Глобальні оголошення!



Сімейні стосунки

Сімейні стосунки

Повідомлення Гість » 25 січня 2010, 13:23

Христос народився! Отче, напишіть, будь ласка, відношення церкви до оральних ласк в сімейних стосунках. Дякую.
Гість Офлайн


 

Re: Сімейні стосунки

Повідомлення о.Мартин » 25 січня 2010, 23:54

Церква вчить що у статевому житті є певні моральні правила:

1. кожен статевий акт повинен довершуватися в природний спосіб для того щоб дозволити зачаття.
2. не буде гріхом використовувати різні методи для статевого збудження дотримуючись пункту №1.
3. статевий акт є актом, де ласки і дотики виявляють гідну пошану та любов до іншої особи. Тут потрібно памятати що статеві акти які принижують людську гідність та які виконуються без згоди чи проти волі особи- є аморальними.

Статеве співжиття завжди мусить виражати самовіддачу подругів, це не дешевий пошук за задоволенням,не похіть. Статеве співжиття є завжди особовим актом, який передбачає взаємне проникнення не лише тіл, але також осіб, і тому повинен мати єднальний і дітородний характер. Якщо подружній акт звести лише до пошуку за задоволенням, тоді його зміст знецінюється, а відтак той пошук може набирати різні форми, які цілком не пов‘язані з метою подружнього співжиття.

Церква у своєму догматичному навчанні вчить, що особа є єдністю душі і тіла,де не можна відокремлювати тілесну сферу від духовної сфери. Тому тіло, незалежно від того, чи то наше тіло, чи тіло подруга, ніколи не можна вважати предметом, об‘єктом для задоволення, інакше ми завжди вживаємо особу для власного задоволення, або ми даємо тільки своє тіло для задоволення іншої особи.

Щодо запитання відношення церкви до оральних ласк в сімейних стосунках можна відповісти: дозволяється хіба що у процесі статевого збудження, але не як окремий вид довершеного статевого акту, який не дозволяє на зачаття.
о.Мартин Офлайн


Наш татко
 
Повідомлень: 330
З нами з: 13 листопада 2009, 21:14
Нагороди: 1
Мамуся-творець (1)
Дякував (ла): 94 раз.
Подякували: 1058 раз.

Re: Сімейні стосунки

Повідомлення мешканка » 16 квітня 2010, 17:08

Отче,мене, часом, запитують про, так звані, "гріхи проти подружньої чистоти"...чи не могли б Ви роз'яснити які саме гріхи належать до цієї категорії...?
мешканка Офлайн

Аватар користувача
Я тут живу
 
Повідомлень: 2805
З нами з: 24 лютого 2010, 15:30
Звідки: Файне місто!
Нагороди: 4
Мамуся-творець (1) акула пера (1) Успішне грудне вигодовування (1) багата мамуся (1)
Дякував (ла): 2726 раз.
Подякували: 2986 раз.
Діти: Дві донечки і маленький хлопчик!

Re: Сімейні стосунки

Повідомлення о.Мартин » 16 квітня 2010, 17:58

Акти, через які чоловік і дружина з'єднуються одне з одним інтимно є чесні і гідні. Вчинені справді по-людськи, вони є знаком і виявом взаємообдарування, через яке чоловік і дружина збагачують одне одного радістю і вдячністю» (II Ватиканський Собор, Паст, конст. «Gaudium et spes», 49.).

Сексуальність є джерелом радості і задоволення. Отже, чоловік і дружина не чинять нічого поганого, шукаючи цього задоволення і втішаючись ним. Через подружнє єднання здійснюється подвійна мета шлюбу: добро самого подружжя і передавання життя. Не можна розділяти цих двох вартостей подружжя, не спотворивши духовного життя пари та не наражаючи на небезпеку добра подружжя та майбутнього родини.
Таким чином до подружньої любові чоловіка і жінки ставиться подвійна вимога – вірності і плідності.

Сексуальність здійснюється правдиво людським способом тільки тоді, якщо становить невіддільну частину любові, якою чоловік і жінка цілковито себе зв'язують, аж до смерті» (Іван-Павло II, Апост. зверн. «Familiaris consortio», 11.):

ІХ Божа Заповідь: «Не жадай жінки (чоловіка) ближнього свого» (Вих. 20,17).
Св. Іван відрізняє три види пожадливості, або хтивості: пожадливість плоті, пожадливість очей і гординя життя. Йдучи за катехитичною традицією, ІХ Заповідь забороняє плотську пожадливість. Етимологічне слово «пожадливість» означає будь-яку інтенсивну форму пориву людського прагнення. Християнське богослов'я надало йому особливого значення чуттєвого прагнення.
Соромливість охороняє осіб та їхню любов. Вона закликає до стриманості; вона вимагає здійснення умов взаємного дарування і повного віддання подружжя чоловіка та жінки. Соромливість - це скромність. Вона впливає на вибір одягу, на дотримання мовчанки і стриманості там, де з'являється загроза нездорової цікавості. Вона обачна.
Існує соромливість почуттів, так само, як і соромливість тіла. Вона виступає, наприклад, проти виставляння напоказ людського тіла для збудження «нездорової цікавості» в певних формах реклами або проти практики деяких засобів масової інформації заходити задалеко у виявленні інтимних справ людини. Навчати дітей і молодь соромливості означає пробуджувати в них пошану до людської особистості.
Християнська чистота вимагає пошани до гідності людини. Чистота серця звільняє від поширеного еротизму і віддаляє від видовищ, які сприяють розвиткові нездорової цікавості та непристойних фантазій.

Окремі гріхи:

1. Розбещеність або непоміркованим задоволенням еротичної насолоди.
а. Сексуальне задоволення є аморальним, якщо його шукають заради себе самого, відокремлено від мети продовження роду і подружньої спільності.
б. Мастурбація слід розуміти добровільне збудження статевих органів, щоб отримати еротичне самозадоволення а не задоволення подружньої спільности.
в. Порнографія, проституція, звалтування також можуть існувати у подружньому житті.
г. Гомосексуалізм та інші статеві експерименти.
2. Перелюб.
«Кожний, хто дивиться на жінку з пожаданням, той уже вчинив перелюб із нею у своїм серці» (Мт. 5,28).
а. Перелюб означає подружню невірність. Коли двоє, з яких хоча б один є одруженим, започатковують між собою сексуальні стосунки, навіть короткочасні, то вони чинять перелюб. Перелюб є несправедливістю. Той, хто його чинить, відходить від своїх зобов'язань. Він ламає знак союзу, яким є подружній зв'язок, порушує право другого члена подружжя і посягає на інституцію подружжя, порушуючи угоду, яка є його підставою. Він обезцінює добро народження людини і добро дітей, які потребують постійного зв'язку батьків.
б. Розлучення - самовільне припинення спільного життя.
в. Кровозмішання означає близькі стосунки між родичами.
г. Сексуальні зловживання, здійснені дорослими щодо дітей або підлітків, довірених їхньому піклуванню.
3. Вживания контрацептивів. За самою своєю природою подружжя і подружня любов спрямовані до народжування й виховування дітей. Діти є найціннішим даром подружжя і приносять батькам найбільше добра. Кожен статевий акт повинен бути відкритим до плідності. Жінка не завжди вагтініє після кожного статевого акту, але кожен статевий акт повинен завершуватись таким чином щоб дозволяє на зачаття, інакше акт - аморальний.

За своєю природою подружня любов вимагає від подружжя незламної вірності. Це - наслідок взаємного дарування подружжя одне одному. Любов прагне бути постійною та вимагає цілковитої вірності і нерозривної. Усі ситуації, які ображають гідність подружжя руйнують саму ідею родини; значення вірності, суперечать моральному законові: становлять тяжкий гріх.
о.Мартин Офлайн


Наш татко
 
Повідомлень: 330
З нами з: 13 листопада 2009, 21:14
Нагороди: 1
Мамуся-творець (1)
Дякував (ла): 94 раз.
Подякували: 1058 раз.

Re: Сімейні стосунки

Повідомлення мешканка » 17 квітня 2010, 09:41

Дуже дякую, Отче. Я давно шукала цю інформацію...мені хоч роздруковуй і зачитуй вголос :oops:
мешканка Офлайн

Аватар користувача
Я тут живу
 
Повідомлень: 2805
З нами з: 24 лютого 2010, 15:30
Звідки: Файне місто!
Нагороди: 4
Мамуся-творець (1) акула пера (1) Успішне грудне вигодовування (1) багата мамуся (1)
Дякував (ла): 2726 раз.
Подякували: 2986 раз.
Діти: Дві донечки і маленький хлопчик!

Re: Сімейні стосунки

Повідомлення о.Мартин » 18 квітня 2010, 23:28

Без проблем! ;)
о.Мартин Офлайн


Наш татко
 
Повідомлень: 330
З нами з: 13 листопада 2009, 21:14
Нагороди: 1
Мамуся-творець (1)
Дякував (ла): 94 раз.
Подякували: 1058 раз.

Re: Сімейні стосунки

Повідомлення Олюся » 22 серпня 2014, 00:50

о.Мартин написав:3. Вживания контрацептивів. За самою своєю природою подружжя і подружня любов спрямовані до народжування й виховування дітей. Діти є найціннішим даром подружжя і приносять батькам найбільше добра. Кожен статевий акт повинен бути відкритим до плідності. Жінка не завжди вагтініє після кожного статевого акту, але кожен статевий акт повинен завершуватись таким чином щоб дозволяє на зачаття, інакше акт - аморальний.

За своєю природою подружня любов вимагає від подружжя несламної вірності. Це - наслідок взаємного дарування подружжя одне одному. Любов прагне бути постійною та вимагає цілковитої вірності і нерозривної. Усі ситуації, які ображають гідність подружжя руйнують саму ідею родини; значення вірності, суперечать моральному законові: становлять тяжкий гріх.

Слава Ісусу Xристу! У мене таке запитання: у мене двоє дітей і обоє народженні шляxом кесарського ро3тину. Після такиx родів не бажано вагітніти протягом 2 років, в звязку з ризиком для здоровя жінки То як тоді бути? не жити статевим життям два роки? чи в такому випадку можна використовувати контрацептиви? І ще: після 3-го кесарського ро3тину жінці як правило перевя3ують труби, щоб більше не вагітніла, бо більше 3 ра3 не кесарять так як це дуже великий ри3ик для 3доровя жінки То це раxується гріxом? адже це свого роду також як спосіб контрацепції Як поступати в такому випадку?
Наперед вдячна 3а відповідь
Олюся Офлайн


Тільки роззираюся
 
Повідомлень: 28
З нами з: 23 липня 2014, 16:27
Дякував (ла): 17 раз.
Подякували: 25 раз.
Діти: два синочка: Сашулька - 27.08.2009
Владік - 29.05.2013


Повернутись до Розмова з священиком



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей