Глобальні оголошення!



Особливі мами особливих дітей

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 02 вересня 2020, 08:59

Комплектація сенсорної кімнати для гіпочутливих дітей з аутизмом

Утяжена сенсорна ковдра. Ковдра допомагає заспокоїтися і заснути гіпочутливим дітям. Через цю особливість діти постійно вимагають тактильного контакту, і не відчувають звичні, для більшості, стимули. Через це гіпочутлива дитина з аутизмом буде неспокійна, дратівлива, виникнуть проблеми зі сном. Утяжена сенсорна ковдра компенсує недолік чутливості. Дитина «знаходиться в обіймах», заспокоюється, легко засинає. Ковдра всередині має спеціальний наповнювач - пластикові гранули - яким наповнені мішечки, зашиті в тканину, воно приймає форму тіла і посилює тиск. Це дає відчуття комфорту і якогось масажу. Теплі "обійми" ковдри роблять нас щасливими - тіло, відчувши комфорт, виробляє не тільки мелатонін, гормон сну, але і серотонін, гормон щастя. Ковдра-трансформер складається з частин, які можна розстебнути і використовувати як окремі елементи. Наприклад, як шарф, пояс, або наколінний утяжувач.
Заспокійливий вібруючий олівець. Завдяки вібрації на олівці, стало можливим утримувати увагу дитини на певному завданні. Крім того, вібрація має заспокійливі властивості. Олівець має ніжну вібрацію, яка стимулює руку не заважаючи листа. Вібрація, текстура і вага можуть допомогти збільшити увагу і концентрацію, поліпшити м'язову пам'ять, нормалізувати швидкість написання, збільшити силу натискання і гнучкість руки. Гіпочувствітельному дитині з аутизмом необхідний постійний стимул, так як звичайні подразники не несуть для нього ніякої цінності та інформації. Використовуючи подібний інструмент, можна навчати дитину і збільшити якість цього навчання. Іноді буває складно посадити дитину за подібне заняття. Але якщо впливати на тактильні відчуття, можна не тільки привернути його увагу, а й зацікавити на тривалий час.
Сенсорна сухостираюча дошка. Подібний інструмент буде дуже дієвим в процесі навчання і гри. Завдяки тому, що вона світодіодна, увагу дитини буде завжди залучено до дошки. зтерти їх можна будь-якими сухими предметами, що значно спрощує завдання, економить час, і не може не зацікавити дитину. Діодну зтираючу дошку використовують в навчальних, корекційних, розвиваючих і ігрових цілях. Робота з діодною дошкою сприяє розвитку концентрації уваги, підвищенню мотивації у формуванні та засвоєнні навичок письма, читання, малювання, розвиває зорово-моторну координацію і дрібну моторику. Написи на дошці світяться, наносяться від руки спеціальним маркером і легко стираються серветкою. Залежно від кольору підсвічування, змінюється колір написаного (рукописний неон). Дошка є базою для безлічі корекційних програм, але найкраще підходить для дітей з аутичним спектром.
Темна сенсорна кімната. Цей вид кімнати є переносним і легко вписується навіть в невеликих приміщеннях. Усередині сенсорна кімната обладнана різними світлодіодними матеріалами, які служать як стимули і мають заспокійливі властивості. Гіпочутливим дітям буде комфортно в такій обстановці, вони зможуть розслабитися. Завдяки такій технології стало можливим проводити психологічне розвантаження для дітей з аутизмом, що в подальшому сприятливо позначається на їх психічний стан і на корекції когнітивних функцій. Головною функцією кімнати є розслаблення, стабілізація психоемоційного стану, що є базою для корекції та реабілітації. Стимули, які знаходяться в кімнаті, мають вплив на всі органи чуття. Найчастіше в подібних кімнатах знаходяться: світлозвукові панелі, інтерактивні системи, фіброоптичні вироби, повітряно бульбашкові труби і лампи, а також м'які пуфи або підстилки. Діти люблять грати і відпочивати в таких кімнатах, але при грамотному напрямку психолога, дітям буде комфортно вивчати певні факти і займатися розвиваючими іграми. У кімнаті буде комфортна обстановка для підтримки гармонійного стану гіпочувствітельного дитини з аутизмом.


Сенсорная Кімната: Центр Стимулювання Мозку
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 03 вересня 2020, 06:58

Сенсорна Інтеграція та Аутизм
Результати нового дослідження підтверджують повідомлення батьків про те, що терапія сенсорної інтеграції покращує функціонування дітей з аутизмом в повсякденному житті. Дослідження, проведене під керівництвом Філадельфійської школи медичних професій імені Джефферсона, було опубліковано в Інтернеті. Дослідження було проведено на грант організації Autism Speaks.
Терапія сенсорної інтеграції, що практикується професійними терапевтами, використовує ігрові вправи, покликані змінити реакцію мозку на дотик, слух, зір, і рух. Незважаючи на те, що ця терапія не нова, ставлення до неї суперечливо.
У Київському Центрі Стимуляції Мозку розпочала роботу Кімната Сенсорної Інтеграціі- з індивідуальними і груповими заняттями для дітей з РАС. Заняття по методу Геллака веде фахівець-реабілітолог Давидюк Ольга Юріївна.
цілі:
Розвиток соціальна відповідальність і прийняття інших дітей в свою зону комфорту. Взаємодія і підтримка дітьми один одного, навчання робити ласку і навчання нормальним реакцій до розчарування.
Одним із завдань також варто навчити дітей нормально сприймати спірні ситуації, надавати допомогу одноліткам і молодшим, адекватно реагувати на конфліктні ситуації і багато іншого!
Давидюк Ольга Юріївна, лікар-реабілітолог / сенсорна інтеграція аутизм
Працює з наступними захворюваннями:
ДЦП, мікроцефалія, енцефаліт, аутизм, поліомієліт - паралітична форма, спінальна форма, резидуальная стадія, дисплазія тазостегнових і колінних суглобів, рахіт, плоскостопість, порушення постави (сутулість, округла спина, кругло-увігнута, плоска, плоско-увігнута), сколіотична постава , сколіоз, нестабільність хребців, артрит, ревматоїдний артрит, артроз, остеохондроз.
Запис і докладніше тут: 093 170 2841
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 04 вересня 2020, 08:22

ТКМП-користь і статистика поліпшень
Мікрополярізаціі сприяє відновленню порушених функціональних зв'язків в центральних регуляторних системах, що обумовлено поліпшенням міжнейронної, міжструктурні імежсістемного взаємодії, які проводять в кінцевому підсумку до відновлення центральної регуляції різних функцій дитини. Відбувається поляризація не тільки клітинних мембран, а й усередині - і позаклітинної рідини, що полегшує взаємодію між нейронами і покращує передачу нервових імпульсов.Поетому мікрополярізаціі має два головних ефекту: місцевий і системний.
Перший проявляється в протинабрякову, протизапальну і трофическом дії на здатність до поляризації нервову структуру, ефект якого використовується при вогнищевих ураженнях.
Другий в полегшенні взаємодій між далеко розташованими структурами (наприклад, лобова і потилична частки), що дозволяє підключити резервні ділянки до процесів компенсації і відновлення порушених функцій.
Таким чином, транскраніальна мікрополярізаціі (ТКМП) дозволяє направлено впливати не тільки на коркові структури, а й через систему транссінаптіческого зв'язків впливати на стан глибоко розташованих структур.
Матеріалом для вивчення послужили результати динамічного спостереження 202-х дітей; у віці 3-7 років - 148 дітей (73%) і старше 7 років - 54 дитини (27%)
З наступного патологією:
• Затримка нервово-психічного розвитку і проблеми навчання - 76 дітей (37,7%)
• Розлади мовного розвитку - 64 дитини (31,1%)
• Психоемоційні, невротичні, психосоматичні порушення - 47 дітей (20,8%)
• Порушення зорових функцій (амбліопія, ністагм, косоокість) - 8 дітей (7,6%)
• Епісиндром - 7 дітей (2,7%)
Тривалість однієї процедури складала 20-30 хвилин, курс лікування 10 сеансів.
В ході лікувальних сеансів відзначалося поліпшення настрою в 60% випадків, підвищувався інтерес до навколишнього у (42,6%) дітей, з'являлася контактність у 31%, нормалізувався сон у 24,5%, знижувалася агресивність у 23% дітей. Також поліпшувалися когнітивні функції мозку: фіксація уваги в 43% випадків, поліпшення пам'яті в 19%; знижувалася гіперактивність та імпульсивність у 31% дітей. Підвищувалася мовна активність в 51,5%; діти починали використовувати більш складні речення; покращився пізнавальний інтерес в 39,6%; заняття з логопедом і педагогами ставали більш ефективними.
У 48% дітей відбувалося помітне поліпшення дрібної моторики, багато хто з них починали активно брати в руки олівці і з задоволенням малювали, гра ставала більш смисловий.
Сприятливий вплив комплексу відновлювальних заходів в умовах Центру Стимуляції Мозку підтверджено в ході лікування і спостереження за результатами у дітей, які отримали цей курс лікування.
Важливо відзначити, що при включенні в базисний комплекс - ТКМП - дітям з наслідками перинатальних уражень спостерігається максимальна кількість значущих змін, а саме поява стійкого пізнавального інтересу, підвищення рівня активності в цілому, посилення позитивних емоцій, комунікативних функцій, що призводить до істотного прискорення темпів корекційного процесу і позитивних зрушень у соціальній адаптації дітей.
Таким чином, з метою оптимізації та підвищення ефективності відновного лікування в умовах санаторію можна рекомендувати використовувати в комплексі базисного лікування транскраниальную мікрополярізаціі дітям з наслідками перинатальних уражень центральної нервової системи.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 04 вересня 2020, 08:22

ТКМП-користь і статистика поліпшень
Мікрополярізаціі сприяє відновленню порушених функціональних зв'язків в центральних регуляторних системах, що обумовлено поліпшенням міжнейронної, міжструктурні імежсістемного взаємодії, які проводять в кінцевому підсумку до відновлення центральної регуляції різних функцій дитини. Відбувається поляризація не тільки клітинних мембран, а й усередині - і позаклітинної рідини, що полегшує взаємодію між нейронами і покращує передачу нервових імпульсов.Поетому мікрополярізаціі має два головних ефекту: місцевий і системний.
Перший проявляється в протинабрякову, протизапальну і трофическом дії на здатність до поляризації нервову структуру, ефект якого використовується при вогнищевих ураженнях.
Другий в полегшенні взаємодій між далеко розташованими структурами (наприклад, лобова і потилична частки), що дозволяє підключити резервні ділянки до процесів компенсації і відновлення порушених функцій.
Таким чином, транскраніальна мікрополярізаціі (ТКМП) дозволяє направлено впливати не тільки на коркові структури, а й через систему транссінаптіческого зв'язків впливати на стан глибоко розташованих структур.
Матеріалом для вивчення послужили результати динамічного спостереження 202-х дітей; у віці 3-7 років - 148 дітей (73%) і старше 7 років - 54 дитини (27%)
З наступного патологією:
• Затримка нервово-психічного розвитку і проблеми навчання - 76 дітей (37,7%)
• Розлади мовного розвитку - 64 дитини (31,1%)
• Психоемоційні, невротичні, психосоматичні порушення - 47 дітей (20,8%)
• Порушення зорових функцій (амбліопія, ністагм, косоокість) - 8 дітей (7,6%)
• Епісиндром - 7 дітей (2,7%)
Тривалість однієї процедури складала 20-30 хвилин, курс лікування 10 сеансів.
В ході лікувальних сеансів відзначалося поліпшення настрою в 60% випадків, підвищувався інтерес до навколишнього у (42,6%) дітей, з'являлася контактність у 31%, нормалізувався сон у 24,5%, знижувалася агресивність у 23% дітей. Також поліпшувалися когнітивні функції мозку: фіксація уваги в 43% випадків, поліпшення пам'яті в 19%; знижувалася гіперактивність та імпульсивність у 31% дітей. Підвищувалася мовна активність в 51,5%; діти починали використовувати більш складні речення; покращився пізнавальний інтерес в 39,6%; заняття з логопедом і педагогами ставали більш ефективними.
У 48% дітей відбувалося помітне поліпшення дрібної моторики, багато хто з них починали активно брати в руки олівці і з задоволенням малювали, гра ставала більш смисловий.
Сприятливий вплив комплексу відновлювальних заходів в умовах Центру Стимуляції Мозку підтверджено в ході лікування і спостереження за результатами у дітей, які отримали цей курс лікування.
Важливо відзначити, що при включенні в базисний комплекс - ТКМП - дітям з наслідками перинатальних уражень спостерігається максимальна кількість значущих змін, а саме поява стійкого пізнавального інтересу, підвищення рівня активності в цілому, посилення позитивних емоцій, комунікативних функцій, що призводить до істотного прискорення темпів корекційного процесу і позитивних зрушень у соціальній адаптації дітей.
Таким чином, з метою оптимізації та підвищення ефективності відновного лікування в умовах санаторію можна рекомендувати використовувати в комплексі базисного лікування транскраниальную мікрополярізаціі дітям з наслідками перинатальних уражень центральної нервової системи.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:48

Стеценко Тетяна Іванівна
Дитячий епілептолог, кандидат медичних наук, В.С.
Стаж більше 20 років, понад 40 статей по епілепсії, головних болів, демієлінізуючих
захворювань нервової системи у дітей.
Член EPNS (Європейської асоціації дитячих неврологів), ICNA (Міжнародної асоціації дитячих неврологів)
проводить:
Патронаж дітей до року, епілепсія, генетика епілепсії та інших неврологічних захворювань,
Головні болі і тики у дітей,
Діагностика рідкісних і спадкових захворювань нервової системи у дітей
Аутоімунні захворювання нервової системи (нейроімунологія)
Прийом веде на базі Київського Центру Стимуляції Мозку, 093 170 1659
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:11

Ворошилов Євген Олександрович: нейрореабілітолог, лікар вищої категорії.

Комплексна апаратна фізіотерапія, СКЕНАР терапія. Лікувальний масаж з чуттєвими або остеопатіческая техніками. На базі класичних і сучасних підходів рефлексотерапії, біокібернетики, неврології, ортопедії, нейроіммуноендокрінних взаєминах і вплив їх на мозок, і різні системи організму.

Спеціалізується на лікуванні таких захворювань: Перинатальні ураження центральної нервової системи у дітей першого року життя.
Затримка психомовного та моторного розвитку у дітей.

Неврозоподібні стани: гіперкінези, енурез, нейрогенний сечовий міхур, синдром гіперактивності з дефіцитом уваги.

Захворювання нейром'язової системи

Порушень постави і сколіоз у дітей та підлітків

Наслідки черепно-мозкової травми.

Дитячий церебральний параліч, аномалії розвитку головного мозку.

Поразки периферичної нервової системи: невропатія лицьового нерва, тунельні синдроми.

Судомний синдром, фебрильні судоми.

Синдром Вегето-судинної дистонії, синкопальні стани, порушення мозкового кровообігу.

Больові синдроми різної етіології;

Застосування апаратної фізіотерапії в складі комплексної терапії будь-якій стадії захворювань, при патологічно змінених функціях організму і порушеннях адаптаційних процесів у дітей і дорослих

центр стимуляції мозку, за записом.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:31

Як проходить заняття з БОС?
За допомогою спеціальних сенсорів, встановлених на голові дитини, комп'ютер отримує інформацію про ключові компонентах мозкової активності, ритмах мозку (бета, альфа, тета і інших). Для корекції психофізіологічного стану дитини деякі з цих хвиль потрібно посилити, а інші послабити. Обробивши отриману від головного мозку інформацію, комп'ютерна програма починає показувати дитині в доступній ігровій формі завдання.
Наприклад: «будь уважніше, і тоді на дисплеї не буде перешкод». Таким чином, дитина розуміє, що ж це таке бути уважним і поступово навчається цьому навику.
Мозок навчається новим способам роботи, використовуючи для цього сигнали зворотного зв'язку. Цей процес навчання дуже схожий на гру в «гаряче-холодно». Спеціальне обладнання регулярно повідомляє дитині, наскільки він близький до мети і так, методом проб і помилок, він все-таки опанує тренуємих навиком.

Тривалість терапії:
15 сеансів по 30-40 хвилин з перервами не більше ніж 3 дні.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 06 січня 2021, 15:12

Аутизм: помилки діагностування.

Дуже часто аутизм діагностується помилково.

Відбувається це тому, що під визначення «аутизм» (а точніше, «ранній дитячий аутизм», РДА, так як діагноз «аутизм» може бути поставлений дитині лише в середньому шкільному віці) потрапляє загальний набір поведінкових симптомів. Основні (але не всі) з яких:

виражена схильність до компульсивному (навмисному дотримання правил), стереотипному поведінці ( «безцільним» повторюваних дій),
певна послідовність виконання дій (ритуальна поведінка),
надмірна вибірковість (наприклад, до деяких квітам або в їжі),
зміни емоційного фону,
замкнутість,
обмеженість інтересів,
складності взаємодії з навколишнім світом,
небажання грати з однолітками,
небажання спілкуватися з дорослими,
недорозвинення або відсутність мовлення.
Якщо дитина поводиться певним чином (а тим більше в його поведінці відзначаються відразу кілька специфічних рис), то з великою часткою ймовірності йому може бути встановлений діагноз «аутизм». І при цьому не важливо, яка саме патологія лежить в основі такої поведінки, діагноз часто встановлюється, не враховуючи причини виникнення патології.

Незважаючи на те, що в сучасній медицині і корекційної педагогіки є велика кількість діагностичних методик і алгоритмів, ситуації «підміни» одного порушення іншим трапляються нерідко.

РАС і РДА - не одне й те саме.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 08 січня 2021, 12:23

Перш за все, вже всередині самої категорії «аутизм» неприпустимо використання знака рівності між діагнозами РДА (ранній дитячий аутизм) і РАС (розлад аутистичного спектру).

РДА має, щонайменше, три або чотири ознаки з усієї симптоматики аутистичного спектру. Як правило, це проблеми взаємодії з іншими людьми, навіть найближчими, а також неможливість вираження своїх почуттів. Мова таких дітей також має свої характерні риси: ехолалії, аграматизми, відсутність займенників, штампованість, інтонаційна монотонність. Якщо такі діти і починають говорити, то з яскраво вираженою затримкою.

РАС, на перший погляд, проявляється дуже схожими рисами. Але при всій зовнішній схожості симптомів, РАС і РДА - не одне й те саме.

Незважаючи на те, що РАС і РДА мають схожі прояви, вони абсолютно різні в частині самої природи порушення. На відміну від РДА, РАС не є самостійним захворюванням як таким, і завжди є наслідком органічного ураження центральної нервової системи дитини, особливостей психічного статусу або генетичним порушенням. Тобто РАС як самостійне прояв, без будь-якої причини, існувати не може. І фатальна помилка діагностування може стати підставою того, що РДА буде приписаний тим дітям, які насправді аутизмом не страждають.

РАС також можна «сплутати» з алалією або мутизмом. Дійсно, в певному віці ці порушення досить схожі за своїми проявами. Починаючи з 4-4,5 років, сенсорна алалія може виглядати подібно аутістіческому спектру. Чому так відбувається?
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 11 січня 2021, 16:42

Мутизм.

В основі мутизма лежить класичний невроз. Фізично здорова дитина без будь-яких органічних патологій і відхилень в інтелектуальному розвитку - не говорить: не відповідає на питання, не показує свою здатність говорити в принципі. Виглядає це так, немов дитина свідомо «дав обітницю мовчання».

Найчастіше, стан мутизма з'являється у образливих, чутливих і вразливих дітей. Але і позитивний, відкритий дитина може замкнутися і замовкнути, якщо йому довелося зіткнутися з несподіваною подразником: психотравма, несподіваний переляк, різка зміна навколишнього оточення. Розрізняють тотальний мутизм (дитина не говорить ні за яких обставин), виборчий (проявляється тільки в певних місцях або з окремими людьми), фобический (дитина боїться виглядати непривабливо) і депресивний (на тлі загального зниження активності, похмурості).

Дуже важливо розуміти, що при всій зовнішній схожості симптомів, все це абсолютно різні захворювання. Ефективність всієї подальшої роботи по реабілітації дитини залежить, в першу чергу, від того, наскільки вірно встановлено діагноз.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей