Глобальні оголошення!



Гіперактивні діти

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 24 травня 2019, 08:12

Як допомогти дитині з СДУГ не вдаючись до медикаментів
СДУГ - синдром дефіциту уваги і гіперактивності - завдає чимало проблем не тільки його власникові, а й оточуючим його людям - батькам, вчителям, вихователям. Сучасний погляд на цю проблему розглядає можливість ефективної корекції цього захворювання за допомогою тренувань тих психічних процесів, які воно обмежує.

Причини дефіциту уваги з гіперактивністю дуже складні.
В даний час немає достатніх медичних знань, щоб точно вказати їх. Відомо, що на появу симптомів СДУГ впливає генетична схильність, а також поява специфічних зовнішніх факторів. Однак, до цього часу не розроблені форми лікування, які ведуть до повного виліковування синдрому гіперактивності. Більшість дітей потребують допомоги, лікуванні та підтримці все життя, хоча багато хто з них "переростають", хоча б, частина симптомів. Всі терапевтичні впливи, в тому числі фармакологічні, можуть привести тільки до зменшення вираженості симптомів гіперактивності, але не в змозі "вилікувати" СДУГ.

✔Допомога психолога
Серед форм допомоги гіперактивним дітям і їх родинам важливе місце займає допомога психолога, завдяки якій можна отримати знання про СДУГ. Ця форма роботи полягає в поясненні сутності синдрому гіперактивності, його симптомом і способів боротьби з ними, профілактики можливих ускладнень, принципів лікування. Розуміння з боку сім'ї і самої дитини необхідно для того, щоб забезпечити належний догляд на дому і в школі. Це є умовою ефективної допомоги, а для дитини шансом на повноцінне життя, незважаючи на переживання несприятливих симптомів.
Через часте знаходження у таких дітей інших розладів (наприклад, шкільних труднощів, таких, як дислексія, дискалькулия) і порушень поведінки, потрібне проведення терапевтичної роботи, орієнтованої на ці області.
Крім перерахованих вище методів допомоги дитині з гіперактивністю використовуються також допоміжні методи, такі як, наприклад: БОС-терапія (біологічний зворотний зв'язок), тренування заміни агресії, сенсорна інтеграція, біоакустичні корекція, Інтайм та ін.
Докладніше про методики:
✔Терапія БОС - біологічний зворотний зв'язок
Терапія БОС дозволяє змінити активність мозкових хвиль за допомогою так званої біологічного зворотного зв'язку, тобто використання інформації про параметри функції органу. Людина бере участь в тренуваннях БОС має прикріплені до голови електроди, і його завданням є участь у відео-грі тільки за допомогою активності мозку. Це дозволяє зміцнити хвилі певних частот і загальмувати інші. Завдяки тренінгу одного з діапазонів хвиль можна благотворно вплинути на концентрацію уваги, з якою так часто мають труднощі люди з СДУГ.
✔Тренування заміни агресії
Тренування заміни агресії (англ. Agression Replacement Training) складається з трьох модулів: тренування просоціальних навичок, тренування контролю злості і тренування моральної оцінки. Мета цих втручань - замінити агресивну поведінка корисними соціальними навичками.

Як ви бачите, є багато видів терапії для дітей з гіперактивністю і їх сімей. Про необхідність і форму терапії завжди повинен приймати рішення лікар- психолог. Однак, незважаючи на участь в терапевтичних заняттях, найбільше значення має адаптація сімейного середовища і шкільних потреб дитини до труднощів, що випливають із симптомів СДУГ.

✔Поведінкова терапія СДУГ
Серед основних методів роботи з гіперактивним дитиною використовується поведінкова терапія. Вона заснована на посиленні бажаної поведінки (наприклад, утримання уваги на завданні протягом певного часу) і викорінення небажаної поведінки (наприклад, агресії). Цей метод вимагає застосування "нагород" і "покарань" (чи не фізичних!). Нагородою може бути, наприклад, похвала, покаранням, ігнорування дитини. Важливо уточнити, яка поведінка є бажаним, а яке неприпустимим, визначити чітких наслідки і забезпечити дотримання введених раніше правил.
У поведінкової терапії невід'ємну роль відіграють батьки, тому що саме вони проводять більшу частину часу з дитиною. Вона визначає деякі прості правила поведінки з дитиною в повсякденному житті. Ці правила включають в себе:
- ясні настанови, тобто прямі вказівки, що дитина повинна робити, а чого не робити, наприклад: "сідай», «не стій";
- створення системи правил і наслідків їх недотримання, а також часте нагадування про ситуацію політиці;
- надання схвалення і визнання успіхів дитини - позитивне зміцнення;
- підтримання зорового контакту під час розмови;
- застосування системи заохочень за позитивну поведінку.
До медикаментозної терапії потрібно вдатися тільки за приписом лікаря в тому випадку, якщо застосовувалися заходи не дали ніякого результату, а тяжкість страждання батьків і їх дитини висока.

| +
Київський Центр Стимуляції Мозку:
Консультації провідних неврологів, психологога,дефектологів-логопедів.
Кращі немедикаментозні методики й програми для покращення памяти,концентрації уваги, процесу навчання,коррекції поведінки.
ТКМП. Метод Томатіса. БАК. Тимоккко. Форбрейн. Інтайм. Окситерапія. Інтерактивний Метроном
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 04 вересня 2019, 22:24

Діагностика Мохо має високу ефективність у вимірі наступних показників:

Увага - це здатність не тільки визначати цільовий об'єкт, але і можливість на ньому зосередитися.

Узгодженість дій - здатність реагувати в потрібний час і точно.

Імпульсивність - тенденція діяти необдумано: спочатку робити, а потім думати.

Гіперактивність - черезмерная активність, коли в цьому немає необхідності. Може бути як моторної, так і мовної.

 

процес тестування

Тест MOXO розроблений в двох версіях: для дітей (6 -12 років), а також підлітків і дорослих (13 -70 років).

Тест складається з восьми етапів (рівнів). Загальна тривалість тесту складає 14,5 хвилин в дитячій версії і 18,5 хвилин - в дорослому.

Щоб зосередитися на, здавалося б, простого завдання, випробовуваний повинен ігнорувати візуальні і звукові відволікаючі подразники, точно так же, як йому доводиться робити це в реальному житті. В процесі проходження тесту на екрані з'являються різні візуальні і звукові відволікаючі перешкоди (наприклад, анімаційні зображення тварин або звук гавкаючого собаки), які зустрічаються в повсякденному житті. Подразники з'являються в різних комбінаціях і тимчасових інтервалах, що імітує перешкоди уваги з реальних життєвих ситуацій.


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 06 вересня 2019, 18:13

Інтерактивний Метроном це спеціально розроблена програма для оцінки віддачі і тренування тих функцій розуму, які безпосередньо впливають на концентрацію, увагу та планування рухів в часі і просторі (моторика). Поліпшення цих функцій корисно впливає як на рухові, так і на мовні здібності.
Ця програма отримала визнання в якості інструменту, що поліпшує контроль і координацію моторики, а також увагу, концентрацію і мовні функції.
 Метроном справляє позитивний вплив на пацієнтів з неврологічними розладами. Майже відразу була констатована надзвичайна корисність цього пристрою в роботі з дітьми з відхиленнями у розвитку і шкільними проблемами.
Він використовується в клініках і реабілітаційних центрах при лікуванні самих різний ушкоджень мозку, порушень відчуття рівноваги.
Використовується при проблемах з концентрацією уваги, координацією рухів, проблеми з мовою, проблеми з поведінкою, синдромах нав'язливих станів, заїкання.
меріканскіе вчені з'ясували, що у всіх цих проблем часто буває загальна причина - порушення функцій мозку, які відповідають за планування дій в часі, запам'ятовування і відтворення послідовностей дій.
Вчені вважають, що почуття часу і почуття ритму - основа для оволодіння будь-якими навичками, в тому числі читанням, листом і рахунком.
Якщо є проблеми з почуттям ритму і почуттям часу, то зазвичай страждає не тільки координація великих рухів, але і мова, і навіть розумова діяльність. Ці функції мозку можна тренувати.
Що відбувається під час занять?
Інтерактивний Метроном це система вправ, які користувач виконує в певному порядку і темпі.
Завданням людини, який тренується, є пристосування рухів кінцівок (рук і ніг) до ритму звуків, які він чує в навушниках. Вправи для ніг виконуються на спеціальному сенсорному килимку. В ході вправ для рук на долоні одягаються спеціальні рукавички з датчиками. Система отримує інформацію з датчиків і негайно передає зворотну інформацію.
 Різниця між реальним часом виконання вправ і ритмом, що генерується комп'ютером, становить мілісекунди. Отриманий результат вказує на точність відчуття часу у людини, який тренується.
На Україні метроном застосовується в декількох клініках. В зокрема-
| +
київський Центр Стимуляції Мозку
вже давно працює з цієї інноваційна комп'ютерною програмою, розробленою американською корпорацією Interactive Metronome. З цією корпорацією і безпосереднім розробником «Центр стимуляції мозку» активно співпрацює вже не перший рік ....
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 16 жовтня 2019, 08:02

Методика Інтайм
показання



-синдром дефіциту уваги з гіперактивністю;
-помірні когнітивні порушення;
-аутизм;
-збудження;тривожнысть
-погана здатність до навчання;
-затримка розвитку, в тому числі мовного;
-Депресія;
-дислексія (порушення мови);
-порушення координації;
-диспраксія (порушення спритності, порушення набуття вмінь, наприклад писати ...);

Що це:

Цей метод - справжній прорив в терапії та неврології. Суть його - це гармонізація роботи головного мозку.

Розробила і апробувал його команда експертів компанії Advanced Brain Technologies (США) під керівництвом Алекса Домана (онука того самого Глена Домана).

Індивідуалізовані тренування передбачають не тільки прослуховування музики, а й безліч рухово-ритмічних вправ з використанням власного тіла, голосу, батутів, сенсорної кімнати, а також барабанів, перкусій, кахона, конго, бонгів, тумбодури, уду, співаючих барабанів, глюкофонов, хангдрама і інших шумових музичних інструментів.
[I] Як це працює?

Програма занять індивідуальна для кожної дитини в залежності від актуальних потреб її розвитку. Дослідження показали терапевтичний вплив музики на здоров'я і освіту, в якості альтернативної терапії або доповнення до традиційної терапії. Правильне взаємодія нервової системи - це складна ритмічна діяльність, що передбачає синхронізоване взаємодія між різними частинами мозку. У дитини з порушеннями в розвитку, як правило, мозок дискоординированная. Заняття, спрямовані на вирішення цієї проблеми, роблять благотворний вплив на всі сфери функціонування нервової системи.

Як проводяться заняття?

Тренінг In TIME передбачає прослуховування музичних модулів, тривалістю по 9 хвилин з подальшою руховою активністю, в залежності від індивідуального розкладу занять. Психоакустичного модифікована музика прослуховується за допомогою мультисенсорной аудіосистеми Waves і спеціальних навушників, що забезпечують як повітряну, так і кісткову провідність звуку. При складанні програми, в залежності від завдань тренінгу, вибирається один з декількох протоколів тренувань, створюється індивідуальний план і перелік рухово-ритмічних ігор з урахуванням вікових особливостей дитини.

Курс передбачає щоденні заняття, не менше 5 днів на тиждень, тривалість курсу 16 днів.

Є альтернативою методики Tomatis, на відміну від якої не протипоказаний при епілепсії і явищах епілептичної активності на ЕЕГ, добре поєднуємо з методом транскраніальної мікрополярізаціі і іншими методами.
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 11 листопада 2019, 08:58

мозочкова стимуляція


Мозочок, як і головний мозок, включає ліве і праве півкулля. Раніше вважалося, що його основна функція підтримка координації рухів, але, як показують останні дослідження, мозочок також відповідає за розвиток інтелектуальних і мовних функцій людини. Цей орган безпосередньо пов'язаний з формуванням рухових навичок.
Мозочкова стимуляція - це інноваційна методика, яка чудово зарекомендувала себе в комплексному лікуванні при порушенні усної та письмової мови, проблем з утриманням рівноваги, а також вкрай позитивно впливає на загальне емоційне сприйняття. Крім цього курс регулярних процедур дає такі результати, як розвиток пам'яті та концентрації і, отже, істотно підвищує здатність до навчання і сприйняття інформації.

У
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
процедури проводять провідні фахівці у своїй сфері, тому результат помітний вже після декількох сеансів. Працюють за унікальними авторськими методиками, схваленим всесвітнім медичним співтовариством, а програми розробляються індивідуально для кожного пацієнта.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 11 лютого 2020, 10:55

Голкотерапія і СДУГ
Голкорефлексотерапія як спосіб лікування різних недуг виникла в Китаї в далекій давнині - більше п'яти тисяч років тому. В подальшому створювалися спеціальні атласи з зображенням біоактивних точок і описом терапевтичної дії на той чи інший орган. За тисячоліття накопичився певний досвід зцілення голкотерапією.

Сучасні методики дозволяють лікувати дітей ВІКОМ ВІД РОКУ. Малюкам голки НЕ вкручуються, а ставляться через спеціальні трубочки - дискомфорт мінімізується, правда, шляхом зменшення ефективності впливу на точку. Які страждають хронічними неврологічними захворюваннями стверджують, що по ефективності рефлексотерапія не поступається традиційним методикам з використанням лікарських засобів. Можливо, для дитини з хронічним больовим синдромом, наприклад, в спині, цей метод, як доповнення до загальних заходів у вигляді масажу, лікувальної фізкультури та відвідування може бути корисний.

Що відбувається, коли в особливі точки вводиться медична голка?

Коли в рефлексотерапевтіческого точки вводиться голка, виникає зміна ходу енергії, за рахунок чого змінюється робота енергетичних каналів, відповідно внутрішніх органів, головного мозку, зміна обміну речовин, роботи імунної системи.

- У чому відмінність методу голковколювання від простого масажу точки?

Голковколювання - це вид більш глибокого впливу на енергетичні точки в порівнянні з точковим масажем, при якому відбувається тільки поверхневе роздратування точки і, відповідно, ефект менш значний.

- У скільки років можна почати лікування дітей за допомогою голок?

Рефлексотерапія показана дитині в будь-якому віці, просто методики відрізняються від дорослих.

- Чи болюча процедура?

Процедура має незначні болючі відчуття тільки в момент введення голок, а це кілька секунд, під час проходження голки через шкіру.


У дітей з гіперактивністю порушенням уваги голкорефлексотерапія спрямована на відновлення порушених зв'язків між відділами нервової системи.

Чим раніше це буде зроблено, тим вище ймовірність відновлення порушених функцій.

Дослідження показують, що в результаті проведення голкорефлексотерапії у дітей з СДУГ достовірно знижуються показники неуважності, гіперактивності й імпульсивності, а так само тривожності. Поряд зі змінами інтенсивності основних симптомів захворювання відзначається зниження частоти головного болю, зменшення тиків. Так само спостерігається позитивна динаміка з боку статичної та динамічної атаксії у вигляді труднощі при ходьбі по лінії і утриманні рівноваги, виконання пальці-носової і п'яткової-колінної проб.

- Скільки триває сеанс?

Тривалість сеансу визначається специфікою конкретного захворювання, і в залежності від патології вибирається методика проведення сеансу. Час може варіювати від 20 хвилин до 1 години.



ДИТЯЧИЙ рефлексотерапевт Михайло Мілюшін
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 12 лютого 2020, 11:20

лікування
Сучасні дослідження показали, що хороший результат при СДУГ дає транскраниальна магнітотерапія. Показання до її проведення в основному включають в себе різноманітні неврологічні порушення, і СДУГ - не виняток. Справа в тому, що низькочастотна магнітотерапія в першу чергу впливає на нервову тканину, яка особливо чутлива до впливу магнітних полів, і нормалізує природні процеси збудження і гальмування. Після магнітотерапії реакція нервової системи на зовнішні подразники притупляється, що дозволяє хворому краще концентруватися на вимагають його уваги речах, знімає нервозність і гіперактивність.

принцип дії
Впливаючи на нейрони гіпофіза, гіпоталамуса і гіпокампу, апарат магнітотерапії сприяє поліпшенню роботи всіх залоз внутрішньої секреції. Під впливом магнітного поля змінюється заряд великих біологічно активних молекул, що стимулює клітинний метаболізм і робить більш ефективною медикаментозну терапію. Кровоносні судини розширюються, і тканини мозку отримують більше харчування. Все це допомагає не тільки пом'якшити симптоми СДУГ, а й позитивно впливає на пам'ять, знімає хронічні головні болі, які виникають у хворих при серйозних розумових навантаженнях.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 13 лютого 2020, 20:47

Розлади мови при СДУГ
Порушення мовного розвитку є одним з найбільш частих супутніх розладів при СДУГ:

Такими симптомами є:

1.Речевие розлади: непомірність мови, зниження плавності, мова менш логічна, менш зв'язкова і організована; затримка розвитку внутрішнього мовлення; зниження здатності до граматично правильного мовного поведінки.

2.Нарушение центральних механізмів слуху: помилки при аудіологічних тестуванні викликані імпульсивним або несосредоточенность поведінкою;

3.Снижение інтелектуального рівня: видима нездатність триматися на рівні однолітків, може також виникати в результаті слабких виконавчих навичок, що частково впливає на рівень IQ. Спостерігаються порушення адаптації особливо в міжособистісної і соціальній сферах.

У дітей з СДУГ до 7 років не спостерігається повного дозрівання вищих мозкових функцій. Зокрема, це стосується і мовного розвитку. У зв'язку з цим дитина не готова до шкільного навчання. У шкільному віці можуть бути проблеми з освоєнням читання - дислексія. Дислексія має характерні клінічні прояви. При читанні дитина пропускає або плутає букви, склади, закінчення; недочітивает слова до кінця; пропускає рядки; невірно ставить наголоси; не може переказати прочитане, тому що читання носить вгадує характер; можлива наявність феномена «дзеркального читання».

Порушення читання зумовлюють порушення писемного мовлення - дисграфию. Клінічні прояви дисграфії наступні: феномен «дзеркального письма»; нерозбірливий почерк; пропуск букв, складів, недописування закінчень при листі; порушення узгодження слів у реченнях; плутає схожі по написанню і просторовому розташуванню літери (і-ш, л-м, т-п і т.д.).

Діти з вадами мовлення, обтяженими діагнозом СДУГ, вимагають до себе особливої ​​уваги. Логопед працює над звуковою стороною, загальним розвитком мови, обов'язково враховуючи також порушення координації рухів, недостатній розвиток дрібної моторики рук, нерозвиненість почуття ритму, знижений рівень розвитку вербальної пам'яті, уваги, сприйняття, ніж у дітей того ж віку з порушеннями в розвитку мови без гіпердинамічних . Мовні розлади у дітей з СДУГ вимагають більш ретельного підбору методів корекційної роботи. Логопедична робота в своїй основі передбачає використання великої кількості повторюваних вправ, що вимагають від дитини зосередженості і посидючості. Логопед проводить як групові, так і індивідуальні заняття з даною категорією дітей, але все ж краще індивідуальна форма проведення занять. Дитині індивідуальні заняття допомагають максимально розкритися, а логопеда - підібрати найбільш ефективний спосіб індивідуальної корекції.


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 14 лютого 2020, 10:54

Коли потрібно звернутися до невролога щоб виключити СДУГ:

імпульсивність
Гіперактивні діти легко піддаються емоціям: веселим або сумним. Вони часто плаксиві, заводяться з пів обороту.

Ігнорування правил поведінки
Для них не існує соціальних норм. Умовляння і розмови на цю тему зовсім не працюють. І покарання при цьому не дають ніякого ефекту. Навпаки, після покарань дитина гірше поводиться.

Проблеми зі сном
Гіперактивний дитина погано спить. Іноді проблеми починаються вже з народження. Тільки у інших дітей сон вирівнюється. Гіперактивний дитина часто прокидається, крутиться, може говорити уві сні. Навіть сильна втома не допомагає заснути міцно.

Проблеми в навчанні
Це можуть бути проблеми з промовою, пам'яттю і т.д. "Влітає в одне вухо, а вилітає в інше" - це про них. Його зовсім не цікавить наука. Він не задає сто питань «чому». Коли ж питання проскакує, він не дослуховує відповідь до кінця.

Якщо у вашої дитини спостерігаються подібні симптоми, не зайвим буде проконсультуватися з дитячим психотерапевтом. Нехай краще він вважатиме, що ви занадто недовірливі, ніж ви затягніть з наданням допомоги дитині


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 15 лютого 2020, 11:15

Якщо в родині гіперактивна дитина, що робити батькам.


Отже-му вас дитина гіперактивний, збудливий. Швидше за все, це змінити Ви не зможете, так як це фізіологія, його особливість. Вам залишається тільки ПРИЙНЯТИ це і ДОПОМОГТИ вашій дитині адаптуватися до життя. Це, мабуть, найголовніше: він себе так веде не тому, що погано вихований, хоче комусь нашкодити, а тому що ВІН ТАКИЙ і йому самому дуже складно! Адже навколо все намагаються його посадити, примусити щось робити, лають, зляться на нього, ображаються! І тільки Ви намагаєтеся зрозуміти його і допомогти. А йому дуже складно! Адже він заручник своєї непосидючості. І йому дуже потрібна ваша допомога.

Тому:

1. Дізнайтеся, чи є поруч з вами державні психологічні центри, які займаються реабілітацією і корекцією дітей з особливостями розвитку.

При такій активності дуже корисні спеціально організовані групові корекційні заняття, на яких дитина вчитися саморегуляції, правилам спілкування, вмінню самоконтролю і пізнання себе і своїх особливостей. А також надається допомога батькам.

2. Що можете зробити Ви самі. Є кілька правил організації життя активних діток:

Так як вашій дитині не вистачає внутрішньої регуляції себе, Вам необхідно забезпечити йому зовнішню регуляцію, тобто Ви за нього його регулюєте. Як це виглядає:

Простройте чіткий режим дня і щодня виконуйте його, причому аж до хвилин!
Кожен день, вранці вивішують план дня і нагадуйте йому: «Зараз ми робимо ..., потім ..., а потім», і чітко цього дотримуйтесь. Будьте для нього зовнішніми кордонами.

Продумайте чітку систему заохочень за успіхи, за чітке дотримання плану.
Наприклад, вчасно вийшли в школу, обов'язково вкажіть це, скажіть, як Вам приємно, що Ви вийшли вчасно, який у вас зібраний дитина. Можна робити якісь маленькі подарунки за кожен такий успіх. Або придумати систему зірочок: за кожен успіх - зірочка, 5 зірочок - ви купуєте разом якусь гру, яка подобається вашому синові і ввечері 10 хвилин в неї граєте. Або щось інше. Не пошкодуйте часу, продумайте систему заохочень вашого сина. Це дуже важливо! Гіперактивні дітки дуже чутливі до ласки, похвали і заохочень. І НІЯКИХ ПОКАРАНЬ! Вони просто протипоказані.

Не допускайте жодних емоційних надмірностей.
Іноді здається, що чим більше дитина побігає, покричить на вулиці або в гостях, тим швидше він заспокоїться. Але до гіперактивним дітям це не відноситься. Їх необхідно оберігати від емоційних потрясінь і перевантажень. Це теж чітко треба регламентувати. Якщо відчуваєте, що ребенокначінает перезбуджуватися - зупиняйте: «Посидь зі мною, подихай, давай пограємо в щось спокійне». Іноді краще легко піти, якщо це не викличе емоційну бурю.

Помірність - ось, що треба пам'ятати і дотримуватися. Тут можна провести паралель з хворим горлом: якщо Ви знаєте, що у вашої дитини бувають часті ангіни, то ви не дозволите йому їсти морозиво, пити холодну воду. Адже це йому протипоказано! Для вашого дитини-то же саме з емоційними перевантаженнями.

Для засипання також продумайте чіткий ритуал, який буде повторюватися кожен день. Але він не повинен бути дуже довгим.
І ще дуже корисно:
Зменшити робоче навантаження.
Знизити вимоги до акуратності на початку роботи, щоб сформувати почуття успіху.
Використовувати тактильний контакт (елементи масажу, дотики, погладжування).
Домовлятися з дитиною про ті чи інші дії заздалегідь.
Давати короткі, чіткі інструкції.
Заохочувати дитину відразу ж, не відкладаючи на майбутнє.
Виключіть мультфільми і телевізор взагалі, так як це є вкрай сильним візуальним стимулятором, і головний мозок перевозбуждается, а гальмується йому складно.
Якщо є можливість, заведіть якогось домашнього вихованця, найкраще кошу або собаку. Коли дитина гладить м'яку кішку, а вона бурчить - він також заспокоюється.


І, звичайно, потрібно підійти до вихователів, поясніть, що у Вашої дитини такі особливості і він вимагає індивідуального підходу, поділіться з ними моїми рекомендаціями і виробіть разом стратегію поведінки. .

Не чекайте швидких результатів! Важлива ваша планомірність, терпіння, любов і віра в свою дитину! Поступово ситуація почне змінюватися на краще. Успіхів!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей