботи внутрішніх органів. Обумовлено це тим, що в період внутрішньоутробного розвитку вуха дитини заповнені рідиною, що проводить звук значно краще, ніж повітря. З цієї причини Томатіс пропонує використовувати голос матері, щоб повторно відкрити процес слухання. Голос пропускається через фільтри, нагадуючи собою звуки, які чує зародок в утробі. Голос матері є міцною основою, завдяки якому починає формуватися і розвиватися процес слухання, що впливає також на подальший розвиток мовних навичок. В цілому весь цей процес являє собою не що інше, як спробу "перепрограмувати" різні етапи розвитку через символічний досвід.

Можна констатувати, що в більшості випадків використання материнського голосу заспокоює, розслаблює і дає відчуття свободи. Крім психологічного аспекту - повернення до архаїчної пам'яті, ми даємо нервовій системі потужний енергетичний заряд, тому що саме звуки високої частоти живлять мозок.

Четвертий етап. Сонічне народження

Сонічне народження передбачає поступове додавання раніше вирізаних із спектру частот. Це дає можливість повернути «вухо» з рідкого середовища в повітряну, символізуючи поступове проходження по родових шляхах і народження. На цьому етапі також використовується мамин голос.

П'ятий етап. перемовний

«Ми всі народилися поліглотами», - говорив Альфред Томатіс, маючи на увазі, що вухо народженої дитини починає підлаштовуватися до навколишнього його акустичному середовищі, до мови, мови, який він чує навколо себе. У музичну підтримку на даному етапі включають пісні, розповіді, казки рідною мовою.

Шостий етап. мовний

Це активний етап. На даному етапі проводиться аудіо-вокальна робота, для якої використовується мікрофон. Робота з власним голосом. Зміцнення правого аудіо-вокального кола, контролю власної мови.

Ще один важливий момент. Будь-яке наше навчання проходить через формування і закріплення навику, автоматичного виконання дії. Метод Томатіс® - це процес навчання безпідставного слухання. Це процес формування діалогу між слуховий системою і мозком. Система отримує новий спосіб дії і запам'ятовує його. На вироблення навику кожній людині потрібен певний час, яке становить близько 60 годин. Вироблений за цей час ефект зберігається на все життя.


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 06 листопада 2019, 21:57

Запуск мовлення при алалії і затримці мови
Метод Томатіс - це система аудіовокальних тренувань, розроблена А. Томатіс і отримала всесвітнє визнання. Прийом веде Лізункіна Наталія Сергеевна- ліцензований психолог, логопед-дефектолог, що практикує метод Томатиса по Системі RuListen (Російська розробка) -особлива система обробки музики, яка відповідає стандартам, розробленим доктором А. Томатіс; Приблизно 40 років тому французький лікар-отоларинголог Альфред Томатіс зробив деякі дивовижні відкриття, які послужили поштовхом до розвитку методу Томатиса. Цей метод має різні назви: «слухове навчання», «слухове збудження» або «слухова терапія».

Мета методу Томатіс полягає в тому, щоб повторно навчити людину процесу слухання, навчити вуха, щоб слухати і сприймати ті звуки, які не сприймали раніше, що покращує здібності до вивчення і освоєння мов, до комунікабельності, збільшує творчий потенціал і позитивно впливає на соціальну поведінку індивідуума. Звук передається на барабанну перетинку, а потім завдяки кісткової провідності, стимулює рефлекс скорочення-розслаблення м'язів стремечка і молоточка. Напруга барабанної перетинки і ланцюга слухових кісточок забезпечується двома м'язами: тимпанальной (барабанної), натягує барабанну перетинку і прикріпленою до рукоятки молоточка і стапедіальной (стремена), прикріпленою до голівки стремінця. Вони підтримують тонус барабанної перетинки і забезпечують акомодацію проводить звуки апарату до подразників різної інтенсивності і частоти. Скорочення м'язів відбуваються також при дії нового акустичного подразника, при власної мовної діяльності. Це свідчить про те, що м'язи середнього вуха беруть участь в орієнтовною реакції і реакції зворотного зв'язку від мовної системи до слухового входу. Стимуляція скорочення цих м'язів досягається в результаті перцептивного звукового контрасту (дворазового чергування частоти та інтенсивності звуку). В результаті вібрації, викликаної звуковими коливаннями, ці м'язи, в свою чергу, надають руху равлика і півкруглі канали середнього вуха. Переддень і півкруглі канали належать до периферичного відділу вестибулярного аналізатора. За нервових волокнах вестибулярного нерва і равлики імпульси надходять в центральну нервову систему, викликаючи відповідні рефлекторні реакції. Аферентний шлях представляє собою кілька послідовних рівнів: спіральний ганглій равлики кохлеарні ядра довгастого мозку верхня олива довгастого мозку нижні горби четверохолмия середнього мозку медіальні колінчаті тіла таламуса слухові поля скроневої кори мозку Однак, крім класичного шляху, були виявлені додаткові аферентні слухові шляхи, пов'язані з ретикулярною формацією стовбура, мозочком, асоціативними ядрами таламуса і корковими полями, що оточують центральне слухове поле. Ретикулярна формація і лімбічна система є структурами енергетичного блоку мозку. Сама ретикулярна формація не є енергопродукуючої системою, а черпає активаційний потенціал з двох джерел - з обмінних процесів організму, що лежать в основі гомеостазу, і з вступників в організм сенсорних подразнень із зовнішнього світу. У методі Томатиса дитина через навушники прослуховує певні набори звуків. Головним чином це спеціально оброблена музика Моцарта, григоріанський піснеспіви, вальси. Звичайні сигнали поєднуються з високо- і низькочастотними. Таким чином, відбувається скорочення м'язів вуха і постійна стимуляція кори головного мозку за рахунок орієнтовного рефлексу. Комплекс реакцій організму у відповідь на новизну подразника - складна реакція тварин і людини на новизну стимулу, названа І. П. Павловим рефлексом «що таке?». Його біологічний сенс - створення умов для кращого сприйняття подразника. Виділяють три діапазони частот, які сприймаються вухом людини: - низька область приблизно до 1000 Гц пов'язана з рівновагою, руховими і вегетативними функціями; - середня область приблизно 1000Гц-3000Гц пов'язана з промовою, мовами і комунікацією, так як цей діапазон в основному представлений в голосі; - область високих тонів, вище 3000Гц має відношення до асоціативних, розумових процесів. Таким чином, подаючи звуки на певній частоті, з'являється можливість стимулювати найбільш проблемні та необхідні зони вищої нервової діяльності. Ще перебуваючи в утробі, дитина чує тільки високі частоти (через навколоплідної рідини і кістковий шлях). А коли він народжується, його вухо заново вчиться слухати, причому починаючи вже з низьких частот, і з кожним роком життя діапазон збільшується. Діти з порушенням сенсорної інтеграції не чують високі частоти, оскільки у них відсутня гармонія між високими і низькими частотами на тілі, тобто поганий вестибулярний апарат. Але завдяки систематичним тренуванням вони привчаються слухати і сприймати ті звуки, які не сприймали раніше. Оригінальний метод Томатіс складається в звуковому впливі за допомогою спеціального приладу - «Електронне вухо», через яке надходить фільтрований звук певних частот. В результаті Ваші вуха «тренуються» слухати і сприймати ті звуки, що не засвоювалися раніше (earobic).
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 07 листопада 2019, 09:09

Мікрополярізація при Туговухості

КЛІНІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ мікрополярізаціі
Необхідно відзначити, що дана процедура дозволяє домогтися істотних результатів у лікуванні багатьох захворювань.

Які результати?

- Поліпшуються все пізнавальні функції мозку: увага, пам'ять, мислення, моторика

- Поліпшується, а іноді і повністю відновлюється мова, розширюється активний словник, діти починають говорити цілими фразами або пропозиціями

- Знижується гіперактивність, імпульсивність і агресія

- Поліпшується пізнавальний інтерес, активну увагу, що дає можливість важким діткам займатися з педагогами

- У дітей починає працювати абстрактне мислення (багатьом дітям з порушеннями воно недоступне), що дозволить дитині в майбутньому навчатися у звичайній школі.
покращується процес корекції мовних порушень в 2-3 рази;

Добре піддаються відновленню і слухові функції при сенсоневральній туговухості.
В випадку нейросенсорної туговухості знижуються слухові тональні пороги на 10-20 дБ.
Крім того, процедура мікрополярізаціі дає можливість поліпшити або ж відновити психічні, рухові, мовні функції, купірувати судомні напади, гіперкінези, зменшити вогнища ураження головного мозку у пацієнтів з черепно-мозковими травмами та інсультами, привести в норму роботу тазових органів.


Процедура здійснюється шляхом закріплення електродів на певні точки голови і в середньому триває від півгодини до 50 хвилин. Рекомендований курс зазвичай не перевищує 10-12 сеансів, а його тривалість підбирається індивідуально. Залежно від отриманих результатів лікар може призначити додатковий курс, але не раніше, ніж через 3 місяці.
Що примітно, застосування даного методу не має обмежень за віком і статтю пацієнта.

Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Добре орієнтуюся
 
Повідомлень: 56
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.


Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість

cron