Глобальні оголошення!



греко-католицька церква та український націоналізм

греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення Перлинка » 10 квітня 2011, 11:48

Я поки що достеменно не вивчала це питанння,але з фільмів окремих розповідей знаю що багато священників благословляли нааціонально-визвольно боротьбу ,брали участь в партизанських загонах,навіть посвячували зброю

В дитинстві родичі мене часто тягали на відправи на могилах січових стрільців та воїнів упа ,де в проповідях про них говорилось як про героїв.

Але ж ці люди вбивці...

власне я не кажу що не треба робити відправи,але мені здається що не варто було їх вчинки виставляти показовими та героїчними


Коли була школяркою,в мене був однокласник пластун і іноді запрошував на їхні заходи , вечірки,тому мала можливісь поспілкуватись.
Що можу сказати,націоналістично ,агресивно налаштована молодь,памятаю ще якусь антисемітську літературу давав почитати.
Який звязок між греко-католицькою церквою та тією організацією?
Знаю що хлопці з тієї організації часто є прислужниками в церкві ,памятаю як ходила до плащівниці ,то вже власне пластуни у формі стояли по боках як стражі.Не знаю ,правда, чи зараз таке є.
Підозрюю що націоналістичні течії та партії зрощують собі в тій організації нове покоління.

То греко-католицька церква благословляє пласт та його ідеологію?і інші сучасні нац.партії та організації?

Яким взагалі є відношення церкви до війни ?

Як мали вести себе християни допустимо під час останньої війни смиренно здатись,як німцям так росіянам ,чи взяти в руки зброю і захищати свої сімї?
«Спасай взятых на смерть, и неужели откажешься от обреченных на убиение? Скажешь ли: "вот, мы не знали этого"? А Испытующий сердца разве не знает? Наблюдающий над душею твоею знает это, и воздаст человеку по делам его». (Притч.24:11-12)
Перлинка Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 5093
З нами з: 26 вересня 2010, 17:34
Нагороди: 3
гостренький язичок (1) багата мамуся (1) за дитя форуму (1)
Дякував (ла): 3766 раз.
Подякували: 4017 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення Перлинка » 10 квітня 2011, 11:52

між українськими націоналістами досі ходить анекдот:.

"Українець пішов до сповіді. Отче, - каже він сповідальникові, - колись я убив енкаведиста... Священник перериває його: Сину мій, спершу говори про гріхи, а вже потім про заслуги".
«Спасай взятых на смерть, и неужели откажешься от обреченных на убиение? Скажешь ли: "вот, мы не знали этого"? А Испытующий сердца разве не знает? Наблюдающий над душею твоею знает это, и воздаст человеку по делам его». (Притч.24:11-12)
Перлинка Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 5093
З нами з: 26 вересня 2010, 17:34
Нагороди: 3
гостренький язичок (1) багата мамуся (1) за дитя форуму (1)
Дякував (ла): 3766 раз.
Подякували: 4017 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення о.Мартин » 12 квітня 2011, 12:14

Щодо Пластунів....

Пласт - організація української молоді для патріотичного, всебічного самовиховання - така дефініція Пласту. Патріотичного тому що пластуни плекають любов до української спільноти й готові працювати для її добра але також є корисними громадянами держави в якій проживають. Всебічного - тому що Пласт допомагає розвинути повноцінну людину, яка вміє корисно діяти самостійно і в групі і яка бажає засвоїти провідницькі якості і вміння. Самовиховання - тому що Пласт заохочує постійної праці над собою. Пласт спирається на праці виховників-волонтерів, помочі батьків та сприяння української громади.

Пласт був заснований в 1911-12 році у Львові на зразок організації Бой Скавтів створеної в 1907 році у Великобританії від якої основоположник Пласту, д-р Олександер Тисовський, перебрав вартості, методику і засоби і до яких додав українські черти і козацьке назовництво.

Пласт існував в західній Україні до 1930-го року а після ІІ Світової Війни, прибув на нові землі поселення українців - спочатку до Німеччини і Австрії, а в 1948-му році до Канади, і в той сам час до США, Австралії і Арґентини.

Пласт був заборонений в СССР!!! Після розпаду Радянського Союзу, Пласт відновив свою діяльність в Україні де став національною організацією і швидко поширився по всіх областях.

Ціль Пласту - виховувати молодь на свідомих, відповідальних і повновартісних громадян місцевої, національної та світової спільноти і провідників суспільства. Пласт має випробувані засоби виховання, які входять в програму новацьких і юнацьких зайнять - сходини та збірки, прогулянки та табори. Табори - це завершення цілого року пластування і дають нагоду виробити зарадність, витривалість, самодисципліну і співжиття в групі.

Члени Пласту є поділені на 4 вікові групи: новаки і новачки - віку 6 до 11; юнаки і юначки - віку 12 до 18;
старші пластуни і пластунки - від 18 до 35 років; пластові сеніори - старші за 35 років.
Новацтво і юнацтво провадять свої зайняття в групах які називаються рої і гуртки, під наглядом виховника - старшого друга чи подруги. Виховна програма Пласту базується на пробах, які служать мірилом поступу в надбані знання і зрілости. Різноманітність програми забезпечує вмілості із різних ділянок знання чи вміння. Виховники зобов’язані старатися провадити всю програму в українській мові, а всі члени повинні володіти українською мовою. Така вимога значить, що Пласт тісно співпрацює з батьками і українськими школами.

Щоб підготувати пластувнів стати виховниками, існує система вишколів окрема для виховників новацтва і для виховників юнацтва. Вишколи переводить крайовий провід.
До засобів пластового виховання належать пластовий однострій і відзнаки, які дають членам Пласту почуття приналежности до групи, свідчать про здобуті осяги та заохочують до праці над собою.

Пласт – не політичною організацією.


УГКЦ тісно співпрацює з Пластом, як і з іншими молодіжніми організаціями.

Також див:
http://www.plast.org.ua/


УГКЦ не підтримує жодних політичних партій. УГКЦ має свою ідеологію – богословія. Тут запрошую прочитати звернення Блаженнішого Любомира щодо виборів 2010р. http://www.ugcc.org.ua/1510.0.html

Яким взагалі є відношення церкви до війни ?

З Катехизму Католицької Церкви 2258-

«Не вбиватимеш» (Вих. 20,13)«Ви чули, що було сказано давнім: «Не вбивай; І коли хтось уб'є, той підпаде судові». А Я кажу вам, що кожний хто гнівається на брата свого, підпаде судові» (Мт. 5,21-22). «Людське життя треба поважати, як щось священне», бо від самого початку воно основується на творчій дії Бога і воно назавжди залишається в особливому відношенні до Творця, своєї єдиної мети. Сам Бог є Владикою життя від його початку і до кінця; ніхто, за жодних обставин, не може привласнювати собі право прямо знищити невинну людську істоту (Конгрегація віровчення, Інструкція « Donum vitae», Вступ, 5.).

У розповіді про вбивство Авеля братом його Каїном (Пор. Буг. 4, 8-12). Святе Письмо виявляє від початків історії людства присутність у людині гніву І пожадливості - наслідків первородного гріха. Людина стала ворогом свого ближнього. Бог говорить про злочинність цього братовбивства: «Що ти вчинив? Ось голос крові брата твого кличе до Мене з землі. Тепер же проклятий ти від землі, що відкрила свої уста, щоб прийняти кров брата твого з твоєї руки» (Буг. 4,10-11).Укладений між Богом і людством Союз витканий споминами про Божий дар людського життя та смертоносне насилля людини:«Я буду жадати вашу кров із душ ваших (...) Хто виллє кров людську з людини, того виллята буде його кров; бо людина створена за образом Божим» (Буг. 9,5-6).Старий Завіт завжди вважав кров святим знаком життя (Пор. Лев. 17, 14.). Ця наука актуальна на всі часи.Святе Письмо уточнює заборону П'ятої Заповіді: «Не вбивай ані безвинного, ані правого» (Вих. 23,7).

Добровільне вбивство невинного тяжко суперечить гідності людської особи, золотому правилу і святості Творця. Закон, що таке вбивство виключає, є повсюдно чинним: він зобов'язує всіх і кожного, завжди і скрізь.У Нагірній проповіді Господь нагадує цю заповідь: «Не вбивай» (Мт. 5,21), і додає до неї заборону гніву, ненависті та помсти. Мало того, Христос каже Своєму учневі підставити другу щоку (Мт. 5, 22-26. 38-39.) і любити своїх ворогів (Мт. 5, 44.). Він Сам не захищався і наказав Петрові сховати меча в піхви (Мт. 26, 52.).

Законний захист

Законний захист особи і суспільства не полягає у вбивстві невинного, що є свідомим душогубством. «З акту чийогось самозахисту може наступити подвійний результат: перший - збереження власного життя, другий - смерть напасника. (...) Лише перший результат є бажаним, другий - ні» Св. Тома Аквінський, Сума теології, 2-2, 64, 7.).Любов до самого себе залишається основним принципом моралі.

Отже, законно є вимагати поваги до свого власного права на життя. Хто захищає своє життя, не є винним у вбивстві, навіть якщо він змушений нанести своєму супротивникові смертельний удар:«Якщо для самозахисту хтось вдається до більшого насильства, ніж необхідно, його дії протизаконні. Якщо від насильства відбивається помірковано, то це дозволено законом. (...) І не обов'язково для спасіння душі відмовлятись від такого поміркованого захисту, щоб уникнути вбивства напасника; бо людина більш зобов'язана захистити своє власне життя, ніж життя іншого» (Св. Тома Аквінський, Сума теології, 2-2, 64, 7).

Законний самозахист може бути не лише правом, а й вагомим обов'язком того, хто відповідальний за життя інших. Захист загального добра вимагає, щоб протизаконний агресор знаходився поза можливістю шкодити. Ті, хто законно користується владою і кому довірено відповідальність за суспільство, правосильні також застосовувати зброю для знешкодження агресорів.Наш Господь вимагає миру серця і засуджує аморальність злочинного гніву й ненависті.

Гнів є бажанням помсти. «Прагнути помсти, щоб причинити зло тому, кого слід покарати, не дозволено»; але похвальним є вимагати надолуження «для виправлення пороків і встановлення справедливості» (Св. Тома Аквінський, Сума теології, 2-2, 158, 1, аd 3.). Якщо гнів доходить до свідомого прагнення вбити ближнього чи важко його поранити, то він тяжко суперечить любові; він є смертним гріхом. Господь каже: «Кожний, хто гнівається на брата свого, підпаде судові» (Мт. 5,22).

Добровільна ненависть суперечить любові. Ненависть до ближнього є гріхом, якщо людина свідомо хоче йому зла. Ненависть до ближнього є тяжким гріхом, якщо хтось свідомо зичить тяжкої шкоди. «А Я кажу вам: любіть ворогів ваших і моліться за тих, що гонять вас; таким чином станете синами Отця вашого, що на небі...» (Мт. 5,44-45).Пошана до людського життя та до його зростання вимагають миру. Мир - це не тільки відсутність війни, він не обмежується забезпеченням рівноваги сил супротивників.

Миру на землі не можна досягти без захисту добра людей, вільного спілкування між ними, пошани до гідності людини і народів, постійної підтримки братерства. Він є «спокоєм порядку» (Св. Августин, Про Боже місто, 19, 13.). Він є ділом справедливості (Пор. Іс. 32, 17.) і плодом любові (Пор. II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 78.).Земний мир є образом і плодом миру Христа, месіанського «Князя миру» (Іс. 9,5). Своєю кров'ю на Хресті «Він убив ворожнечу у Своєму тілі» (Еф. 2,1 6; Пор. Кол. 1, 20-22.), Він примирив людей із Богом і зробив зі Своєї Церкви таїнство, святий знак єдності людського роду та з'єднання його з Богом. «Бо Він - наш мир» (Еф. 2,14). Він об'являє: «Блаженні миротворці» (Мт. 5,9).

Ті, що відмовляються від насильницьких і кривавих вчинків і для захисту прав людини вдаються до засобів захисту, які доступні найслабшим, засвідчують цим євангельську любов, тільки щоб це не чинило шкоди правам та обов'язкам інших людей і суспільств. Вони законно засвідчують вагу фізичних і моральних небезпек, які постають внаслідок насильства, через матеріальне знищення і смерть людей (Пор. II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 78.).

П'ята Заповідь забороняє добровільне знищення людського життя. Оскільки кожна війна приносить горе і несправедливість, Церква наполегливо заохочує кожного молитися і діяти, щоб Божа Доброта звільнила нас від стародавнього рабства війни (Пор. II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 81.).Кожен громадянин та кожен, хто при владі, покликані працювати, щоб уникнути воєн. «Але доки існуватиме небезпека війни і не буде компетентної міжнародної влади, наділеної достатніми силами, доти не можна відмовити урядам, після вичерпання всіх можливостей мирного врегулювання, права на законний захист» (II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 79.).

Треба прискіпливо визначити точні умови законного захисту за допомогою військової сили. Серйозність такого рішення підпорядковує його суворим умовам моральної законності. Для цього водночас потрібно:– щоб шкода, завдана агресором нації чи спільноті націй, була тривалою, важкою і безперечною;– щоб усі інші засоби для покладення цьому краю виявилися неможливими або безуспішними;– щоб були обґрунтовані можливості успіху;– щоб використання зброї не спричинило лиха і безладдя, важчих, ніж лихо, яке слід усунути. Під час оцінювання цих умов слід враховувати потужність сучасних засобів руйнування.Це традиційні елементи, перелічені в доктрині про так звану «справедливу війну».

Оцінка цих умов моральної законності належить до розсудливості тих, які несуть відповідальність за загальне добро. У цих випадках публічна влада має право та обов'язок накладати на громадян зобов'язання, необхідні для національної оборони. Ті, хто присвячує себе служінню батьківщині військовою службою, є слугами безпеки і свободи народів. Якщо вони вірно виконують свій обов'язок, вони насправді сприяють загальному добру і підтриманню миру (Пор. II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 79.). Публічна влада повинна відповідним способом подбати про тих, що задля мотивів сумління відмовляються брати у руки зброю, зобов'язуючи їх іншим способом служити людській спільноті (Пор. II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 79.).

Церква і людський розум стверджують постійну правосильність морального закону під час збройних конфліктів. «Факт, що війна, на нещастя, розпочалась, не означає, що все стає дозволеним між сторонами, які воюють» (II Ватиканський Собор, Паст, конст. « Gaudium et spes », 79.). Потрібно поважати й гуманно поводитися з мирним населенням, із пораненими солдатами та полоненими.

Свідомі дії, які суперечать правам людини та їх загальним принципам, а також накази, які примушують виконувати ці дії, є злочинами. Сліпий послух не є достатнім для оправдання тих, які виконують наказ. Так, винищення народу, нації чи етнічної меншості повинно бути засуджене як смертельний гріх. Існує моральний обов'язок протистояти наказам про геноцид. «Всілякі воєнні дії, спрямовані, без ніякої різниці, на знищення цілих міст та великих регіонів із їхніми жителями, є злочином проти Бога і самої людини, злочином, який повинен бути суворо і без вагань засуджений» (II Ватиканський Собор, Паст, конст. «Gaudium et spes», 80.).

Небезпека новітньої війни полягає в тому, що власники наукової зброї (особливо атомної, біологічної або хімічної) мають можливість чинити такі злочини.Нагромадження зброї здається багатьом як парадоксально ефективний спосіб, щоб стримати від війни можливих супротивників. Люди, які дотримуються такої думки, вбачають у ньому найуспішніший засіб, здатний забезпечити мир між народами. Цей спосіб стримування викликає суворі моральні застереження. Гонка озброєнь не забезпечує миру. Далека від того, щоб усунути причини війни, вона ризикує їх збільшити. Витрати величезних коштів на виготовлення все нової зброї перешкоджають надавати допомогу бідному населенню (Пор. Павло VI, Енц. «Populorum progressio», 53.); вони перешкоджають розвиткові народів.

Надмірне озброєння примножує причини конфліктів і збільшує ризик їх поширення. Виробництво зброї і торгівля нею торкаються загального добра націй та міжнародної спільноти. Тому публічна влада має право й обов'язок їх урегулювати. Пошук короткочасної приватної чи групової вигоди не може виправдати заходів, що розпалюють насильство і міжнаціональні конфлікти і порушують міжнародний правовий порядок.Несправедливості, надмірні нерівності економічного та суспільного розвитку, заздрість, підозрілість і гордість, які лютують між людьми і народами, безперервно загрожують мирові і спричинюють війни, Усе, що робиться для подолання цього безладдя, сприяє будуванню миру та уникненню війни:«З огляду на гріховність людей, їм завжди загрожує небезпека війни і загрожуватиме аж до повернення Христа. Проте в міру подолання гріха, у спільній любові, люди подолають також і насильство, і здійсняться щ слова: «Вони перекують свої мечі на рала, а списи свої на серпи. Народ на народ не буде меча підіймати, І не вчитимуться більше воювати» (Іс. 2,4)» (II Ватиканський Собор, Паст, конст. «Gaudium et spes», 78.).
о.Мартин Офлайн


Наш татко
 
Повідомлень: 330
З нами з: 13 листопада 2009, 21:14
Нагороди: 1
Мамуся-творець (1)
Дякував (ла): 94 раз.
Подякували: 1058 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення Перлинка » 12 квітня 2011, 12:33

А як же це ?

То кому я маю більше вірити св.Августину,Ватиканському собору чи Ісусу?

«А Я говорю вам: не противься злому. Но кто ударит тебя в правую щеку твою, обрати к нему и другую; и кто захочет судиться с тобою и взять у тебя рубашку, отдай ему и верхнюю одежду; и кто принудит тебя идти с ним одно поприще, иди с ним два.
А Я говорю вам: любите врагов ваших, благословляйте проклинающих вас, благотворите ненавидящим вас и молитесь за обижающих вас и гонящих вас…
… не воздавайте злом за зло или ругательством за ругательство; напротив, благословляйте, зная, что вы к тому призваны, чтобы наследовать благословение». (Матф.5:39-41,44; 1Пет.4:15)


чи може я також ці слова не правильно розумію,і вних є якесь приховане значення?
тоді мене цікавить навіщо те все ховалось,від кого?
«Спасай взятых на смерть, и неужели откажешься от обреченных на убиение? Скажешь ли: "вот, мы не знали этого"? А Испытующий сердца разве не знает? Наблюдающий над душею твоею знает это, и воздаст человеку по делам его». (Притч.24:11-12)
Перлинка Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 5093
З нами з: 26 вересня 2010, 17:34
Нагороди: 3
гостренький язичок (1) багата мамуся (1) за дитя форуму (1)
Дякував (ла): 3766 раз.
Подякували: 4017 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення Перлинка » 12 квітня 2011, 12:38

З вище написаного я зрозуміла,що є моменти,коли греко-католицька церква виправдовує війну,і вбивства ,бо навіть коли йдуть оборонительні бої іноді доводиться наступати та нападати самому.
На хлопський розум дайте будь-ласка відповідь правильно я зрозуміла?

Тобто так чи ні.
«Спасай взятых на смерть, и неужели откажешься от обреченных на убиение? Скажешь ли: "вот, мы не знали этого"? А Испытующий сердца разве не знает? Наблюдающий над душею твоею знает это, и воздаст человеку по делам его». (Притч.24:11-12)
Перлинка Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 5093
З нами з: 26 вересня 2010, 17:34
Нагороди: 3
гостренький язичок (1) багата мамуся (1) за дитя форуму (1)
Дякував (ла): 3766 раз.
Подякували: 4017 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення о.Мартин » 12 квітня 2011, 13:18

Війна - це велике зло! Однак вище я описав коли війна вважається "оправдованою", якщо її можна так називати. Так не вважає тільки греко-католицька Церква, а ціла Католицька Церква.

Також... Ватиканський та інші Собори, святий Августин та всі інші святі не заперечують слова Ісуса Христа!

Ісус також говорить про те, що він прийшов принести меч! (Мт.10,34).

Євангеліє від Луки (22.35—36) передає нам слова Ісуса Христа, з якими він звернувся до своїх апостолів: «Як Я вас посилав без калитки, без торби, без взуття, хіба вам чого бракувало? Нічого, — відповіли. І Він до них промовив: Тепер же хто має калитку, нехай візьме так само й торбу; хто ж не має, хай продасть свою одежу й купить меч». Навіщо апостолам меч???
о.Мартин Офлайн


Наш татко
 
Повідомлень: 330
З нами з: 13 листопада 2009, 21:14
Нагороди: 1
Мамуся-творець (1)
Дякував (ла): 94 раз.
Подякували: 1058 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення Перлинка » 12 квітня 2011, 15:30

а може якраз саме тут треба розуміти в переносному значенні ,а не буквально?

думаю ,що мова йде про такий меч

«Нам бо треба боротися не проти тіла й крови, а проти начал, проти властей, проти правителів цього світу темряви, проти духів злоби в піднебесних просторах. Ось чому ви мусите надягнути повну зброю Божу, щоб за лихої години ви могли дати опір і, перемагаючи все, міцно встоятися. Стійте, отже, підперезавши правдою бедра ваші, вдягнувшись у броню справедливості та взувши ноги в готовність, щоб проповідувати Євангелію миру. А понад усе візьміть щит віри, яким здолаєте згасити всі розпалені стріли лукавого. Візьміть також шолом спасіння і меч духовний, тобто Слово Боже»

(Еф. 6, 12-17)
«Спасай взятых на смерть, и неужели откажешься от обреченных на убиение? Скажешь ли: "вот, мы не знали этого"? А Испытующий сердца разве не знает? Наблюдающий над душею твоею знает это, и воздаст человеку по делам его». (Притч.24:11-12)
Перлинка Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 5093
З нами з: 26 вересня 2010, 17:34
Нагороди: 3
гостренький язичок (1) багата мамуся (1) за дитя форуму (1)
Дякував (ла): 3766 раз.
Подякували: 4017 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення о.Мартин » 13 квітня 2011, 09:39

"Тепер же хто має калитку, нехай візьме так само й торбу; хто ж не має, хай продасть свою одежу й купить Слово Боже?".... :?

Нагадую, що автентичне тлумачення Святого Письма дає тільки Найвища влада Церкви.

Меч - тут означає розбрат, суперечки, переслідування. Ісус нагадує своїм учням, як вони проповідували Євангеліє в ім'я Христа і оздоровлювали і виганяли злих духів. Тоді Ісус послав їх по двох і строго наказав їм нічого лишнього не брати в дорогу, для того щоб вони повністю надіялись на Нього. Тепер же перед своїм ув'язненням та стражданнями, Ісус знову звертає увагу на Своїх учнів, щоб вони були готові, бо інші часи настануть, коли заберуть від них їхнього Пастиря. (Jerome New Biblical Commentary, Geoffrey Chapman publishers, Bath Press, Avon, 1992, p.717).

Хоча Петро ніс зі собою зброю (меч) напевно для самозахисту (в останні дні вставало тим більше гарячіше в Єрусалимі)... важко уявити що Ісус, Цар миру, наказав би Своїм учням вживати зброю...
о.Мартин Офлайн


Наш татко
 
Повідомлень: 330
З нами з: 13 листопада 2009, 21:14
Нагороди: 1
Мамуся-творець (1)
Дякував (ла): 94 раз.
Подякували: 1058 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення xtremeshammy » 29 січня 2025, 22:44

xtremeshammy Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 116144
З нами з: 23 січня 2025, 12:28
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Re: греко-католицька церква та український націоналізм

Повідомлення xtremeshammy » 07 лютого 2025, 20:07

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
xtremeshammy Офлайн


Я тут живу
 
Повідомлень: 116144
З нами з: 23 січня 2025, 12:28
Дякував (ла): 0 раз.
Подякували: 0 раз.

Далі

Повернутись до Розмова з священиком



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість