Глобальні оголошення!



Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 12 лютого 2020, 11:05

критерій порівняння

моторна алалія
-Моторний рівень речеобразования повністю або щодо збережений і потенційно дозволяє здійснювати артикуляційний акт
- Порушується вся мовна система (вимова, лексика, граматика)
-. Розлади вимови звуків є наслідком порушення провадження фонематических операцій - вибору і комбінування фонем.
-Багато звуки, схильні до порушень (перекручувань, замін, перепустками, повторенням, перестановок), мають одночасно і правильну вимову.
Переважають різнотипні порушення звуковимови (спотворення, заміни, пропуски).
-Домініруют заміни невеликої кількості звуків.
-. Може бути одночасно і правильне, і спотворена вимова звуку.
Заміна артікуляторно складних і артікуляторно простих звуків.
- Вимова звуку в складі складів щодо сохранно, в складі слова - порушено

дизартрія
-Порушення артикуляції компонента мовлення становлять суть даної патології
-Нарушается одна з підсистем - фонетична
-Розлади вимови викликані насамперед порушеннями фонетичних (моторних) операцій.
- Тільки поодинокі звуки мають одночасно правильну вимову.
-. При стертою дизартрії переважають однотипні порушення (або спотворення, або пропуски, або заміни).
- Домінують спотворення великої кількості звуків.
-Для всіх перекручених звуків характерно постійне спотворення.
- Заміни переважно артікуляторно складних звуків.
- Порушено вимова звуку як в словах, так і в складах
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:53

Сенсорна кімната як інструмент логопеда

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсорний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СОПРОВОЖДАНІЕ ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ Сенсорний КІМНАТИ Центру Стимуляції Мозку


Сенсорна кімната як інструмент логопеда

Всім відомо, що тільки людина володіє такою формою спілкування, як мова. У розвитку мови у деяких дітей можуть спостерігатися певні труднощі. Це можуть бути мовні порушення, пов'язані з основним захворюванням (наприклад, аутизм, синдром Аспергера), або часто зустрічаються дефекти мови (наприклад, коли дитина гаркавить, або не може вимовляти правильно ті чи інші звуки). У будь-якому випадку, з плином часу такі проблеми не тільки не дають дитині повноцінно реалізувати всі функції мови, а й негативно впливають на пізнавальну активність, а також адаптацію дитини в соціумі. Ці проблеми безпосередньо зачіпають роботу логопеда.

Актуальність даної проблеми, а також все зростаючий інтерес педагогів-психологів і логопедів до сучасних технологій роботи з такими порушеннями особливим чином виділяють сенсорну кімнату. Це інноваційне, інтерактивний простір пропонує справді невичерпне джерело різних прийомів і методів роботи з мовними порушеннями. Різноманітні стимулятори, якими наповнене сенсорне простір, допомагають педагогу з успіхом вирішувати завдання з розвитку всіх органів почуттів дитини, з корекції мовлення, індивідуальних особливостей характеру, а також допомагає створити позитивний настрій і атмосферу спокою.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:14

Як залучити дитину?
За даними фахівців, в останні роки збільшилася кількість дітей, які страждають різними порушеннями в розвитку (наприклад, СДУГ, ЗПР і т.д.). При цих захворюваннях у дітей спостерігаються такі відмінні риси, як зайва чутливість, погана пам'ять, нездатність утримувати увагу та ін. При традиційній схемі проведення занять дитина займається з логопедом індивідуально або в групі, а потім вдома з рідними відпрацьовує отримані на заняттях навички. І тут батьки можуть зіткнутися з проблемою відсутності у дітей інтересу до таких занять, адже корекційна робота з промовою завжди вимагає посидючості і копіткої праці. Тому найчастіше діти займаються тому, що «мама так сказала». Якщо ж до роботи підключити не тільки зовнішню мотивацію, а ще й внутрішню, коли дитина почне сам відчувати інтерес до пізнання, то тоді робота щодо виправлення недоліків мови стане набагато ефективніше. Саме тому корекційна робота в сенсорній кімнаті сподобається не тільки батькам, а й їхнім дітям, адже заняття проходять у формі захоплюючої гри.

Перш за все, незвичайність і інтерактивність кожного предмета в сенсорній кімнаті робить її такою привабливою для дітей. Кожен елемент обладнання можна чіпати, розглядати, стежити за грою кольору і світла, що допомагає встановити контакт дитини і логопеда, а також занурити його в атмосферу гри і чарівництва. Фахівці радять включати в роботу кожен з об'єктів сенсорної кімнати поступово, щоб виключити негативну реакцію дитини на будь-якої з елементів обладнання.

Робота з дітьми в сенсорній кімнаті
Заняття починається з вправ на релаксацію, коли хлопці можуть спокійно сидіти або лежати на м'яких модулях, виконуючи нескладні вправи на зняття м'язового напруження. Після цього настає черга активної роботи. Використовуються гри з елементами обладнання (з сенсорними доріжками, панелями з одночасним промовлянням фраз по темі заняття). У роботі застосовуються також вправи з піском, що сприяють розвитку дрібної моторики рук і відчуття дотику кінчиків пальців (як відомо, розвиток саме цих функцій безпосередньо пов'язане з правильним розвитком мови). На піску можна малювати контури букв і промовляти їх, «закопувати» в пісок руки, а також шукати в ньому «скарб». В роботі з розвитку мовлення також необхідно розвивати і слух, адже дитина повинна не тільки слухати, а й чути педагога. Для цього в сенсорній кімнаті також передбачено спеціальне обладнання, починаючи від музичних систем і закінчуючи звуковими інтерактивними панелями.

Варто відзначити, що сенсорна кімната в роботі логопеда є потужним інструментом по корекції мовних порушень, який цікавий дітям, що істотно підвищує ефективність роботи. Різноманітність варіантів вправ з обладнанням в такій кімнаті просто величезна, а у дитини з'явиться шанс розкрити свій потенціал. Матеріал, їх підносили дитині, повинен викликати у нього інтерес, тоді він швидше запам'ятається, а дитина, нарешті, почне говорити красиво. У випадках роботи з дітьми з різними порушеннями психічного та розумового розвитку сенсорна кімната також дає логопеда великі можливості не тільки з корекції мовлення таких дітей, але і по створенню у них позитивного емоційного фону і зняття психологічної напруги.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:40

Сенсорна кімната і тривожність і тики

Тікі є домінуючою формою гіперкінезів дитячого віку, діагностуються у 5-24% дітей, частіше у хлопчиків, хронічні форми тиків спостерігаються у 1% дитячого населення

Пік захворюваності припадає на дошкільний і шкільний вік з максимальними проявами в 7-12 років.
У 80% випадків тікам і супроводжують симптоми у вигляді синдрому дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ), тривожні порушення, зниження пам'яті
До інших видів таких розладів у пацієнтів з тиками можна віднести високий рівень тривожності, що виявляються за допомогою тесту Спілберга. Діти з тиками мають значно більшу кількість випадків тривожних розладів, ніж діти без тиків (21% проти 15%), простих фобій (29% проти 19%), соціальних фобій (28% проти 18%) [15].
Крім СДУГ було виявлено до 79% супутніх тікам симптомів: порушення настрою і тривожні розлади, обсесивно-компульсивні розлади, розлади аутистичного спектру, проблеми контролю гніву, опозиційний викликає, імпульсивна, самоагрессівное і агресивна поведінка. Cопутствующие тривога і депресія мають істотний вплив на якість життя дитини з нервовими тиками.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 06 січня 2021, 15:06

природа заїкання
Заїкання - це порушення мовно-рухових актів, коли людині важко почати говорити, судома супроводжує його мова, і йому доводиться розтягувати звуки, повторювати по кілька разів одні й ті ж склади або слова.

Ще в 70 х роках минулого століття були виділені дві основні форми патології: логоневроз і неврозоподібних синдром, з яких психогенне походження має тільки логоневроз.


Приклад неврозоподібного синдрому:

Михайло 40 років. Не дивлячись на дуже швидку, переривається мова, повністю були відсутні будь-які страхи і комплекси. Його впевненість у собі особливо виявлялася в публічних виступах. Він міг вимовити блискучий монолог, після чого прийти додому і знову потворно заїкатися. Ми почали з того, що забарилися мова, щоб порушення не переважало над процесом гальмування, а потім ще рік тренувалися через ситуації, які спровокували збій в мові. В результаті людина перестала заїкатися і взагалі сильно змінився - став більш спокійним і врівноваженим.

Як можна бачити, ми не шукали причину його заїкання в дитинстві, тому що коригування даного випадку цього не вимагала. Так виглядає неврозоподібних синдром.


Інша річ логоневроз. Найчастіше клініка логонервозов складається в логофобии - ірраціональному страху мови в супроводі інших невротичних порушень: сну, апетиту, настрою, комфорту. Типовою ознакою логонервозов є сором'язливість, нерішучість. Іноді - відгородженість, мовчазність, ворожість і навіть тривожна недовірливість. Звідси і специфіка підходу - якщо людям з такою проблемою запропонувати голі логопедичні методики, толку не буде. Тому що методики зажадають від заїки фіксації на своїй промові, а він від цього буде тільки страждати - його мова продовжить погіршення. Логоневроз вимагає заходів прямо протилежних, спрямованих на відвернення від розладу. Можна вжитися в інший спосіб або захопитися змістом бесіди - в таких станах людина може просто забути, що він заїкається.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей