Глобальні оголошення!



Особливі мами особливих дітей

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 05 серпня 2020, 21:37

Біологічний зворотний зв'язок ( англ. Biofeedback ) - технологія , що включає в себе комплекс дослідницьких, немедичних, фізіологічних, профілактичних і лікувальних процедур, в ході яких людині за допомогою зовнішньої ланцюга зворотного зв'язку , ор-ганізованої переважно за допомогою мікропроцесорної або комп'ютерної техніки, пред'яв-ляється інформація про стан і зміні тих чи інших власних фізіологічних процесів.

Використовуються зорові, слухові, тактильні та інші сигнали-стимули, що дозволяє розви-нути навички саморегуляції за рахунок тренування і підвищення лабільності регуляторних механізмів.

БОС - процедура полягає в безперервному моніторингу в режимі реального часу певних фізіологічних показників і свідоме управління ними за допомогою мультимедійних, ігрових і інших прийомів в заданій області значень. Іншими словами, БОС-інтерфейс являє для лю-дини свого роду «фізіологічний дзеркало», в якому відображаються його внутрішні процеси. Таким чином протягом курсу БОС-сеансів можливо посилити або послабити даний фізіологічний показник, а отже, рівень тонічної активації тієї регуляторної системи, чию ак-тивність даний показник відображає.

За допомогою БОС можна отримувати інформацію про такі фізіологічні процеси, як м'язова активність, дихання, кровопостачання судин, опір шкіри, частота серцевих скорочень , мозкова активність .

Застосування

Клінічна - психологія , неврологія , кардіологія , гастроентерологія , урологія , педіатрія , геріатрія , відновлювальна медицина , превентивна медицина .
Неклінічна - в ефективному стрессменеджменті, що дозволяє підвищити показники ефек-тивності у великому спорті, мистецтві, а також у будь-якій діяльності, що вимагає тривалих зусиль і великої відповідальності, для корекції так званих пограничних станів , викликаних неконтрольованим впливом хронічного стресу. В педагогіці, де за допомогою БОС-технологій вирішуються питання підвищення ефективності навчання, розвитку творчих здібностей та ін.


Як проводиться курс реабілітації?

1. Спочатку проводиться діагностика
2. Визначення поточного стану організму, методів впливу, кількість і тривалість сеансів те-рапії ( визначається індивідуально лікарем - нейрореабілітологом (спціаліст БОС), в залеж-ності від вираженості порушень і патології
3. Контроль ефективності - проводиться протягом всього курсу реабілітації.
4. По закінченню проводиться оцінка курсу реабілітації та оцінка результатів.

ОБОВ’ЯЗКОВО!!!
- вік від 4 років
- розуміння мовленевого звернення та виконання команд


ПОКАЗАННЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ (для кого?)

- Дитячий церебральний параліч (ДЦП)
- Паралічі, парези, атаксії при порушеннях гемодинаміки мозку.
- Наслідки черепно-мозкових травм і травм периферичної нервової системи.

- Використовується для лікування більшості відомих форм рухових розладів: центральні і периферичні парези, м'язова спастичність (пірамідна, екстрапірамідна, рефлекторно-больова), патологічні синергії, сінкінезіі і установки, гіперкінези (тик, міоклонія, ате-тоз, хорея, торсіонна дистонія, тремор), гипокинетическая гіпотрофія м'язів (часто внаслідок лікувальної іммобілізації), контрактури.


БОС домомагає вирішити проблеми:

- Стрес
- Невроз
- Панічні атаки
- Головний біль (вазомоторного походження),
- Мігрені
- Шийному синдром
- Спастичної кривошиї
- Заїкання ,
- Тремор ,
- Тик
- Підвищеному кров'яному тиску (АГ)
- Вегето-судинна дизтонія (ВСД) Нейро-циркуляторно дизтонія (НЦД)
- Синдром подразненого кишківника
- Хронічному запор
- Імпотенції , Вагінізм
- Порушеннях сну


Протипоказання до застосування методу:

1. Вік до 4 років.
2. Виражене зниження інтелекту або грубі порушення вищих коркових
функцій, що мають відношення до психоемоційної сфері.
3. Дегенеративно-дистрофічні захворювання нервової системи.
4. Соматичні захворювання в стадії декомпенсації.
5. Гарячкові стани.
6. Наявність злоякісних новоутворень.
7. Відносним протипоказанням є часті судомні напади.






Що в ходить до складу БОС - терапії в ЦЕНТРІ СТИМУЛЯЦІЇ МОЗКУ:

1. Апартний комплекс “Реміокор”;
2. Стабілоплатформа
3. СКЕНАР
4. Фізіотерпевтичні апарати фірми БТЛ (Чехія)
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 06 серпня 2020, 20:26

Апаратний комплекс «Реміокор» - аналіз роботи м'язів при виконанні ним актів руху (електроміографія і стабілографія) з біологічно зворотним зв’язком.

ПРИЗНАЧЕННЯ

Апаратний комплекс «Реміокор» призначений для повномасштабної рухової реабілітації.

За допомогою комплексу «Реміокор» проводиться відновлення функцій опорно-рухового апарату, починаючи від елементарних рухових актів (скорочення, розслаблення) і закінчую-чи складними комплексами рухів.
Курс лікування складається з 10-20 сеансів тривалістю 30 хв.

Комплекс «Реміокор» реалізує технологію біологічного зворотного зв'язку (БОС), що актив-но долучає нервову систему в реабілітаційний процес, забезпечуючи тим самим максималь-но ефективне поновлення свідомого контролю і управління порушеними руховими функціями.
Під час лікувальної процедури здійснюється тонкий комп'ютерний аналіз роботи м'язів пацієнта при виконанні ним актів руху (електроміографія і постурографія, стабілометра).
Цей процес відбивається на екрані монітора у вигляді графіків разом з еталонними для да-ного пацієнта параметрами, до яких йому необхідно прагнути в ході лікувального сеансу. Якщо рух виконується невірно, прилад «Реміокор» «підказує» пацієнтові, які помилки були зроблені.
Якщо пацієнт правильно виконує завдання і досягає еталонних параметрів, то отримує за-охочення у вигляді перегляду цікавого фільму чи комп'ютерних ігор. Тим самим підтри-мується високий рівень мотивації, істотно підсилює ефективність рухової реабілітації. В ході тренінгу у пацієнта закріплюється досягнутий позитивний результат лікування, формується новий стійкий руховий стереотип і нова система рефлекторного управління рухом замість втраченої або нерозвинутої.

«Реміокор» забезпечує 90% приросту ЕМГ протягом 2-х тижнів лікування. При традиційних методах реабілітації навіть через 5 тижнів м'язи не досягають оптимального рівня.
Під контролем БОС відбувається відновлення нормального аферентного (від переферії до центру) потоку від рецепторів рухів. Це визначає високу ефективність комплексу «Реміокор».
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 07 серпня 2020, 18:31

Стабілоплатформа

Стабілометр - єдиний метод, підтверджений світової медичної практики, який дозволяє об'єктивно і в динаміці оцінити наявність і ступінь вираженості порушень рівноваги, а також провести його корекцію при різних патологічних станах.
Застосовується при нестійкості пози, пов'язаної з наслідками перенесеного інсульту, че-репно-мозкової травми або нейроінфекції, з розсіяним склерозом, паркінсонізмом. За-стосовується у дітей з різною функціональною і структурної патологією центральної нерво-вої системи.
Забезпечує корекцію вестибулярно-мозочкових дисфункцій методом стабілотренінга з мо-тиваційним підкріпленням.

Фізіотерапевтичні, комбіновані апарати БТЛ

Компанія BTL (Чехія) заснована у 1993 році. Сьогодні BTL є одним з основних світових ви-робників медичного і естетичного обладнання. Компанія спеціалізується на трьох основних сегментах ринку: фізіотерапія, кардіологія і естетична медицина.

В Центрі Стимуляції Мозку використовується широка лінійка апаратів комбінованої терапії БТЛ, серед них: електротерапія, ультразвукова терапія, лазерна терапія, магнітотерапія, мікрохвильова діатермія, короткохвильова діатермія.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 08 серпня 2020, 09:14

СКЕНАР

Технологія системної та органної біокорекціі Percutaneous Functional Neuromodula-tion system (PFNM)
СКЕНАР - назва методу впливу і приладу, розшифровується як СамоКонтролюючийЕнер-гоНейроАдаптівнийРегулятор.

Прилади СКЕНАР є універсальними регуляторами функцій організму, що дозволяє викори-стовувати СКЕНАР-терапію при найширшому спектрі захворювань.
СКЕНАР здатний відрегулювати і нормалізувати порушені функції різних органів і систем, компенсувати органічні зміни що виникли.

СКЕНАР - це фізіотерапевтичний апарат біокерованої електростимуляції. Відноситься до приладів низькочастотної електротерапії.
СКЕНАР формує імпульс дуже схожий на імпульси, за допомогою яких контактують наші нервові клітини, і називається нейроподібні. При впливі такого імпульсу на організм людини, нервова система сприймає його, як свій власний, що відмінно протидіє головній проблемі фізіотерапії - звикання.

Ще однією особливістю є біологічний зворотний зв'язок (БОС). Принцип БОС - заснований на взаємодії генерується апаратом імпульсу і ділянкою шкіри, з яким стикається електрод апарату.
СКЕНАР зчитує параметри електричного опору шкіри і посилає імпульс нової форми, яка безпосередньо залежить від шкірного опору. У свою чергу електричний опір шкіри змінюєть-ся щоразу отримуючи все нові сигнали від СКЕНАР.
Організм намагається звикнути до одержуваному стимулу, але не може через постійні зміни СКЕНАР імпульсу, що призводить до значно більшої ефективності за часом і якістю ліку-вального впливу в порівнянні з іншими видами фізіотерапії.


Процес лікування пацієнта формується у вигляді діалогу (за принципом зворотного зв'язку) . В цьому діалозі використовується методологія, яка заснована на нейрофізіології організму і будується з урахуванням роботи його функціональних і патологічних систем. В час СКЕ-НАР-процедури формується функціонально - патологічна система, що дозволяє організму пацієнта створити більш чіткий портрет хвороби і активізувати системи саморегуляції.

• Функція Фахівця в системі «Оператор - прилад- Пацієнт» - спостереження за лікувальним процесом, корекція поточного стану пацієнта і контроль за працездатністю цієї системи.
• Функція Пацієнта в цій системі - уважне, активне спостереження за ходом терапії за ди-намікою скарг і самопочуття, виконання одержуваних від фахівця рекомендацій і адекватне зміна способу життя.
• Функція Приладу СКЕНАР в системі - здійснювати індикацію інформаційних зон для тера-певтичного впливу, формувати терапевтичні імпульси і проводити їх корекцію в процесі впливу.

Основні завдання СКЕНАР - терапії при хронічному стані допомогти організму
пацієнта:
- повернути адаптаційні механізми на рівень нормальної фізіології,
- змінити ставлення до хронічного стану як до варіанту нової норми,
- завершити адаптаційну перебудову і впоратися з хворобою
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 09 серпня 2020, 19:33

Тонус Язику і ТКМП

Що ж необхідно робити в першу чергу, якщо у малюка є ознаки тонусу язика?

1. Поспостерігати за дитиною і звернути увагу, на його поведінку. Грає він так само, як його однолітки? Чи прагне він спілкуватися з дорослими та іншими дітьми? Затримка мовного розвитку може бути наслідком порушень в сфері спілкування (аутизм) або відхилення в психічному розвитку.
2. Звернути увагу, чи добре розуміє звернену до неї мову? Чи виконує прості завдання, які не супроводжуються жестами?
3. Зробити обстеження дитини, яке включає консультацію невролога (логоневролога), психолога і логопеда.
4. З'ясувати, чи достатньо хороший у дитини слух. Іноді факт, що дитина не чує або чує недостатньо добре, є громом серед ясного неба. А без достатнього слуху мова нормально формуватися не буде.
5. При необхідності почати лікування і логопедичні заняття.

При лікуванні затримок мовного розвитку використовуються різні ноотропні препарати (кортексин, енцефабол, ноотропіл і т.д.). Це ті препарати, які позитивно впливають на вищі інтегративні функції головного мозку, і основним проявом їх дії є поліпшення процесів навчання і пам'яті. Конкретний препарат для лікування вашої дитини порекомендує лікар-невролог.
У Центрі Стимуляції Мозку використовується спосіб лікування затримок мовного розвитку за допомогою транскраніальної мікрополярізаціі. В основі методу лежить лікувальне застосування постійного електричного струму невеликої сили на тканини головного мозку. Сила струму застосовується дуже слабка - в 10 разів менше ніж при найпростішій фізіотерапевтичної процедурою - електрофорезі.
Таке лікування дозволяє зменшити прояви функціональної незрілості головного мозку, що лежить в основі ряду мовної патології у дітей. Цей спосіб активізує функціональні резерви мозку, не має небажаних побічних ефектів і ускладнень.
Ефективність такого лікування вище, ніж при прийомі препаратів, за рахунок спрямованого впливу на мовні області мозку. Дуже важливо, що мікрополярізаціі дозволяє не тільки прискорити мовленнєвий розвиток, але також зменшити зайву рухову активність, прибрати тонус мови і його причини, поліпшити увагу і пам'ять.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 25 серпня 2020, 08:05

Електроміостимуляція - це метод відновного лікування, в основі якого лежить електрична стимуляція м'язів і нервів, що здійснюється за допомогою передачі струму з заданими характеристиками від миостимулятора до тіла людини через електроди.

Звідки виник цей метод?
З появою електрики було відзначено, що вплив слабких струмів викликає мимовільне скорочення м'язів.

У 18 столітті лікарем з Женеви був вилікуваний хворий, що страждає паралічем м'язів на руці. Трохи пізніше виявилося схожість від впливу штучного електричного струму і природного. У 20 столітті в Англії більш детально вивчена можливість стимуляції мускулатури за допомогою електрики. Вивчено можливість цілеспрямованого впливу на м'язи і групи м'язів.

Цей же століття стало часом появи і вдосконалення електричної стимулюючої апаратури. Ціна апаратів була надзвичайно високою, тому була доступна лише в фізіотерапевтичних кабінетах.

В даний час габарити даних апаратів зменшилися, зменшилася і їх вартість. Дані процедури можна проводити тепер навіть вдома після консультації з медичним фахівцем.

Суть методу електростимуляції
Електроміостимуляція має вирішальне значення в комплексі відновного лікування пошкоджень і захворювань нервової системи, що ведуть до обмеження активних рухів, зниження сили і гіпотрофії (схудненню) м'язів.

Електроміостимуляція, викликаючи рухове збудження і скорочення м'язів, одночасно рефлекторно підсилює весь комплекс обмінно-трофічних процесів, спрямованих на енергетичне забезпечення працюючих м'язів, а також підвищується активність регулюючих систем, в тому числі клітин кори головного мозку. При проходженні стимулюючого електричного струму уздовж нервових стовбурів підвищується провідність по ним нервового збудження, прискорюється регенерація пошкоджених нервів. Скорочення м'язів, що викликається стимулюючим електричним струмом навіть при повному порушенні провідності нерва, в силу зазначених вище процесів, гальмує розвиток атрофії м'язів і склеротичних змін (переродження м'язової тканини в сполучну, тобто в тканина не здатну до активного скорочення) в них.

При подачі електричного струму певної форми і частоти в рухових точках потрібної м'язи досягається:

відповідна сократительная реакція;
поліпшується провідність електричного імпульсу по нерву, який дану м'яз активізує;
посилюються метаболічні процеси, що відповідають за підтримання функції м'язи, її харчування;
покращує регуляцію виконуваної м'язом функції на рівні кори головного мозку;
прискорюється регенерація (відновлення) ураженого нерва;
покращує кровотік і лімфоток в даній м'язі.
Виходячи з цих можливостей ЕМС, ми можемо успішно реабілітувати м'яз, покращувати її показники в силі, координації, «слухняності» при різних ураженнях нерва або самого м'яза, або ділянок мозку (інсульти, розсіяний склероз, черепно-мозкові травми і т.д.) , що відповідають за цей м'яз. Або, при вкрай важких ураженнях, коли провідність по нерву повністю порушена, при гіподинамії для лежачих хворих - підтримувати обмінні процеси в м'язі, перешкоджаючи її атрофії і «схудненню», а так само склеротичних змін. Так само ЕМС дозволяє підготувати щодо здорову м'яз до виконання фізичного навантаження або проведення комплексів ЛФК.

Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 26 серпня 2020, 08:55

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсороний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СОПРОВОЖДАНІЕ ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ Сенсорний КІМНАТИ

Займаючись в сенсорній кімнаті Центру Стимуляції Мозку діти з особливими потребами ефективно освоюють свої рухові навички. Різноманітні варіації використання снарядів сприяють розвитку не тільки фізичної сили, але так само і тілесної пластики, спритності, балансу і координації. Розвиток отримує не тільки тіло, а й мозок. Простір сенсорної кімнати створює різноманітні завдання для мозку, які дитина вирішує за рахунок своєї рухової активності. Так процесі занять поліпшуються і когнітивні процеси і як наслідок академічна успішність. Комплекс вправ підбирається індивідуально під кожну дитину відповідно до діагнозом: комусь необхідні заспокійливі і розслаблюючі вправи; кому-то, в зв'язку з гіперактивністю, потрібно підібрати комплекс на зняття напруги і формування контролю над тілом. Фахівці підбирають різні варіації з урахуванням індивідуальних особливостей, чергування навантаження і поточних завдань для більш успішного розвитку особливих дітей.
Сенсорна Кімната надає велику допомогу в розвитку. Частина дітей навчилися відчувати стан власного тіла в рівновазі і продовжують адаптуватися до вестибулярним подразників. Для багатьох дітей заняття в Сенсорної кімнаті надають антистресовий ефект.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 27 серпня 2020, 07:27

Нівелювання високого рівня тривожності дітей дошкільного віку 5-7 років засобами сенсорної кімнати

Проблема тривожних і сором'язливих дітей є найбільш гострою в сучасній дошкільній психології. Такі діти, на відміну від своїх однолітків, дуже болісно реагують на будь-які зміни в їх житті, але ж будь-яка дитина рано чи пізно стикається з іншими дітьми, новою обстановкою. Механізм тривожності полягає в тому, що дитина перебуває в постійному очікуванні неприємностей, він не чекає нічого хорошого від оточуючих. Легко уявити які складнощі буде відчувати така дитина в школі, в навчальному закладі, та й взагалі в дорослому житті в цілому. Не до кінця вивчені і шляхи корекції тривожної поведінки дітей дошкільного віку. У Центрі Стимуляції Мозку була розроблена система роботи щодо нівелювання тривожного поведінки дітей старшого дошкільного віку.

Інтерактивне обладнання активізує інтерес дітей, стимулює їх дослідні дії, сприяє розвитку відчуття дотику. Спокійна, доброзичлива обстановка в поєднанні з потужним позитивним впливом інтерактивного устаткування сприяє появі у дітей відчуття захищеності, спокою і впевненості в собі.

Інтерактивне середовище сенсорної кімнати - це чарівна казка, в якій все дзюрчить, звучить, переливається, манить, ненав'язливо змушує забути страхи, заспокоює. Спеціальне обладнання, встановлене в сенсорній кімнаті, впливає на всі органи чуття дитини. Лежачи в сухому басейні або на м'яких пуфиках, в хвилях повільно пливе світла, слухаючи заспокійливу музику, вдихаючи аромати лікувальних трав, дитина сам стає героєм казки. Відчуття повної безпеки, комфорту, загадковості найкращим чином сприяє встановленню спокійних, довірчих відносин між ним і психологом.

Всі заняття, що проводяться в сенсорній кімнаті, проходяться в ігровій формі. Обов'язково враховуються індивідуальні потреби дитини. Час занять - до 30 хвилин. Діти займаються індивідуально.

Робота з дітьми спрямована не тільки на вирішення проблем навчання і виховання дітей. Вона передбачає виявлення, корекцію і ліквідацію всіх несприятливих наслідків з метою підвищення функціональних і адаптаційних можливостей організму, успішного і правильного формування світогляду, адекватної і безболісною інтеграції в соціум. Для кожної дитини заняття в сенсорній кімнаті є відгуком на його внутрішнє прагнення до повноцінного розвитку. З різним ступенем інтенсивності такий розвиток в процесі занять відбувається у кожної дитини.

