Глобальні оголошення!



Гіперактивні діти

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 17 лютого 2020, 09:26

ЛОБНІ ДІТИ


Здавалося б, вся клініка розлади описана в його назві «гіперактивність з дефіцитом уваги». Дитина не уважний і підвищено активний. Багато хто знає так само, що тут причина в незрілої лобної долі головного мозку. Але давайте по порядку.
 
По-перше, що лобова частка робить і за що відповідає:
За допомогою неї ми можемо дозволяти або пригнічувати ту чи іншу поведінку.
Відповідає за робочу пам'ять
Допомагає передбачати і прогнозувати ситуації
Реалізує пам'ять про минуле досвіді.
Організовує внутрішню мова (сама мова утворюється там де їй належить, але ось поміщає її всередину і координує її з процесами в мозку саме лоб)
Відповідає за почуття часу.
 Здійснює наше перемикання від плану А до плану Б.
Розділяє емоції і події.
 Ось все це при слабкій функції лобової частки працює дуже погано. А значить, крім традиційних гіперактивності з дефіцитом уваги у дітей ми можемо виявити.
Діти не можуть ясно передбачити наслідки своєї поведінки. Якщо нормальний чотирирічка розуміє, що якщо вдарити товариша, коли ти на нього сердитий, то товариш може образиться і не грати з тобою. А ще може дістатися від мами. Знаючи це, він може розсудити, що реалізовувати свою злість не завжди зручно для майбутнього. Дитина СДУГ не так легко простраівать цей ланцюжок подій і може діяти необачно.
 Спалюють мости за собою. Якщо вже дитина розсердився, то він не думає, про те, що можливо люди, на яких він сердитий, йому можуть стати в нагоді. З цієї причини він може вести себе зовсім відчайдушно.
 Не можуть вчитися на помилках. Тобто діти навіть маючи негативний і болючий досвід від тієї чи іншої поведінки повторюють його знову. Вони насилу користуються минулим досвідом. І тут справа не в тому, що вони не пам'ятають що було, просто ці спогади у них не створюють правильних висновків і не займають потрібного місця в досвіді.
 Живуть тут і зараз. Це по суті наслідок попередніх пунктів. Вони не прогнозують, не користуються досвідом. Якщо прямо зараз захотілося встати на уроці і піти подивитися у вікно. Вони це роблять, не піклуючись про реакцію оточуючих.
 Не можуть організуватися. Для того щоб організувати ту чи іншу поведінку або ситуацію, знову ж таки потрібно мати попередній досвід про успішні і неуспішних стратегіях і прив'язати його до майбутнього. Так як ці функції утруднені і організації теж не виходить.
 Погане відчуття часу. Їм здається, що час йде дуже повільно. Тому вони погано переносять очікування.
Слабка я-концепція. Дитина, будучи вже досить великим, слабо уявляє себе як особистість. Він не може розрахувати, на що він здатний, як він реагує на ті чи інші події, що він дійсно любить, ніж захоплений, а що тільки його злегка цікавить. Не може визначитися з друзями, з хобі, з порядком речей в кімнаті і т.п. може переоцінювати або недооцінювати себе в тих чи інших випадках.
 Погано читають соціальні знаки і міміку. Учитель нахмурився? Поняття не маю до чого ця гримаса. Товариш образився і замовк? Не зрозуміло, чого це він затих. Ви кричите йому з кухні «обідати», він розуміє, що ваш крик означає, що ви на нього зліться.
Погано інтерналізується і генерализирующий правила. Тобто дитина може знати, що не можна плюватися. Але ось що саме йому не можна плюватися, і що не можна плюватися взагалі, а не тільки в Ваську з сусіднього під'їзду. Ви можете говорити чаду або учневі про правила, але завдяки особливій роботі мозку він буде погано їх застосовувати на практиці.
 Разом із загальною неуважністю, вони можуть дуже сильно фіксуватися на окремих яскравих враженнях. Наприклад дитини не можливо відтягнути за вуха від комп'ютера або телевізора.
Погано переносить фрустрацію. Не може розділити що якісь погані почуття не пов'язані з ситуацією і людьми, задіяними в ситуацію. Наприклад, щось не виходить, дитина не усвідомлює що потрібно спробувати ще. Він повністю відмовляється від подальшого досвіду означаючи його як поганий. Не потрапив м'ячем у ворота? Безглуздий футбол, ніколи грати не стану. Вся інша команда ідіоти, навіть «привіт» їм не скажу
Швидко перевантажується емоціями і враженнями, що погіршує загальне функціонування лобної ділянки. Йдете всім класом в зоопарк? Будьте готові до сюрпризів
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 06 липня 2020, 06:52

для інформації-зараз в центрі стимуляції мозку з 15.06 по 15.07 проходить акція на тест мохо-діагностика гіперактивності
консультація, тест, бесіда з батьками, робота з дитиною, рекомендації, 550 грн, акційна ціна.
вік від 6 до 12 років
Підходить для нормотіпічних дітей, визначає індивідуальні особливості дитини, допомагає підвищити успішність у школі
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 07 липня 2020, 15:18

Шкала Спостереження для Діагностики Аутизму (ADOS) є «золотим стандартом» для оцінки і діагностики аутизму
Фіксуються дані за такими параметрами:

Мова і комунікація:
Мова - кількість слів, пропозицій, інтонація, ехолалії
Спроби привернути увагу
Стереотипні слова або пропозиції
діалог
вказування пальцем
жести
Соціальна взаємодія:
Погляд в очі
Реакція на ім'я
Вираз обличчя
спільні дії
Якість соціальної ініціативи
взаємність
Ігри - функціональні, символічні та включають уяву.

Різноманітна гра дитини, її якість
Чи є гра «понарошку»
якість уяви
Стереотипну поведінку і обмежені області інтересу:
сенсорні відчуття
самостимуляція
повторювані дії
Агресія і самоагрессія
ADOS складається з 4-х модулів. Кожен раз використовується тільки один модуль, найбільш підходящий рівню розвитку дитини - на основі розмовної мови і хронологічного віку.

Модуль 1 застосовується до тих дітей, які не використовують фразову мову постійно;
Модуль 2 - до тих, які використовують фразову мову, але не говорять вільно;
Модуль 3 - до вільно розмовляючих дітей;
Модуль 4 - до вільно розмовляючих підлітків і дорослих.
Запис і докладніше тут: 093 170 2841
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 08 липня 2020, 10:39

БОС-терапія при лікуванні СДУГ
Технологія БОС-терапії - хороша альтернатива прийому психостимуляторів, перш за все завдяки тому, що вони не мають побічних дій і дають довготривалий ефект. БОС-тренінги полягають в знятті фізіологічних параметрів пацієнта, обробці їх комп'ютерною програмою і показі пацієнтові у вигляді аудіо- та відеосигналу того, щоб він міг коригувати свою поведінку.

Зчитування параметрів роботи головного мозку проводиться за допомогою електроенцефалографії (ЕЕГ) і реоенцефалографія (РЕГ).

При БОС-ЕЕГ реєструються альфа-, бета-, дельта- і тета-ритми головного мозку. Залежно від їх характеру підбирається оптимальний курс БОС-ЕЕГ-тренінгу (активує або розслабляючий).

РЕГ полягає в дослідженні роботи судин головного мозку (тонусу, опору реактивності). Проводиться запис електроопору мозкових тканин при пропущенні через них невеликого високочастотного струму. Реоенцефалографія є неінвазивний і простим способом отримання інформації про стан артерій і вен мозку.

Технічно БОС-терапія виконується наступним чином. У певних зонах голови встановлюються датчики, які знімають сигнали мозку і передають їх для обробки спеціальною програмою. Результати обробки виводяться на екран монітора і аудіо, і використовуються пацієнтами для контролю і корекції власних емоцій і фізіологічних процесів. Тривалість лікування становить зазвичай 20-40 сеансів, і залежить від конкретного виду СДУГ і загального стану психоемоційної сфери (наявність розладів поведінки, депресії).

Лікувальний ефект проявляється, як правило, тільки після перших 10-ти процедур. Але це теж залежить від стану пацієнта. При гіперактивності й імпульсивності необхідна більша кількість процедур, ніж при порушенні уваги, що не супроводжується гіперактивністю. Лікування останньої вимагає придбання досвіду правильного дихання і розслаблення. На це йдуть зазвичай перші 10-15 сеансів.

БОС терапію проводять у
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 17 липня 2020, 07:21

Біологічний зворотний зв'язок (БОС) це метод, який дозволяє скорегувати роботу мозку дитини без застосування медикаментів за допомогою спеціального обладнання.
Під час проведення процедури БОС-тренінгу створюються умови, що сприяють зміні мозкової активності в бік більш сприятливих станів.

