Глобальні оголошення!



Аутизм

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 25 серпня 2020, 07:51

Біологічний зворотний зв'язок ( англ. Biofeedback ) - технологія , що включає в себе комплекс дослідницьких, немедичних, фізіологічних, профілактичних і лікувальних процедур, в ході яких людині за допомогою зовнішньої ланцюга зворотного зв'язку , ор-ганізованої переважно за допомогою мікропроцесорної або комп'ютерної техніки, пред'яв-ляється інформація про стан і зміні тих чи інших власних фізіологічних процесів.

Використовуються зорові, слухові, тактильні та інші сигнали-стимули, що дозволяє розви-нути навички саморегуляції за рахунок тренування і підвищення лабільності регуляторних механізмів.

БОС - процедура полягає в безперервному моніторингу в режимі реального часу певних фізіологічних показників і свідоме управління ними за допомогою мультимедійних, ігрових і інших прийомів в заданій області значень. Іншими словами, БОС-інтерфейс являє для лю-дини свого роду «фізіологічний дзеркало», в якому відображаються його внутрішні процеси. Таким чином протягом курсу БОС-сеансів можливо посилити або послабити даний фізіологічний показник, а отже, рівень тонічної активації тієї регуляторної системи, чию ак-тивність даний показник відображає.

За допомогою БОС можна отримувати інформацію про такі фізіологічні процеси, як м'язова активність, дихання, кровопостачання судин, опір шкіри, частота серцевих скорочень , мозкова активність .

Застосування

Клінічна - психологія , неврологія , кардіологія , гастроентерологія , урологія , педіатрія , геріатрія , відновлювальна медицина , превентивна медицина .
Неклінічна - в ефективному стрессменеджменті, що дозволяє підвищити показники ефек-тивності у великому спорті, мистецтві, а також у будь-якій діяльності, що вимагає тривалих зусиль і великої відповідальності, для корекції так званих пограничних станів , викликаних неконтрольованим впливом хронічного стресу. В педагогіці, де за допомогою БОС-технологій вирішуються питання підвищення ефективності навчання, розвитку творчих здібностей та ін.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 26 серпня 2020, 09:10

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсорний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ СЕНСОРНОЇ КІМНАТИ

Займаючись в сенсорній кімнаті Центру Стимуляції Мозку діти з особливими потребами ефективно освоюють свої рухові навички. Різноманітні варіації використання снарядів сприяють розвитку не тільки фізичної сили, але так само і тілесної пластики, спритності, балансу і координації. Розвиток отримує не тільки тіло, а й мозок. Простір сенсорної кімнати створює різноманітні завдання для мозку, які дитина вирішує за рахунок своєї рухової активності. Так процесі занять поліпшуються і когнітивні процеси і як наслідок академічна успішність. Комплекс вправ підбирається індивідуально під кожну дитину відповідно до діагнозом: комусь необхідні заспокійливі і розслаблюючі вправи; кому-то, в зв'язку з гіперактивністю, потрібно підібрати комплекс на зняття напруги і формування контролю над тілом. Фахівці підбирають різні варіації з урахуванням індивідуальних особливостей, чергування навантаження і поточних завдань для більш успішного розвитку особливих дітей.
Сенсорна Кімната надає велику допомогу в розвитку. Частина дітей навчилися відчувати стан власного тіла в рівновазі і продовжують адаптуватися до вестибулярним подразників. Для багатьох дітей заняття в Сенсорної кімнаті надають антистресовий ефект.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 27 серпня 2020, 07:01

Нівелювання високого рівня тривожності дітей дошкільного віку 5-7 з аутизмом років засобами сенсорної кімнати

Проблема тривожних і сором'язливих дітей є найбільш гострою в сучасній дошкільній психології. Такі діти, на відміну від своїх однолітків, дуже болісно реагують на будь-які зміни в їх житті, але ж будь-яка дитина рано чи пізно стикається з іншими дітьми, новою обстановкою. Механізм тривожності полягає в тому, що дитина перебуває в постійному очікуванні неприємностей, він не чекає нічого хорошого від оточуючих. Легко уявити які складнощі буде відчувати така дитина в школі, в навчальному закладі, та й взагалі в дорослому житті в цілому. Не до кінця вивчені і шляхи корекції тривожної поведінки дітей дошкільного віку. У Центрі Стимуляції Мозку була розроблена система роботи щодо нівелювання тривожного поведінки дітей старшого дошкільного віку.

Інтерактивне обладнання активізує інтерес дітей, стимулює їх дослідні дії, сприяє розвитку відчуття дотику. Спокійна, доброзичлива обстановка в поєднанні з потужним позитивним впливом інтерактивного устаткування сприяє появі у дітей відчуття захищеності, спокою і впевненості в собі.

Інтерактивне середовище сенсорної кімнати - це чарівна казка, в якій все дзюрчить, звучить, переливається, манить, ненав'язливо змушує забути страхи, заспокоює. Спеціальне обладнання, встановлене в сенсорній кімнаті, впливає на всі органи чуття дитини. Лежачи в сухому басейні або на м'яких пуфиках, в хвилях повільно пливе світла, слухаючи заспокійливу музику, вдихаючи аромати лікувальних трав, дитина сам стає героєм казки. Відчуття повної безпеки, комфорту, загадковості найкращим чином сприяє встановленню спокійних, довірчих відносин між ним і психологом.

Всі заняття, що проводяться в сенсорній кімнаті, проходяться в ігровій формі. Обов'язково враховуються індивідуальні потреби дитини. Час занять - до 30 хвилин. Діти займаються індивідуально.

Робота з дітьми спрямована не тільки на вирішення проблем навчання і виховання дітей. Вона передбачає виявлення, корекцію і ліквідацію всіх несприятливих наслідків з метою підвищення функціональних і адаптаційних можливостей організму, успішного і правильного формування світогляду, адекватної і безболісною інтеграції в соціум. Для кожної дитини заняття в сенсорній кімнаті є відгуком на його внутрішнє прагнення до повноцінного розвитку. З різним ступенем інтенсивності такий розвиток в процесі занять відбувається у кожної дитини.

При організації роботи по зміні високого рівня тривожності дітей інтерактивними засобами сенсорної кімнати, використовувалися наступні методи і форми роботи:

Система занять по ознайомленню дошкільнят з емоціями.
Ігри, ігрові вправи з розвитку вміння адекватно виражати свої емоції.
Релаксаційні вправи, спрямовані на навчання способам розслаблення.
Програвання проблемних ситуацій, з використанням технік психодрами.
Рухливі ігри для розвитку комунікативних навичок.
Постановка вистави (театру тіней)
Візуалізація джерела тривоги (малювання причини тривоги)
Використання елементів казкотерапії, художніх творів з яскраво промальовані характерологическими рисами героїв і явним дозволом проблем
Перенесення локусу-контролю з поза на дитину для коригування тривоги
Сюжетно-рольові ігри для навчання діалогового спілкування.
Індивідуальне використання емоційно - комфортного інтерактивного устаткування для стабілізації позитивних емоційних станів, оптимізації рівня тривожності
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 31 серпня 2020, 21:28

Сенсорна корекція і аутизм

Аутизм досить багатогранне захворювання, що має безліч проявів, які при різних особливостях розвитку дитини проявляються по-різному, а іноді зовсім протилежно. Походження захворювання донині залишається в тіні гіпотез і теорій, не маючи однозначного визначення. Головними особливостями аутизму представлені порушення комунікативної і емоційно-вольової сфер з подальшим порушенням соціалізації та психосоматичні розлади. Дітям з аутизмом більше за інших властиві поняття гіпочувствітельность і гіперчутливість, які є ключовими для їх сприйняття і вказівними для діагностики. Тому сенсорна корекція є обов'язковою частиною навчання, абілітації та реабілітації.
Загальні особливості сприйняття при аутизмі

Відмінною рисою поведінки при аутизмі є неоднозначна реакція на різні сенсорні стимули. Це сприяє утворенню ряду особливостей, таких як: боязнь гучних звуків і яскравих спалахів, прагнення тактильний контакт з різними побутовими речами, боязнь людних місць, істерики, лабільність емоцій у відповідь на стимул, стереотипні дії і паталогічна руху. У слідстві, аномалії сприйняття можуть викликати сильне занепокоєння, яке, в свою чергу, тягне за собою обсесивний або компульсивний поведінка, а також соціальні та комунікативні проблеми - побічні проблеми розвитку. Серед загальних особливостей сприйняття варто відзначити такі:

Периферійне сприйняття. Люди з аутизмом здатні вловлювати інформацію побічно.
Непостійне сприйняття. Можуть виникати відмінності при сприйнятті одного і того ж предмета з плином часу.
Сенсорна перевантаження. Люди з аутизмом дуже уразливі при надмірному впливі подразників (тривала гучна музика, спалахи, феєрверки).
Гіперчутливість.
Гіпочувствітельность.
Тривала обробка інформації.
Фрагментарне сприйняття. Через цю особливість люди з аутизмом часто не здатні сприймати цілісний образ і можуть аналізувати лише ті деталі, які привернули їхню увагу.
Сплутаність у визначенні головної та побічної інформації.
Варто зауважити, що основна особливість сприйняття при аутизмі - це гіпо / гіперчутливість. Варто детально вивчити сприйняття при кожному виді сприйняття, так як призначення сенсорної корекції несе в собі абсолютно протилежний характер.



Особливості сприйняття у гіперчутливих дітей з аутизмом

Гіперчутливість - часте явище при аутизмі. Почуття і сприйняття при цій особливості загострюються, тому стимули можуть наносити неприємні і болючі відчуття. При гіперчутливості виникають такі особливості сприйняття:

Складнощі в роботі з дрібними предметами, порушення дрібної моторики.
Слабкий вестибулярний апарат.
Слабка координація власних рухів.
Чутливість до запахів, через що виникають труднощі при спілкуванні з людьми і відвідуванні громадських місць.
Дискомфорт при вживанні твердої, ароматної їжі з яскраво вираженим смаком.
Дотики можуть заподіювати біль і дискомфорт.
Проблеми з миттям і розчісуванням голови.
Перевага строго визначених предметів одягу і тканин.
Особлива чутливість до звуків, наприклад, здатність чути розмову на відстані.
Однаково сильне сприйняття всіх звуків, в тому числі фонового шуму, що часто веде до проблем з увагою.
Спотворене зір: об'єкти і світлі кольори можуть здаватися рухомими.
Легше і приємніше фокусуватися на якійсь частині, ніж на цілому об'єкті.


Особливості сприйняття у гіпочувствітельних дітей з аутизмом

Гіпочувствітельность є протилежним станом, вона характеризується недостатньою чутливістю. Серед особливостей:

Необхідність гойдатися, кружляти або повертатися, щоб відчути щось.
Такі діти можуть стояти дуже близько до інших, тому що не можуть оцінити відстань між людьми.
Деякі люди взагалі не відчувають запахів і не сприймають різкі аромати.
Можуть лизати предмети, щоб краще розуміти, з чого вони зроблені.
Можуть є неїстівні предмети: землю, траву, пластилін.
Сильно стискають людей в обіймах, роблять це заради відчуття сильного тиску на шкіру.


Особливості обладнання, придатного для всіх видів чутливості



Портрет емоцій. Цей тренажер спрямований на розвиток розуміння у дітей з аутизмом різних емоцій інших людей. В силу захворювання страждає емоційно-вольова сфера, що веде до того, що дитина сама не виявляє емоції, а також не може розрізняти емоції оточуючих. Тренування проходить на базі основ міміки. Дитина вивчає емоції конструюючи їх на полотні із зображенням обличчя. Це допомагає йому вивчити особливості реагування оточуючих на його вчинки, що в подальшому сприяє соціалізації. Цей портрет займає ключову роль в навчанні дітей з аутизмом і допомагає їм зрозуміти емоції. "Як ти себе почуваєш? Яке у тебе настрій?", "Як ти думаєш, як ВІН себе почуває?" Всі ці теми можливо деталізувати і візуалізувати. У терапії цей портрет може виступати як канал комунікації. Також це інструмент для підвищення емоційної грамотності дітей.
Гра "Циркові слоники". Ця гра відмінно підходить для дітей з аутістіческім спектром. Мета гри полягає в розвитку дрібної моторики, почуття балансу і навчанні дитини різним квітам і функцій предметів. Елементи пофарбовані в основні кольори. Слоники одного розміру. Можливо багаторівневі і варіативні укладання блоків. При таких вправах, дитина мимоволі вивчає закони симетрії і балансу. Навички усного рахунку додаються. "Гра" "Циркові слоники" "розвиває конструктивну і ігрову діяльність дитини, моторне планування, вміння знаходити рівновагу і будувати стійкі конструкції. Сприяє засвоєнню понять сенсорних еталонів (колір, розмір), елементарних математичних умінь (навички рахунку). Варіанти гри безмежні, залежать від фантазії дорослого і дитини, цілей і завдань роботи, що є великим плюсом, адже її можна застосовувати на базі вже наявної корекції. Таким чином, під час гри відбувається: зорова і тактильна стимуляція, розвиток навичок дрібної моторики, вивчення сенсорних еталонів.
Дзеркало емоцій. Якщо в разі заняття з портретом емоцій дитина конструював і вивчав канони міміки обличчя відповідно до емоційним станом, то дзеркало емоцій призначене для того, щоб він міг їх відтворити. Для дитини з аутизмом це не гра, а серйозна тренування. На дзеркалі, з боків, представлені картинки з різними емоційними станами та описом. Тренування проходить під керівництвом і коментарями психолога. Мета дитини - відтворити ту емоцію, яку він відчуває, вибравши її з описаних зображень на дзеркалі. Таким чином, до дитини доносять розуміння і значення емоцій, а також загартовують його емоційно-вольову сферу. Дитина вчиться розрізняти емоції і коригувати свою поведінку, а також соціалізується. Це дзеркало виготовлено з міцного пластику, на ньому нанесені зображення відомих дітям тварин, персонажів мультфільмів, які висловлюють різні емоції. Діти так люблять показувати "пики" в дзеркалі, а тут дитині пропонується співвіднести свій емоційний стан із зображенням на дзеркалі.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 01 вересня 2020, 07:57

Особливості обладнання, придатного для всіх видів чутливості



Портрет емоцій. Цей тренажер спрямований на розвиток розуміння у дітей з аутизмом різних емоцій інших людей. В силу захворювання страждає емоційно-вольова сфера, що веде до того, що дитина сама не виявляє емоції, а також не може розрізняти емоції оточуючих. Тренування проходить на базі основ міміки. Дитина вивчає емоції конструюючи їх на полотні із зображенням обличчя. Це допомагає йому вивчити особливості реагування оточуючих на його вчинки, що в подальшому сприяє соціалізації. Цей портрет займає ключову роль в навчанні дітей з аутизмом і допомагає їм зрозуміти емоції. "Як ти себе почуваєш? Яке у тебе настрій?", "Як ти думаєш, як ВІН себе почуває?" Всі ці теми можливо деталізувати і візуалізувати. У терапії цей портрет може виступати як канал комунікації. Також це інструмент для підвищення емоційної грамотності дітей.
Гра "Циркові слоники". Ця гра відмінно підходить для дітей з аутістіческім спектром. Мета гри полягає в розвитку дрібної моторики, почуття балансу і навчанні дитини різним квітам і функцій предметів. Елементи пофарбовані в основні кольори. Слоники одного розміру. Можливо багаторівневі і варіативні укладання блоків. При таких вправах, дитина мимоволі вивчає закони симетрії і балансу. Навички усного рахунку додаються. "Гра" "Циркові слоники" "розвиває конструктивну і ігрову діяльність дитини, моторне планування, вміння знаходити рівновагу і будувати стійкі конструкції. Сприяє засвоєнню понять сенсорних еталонів (колір, розмір), елементарних математичних умінь (навички рахунку). Варіанти гри безмежні, залежать від фантазії дорослого і дитини, цілей і завдань роботи, що є великим плюсом, адже її можна застосовувати на базі вже наявної корекції. Таким чином, під час гри відбувається: зорова і тактильна стимуляція, розвиток навичок дрібної моторики, вивчення сенсорних еталонів.
Дзеркало емоцій. Якщо в разі заняття з портретом емоцій дитина конструював і вивчав канони міміки обличчя відповідно до емоційним станом, то дзеркало емоцій призначене для того, щоб він міг їх відтворити. Для дитини з аутизмом це не гра, а серйозна тренування. На дзеркалі, з боків, представлені картинки з різними емоційними станами та описом. Тренування проходить під керівництвом і коментарями психолога. Мета дитини - відтворити ту емоцію, яку він відчуває, вибравши її з описаних зображень на дзеркалі. Таким чином, до дитини доносять розуміння і значення емоцій, а також загартовують його емоційно-вольову сферу. Дитина вчиться розрізняти емоції і коригувати свою поведінку, а також соціалізується. Це дзеркало виготовлено з міцного пластику, на ньому нанесені зображення відомих дітям тварин, персонажів мультфільмів, які висловлюють різні емоції. Діти так люблять показувати "пики" в дзеркалі, а тут дитині пропонується співвіднести свій емоційний стан із зображенням на дзеркалі.




Комплектація сенсорної кімнати для гіперчутливих дітей з аутизмом



Кольорова панель для розвитку. Панель відома по всьому світу і неодноразово отримувала поожітельние відгуки від психологів, які займалися корекцією аутизму. У світлі аутичного спектру слід виділити такі властивості цвітної панелі: програма забезпечує зорову і звукову стимуляцію сенсорних систем. Панель повільно змінює колір, створюючи заспокійливу атмосферу з музичним супроводом. Використовувані кольори - приглушені, а матове скло розсіює світло і зменшує відблиски без мерехтіння. В програму входять гри на знаходження відповідностей і звірки, можливе регулювання рівнів складності вправ. Ігрові режими розвивають когнітивні функції і сенсомоторную сферу дитини: сприйняття кольорів, пам'ять, мислення, увагу. Завдяки музичним ефектів Панель може бути використана в корекційній роботі мнемічних процесів (запам'ятовування, відтворення інформації), а також сприяє формуванню зорово-моторної координації і стратегій вирішення завдань. Все це сприяє успішній корекції забоеваній аутистичного спектру.
Шнурівка-кубики "Веселі картинки». Гра володіє розвиваючими властивостями в області дрібної моторики і відмінно підходить гіперчутливим дітям, так як має нейтральний забарвлення, ненавясчівий запах і текстуру. Виконана з дерева. Гра вважається одним з найефективніших способів розвитку когнітивних функцій у дітей з аутизмом. Шнурівки розвивають: сенсомоторную координацію; дрібну моторику рук; розвивають просторове орієнтування; сприяють розумінню понять "вгору", "вниз", "вправо", "вліво"; формують навички шнурування, зав'язування шнурка в бант і ін .; сприяють розвитку мовлення. В іграх з шнуруванням також розвивається окомір, увагу, відбувається зміцнення пальців і всієї кисті руки (дрібна моторика), а це, в свою чергу, впливає на формування головного мозку і становлення мови.


далі буде..
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 02 вересня 2020, 08:43

Комплектація сенсорної кімнати для гіпочутливих дітей з аутизмом

Утяжена сенсорна ковдра. Ковдра допомагає заспокоїтися і заснути гіпочутливим дітям. Через цю особливість діти постійно вимагають тактильного контакту, і не відчувають звичні, для більшості, стимули. Через це гіпочутлива дитина з аутизмом буде неспокійна, дратівлива, виникнуть проблеми зі сном. Утяжена сенсорна ковдра компенсує недолік чутливості. Дитина «знаходиться в обіймах», заспокоюється, легко засинає. Ковдра всередині має спеціальний наповнювач - пластикові гранули - яким наповнені мішечки, зашиті в тканину, воно приймає форму тіла і посилює тиск. Це дає відчуття комфорту і якогось масажу. Теплі "обійми" ковдри роблять нас щасливими - тіло, відчувши комфорт, виробляє не тільки мелатонін, гормон сну, але і серотонін, гормон щастя. Ковдра-трансформер складається з частин, які можна розстебнути і використовувати як окремі елементи. Наприклад, як шарф, пояс, або наколінний утяжувач.
Заспокійливий вібруючий олівець. Завдяки вібрації на олівці, стало можливим утримувати увагу дитини на певному завданні. Крім того, вібрація має заспокійливі властивості. Олівець має ніжну вібрацію, яка стимулює руку не заважаючи листа. Вібрація, текстура і вага можуть допомогти збільшити увагу і концентрацію, поліпшити м'язову пам'ять, нормалізувати швидкість написання, збільшити силу натискання і гнучкість руки. Гіпочувствітельному дитині з аутизмом необхідний постійний стимул, так як звичайні подразники не несуть для нього ніякої цінності та інформації. Використовуючи подібний інструмент, можна навчати дитину і збільшити якість цього навчання. Іноді буває складно посадити дитину за подібне заняття. Але якщо впливати на тактильні відчуття, можна не тільки привернути його увагу, а й зацікавити на тривалий час.
Сенсорна сухостираюча дошка. Подібний інструмент буде дуже дієвим в процесі навчання і гри. Завдяки тому, що вона світодіодна, увагу дитини буде завжди залучено до дошки. зтерти їх можна будь-якими сухими предметами, що значно спрощує завдання, економить час, і не може не зацікавити дитину. Діодну зтираючу дошку використовують в навчальних, корекційних, розвиваючих і ігрових цілях. Робота з діодною дошкою сприяє розвитку концентрації уваги, підвищенню мотивації у формуванні та засвоєнні навичок письма, читання, малювання, розвиває зорово-моторну координацію і дрібну моторику. Написи на дошці світяться, наносяться від руки спеціальним маркером і легко стираються серветкою. Залежно від кольору підсвічування, змінюється колір написаного (рукописний неон). Дошка є базою для безлічі корекційних програм, але найкраще підходить для дітей з аутичним спектром.
Темна сенсорна кімната. Цей вид кімнати є переносним і легко вписується навіть в невеликих приміщеннях. Усередині сенсорна кімната обладнана різними світлодіодними матеріалами, які служать як стимули і мають заспокійливі властивості. Гіпочутливим дітям буде комфортно в такій обстановці, вони зможуть розслабитися. Завдяки такій технології стало можливим проводити психологічне розвантаження для дітей з аутизмом, що в подальшому сприятливо позначається на їх психічний стан і на корекції когнітивних функцій. Головною функцією кімнати є розслаблення, стабілізація психоемоційного стану, що є базою для корекції та реабілітації. Стимули, які знаходяться в кімнаті, мають вплив на всі органи чуття. Найчастіше в подібних кімнатах знаходяться: світлозвукові панелі, інтерактивні системи, фіброоптичні вироби, повітряно бульбашкові труби і лампи, а також м'які пуфи або підстилки. Діти люблять грати і відпочивати в таких кімнатах, але при грамотному напрямку психолога, дітям буде комфортно вивчати певні факти і займатися розвиваючими іграми. У кімнаті буде комфортна обстановка для підтримки гармонійного стану гіпочувствітельного дитини з аутизмом.


Сенсорная Кімната: Центр Стимулювання Мозку
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 02 вересня 2020, 08:43

Комплектація сенсорної кімнати для гіпочутливих дітей з аутизмом

Утяжена сенсорна ковдра. Ковдра допомагає заспокоїтися і заснути гіпочутливим дітям. Через цю особливість діти постійно вимагають тактильного контакту, і не відчувають звичні, для більшості, стимули. Через це гіпочутлива дитина з аутизмом буде неспокійна, дратівлива, виникнуть проблеми зі сном. Утяжена сенсорна ковдра компенсує недолік чутливості. Дитина «знаходиться в обіймах», заспокоюється, легко засинає. Ковдра всередині має спеціальний наповнювач - пластикові гранули - яким наповнені мішечки, зашиті в тканину, воно приймає форму тіла і посилює тиск. Це дає відчуття комфорту і якогось масажу. Теплі "обійми" ковдри роблять нас щасливими - тіло, відчувши комфорт, виробляє не тільки мелатонін, гормон сну, але і серотонін, гормон щастя. Ковдра-трансформер складається з частин, які можна розстебнути і використовувати як окремі елементи. Наприклад, як шарф, пояс, або наколінний утяжувач.
Заспокійливий вібруючий олівець. Завдяки вібрації на олівці, стало можливим утримувати увагу дитини на певному завданні. Крім того, вібрація має заспокійливі властивості. Олівець має ніжну вібрацію, яка стимулює руку не заважаючи листа. Вібрація, текстура і вага можуть допомогти збільшити увагу і концентрацію, поліпшити м'язову пам'ять, нормалізувати швидкість написання, збільшити силу натискання і гнучкість руки. Гіпочувствітельному дитині з аутизмом необхідний постійний стимул, так як звичайні подразники не несуть для нього ніякої цінності та інформації. Використовуючи подібний інструмент, можна навчати дитину і збільшити якість цього навчання. Іноді буває складно посадити дитину за подібне заняття. Але якщо впливати на тактильні відчуття, можна не тільки привернути його увагу, а й зацікавити на тривалий час.
Сенсорна сухостираюча дошка. Подібний інструмент буде дуже дієвим в процесі навчання і гри. Завдяки тому, що вона світодіодна, увагу дитини буде завжди залучено до дошки. зтерти їх можна будь-якими сухими предметами, що значно спрощує завдання, економить час, і не може не зацікавити дитину. Діодну зтираючу дошку використовують в навчальних, корекційних, розвиваючих і ігрових цілях. Робота з діодною дошкою сприяє розвитку концентрації уваги, підвищенню мотивації у формуванні та засвоєнні навичок письма, читання, малювання, розвиває зорово-моторну координацію і дрібну моторику. Написи на дошці світяться, наносяться від руки спеціальним маркером і легко стираються серветкою. Залежно від кольору підсвічування, змінюється колір написаного (рукописний неон). Дошка є базою для безлічі корекційних програм, але найкраще підходить для дітей з аутичним спектром.
Темна сенсорна кімната. Цей вид кімнати є переносним і легко вписується навіть в невеликих приміщеннях. Усередині сенсорна кімната обладнана різними світлодіодними матеріалами, які служать як стимули і мають заспокійливі властивості. Гіпочутливим дітям буде комфортно в такій обстановці, вони зможуть розслабитися. Завдяки такій технології стало можливим проводити психологічне розвантаження для дітей з аутизмом, що в подальшому сприятливо позначається на їх психічний стан і на корекції когнітивних функцій. Головною функцією кімнати є розслаблення, стабілізація психоемоційного стану, що є базою для корекції та реабілітації. Стимули, які знаходяться в кімнаті, мають вплив на всі органи чуття. Найчастіше в подібних кімнатах знаходяться: світлозвукові панелі, інтерактивні системи, фіброоптичні вироби, повітряно бульбашкові труби і лампи, а також м'які пуфи або підстилки. Діти люблять грати і відпочивати в таких кімнатах, але при грамотному напрямку психолога, дітям буде комфортно вивчати певні факти і займатися розвиваючими іграми. У кімнаті буде комфортна обстановка для підтримки гармонійного стану гіпочувствітельного дитини з аутизмом.


Сенсорная Кімната: Центр Стимулювання Мозку
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:50

Дуже часто аутизм діагностується помилково.

Відбувається це тому, що під визначення «аутизм» (а точніше, «ранній дитячий аутизм», РДА, так як діагноз «аутизм» може бути поставлений дитині лише в середньому шкільному віці) потрапляє загальний набір поведінкових симптомів. Основні (але не всі) з яких:

виражена схильність до компульсивному (навмисному дотримання правил), стереотипному поведінці ( «безцільним» повторюваних дій),
певна послідовність виконання дій (ритуальна поведінка),
надмірна вибірковість (наприклад, до деяких квітам або в їжі),
зміни емоційного фону,
замкнутість,
обмеженість інтересів,
складності взаємодії з навколишнім світом,
небажання грати з однолітками,
небажання спілкуватися з дорослими,
недорозвинення або відсутність мовлення.
Якщо дитина поводиться певним чином (а тим більше в його поведінці відзначаються відразу кілька специфічних рис), то з великою часткою ймовірності йому може бути встановлений діагноз «аутизм». І при цьому не важливо, яка саме патологія лежить в основі такої поведінки, діагноз часто встановлюється, не враховуючи причини виникнення патології.

Незважаючи на те, що в сучасній медицині і корекційної педагогіки є велика кількість діагностичних методик і алгоритмів, ситуації «підміни» одного порушення іншим трапляються нерідко.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:11

РАС і РДА - не одне й те саме.

Перш за все, вже всередині самої категорії «аутизм» неприпустимо використання знака рівності між діагнозами РДА (ранній дитячий аутизм) і РАС (розлад аутистичного спектру).

РДА має, щонайменше, три або чотири ознаки з усієї симптоматики аутистичного спектру. Як правило, це проблеми взаємодії з іншими людьми, навіть найближчими, а також неможливість вираження своїх почуттів. Мова таких дітей також має свої характерні риси: ехолалії, аграматизми, відсутність займенників, штампованість, інтонаційна монотонність. Якщо такі діти і починають говорити, то з яскраво вираженою затримкою.

РАС, на перший погляд, проявляється дуже схожими рисами. Але при всій зовнішній схожості симптомів, РАС і РДА - не одне й те саме.

Незважаючи на те, що РАС і РДА мають схожі прояви, вони абсолютно різні в частині самої природи порушення. На відміну від РДА, РАС не є самостійним захворюванням як таким, і завжди є наслідком органічного ураження центральної нервової системи дитини, особливостей психічного статусу або генетичним порушенням. Тобто РАС як самостійне прояв, без будь-якої причини, існувати не може. І фатальна помилка діагностування може стати підставою того, що РДА буде приписаний тим дітям, які насправді аутизмом не страждають.

РАС також можна «сплутати» з алалією або мутизмом. Дійсно, в певному віці ці порушення досить схожі за своїми проявами. Починаючи з 4-4,5 років, сенсорна алалія може виглядати подібно аутістіческому спектру. Чому так відбувається?
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:34

Мутизм.

В основі мутизма лежить класичний невроз. Фізично здорова дитина без будь-яких органічних патологій і відхилень в інтелектуальному розвитку - не говорить: не відповідає на питання, не показує свою здатність говорити в принципі. Виглядає це так, немов дитина свідомо «дав обітницю мовчання».

Найчастіше, стан мутизма з'являється у образливих, чутливих і вразливих дітей. Але і позитивний, відкритий дитина може замкнутися і замовкнути, якщо йому довелося зіткнутися з несподіваною подразником: психотравма, несподіваний переляк, різка зміна навколишнього оточення. Розрізняють тотальний мутизм (дитина не говорить ні за яких обставин), виборчий (проявляється тільки в певних місцях або з окремими людьми), фобический (дитина боїться виглядати непривабливо) і депресивний (на тлі загального зниження активності, похмурості).

Дуже важливо розуміти, що при всій зовнішній схожості симптомів, все це абсолютно різні захворювання. Ефективність всієї подальшої роботи по реабілітації дитини залежить, в першу чергу, від того, наскільки вірно встановлено діагноз.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей