Глобальні оголошення!



Аутизм

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 30 липня 2020, 07:31

Чи може SPD виникати сам по собі, крім інших діагнозів, або він приходить тільки з іншими розладами? З якими іншими розладами це відбувається?

Дослідження вже показали, що мозок дітей з SPD відрізняється (і по-різному реагує на сенсорні дані), від мозку з такими розладами, як аутизм і СДУГ. Так, порушення сенсорної обробки може відбуватися і відбувається абсолютно самостійно. Проте, воно також може виникати і має місце поряд з багатьма іншими діагнозами, такими як аутизм (принаймні 75% людей з аутизмом також мають SPD), СДУГ (приблизно половина з тих, у кого СДУГ також мають SPD),
ОКР (Обсесивно-компульсивний розлад), депресія, Посттравматичний розлад, недоношеність, Затримки розвитку, порушення навчання і багато іншого.

8. Як рано можна ідентифікувати SPD і що повинно викликати тривогу?

Труднощі сенсорної обробки часто (але не завжди) можуть бути виявлені протягом першого року життя, хоча, як правило, тільки в кінці першого року життя дитини або після нього батьки або медичні працівники підозрюють, що поведінкові проблеми або проблеми розвитку дитини можуть бути пов'язані з сенсорної обробкою.

Як уже згадувалося раніше, діти можуть або переоцінювати, або недооцінювати, або шукати / прагнути до певних типів сенсорних даних. У книзі доктора Люсі Джейн Міллер «Сенсаційні діти» в Главі 2 містяться чудовий чекліст, що допомагаэ батькам визначити, чи є у їх дитини ознаки SPD. Нижче наведені деякі приклади з цього чеклиста, відомі фахівцям з ОП (окупаційна терапія), які навчені роботі з дітьми з РСО. Щоб ознайомитися з онлайн-контрольним списком, ознайомтеся з цим контрольним списком / керівництвом SPD від Фонду SPD:

Деякі настороженості, пов'язані з надмірно чутливими сенсорними системами, можуть включати в себе уникнення або надмірне занепокоєння з приводу певних текстур, тканин, брудних речовин на руках або особі, завдань по догляду за волоссям (чистка зубів або розчісування волосся, стрижка нігтів), запахів, звуків, вогнів або рухів. (Особливо небажання бути покладеним для зміни підгузників в дитинстві або небажання залишатися у вертикальному положенні в дитинстві). Діти зі надчутливої ​​сенсорною системою можуть здаватися дратівливими (немовлята часто висловлюють надмірно реагуючу тактильну систему за допомогою згинання), агресивними, імпульсивними, надмірно обережними або надмірно жорсткими в своєму прагненні до структури і передбачуваності.

Деякі настороженості, що відносяться до недостатньо чутливих сенсорних систем, можуть включати в себе «відсутність реєстрації» відчуттів або болю, викликаних легкими травмами (такими як скалки або розтягнення зв'язок), здається, що діти не відчувають типові тілесні потреби, такі як голод / температура / повний сечовий міхур або кишечник, перевагу сидячого способу життя фізичним вправам, це дитина, що, здається, не помічає того, що відбувається в навколишньому середовищі і в цілому демонструє брак тілесного і просторового усвідомлення. Діти з недостатньою чутливістю сенсорних систем можуть здаватися пасивними, млявими, повільними, невмотивованими, що не скоординованими або не зацікавлені в соціальних взаємодіях.

Деякі настороженості, що відносяться до сенсорного пошуку / пристрасному бажанню, можуть включати надмірний рух, посовування , погойдування, кружляння / стрибки / катання /підскакування, дотикання до всього, постійну розмова, пошук вібрації (наприклад, пральна машина, посудомийна машина, вібрує зубна щітка або іграшки ) облизування / жування / жування нехарчових предметів, постійне нюхання предметів, пошук певних шумів, пошук візуального вкладу і перевагу продуктів і текстур з яскравим смаком (лимони, гострий соус, солоні огірки, кубики льоду, хрусткі продукти і т. д.). Це може привести до того, що діти будуть вести себе так, як ніби вони імпульсивні, злі, їм важко заспокоїтися, вони неслухняні або їм важко керувати.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 31 липня 2020, 07:06

Що повинні робити батьки, якщо вони підозрюють, що в їхньої дитини проявляються симптоми порушення сенсорної обробки або у них є настороженості?

Якщо ви є батьком і підозрюєте, що у вашої дитини можуть бути значні проблеми із сенсорною обробкою, повідомте про це первинного лікаря вашої дитини (зазвичай педіатра) і захистіть свою дитину! На жаль, педіатри нерідко відмахуються від батьківських проблем, пов'язаних з труднощами сенсорної обробки. Є багато прикладів від батьків, коли педіатр або повністю ігнорував проблему (кажучи щось на кшталт: «Він виросте, він просто активний, тому що він хлопчик», або «Вона переросте це» або «всі малюки і дошкільнята є прискіпливими у їжі») або повністю залишили поза увагою сенсорні проблеми і позначили їх як щось зовсім інше (наприклад, опозиційний розлад або СДУГ), коли насправді саме сенсорні проблеми були причиною непокори або гіперактивності. Тому, саме батьки повинні бути захисниками своїх дітей. Мова не про те, що вам потрібно бути ворожим по відношенню до лікаря вашої дитини. Будь-ласка не треба! Але ви знаєте свою дитину краще за все. Ви знаєте, яким він був від дня народження (і до цього), і ви знаєте, як сильно його повсякденне життя впливає на його труднощі. Запишіть і обговоріть ці питання, коли вони у вас виникнуть, щоб ви могли звернутися до них пізніше, співпрацюючи з іншими медичними фахівцями, якщо це необхідно.

І коли ви дійсно поговорите з педіатром про свої проблеми, підкресліть, як ці труднощі сенсорної обробки впливають на здатність вашої дитини виконувати повсякденну діяльність, таку як купання, догляд за волоссям, одягання, прийом їжі, самостійний прийом їжі, сон або гра. Ви також можете підкреслити будь-які проблеми з безпекою, які у вас є, наприклад, ваш 4-річна дитина небезпечно шукає рух, піднімаючись на стільниці або паркани, а потім стрибаючи з них, або стає настільки схвильованою в галасливій обстановці, що починає врізатися в стіни, битися об них головою або ударяти кулаком або бити людей. Після того, як ви поділитесь своїми проблемами з педіатром, він або вона може направити напрямок для оцінки окупаційної терапії, і, в залежності від результатів, потім можуть початися сеанси ОТ-лікування для вирішення проблемних областей і досягнення цілей, які будуть прописані в оціночному листі .

| +
Центр Стимулювання Мозку надає консультаціїї та новітні методики лікування дітей зпрушення сеносрної обробки.
весь спектр спеціалістів- дитячий лікар,невролог,психолог,психіатр,нейропсихолог,реабілітологи та фахвці з сенорної інтеграціїї.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 01 серпня 2020, 06:51

Як окупаційна терапія може допомогти дітям з труднощами сенсорної обробки?

Як ви можете собі уявити, труднощі з сенсорної обробкою можуть зробити виконання повсякденних дитячих дій досить ... ну ... складним. Вони можуть вплинути на здатність дитини виконувати завдання по догляду за собою (такі як купання і умивання особи, чистка волосся або зубів, відвідування ванної кімнати, можливість самостійно одягатися або приймати їжу), брати участь в перекуси і отримувати достатнє харчування, приймати участь в громадських справах (відвідувати продуктовий магазин, дні народження, ресторани) або розвивати рухові і соціальні навички, необхідні для участі і досягнення прогресу в школі.
Професійні лікарі допомагають дітям з труднощами сенсорної обробки кількома різними способами:

підсумки

Виявлення загальних проблем або проблем, пов'язаних з повсякденною діяльністю (наприклад, можливість купатися, є або грати з друзями).
Виявлення того, які специфічні патерни сенсорної обробки сприяють вирішенню цих загальних проблем. Це можна зробити за допомогою комбінації стандартизованої оцінки, інтерв'ю з батьками, перегляду попередніх медичних записів або записів про розвиток і клінічного спостереження за дитиною.
Виявлення інших факторів на додаток до сенсорної обробці (таких як низький м'язовий тонус, погана координація рухів, труднощі з емоційним контролем або коротка тривалість уваги і т. П.), Які можуть сприяти виникненню у дитини труднощів в проблемних областях загальної картини.
Визначення вимірних цілей, які будуть сприяти прогресу дитини в загальних проблемних областях.
ЛІКУВАННЯ

Створення плану лікування, щоб допомогти дитині працювати в певних областях навичок, щоб домогтися прогресу в досягненні їх цілей.
Реалізація лікувальних заходів для визначення конкретних областей навичок, необхідних для досягнення поставлених цілей.
Постійний моніторинг прогресу дитини, щоб визначити, чи є цілі і раніше актуальними або їх потрібно змінити.


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 03 серпня 2020, 07:46

підсумки

Виявлення загальних проблем або проблем, пов'язаних з повсякденною діяльністю (наприклад, можливість купатися, є або грати з друзями).
Виявлення того, які специфічні патерни сенсорної обробки сприяють вирішенню цих загальних проблем. Це можна зробити за допомогою комбінації стандартизованої оцінки, інтерв'ю з батьками, перегляду попередніх медичних записів або записів про розвиток і клінічного спостереження за дитиною.
Виявлення інших факторів на додаток до сенсорної обробці (таких як низький м'язовий тонус, погана координація рухів, труднощі з емоційним контролем або коротка тривалість уваги і т. П.), Які можуть сприяти виникненню у дитини труднощів в проблемних областях загальної картини.
Визначення вимірних цілей, які будуть сприяти прогресу дитини в загальних проблемних областях.
ЛІКУВАННЯ

Створення плану лікування, щоб допомогти дитині працювати в певних областях навичок, щоб домогтися прогресу в досягненні їх цілей.
Реалізація лікувальних заходів для визначення конкретних областей навичок, необхідних для досягнення поставлених цілей.
Постійний моніторинг прогресу дитини, щоб визначити, чи є цілі і раніше актуальними або їх потрібно змінити.


| +
Центр Стимулювання Мозку: сенсорна кімната, індивідуальні заняття. нові методики лікування
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 04 серпня 2020, 07:04

РОЗМІЩЕННЯ І пристосовування

Це зазвичай йде рука об руку з співпрацею, але допомагає членам сім'ї та іншим фахівцям з'ясувати, як пристосуватися до сенсорних потребам дитини (наприклад, мати «план втечі» або шумопоніжающіе навушники в галасливій обстановці, дозвіл дитині сидіти на фітболі під час читання або проходження тесту ) або змінити оточення, щоб поліпшити його здатність залучатися (наприклад, зменшити відволікаючий увагу безлад в кімнаті,, повісити гойдалки в кімнаті, щоб забезпечити більш цілеспрямовані можливості для вестибулярних даних, перетворити гараж в кімнату сенсорної / сімейної терапії).
Таке поєднання оцінки, лікування, спільної роботи, розміщення або пристосовування створює цілісний і потужний підхід, що допомагає дітям, що зазнають труднощі з сенсорної обробкою.

11. Яку пораду можна дати батькам дітей з розладом сенсорної обробки?

Порада від Тари Делані, окупаційного терапевта:
ПІДГОТОВКА.

У розділі 7 «Книги відповідей про порушення сенсорної обробки» Делані повідомляє, що дуже важливо підготувати дітей з SPD до нового досвіду або до досвіду, в якому вони відчували негативні емоції або реакції в минулому. Це можна зробити, розповівши або показавши (із зображенням або іншими візуальними зображеннями), чого очікувати або що буде далі, будь то пізніше в той же день або через кілька днів в майбутньому. Також важливо, щоб батьки були готові до того, щоб вони могли підтримати свою дитину і допомогти йому або запобігти, або оговтатися від складних сенсорних переживань. Це може включати в себе наявність заспокійливих сенсорних елементів (таких як іграшки для стиснення, хрусткі закуски, пляшку з водою на присоску для пиття або заспокійливу музику), а також розробку «плану втечі» з вашою дитиною на випадок виникнення ситуації яка може викликати велику напругу (наприклад, гучний ресторан або вечірка з нагоди дня народження).

І ось ще одна маленька порада: Вона базується на досвіді окупаційного терапевта, і на тому про що говорила доктор Люсі Джейн Міллер: життєво важливо, щоб батьки дітей з SPD знайшли свого роду підтримує спільнота. Це може бути один підтримуючий член родини або друг або сім'я, чиї діти мають аналогічні потреби, з якою ви зустрічаєтеся в кімнаті очікування під час терапії, група зустрічей / підтримки, керована місцевим співтовариством, або навіть група підтримки онлайн (їх багато!). Не має значення, який тип підтримки у вас є, якщо у вас є щось. Не проходьте свій шлях поодинці, якщо немає в цьому необхідності.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 05 серпня 2020, 21:54

Дитині, яка не говорити, дуже часто ставлять діагноз «Розумова відсталість». Звичайно, оцінка можливостей і потенціалу такої дитини утруднена, але некоректний діагноз ускладнить подальше навчання дитини в спеціалізованих школах. В даний час існує спеціальний тест, що дозволяє працювати з нерозмовляючими дітьми і дати можливість кожній дитині отримувати відповідну освіту і навчання.
Тест LEITER - 3 дозволяє оцінити інтелектуальні здібності та потенціал людини, а не його знання.
Цей тест унікальний наявністю профілів зростання, які допомагають оцінити розвиток в динаміці.
Використовується для діагностики дітей з аутизмом та розладами мовлення.
Leiter-3 має Високу конкурентну валідність з іншими еталонами оцінки інтелекту, такими, як WISC-IV, WAIS-IV Матриці Равена.
Час проведення тесту: 45 хвилин - оцінка невербальних розумових здібностей і 30 хвилин - блок заданий на оцінку Уваги / Пам'яті.
Можна використовувати з дітьми від 3 років.
Як проходить тестування.
За столом, з впровадженням стимульного матеріалу. Батьки НЕ відволікають дитину, по можливості НЕ присутні, тому що необхідно створити атмосферу, в якій дитина зможе максимально зосередитися.
Завдання розбиті по відповідно до віку.
Кількість зустрічей для проведення повної діагностики - 3, кожна зустріч триває 45-50 хвилин.
пройти тест можна в Київському Центрі стимуляції Мозку

https://mind-stimulation.com/services/d ... -leiter-3 /
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 06 серпня 2020, 20:49

Вчені ще й не змогли винайти ліки від аутизму. Однак відповідна терапія і освітні програми допомагають розвиватися дітям, які страждають від цієї хвороби. Раніше лікування аутизму знизить прояв симптомів захворювання, зменшить агресію дитини і зробить його відносно самостійною особою.

Вид лікування підбирають індивідуально для кожного пацієнта. Найбільш ефективною терапією буде і, яка поєднує в собі кілька методів лікування. Так аутизм - захворювання невиліковне, лікування повинно тривати все життя.

Центр Стимулювання Мозку надає комплексну допомогу лікування спектра аутизму: від диференціальної діагностики проблем розвитку і в побудові плану корекції.


Чи виліковний аутизм?
Незамінними для лікування аутизму є фізіотерапія і трудотерапія. Фізіотерапія спрямована на виконання лікувальних процедур і фізичних вправ, які допомагають хворим на аутизм краще відчувати своє тіло і керувати ним. Завдяки трудотерапі\ пацієнти знаходять самостійність і навчаються базовим навичкам.

Слід пам'ятати, що для лікування аутизму стандартних методів не існує, тому кожен фахівець дотримується свого методу.

Для вибору лікування і фахівця, Який це лікування буде проводить, необхідно враховувати наступне:

До кожного пацієнта потрібен свій підхід і свій метод лікування. Дуже часто буває, що терапія, яка до цього допомогла одному пацієнту, не приносити ніяких результатів в лікуванні іншого.
Батьки або опікуни повинні проаналізувати всі методи лікування, які їм пропонують. Вони повинні орієнтуватися на індивідуальність дитини і вирішити, який вид лікування буде в його випадку Самим розумним.
Якщо і лікування, і навчальна програма обрані правильно, то існує велика ймовірність того, що дитина-аутист доб'ється успіхів у розвитку.
Дітей, які страждають аутизмом, навчають за спеціальною програмою, пов'язаної з управлінням поведінкою. Науково доведено, що чим раніше почати цю програму, тим краще будуть результати в майбутньому. НЕ варто сподіватися на те, що лікування виявиться простим і легкою справою. Щоб домогтися успіху, потрібно багато сил і терпіння. Допомогти дитині впоратися з симптомами захворювання і складнощами, які вони викликають, допоможуть медикаментозне лікування, корекція поведінки та інші методики.
Деякі методи лікування аутизму науково доказали свою ефективність. Багато з них показали високі результати в наукових дослідженнях. Для лікування аутизму застосовують освітню, поведінкову, біомедичну і інші терапії.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 07 серпня 2020, 18:42

Симптомами аутизму у дітей до 3 років є

(Частота народження):

Порушення спілкування з дітьми - 70%;
Прихильність до неживих предметів - 21%;
Страхи - 80%;
Порушення почуття самозбереження - 21%;
Патологія мови - 69%;
Стереотипії - 69%;
Особливості інтелекту - 72%;
Особливості гри - 30%.
Порушення спілкування з дітьми

Дуже часто діти-аутисти уникають суспільства своїх однолітків. Ігнорування спілкування може бути як пасивним - дитина просто ізолюється від інших дітей, так і активним - з'являється агресивне, імпульсивна поведінка. Іноді коло друзів може обмежуватися одним другом, який старше на пару років, або родичем (братом або сестрою). Загалом колективі - в яслах, на вулиці, на дні народження аутист знаходиться недовго, так як компанії часто він віддає перевагу усамітнення.

Прихильність до неживих предметів

Ще однією особливістю поведінки є прихильність до неживих предметів. Увага дітей-аутистів найчастіше привертає орнамент килима, якась певна деталь одягу, малюнок на шпалерах.

страхи

Дітям-аутистам також властиві не зовсім звичайні страхи. Як правило, вони бояться не висоти або темряви, а побутових шумів, яскравого світла, певної форми предмета. Страхи пояснюються підвищеною чутливістю (гиперестезией) дітей-аутистів.

Страхами дітей-аутистів є:

шуми - шум електробритви, пилососа, фена, напору води, звуку ліфта;

яскраві, різкі або блискучі кольору в одязі;

атмосферні опади - краплі води, сніжинки.

При агресивному перебігу захворювання спостерігається фіксація страхів з формуванням бредоподобное ідей. Це може бути страх всього круглого - при цьому дитина буде уникати всіх предметів округлої форми. Також це може бути незрозумілий страх перед матір'ю, страх своєї тіні, страх люків і так далі.

Порушення почуття самозбереження

Відсутність почуття страху проявляє кожна п'ята дитина-аутист. Цей симптом може проявлятися ще з дитинства, коли дитина небезпечно звисає за борт коляски або манежу. Більш дорослі діти можуть вибігати на проїжджу частину дороги, стрибати з великої висоти. Характерним є відсутність закріплення негативного досвіду порізів, забитих місць, опіків. Так, звичайна дитина, ненавмисно обпікшись, в майбутньому уникає цього предмета. Однак діти-аутисти можуть «наступати на одні й ті ж граблі» безліч разів.

патологія мови

Особливості мовного розвитку спостерігається у 7 з 10 дітей, які страждають розладом аутистичного спектру. Ще в ранньому дитячому періоді це проявляється у відсутності реакції на мова - дитина слабо реагує на звернення. Далі батьки можуть відзначати, що їх дитина воліє тиху і шепотную мова. Відзначається відставання в розвитку мови - перші слова з'являються пізніше, дитина не гулит, що не лепече. Для мовлення дитини характерний феномен ехолалії, який виражається в повторенні слів. Дитина на звернений до нього питання може повторювати його кілька разів. Наприклад, на питання «скільки тобі років?» дитина відповідає «років, років, років». Також спостерігається схильність до декларації, до монологів, до дуже експресивного мовлення. Увага батьків привертає той факт, що дитина починає говорити про себе в третій особі (не характерно займенник «я»).

Для більшості випадків аутизму характерно початкове розвиток мови з подальшим регресом. Так, батьки відзначають що дитина, спочатку розмовляв, раптом замовкає. Словниковий запас, раніше складається з десятка слів, тепер обмежується двома-трьома словами. Регрес мови може відбутися на будь-якому етапі. Найчастіше він відзначається у віці півтора року, але також може виявлятися і пізніше вже на рівні фразової мови.

стереотипії



Стереотипії - це стійкі повторення рухів, фраз. При розладі аутистичного спектру стереотипну поведінку вважається видом самостімулірующего поведінки. Необхідно відзначити, що здорові люди також іноді виявляють стереотипии. Наприклад, це виражається в намотування волосся на палець, в постукуванні олівцем по столу, в пропущенні піску крізь пальці. «Здорові стереотипии» відрізняються від патологічних ступенем інтенсивності. При аутизмі стереотипність спостерігається в русі, мови, грі.

Стереотипиями при аутизмі є:

стереотипні руху - ритмічні похитування або розгойдування тілом, згинання пальців, стрибки, повороти голови;

стереотипні зорові сприйняття - пересипання мозаїки, включення і виключення світла;

стереотипні звукові сприйняття - шурхіт пакетами, м'яття і розривання паперу, розгойдування стулок дверей або вікна;

тактильні стереотипии - пересипання круп, гороху та інших сипучих виробів, переливання води;

нюхові стереотипии - постійне обнюхування одних і тих же предметів.

особливості інтелекту

Відставання в інтелектуальному розвитку спостерігається у кожної третьої дитини, що страждає аутизмом. Відзначається інтелектуальна пасивність, відсутність цілеспрямованості і продуктивної діяльності, нездатність фіксувати увагу на чому-небудь.

У той же час, прискорення інтелектуального розвитку спостерігається в 30 відсотках випадків. Виражається воно в швидкому розвитку мови, фантазій, асоціацій, а також в накопиченні знань в якихось абстрактних областях. У виборі наук діти-аутисти дуже вибагливі - спостерігається підвищений інтерес до цифр, країнам, конструкціям. Дуже розвинена слухова пам'ять. Розпад інтелектуальних функції спостерігається в 10 відсотках випадків. Він виражається в розпаді навичок поведінки, пізнавальної діяльності та раніше сформованої мови.

особливості гри

Цей симптом проявляється або в повній відсутності гри, або в переважанні гри поодинці. У першому випадку дитина ігнорує іграшки - не роздивлятися їх або оглядає їх без інтересу. Нерідко гра обмежується елементарними маніпуляціями - перекочування намистини або горошини, вертінням гудзики на нитці. Переважає гра в поодинці, як правило, в певному місці, яке не змінюється. Свої іграшки дитина складає за певним принципом, як правило, за кольором або за формою (але не по функціональності).

Дуже часто в своїй грі дитина використовує зовсім неігрові предмети.

Центр Стимуляції Мозку. Лікування і корекція Аутизму, а також всіх видів затримок розвитку
https://mind-stimulation.com/service...tizma-u-detej/
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 08 серпня 2020, 09:06

кінезіотейпування дітей зараз дуже поширене в педіатрії, його активно застосовують для лікування:

ДЦП;
синдрому Дауна;
плоскостопості та інших відхилень у розвитку стоп;
затримки розвитку;
аутизму;
різних травм;
виправлення постави і т.д.
Основні переваги кінезіотейпування дитини
Кінеза тейп розроблений як еластична клейка стрічка з бавовни, що нагадує шкіру людини. На тілі вона забезпечує сенсорну реакцію, активуючи основні м'язи, направляючи їх на правильну роботу.

кінезіотейпування дітей має ряд особливих переваг:

при накладеному тейп дитина може вільно рухатися;
дітям подобається такий «барвистий» метод лікування;
накладені на тіло тейпи діють протягом 24 годин;
доступна вартість;
гіпоаллергенность;
прекрасно поєднується з будь-яким методом лікування.
Незважаючи на те, що методика використовується зовсім недавно, вже можна відзначити багато позитивних відгуків. За рахунок того, що тейпи зроблені з натурального матеріалу - бавовни, не містять лікарських препаратів, їх можна використовувати навіть для новонароджених. Однак дуже важливо, щоб терапією займався кваліфікований фахівець, який має відповідні сертифікати.
Де можна пройти кінезіотейпування у складі комплексного лікування РАС: центр стимулювання мозку
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Аутизм

Повідомлення українка » 09 серпня 2020, 19:27

Технологія системної та органної біокорекціі Percutaneous Functional Neuromodula-tion system (PFNM)
СКЕНАР - назва методу впливу і приладу, розшифровується як СамоКонтролюючийЕнер-гоНейроАдаптівнийРегулятор.

Прилади СКЕНАР є універсальними регуляторами функцій організму, що дозволяє викори-стовувати СКЕНАР-терапію при найширшому спектрі захворювань.
СКЕНАР здатний відрегулювати і нормалізувати порушені функції різних органів і систем, компенсувати органічні зміни що виникли.

СКЕНАР - це фізіотерапевтичний апарат біокерованої електростимуляції. Відноситься до приладів низькочастотної електротерапії.
СКЕНАР формує імпульс дуже схожий на імпульси, за допомогою яких контактують наші нервові клітини, і називається нейроподібні. При впливі такого імпульсу на організм людини, нервова система сприймає його, як свій власний, що відмінно протидіє головній проблемі фізіотерапії - звикання.

Ще однією особливістю є біологічний зворотний зв'язок (БОС). Принцип БОС - заснований на взаємодії генерується апаратом імпульсу і ділянкою шкіри, з яким стикається електрод апарату.
СКЕНАР зчитує параметри електричного опору шкіри і посилає імпульс нової форми, яка безпосередньо залежить від шкірного опору. У свою чергу електричний опір шкіри змінюєть-ся щоразу отримуючи все нові сигнали від СКЕНАР.
Організм намагається звикнути до одержуваному стимулу, але не може через постійні зміни СКЕНАР імпульсу, що призводить до значно більшої ефективності за часом і якістю ліку-вального впливу в порівнянні з іншими видами фізіотерапії.


Процес лікування пацієнта формується у вигляді діалогу (за принципом зворотного зв'язку) . В цьому діалозі використовується методологія, яка заснована на нейрофізіології організму і будується з урахуванням роботи його функціональних і патологічних систем. В час СКЕ-НАР-процедури формується функціонально - патологічна система, що дозволяє організму пацієнта створити більш чіткий портрет хвороби і активізувати системи саморегуляції.

• Функція Фахівця в системі «Оператор - прилад- Пацієнт» - спостереження за лікувальним процесом, корекція поточного стану пацієнта і контроль за працездатністю цієї системи.
• Функція Пацієнта в цій системі - уважне, активне спостереження за ходом терапії за ди-намікою скарг і самопочуття, виконання одержуваних від фахівця рекомендацій і адекватне зміна способу життя.
• Функція Приладу СКЕНАР в системі - здійснювати індикацію інформаційних зон для тера-певтичного впливу, формувати терапевтичні імпульси і проводити їх корекцію в процесі впливу.

Основні завдання СКЕНАР - терапії при хронічному стані допомогти організму
пацієнта:
- повернути адаптаційні механізми на рівень нормальної фізіології,
- змінити ставлення до хронічного стану як до варіанту нової норми,
- завершити адаптаційну перебудову і впоратися з хворобою

Ефекти СКЕНЕР

- нормалізація обміну речовин
- нормалізація провідності нервового волокна
- нормалізація гормонального фону
- нормалізація нейровегетативних функцій
- нормалізація судинного тонусу
- стимуляція репараційних процесів
- cтимуляція регенерації тканин
- знеболюючий
- протизапальний
- протинабряковий
поліпшення місцевого кровообігу
протиалергічний
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 6 гостей