Як проходить заняття з БОС?
За допомогою спеціальних сенсорів, встановлених на голові дитини, комп'ютер отримує інформацію про ключові компонентах мозкової активності, ритмах мозку (бета, альфа, тета і інших). Для корекції психофізіологічного стану дитини деякі з цих хвиль потрібно посилити, а інші послабити. Обробивши отриману від головного мозку інформацію, комп'ютерна програма починає показувати дитині в доступній ігровій формі завдання.
Наприклад: «будь уважніше, і тоді на дисплеї не буде перешкод». Таким чином, дитина розуміє, що ж це таке бути уважним і поступово навчається цьому навику.
Мозок навчається новим способам роботи, використовуючи для цього сигнали зворотного зв'язку. Цей процес навчання дуже схожий на гру в «гаряче-холодно». Спеціальне обладнання регулярно повідомляє дитині, наскільки він близький до мети і так, методом проб і помилок, він все-таки опанує тренуємих навиком.

Тривалість терапії:
15 сеансів по 30-40 хвилин з перервами не більше ніж 3 дні.

Ефективність БОС-терапії.
БОС-терапія показана і дорослим, але саме у дітей досягається особлива ефективність. Даний метод використовує пластичність головного мозку (здатність до змін мозкової діяльності під впливом досвіду). Цю здатність людський мозок зберігає протягом усього життя, проте в дитячому віці пластичність мозку максимальна. Довгостроковий ефект БОС-терапії дітей досягається за рахунок навчання - процесу, який для мозку, що розвивається є головною і природною завданням.

Показання для БОС-терапії:

Порушення уваги і гіперактивність
психоемоційні порушення
Розлади психосоматичного характеру (тики, заїкання, енурез, екзема, бронхіальна астма, дерматити тощо)
Головні болі
порушення сну
порушення поведінки
Протипоказання:

діти до п'яти років.
епілепсія;
грубі розлади інтелекту;


ДЕ?
центр Стимуляції Мозку
Хто проводить: нейрореабілітолог Ворошилов Євген Олександрович
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:51

Ворошилов Євген Олександрович: нейрореабілітолог, лікар вищої категорії.

Комплексна апаратна фізіотерапія, СКЕНАР терапія. Лікувальний масаж з чуттєвими або остеопатіческая техніками. На базі класичних і сучасних підходів рефлексотерапії, біокібернетики, неврології, ортопедії, нейроіммуноендокрінних взаєминах і вплив їх на мозок, і різні системи організму.

Спеціалізується на лікуванні таких захворювань: Перинатальні ураження центральної нервової системи у дітей першого року життя.
Затримка психомовного та моторного розвитку у дітей.

Неврозоподібні стани: гіперкінези, енурез, нейрогенний сечовий міхур, синдром гіперактивності з дефіцитом уваги.

Захворювання нейром'язової системи

Порушень постави і сколіоз у дітей та підлітків

Наслідки черепно-мозкової травми.

Дитячий церебральний параліч, аномалії розвитку головного мозку.

Поразки периферичної нервової системи: невропатія лицьового нерва, тунельні синдроми.

Судомний синдром, фебрильні судоми.

Синдром Вегето-судинної дистонії, синкопальні стани, порушення мозкового кровообігу.

Больові синдроми різної етіології;

Застосування апаратної фізіотерапії в складі комплексної терапії будь-якій стадії захворювань, при патологічно змінених функціях організму і порушеннях адаптаційних процесів у дітей і дорослих

центр стимуляції мозку, за записом.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:12

Стеценко Тетяна Іванівна
Дитячий епілептології, кандидат медичних наук, В.С.
Стаж більше 20 років, понад 40 статей по епілепсії, головних болів, демієлінізуючих
захворювань нервової системи у дітей.
Член EPNS (Європейської асоціації дитячих неврологів), ICNA (Міжнародної асоціації дитячих неврологів)
проводить:
Патронаж дітей до року, епілепсія, генетика епілепсії та інших неврологічних захворювань,
Головні болі і тики у дітей,
Діагностика рідкісних і спадкових захворювань нервової системи у дітей
Аутоімунні захворювання нервової системи (нейроімунологія)
Прийом веде на базі Київського Центру Стимуляції Мозку, 093 170 1659
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:35

Програма БОС здійснює одночасну обробку ЧСС (частота серцевих скорочень) і ЧД (частота дихання) з послідовним завданням необхідних характеристик тривалості вдиху / видиху, рівномірністю розташування текстового матеріалу на видиху і індикацією по каналах мультимедійної БОС відхилень реальних показників від еталонних.

Побудова програми на модульній основі дозволяє вільно планувати сеанс і управляти його ходом. Різні рівні складності налаштувань сюжетів дають можливість адаптувати їх під свої вимоги, починаючи від вибору типу зворотного зв'язку і аж до створення свого власного варіанту сюжету.

Комплекс забезпечує постійний контроль змін функціонального стану людини в спокої і при мовних навантаженнях з визначенням «фізіологічної ціни» мови і змін якості мови, а також дозволяє здійснювати поетапне вдосконалення мови методом БОС.

Тривалість основного курсу корекції і вдосконалення голосу і мови 25-30 занять по 20 хвилин кожне.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 06 січня 2021, 15:14

Якщо в родині гіперактивна дитина, що робити батькам.


Отже-му вас дитина гіперактивний, збудливий. Швидше за все, це змінити Ви не зможете, так як це фізіологія, його особливість. Вам залишається тільки ПРИЙНЯТИ це і ДОПОМОГТИ вашій дитині адаптуватися до життя. Це, мабуть, найголовніше: він себе так веде не тому, що погано вихований, хоче комусь нашкодити, а тому що ВІН ТАКИЙ і йому самому дуже складно! Адже навколо все намагаються його посадити, примусити щось робити, лають, зляться на нього, ображаються! І тільки Ви намагаєтеся зрозуміти його і допомогти. А йому дуже складно! Адже він заручник своєї непосидючості. І йому дуже потрібна ваша допомога.

Тому:

1. Дізнайтеся, чи є поруч з вами державні психологічні центри, які займаються реабілітацією і корекцією дітей з особливостями розвитку.

При такій активності дуже корисні спеціально організовані групові корекційні заняття, на яких дитина вчитися саморегуляції, правилам спілкування, вмінню самоконтролю і пізнання себе і своїх особливостей. А також надається допомога батькам.

2. Що можете зробити Ви самі. Є кілька правил організації життя активних діток:

Так як вашій дитині не вистачає внутрішньої регуляції себе, Вам необхідно забезпечити йому зовнішню регуляцію, тобто Ви за нього його регулюєте. Як це виглядає:

Простройте чіткий режим дня і щодня виконуйте його, причому аж до хвилин!
Кожен день, вранці вивішують план дня і нагадуйте йому: «Зараз ми робимо ..., потім ..., а потім», і чітко цього дотримуйтесь. Будьте для нього зовнішніми кордонами.

Продумайте чітку систему заохочень за успіхи, за чітке дотримання плану.
Наприклад, вчасно вийшли в школу, обов'язково вкажіть це, скажіть, як Вам приємно, що Ви вийшли вчасно, який у вас зібраний дитина. Можна робити якісь маленькі подарунки за кожен такий успіх. Або придумати систему зірочок: за кожен успіх - зірочка, 5 зірочок - ви купуєте разом якусь гру, яка подобається вашому синові і ввечері 10 хвилин в неї граєте. Або щось інше. Не пошкодуйте часу, продумайте систему заохочень вашого сина. Це дуже важливо! Гіперактивні дітки дуже чутливі до ласки, похвали і заохочень. І НІЯКИХ ПОКАРАНЬ! Вони просто протипоказані.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 08 січня 2021, 12:24

Бос і сдвг- детально

Біологічний зворотний зв'язок (БОС) - це «фізіологічне дзеркало», яке дає можливість вашій дитині бачити і управляти багатьма своїми фізіологічними функціями.
За допомогою біопараметріческіх датчиків, встановлених на тілі і поверхні голови дитини, фіксується біоелектрична активність його головного мозку та інші певні фізіологічні параметри (ці параметри варіюються залежно від завдань конкретного заняття) БОС-терапевт за допомогою спеціальної комп'ютерної програми обробляє ці сигнали і отримує інформацію про ключових функціональних компонентах організму, в тому числі і мозкової активності дитини, так званих ритмах мозку (тета, альфа, бета і інших). Залежно від поставленого завдання і стану дитини, для корекції його психофізіологічного стану деякі з них необхідно посилити, тоді як інші - послабити. Для цього в комп'ютерній тесті тренінгу, який заздалегідь готує фахівець, поведінку якогось персонажа (наприклад, швидкість машинки або поїзда) змінюється в режимі реального часу в залежності від того, наскільки виражені підкріплені і придушуються ритми мозку. 6 такій ситуації ігрова мотивація, а також азарт дитини є визначальним фактором, який змушує мозок дитини змінювати характер своєї роботи в бік більш стабільних і функціональних станів. Залежно від конкретної ситуації з даними дитиною і його індивідуальних особливостей, БОС-терапевт виділяє ті області його мозку, на які буде націлено особливу увагу і упор під час терапії і тренінгу, при цьому, безумовно, дитина залишається головною дійовою особою.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 9 гостей