При організації роботи по зміні високого рівня тривожності дітей інтерактивними засобами сенсорної кімнати, використовувалися наступні методи і форми роботи:

Система занять по ознайомленню дошкільнят з емоціями.
Ігри, ігрові вправи з розвитку вміння адекватно виражати свої емоції.
Релаксаційні вправи, спрямовані на навчання способам розслаблення.
Програвання проблемних ситуацій, з використанням технік психодрами.
Рухливі ігри для розвитку комунікативних навичок.
Постановка вистави (театру тіней)
Візуалізація джерела тривоги (малювання причини тривоги)
Використання елементів казкотерапії, художніх творів з яскраво промальовані характерологическими рисами героїв і явним дозволом проблем
Перенесення локусу-контролю з поза на дитину для коригування тривоги
Сюжетно-рольові ігри для навчання діалогового спілкування.
Індивідуальне використання емоційно - комфортного інтерактивного устаткування для стабілізації позитивних емоційних станів, оптимізації рівня тривожності
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 31 серпня 2020, 22:53

Сенсорна корекція Аутизму у Центрі Стимулювання Мозку

Аутизм досить багатогранне захворювання, що має безліч проявів, які при різних особливостях розвитку дитини проявляються по-різному, а іноді зовсім протилежно. Походження захворювання донині залишається в тіні гіпотез і теорій, не маючи однозначного визначення. Головними особливостями аутизму представлені порушення комунікативної і емоційно-вольової сфер з подальшим порушенням соціалізації та психосоматичні розлади. Дітям з аутизмом більше за інших властиві поняття гіпочувствітельность і гіперчутливість, які є ключовими для їх сприйняття і вказівними для діагностики. Тому сенсорна корекція є обов'язковою частиною навчання, абілітації та реабілітації.
Загальні особливості сприйняття при аутизмі

Відмінною рисою поведінки при аутизмі є неоднозначна реакція на різні сенсорні стимули. Це сприяє утворенню ряду особливостей, таких як: боязнь гучних звуків і яскравих спалахів, прагнення тактильний контакт з різними побутовими речами, боязнь людних місць, істерики, лабільність емоцій у відповідь на стимул, стереотипні дії і паталогічна руху. У слідстві, аномалії сприйняття можуть викликати сильне занепокоєння, яке, в свою чергу, тягне за собою обсесивний або компульсивний поведінка, а також соціальні та комунікативні проблеми - побічні проблеми розвитку. Серед загальних особливостей сприйняття варто відзначити такі:

Периферійне сприйняття. Люди з аутизмом здатні вловлювати інформацію побічно.
Непостійне сприйняття. Можуть виникати відмінності при сприйнятті одного і того ж предмета з плином часу.
Сенсорна перевантаження. Люди з аутизмом дуже уразливі при надмірному впливі подразників (тривала гучна музика, спалахи, феєрверки).
Гіперчутливість.
Гіпочувствітельность.
Тривала обробка інформації.
Фрагментарне сприйняття. Через цю особливість люди з аутизмом часто не здатні сприймати цілісний образ і можуть аналізувати лише ті деталі, які привернули їхню увагу.
Сплутаність у визначенні головної та побічної інформації.
Варто зауважити, що основна особливість сприйняття при аутизмі - це гіпо / гіперчутливість. Варто детально вивчити сприйняття при кожному виді сприйняття, так як призначення сенсорної корекції несе в собі абсолютно протилежний характер.



Особливості сприйняття у гіперчутливих дітей з аутизмом

Гіперчутливість - часте явище при аутизмі. Почуття і сприйняття при цій особливості загострюються, тому стимули можуть наносити неприємні і болючі відчуття. При гіперчутливості виникають такі особливості сприйняття:

Складнощі в роботі з дрібними предметами, порушення дрібної моторики.
Слабкий вестибулярний апарат.
Слабка координація власних рухів.
Чутливість до запахів, через що виникають труднощі при спілкуванні з людьми і відвідуванні громадських місць.
Дискомфорт при вживанні твердої, ароматної їжі з яскраво вираженим смаком.
Дотики можуть заподіювати біль і дискомфорт.
Проблеми з миттям і розчісуванням голови.
Перевага строго визначених предметів одягу і тканин.
Особлива чутливість до звуків, наприклад, здатність чути розмову на відстані.
Однаково сильне сприйняття всіх звуків, в тому числі фонового шуму, що часто веде до проблем з увагою.
Спотворене зір: об'єкти і світлі кольори можуть здаватися рухомими.
Легше і приємніше фокусуватися на якійсь частині, ніж на цілому об'єкті.


Особливості сприйняття у гіпочувствітельних дітей з аутизмом

Гіпочувствітельность є протилежним станом, вона характеризується недостатньою чутливістю. Серед особливостей:

Необхідність гойдатися, кружляти або повертатися, щоб відчути щось.
Такі діти можуть стояти дуже близько до інших, тому що не можуть оцінити відстань між людьми.
Деякі люди взагалі не відчувають запахів і не сприймають різкі аромати.
Можуть лизати предмети, щоб краще розуміти, з чого вони зроблені.
Можуть є неїстівні предмети: землю, траву, пластилін.
Сильно стискають людей в обіймах, роблять це заради відчуття сильного тиску на шкіру.


Особливості обладнання, придатного для всіх видів чутливості



Портрет емоцій. Цей тренажер спрямований на розвиток розуміння у дітей з аутизмом різних емоцій інших людей. В силу захворювання страждає емоційно-вольова сфера, що веде до того, що дитина сама не виявляє емоції, а також не може розрізняти емоції оточуючих. Тренування проходить на базі основ міміки. Дитина вивчає емоції конструюючи їх на полотні із зображенням обличчя. Це допомагає йому вивчити особливості реагування оточуючих на його вчинки, що в подальшому сприяє соціалізації. Цей портрет займає ключову роль в навчанні дітей з аутизмом і допомагає їм зрозуміти емоції. "Як ти себе почуваєш? Яке у тебе настрій?", "Як ти думаєш, як ВІН себе почуває?" Всі ці теми можливо деталізувати і візуалізувати. У терапії цей портрет може виступати як канал комунікації. Також це інструмент для підвищення емоційної грамотності дітей.
Гра "Циркові слоники". Ця гра відмінно підходить для дітей з аутістіческім спектром. Мета гри полягає в розвитку дрібної моторики, почуття балансу і навчанні дитини різним квітам і функцій предметів. Елементи пофарбовані в основні кольори. Слоники одного розміру. Можливо багаторівневі і варіативні укладання блоків. При таких вправах, дитина мимоволі вивчає закони симетрії і балансу. Навички усного рахунку додаються. "Гра" "Циркові слоники" "розвиває конструктивну і ігрову діяльність дитини, моторне планування, вміння знаходити рівновагу і будувати стійкі конструкції. Сприяє засвоєнню понять сенсорних еталонів (колір, розмір), елементарних математичних умінь (навички рахунку). Варіанти гри безмежні, залежать від фантазії дорослого і дитини, цілей і завдань роботи, що є великим плюсом, адже її можна застосовувати на базі вже наявної корекції. Таким чином, під час гри відбувається: зорова і тактильна стимуляція, розвиток навичок дрібної моторики, вивчення сенсорних еталонів.
Дзеркало емоцій. Якщо в разі заняття з портретом емоцій дитина конструював і вивчав канони міміки обличчя відповідно до емоційним станом, то дзеркало емоцій призначене для того, щоб він міг їх відтворити. Для дитини з аутизмом це не гра, а серйозна тренування. На дзеркалі, з боків, представлені картинки з різними емоційними станами та описом. Тренування проходить під керівництвом і коментарями психолога. Мета дитини - відтворити ту емоцію, яку він відчуває, вибравши її з описаних зображень на дзеркалі. Таким чином, до дитини доносять розуміння і значення емоцій, а також загартовують його емоційно-вольову сферу. Дитина вчиться розрізняти емоції і коригувати свою поведінку, а також соціалізується. Це дзеркало виготовлено з міцного пластику, на ньому нанесені зображення відомих дітям тварин, персонажів мультфільмів, які висловлюють різні емоції. Діти так люблять показувати "пики" в дзеркалі, а тут дитині пропонується співвіднести свій емоційний стан із зображенням на дзеркалі.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 01 вересня 2020, 08:00

Особливості обладнання, придатного для всіх видів чутливості



Портрет емоцій. Цей тренажер спрямований на розвиток розуміння у дітей з аутизмом різних емоцій інших людей. В силу захворювання страждає емоційно-вольова сфера, що веде до того, що дитина сама не виявляє емоції, а також не може розрізняти емоції оточуючих. Тренування проходить на базі основ міміки. Дитина вивчає емоції конструюючи їх на полотні із зображенням обличчя. Це допомагає йому вивчити особливості реагування оточуючих на його вчинки, що в подальшому сприяє соціалізації. Цей портрет займає ключову роль в навчанні дітей з аутизмом і допомагає їм зрозуміти емоції. "Як ти себе почуваєш? Яке у тебе настрій?", "Як ти думаєш, як ВІН себе почуває?" Всі ці теми можливо деталізувати і візуалізувати. У терапії цей портрет може виступати як канал комунікації. Також це інструмент для підвищення емоційної грамотності дітей.
Гра "Циркові слоники". Ця гра відмінно підходить для дітей з аутістіческім спектром. Мета гри полягає в розвитку дрібної моторики, почуття балансу і навчанні дитини різним квітам і функцій предметів. Елементи пофарбовані в основні кольори. Слоники одного розміру. Можливо багаторівневі і варіативні укладання блоків. При таких вправах, дитина мимоволі вивчає закони симетрії і балансу. Навички усного рахунку додаються. "Гра" "Циркові слоники" "розвиває конструктивну і ігрову діяльність дитини, моторне планування, вміння знаходити рівновагу і будувати стійкі конструкції. Сприяє засвоєнню понять сенсорних еталонів (колір, розмір), елементарних математичних умінь (навички рахунку). Варіанти гри безмежні, залежать від фантазії дорослого і дитини, цілей і завдань роботи, що є великим плюсом, адже її можна застосовувати на базі вже наявної корекції. Таким чином, під час гри відбувається: зорова і тактильна стимуляція, розвиток навичок дрібної моторики, вивчення сенсорних еталонів.
Дзеркало емоцій. Якщо в разі заняття з портретом емоцій дитина конструював і вивчав канони міміки обличчя відповідно до емоційним станом, то дзеркало емоцій призначене для того, щоб він міг їх відтворити. Для дитини з аутизмом це не гра, а серйозна тренування. На дзеркалі, з боків, представлені картинки з різними емоційними станами та описом. Тренування проходить під керівництвом і коментарями психолога. Мета дитини - відтворити ту емоцію, яку він відчуває, вибравши її з описаних зображень на дзеркалі. Таким чином, до дитини доносять розуміння і значення емоцій, а також загартовують його емоційно-вольову сферу. Дитина вчиться розрізняти емоції і коригувати свою поведінку, а також соціалізується. Це дзеркало виготовлено з міцного пластику, на ньому нанесені зображення відомих дітям тварин, персонажів мультфільмів, які висловлюють різні емоції. Діти так люблять показувати "пики" в дзеркалі, а тут дитині пропонується співвіднести свій емоційний стан із зображенням на дзеркалі.




Комплектація сенсорної кімнати для гіперчутливих дітей з аутизмом



Кольорова панель для розвитку. Панель відома по всьому світу і неодноразово отримувала поожітельние відгуки від психологів, які займалися корекцією аутизму. У світлі аутичного спектру слід виділити такі властивості цвітної панелі: програма забезпечує зорову і звукову стимуляцію сенсорних систем. Панель повільно змінює колір, створюючи заспокійливу атмосферу з музичним супроводом. Використовувані кольори - приглушені, а матове скло розсіює світло і зменшує відблиски без мерехтіння. В програму входять гри на знаходження відповідностей і звірки, можливе регулювання рівнів складності вправ. Ігрові режими розвивають когнітивні функції і сенсомоторную сферу дитини: сприйняття кольорів, пам'ять, мислення, увагу. Завдяки музичним ефектів Панель може бути використана в корекційній роботі мнемічних процесів (запам'ятовування, відтворення інформації), а також сприяє формуванню зорово-моторної координації і стратегій вирішення завдань. Все це сприяє успішній корекції забоеваній аутистичного спектру.
Шнурівка-кубики "Веселі картинки». Гра володіє розвиваючими властивостями в області дрібної моторики і відмінно підходить гіперчутливим дітям, так як має нейтральний забарвлення, ненавясчівий запах і текстуру. Виконана з дерева. Гра вважається одним з найефективніших способів розвитку когнітивних функцій у дітей з аутизмом. Шнурівки розвивають: сенсомоторную координацію; дрібну моторику рук; розвивають просторове орієнтування; сприяють розумінню понять "вгору", "вниз", "вправо", "вліво"; формують навички шнурування, зав'язування шнурка в бант і ін .; сприяють розвитку мовлення. В іграх з шнуруванням також розвивається окомір, увагу, відбувається зміцнення пальців і всієї кисті руки (дрібна моторика), а це, в свою чергу, впливає на формування головного мозку і становлення мови.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей

cron