для мене першою антирекламою стає навязлива реклама. я не купляла растішки і не давала її пробувати, бо не бачила такої необхідності.
до речі, на їх сайті пише, що їх можна дітям з 3 років
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
- отут смішинка в тему

))
а взагалі, що давати дітям то справа кожного. хтось вірить рекламі, хтось вважає, що від одної ковбаски, ГМО-йогурта, бісквітика з терміном придатності н-років нічо не буде. я намагаюсь звести до мінімуму такі речі, принаймні поки можу це контролювати.
ну і бажання до колекціонування в моїх дітей нема - іграшка в кіндері їх не сильно зацікавила, як і та чеколяда.

я завжди той, ким я собі здаюся - а моє уявлення про себе постійно змінюється А.Жід
не кажіть мені шо робити, і я не скажу куди вам іти)))