Глобальні оголошення!



Особливі діти, люди з особливими потребами

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 13 січня 2021, 10:30

"Перша наукова публікація в застосуванні методу біологічного зворотного зв'язку для лікування епілепсії з'явилася в 1972 р, в якій описаний випадок 23-річної дівчини з генералізованими тоніко-клонічними нападами невідомого походження, триваючими 7 років. Хвора була несприйнятливою до більшості протисудомних препаратів і брала по 200 мг Дилантину і мебарола щодня. На тлі лікарської терапії генералізовані напади спостерігалися з частотою 3-5 на місяць. Після 3-х місячного курсу БОС-терапії, що складається з 24 сеансів, в ході яких за допомогою слухового і зорового підкріплення усілівали сенсомоторних ритм (11 -15 Гц) в області сенсомоторної смужки, частота нападів достовірно знизилася. Одночасно було відзначено ослаблення повільної активності в електроенцефалограмі (ЕЕГ) хворий посилення швидшої ритміки (11-15 Гц). Потім БОС-терапія була продовжена. в результаті судомні напади повністю припинилися , протисудомна терапія була скасована і бувши Шая пацієнта отримала водійські права штату Каліфорнія.

Дослідження, розпочаті в 50-х - 60-х роках групою американських дослідників під керівництвом B. Sterman, показали, що посилення так званого сенсомоторного ритму (SMR), що реєструється в сенсомоторної області кори головного мозку, призводить до підвищення порога судомної готовності і зменшення числа і вираженості епілептичних нападів різних типів. Одночасно спостерігається підвищення концентрації одного з найпринциповіших гальмівних медіаторів головного мозку - гамма-аміномасляної Кислоти (ГАМК). У зв'язку з цим стає можливим значно зменшити, або взагалі скасувати протисудомні препарати без поновлення нападів. Спочатку Виявлені на тварин, ці дані потім були підтверджені на сотнях хворих з різними епілептичних синдромами.

Метод нейротерапии: застосовується методика біологічного зворотного зв'язку за параметрами ЕЕГ в центрально-скроневих відведеннях (різні комбінації монополярних і біполярних схем). Метою нейротерапии є посилення SMR-ритму і одночасне ослаблення тета-ритму, що дозволяє зменшити індекс Theta / SMR, що є Найбільш прогностично в плані ймовірності виникнення клінічних нападів.

Показання: різні форми епілептичних нападів (генералізовані міоклонічні, малі за типом абсансов, парціальні, фокальні різної локалізації), а також різні пароксизмальні порушення поведінки і епілептиформні ЕЕГ-розряди без клінічних проявів і ін.)

Тривалість терапії: від 15-ти до 30-ти сеансів по 30-40 хв. в залежності від типу припадків, давності і тяжкості хвороби. Сеанси проводяться 2-3 рази на тиждень.

Ефективність терапії: У групових дослідженнях показано, що в результаті БОС-терапії приблизно у 10% хворих вдається повністю скасувати фармакотерапию без поновлення нападів протягом 2-3 і більше років. Приблизно у 40-50% хворих після проведеного курсу БОС-терапії в дається знизити обсяг прийнятих лікарських препаратів в 2 і більше число раз "
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 19 січня 2021, 21:45

Тики,Гиперкинези

Гіперкінези і їх частковий вияв у вигляді тиків формується тоді, коли збігаються несприятливі внутрішні (біологічні) і зовнішні (середовищні) фактори. Безпосередні причини наступні:

відхилення внутрішньоутробного розвитку і «шкідливості» раннього періоду - це різноманітні інфекції, згубні звички матері, гіпоксія, родова травма;
важка спадковість, особливо по батьківській лінії (передача патологічного гена за аутосомно-домінантним типом);
наслідки черепно-мозкових травм;
резидуальная (залишкова) неврологічна патологія - гіперактивність, затримки розвитку, різні церебрастенические прояви;
часто повторювані захворювання респіраторної групи - після них формуються особові тики у вигляді шмигання носом, настирливого покашлювання;
різноманітні стресові ситуації - домашні скандали, розлучення, висока шкільна навантаження, надмірна позашкільна зайнятість, формування ігрової залежності.

Останніми дослідженнями встановлено, що найбільші зміни відбуваються в таких мозкових структурах, як хвостате ядро, чорна субстанція і блідий кулю. У цих підкіркових утворень порушується взаємодія з корою через зниження рівня дофаміну. Утворені нейронні містки відрізняються слабкістю, через що розбудовується довільна моторика. Дослідження в цій області продовжуються.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 22 січня 2021, 11:36

Різновидів тиків дуже багато - від найпростіших до дуже складних. Вони можуть зовсім не турбувати дитину, він може навіть не помічати своїх мимовільних рухів, вільно спілкуватися з однолітками (це можуть бути поодинокі моргання або інші прості моторні тики). Але також тики можуть мати і яскраво виражену форму - дитині з такими тиками дуже складно перебувати серед людей, і вони помітно ускладнюють його життя. Він не може без перешкод висловити думки, здійснювати якісь дії.

Лікування тиків - дуже непросте завдання, в основі рішення якої перш за все лежить правильно виявлена ​​причина. При тиках часто відзначається волнообразность перебігу захворювання - періоди загострень і ремісій. У періоди загострень тиків особливо важливо спостереження дитини неврологом.

Невролог Козубенко Ольга Геннадіївна.
дитячий епілептолог ї (Київський Центр Стимуляції Мозку) проводить консультації для дітей.

Лікар функціональної діагностики Український медичний центр реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи МОЗ України.
Для тих хто не хоче стояти в черзі і втрачати час, отримати якісну консультацію без направлення від дільничного невролога, кому потрібно уточнити або виключити спірне діагноз, поставити остаточний і точний, отримати пораду і розписану схему лікування, консультуватися з неврологом яка працює не тільки за старими класичних схем а й з новітніми методиками зарубіжної медицини, щороку проходить стажування в Німеччині, має досвід роботи з особливими дітьми більше 15 років і ДУЖЕ любить свою роботу-прийом ведеться в Київському Центрі Стимуляції Мозку,
запис за тел (099) 353 91 84
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 26 січня 2021, 08:36

Ворошилов Євген Олександрович: нейрореабілітолог, лікар вищої категорії.Прийом у центрі стимулювання мозку

Комплексна апаратна фізіотерапія, СКЕНАР терапія. Лікувальний масаж з чуттєвими або остеопатіческая техніками. На базі класичних і сучасних підходів рефлексотерапії, біокібернетики, неврології, ортопедії, нейроіммуноендокрінних взаєминах і вплив їх на мозок, і різні системи організму.

Спеціалізується на лікуванні таких захворювань: Перинатальні ураження центральної нервової системи у дітей першого року життя.
Затримка психомовного та моторного розвитку у дітей.

Неврозоподібні стани: гіперкінези, енурез, нейрогенний сечовий міхур, синдром гіперактивності з дефіцитом уваги.

Захворювання нейром'язової системи

Порушень постави і сколіоз у дітей та підлітків

Наслідки черепно-мозкової травми.

Дитячий церебральний параліч, аномалії розвитку головного мозку.

Поразки периферичної нервової системи: невропатія лицьового нерва, тунельні синдроми.

Судомний синдром, фебрильні судоми.

Синдром Вегето-судинної дистонії, синкопальні стани, порушення мозкового кровообігу.

Больові синдроми різної етіології;

Застосування апаратної фізіотерапії в складі комплексної терапії будь-якій стадії захворювань, при патологічно змінених функціях організму і порушеннях адаптаційних процесів у дітей і дорослих

центр стимуляції мозку, за записом.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 28 січня 2021, 08:29

БОС з точки зору

БОС - терапія призначається дитячими неврологом, клінічним психологом, логопедом або нейропсихологом, як один з елементів корекції неврологічних, психологічних або логопедичних проблем і служить ефективним інструментом в комплексі нейрокоррекціонной роботи.

Які завдання вирішує БОС-терапія?

З точки зору неврології:

• знижує збудливість нервових клітин;
• покращує провідність між клітинами головного мозку;
• врівноважує процеси гальмування і збудження нервової системи;
• відновлює роботу структур мозку, які відповідають за функції дихання, серцево-судинної системи, емоційної сфери;
• знижує підвищений м'язовий тонус і м'язове напруження;
• допомагає коригувати рухові розлади (гіперкінези, тики);
• розвиває навички регуляції фізіологічних відправлень.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 30 січня 2021, 08:55

Селезньова Ольга Іванівна
ДИТЯЧИЙ НЕВРОЛОГ
Досвід діагностики при різних захворюваннях, включаючи:

затримка психічного та мовного розвитку у дітей;
динамічне спостереження дітей з наслідками родових травм;
органічні і функціональні ураження центральної нервової системи;
посттравматичні синдроми у дітей і дорослих;
судомні стани різної етіології;
порушення мозкового кровообігу у дорослих і дітей;
дитячий церебральний параліч;
Епісиндроми;
епілепсія;
розумова відсталість;
дитячий аутизм.
Стратегія лікування:

Своєчасна і професійна діагностика на основі новітніх досягнень в області вітчизняного та зарубіжного охорони здоров'я, в поєднанні з координованими і узгодженими діями лікаря-діагноста і лікуючого лікаря. Профілактика захворювань з орієнтацією на здоровий спосіб життя.
Запис до невролога +38 (092) 222-02-00
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 02 лютого 2021, 08:17

Основні відмінності дефектолога від логопеда полягають у наступному:

Дефектолог працює з особливими дітьми, які мають певні відхилення у психічному та фізичному розвитку, а логопед - з абсолютно розвиненими дітьми, які мають проблеми з промовою і вимовою.
Дефектолог в школі чи дитячому садку прагне допомогти дитині навчитися висловлювати свої думки, відновлює прогалини в знаннях, застосовує заходи щодо корекції розумового розвитку. Логопед же працює тільки над розвитком мовного апарату і корекцією мови.
Дефектолог може проводити заняття і з зовсім маленькими дітками (починаючи від 1 року), а ось із заняттями з логопедом поспішати не варто до виконання малюкові трирічного віку. Крім того, до логопеда може звернутися і доросла людина. Дефектолог - широкопрофільний фахівець, чим не може похвалитися логопед, поле діяльності якого значно менше.


Боровицької Світлана Миколаївна, Корекційні і логопедичні заняття, заняття з гарнітурою ForBrain, логопедичні масажі
Спеціалізується на лікуванні наступних захворювань: Порушення мови у пацієнтів спектра аутизму, ЗПРР, ЗРР
запис за тел (093) 170-16-59
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 04 лютого 2021, 21:09

Хто краще: дефектолог або логопед?

Все дефектологічні спеціальності тісно пов'язані між собою, тому кожен корекційний педагог може працювати з будь-якою категорією дітей.

Головне тут досвід роботи фахівця з дітьми, з такими порушеннями.

В даному випадку, не є принциповим, хто займається - логопед або дефектолог, головне, щоб це був хороший фахівець, який зміг би на професійному рівні зайнятися розвитком дитячого мовлення.

В даний час діти часто мають особливості психофізичного розвитку, обумовлені не індивідуальними особливостями або особливостями виховання, а впливом несприятливих чинників на розвиток дитини (часті хвороби, пороки розвитку, хронічні захворювання, екологія та ін.). Тому дітям дошкільного та шкільного віку необхідна допомога з боку таких фахівців як дефектолог, логопед.

Основні форми роботи фахівців: подгрупповие і індивідуальні заняття.

У практичній діяльності дефектолога або логопеда переважають індивідуальні заняття, так як вони дозволяють максимально врахувати індивідуальні особливості кожної дитини.

Головне завдання визначити індивідуальний маршрут розвитку дитячого мовлення, виховання і навчання дитини, надати психологічну і консультативну підтримку батькам.

Зміст роботи дефектолога є цілісний комплекс заходів, спрямованих на надання допомоги, як дитині в формі занять і динамічного спостереження за ходом розвитку мови, так і батькам, у формі консультацій та рекомендацій.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 06 лютого 2021, 18:55

Метод мікрополярізаціі:
• Моторні порушення - загальної та дрібної моторики, зокрема, у дітей з ДЦП. Застосування методики дозволяє максимально відновити навички сидіння, захоплення, ходьби.
• Відставання в інтелектуальному розвитку, ЗПР, ЗПРР - поза зависмости від того, чим викликані порушення.
• Порушення мовного розвитку у дітей (моторна і частково сенсорна алалії, будь-які розлади мови) - ЗРР.
• Порушення поведінки (синдром гіперактивності, дефіциту уваги, імпульсивність і т. Д.).
• Черепно-мозкові травми.
• Наслідки інсультів - порушення мовних, рухових та інтелектуальних функцій.
• Судинні захворювання головного мозку а також їх наслідки (синдром "вегетативний статус", геміпарези, парапарези, атаксія, афазія, алалія і ін.).
• Наслідки нейроінфекцій головного мозку.
• Порушення зорових функцій (амбліопія, ністагм, косоокість).
• Порушення слухових функцій (сенсоневральна приглухуватість).
• У деяких випадках епісиндром і епілепсію, значимо знизити кількість нападів
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі діти, люди з особливими потребами

Повідомлення українка » 09 лютого 2021, 08:25

Показання до застосування транскраніальної мікрополярізаціі (ТКМП):
Вогнищеві ураження головного мозку
цервікальна дистонія
локальні гіперкінези
Обсесивно-компульсивний синдром
Лікування ДЦП.
епілепсія
Аутімз і розлади аутичного спектру.
Затримка мовного розвитку.
Затримка психічного розвитку.
Синдром гіперактивності з дефіцитом уваги.
Неврози і неврозоподібні стани (тики, енурез).
Органічне ураження ЦНС.
Наслідки порушення мозкового кровообігу, органічного ураження головного мозку, черепно-мозкових травм.
Наслідки інсульту реабілітація. Лікування головних болів різної етіології.
Наслідки інфекційних захворювань головного і спинного мозку.
Наслідки травм спинного мозку і хребта, в тому числі наслідки оперативного втручання.
Порушення зорових функцій (амбліопія, ністагм, косоокість).
Порушення слухових функцій (сенсоневральна приглухуватість).
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість