Глобальні оголошення!



консултаціїї для особливих діточок

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 22 липня 2020, 07:09

Залежно від віку у СЕНСОРНІЙ КІМНАТІ використовуються різні прийоми
і методи роботи.
Молодший дошкільний вік (1-3 роки).
На заняттях в сенсорній кімнаті для дітей такого віку
бажана присутність близької людини (мама, тато, бабуся і т.д.).
Присутність рідної людини знімає тривожність у дитини, і він більш
спокійно реагує на чужих людей і новий простір.
Частота і тривалість занять, в кожному разі, так само
індивідуальні. Спеціаліст, Відштовхуючись від перших реакцій дитини на
терапію, регулює Подальші заняття.

В даному вікових періоді в рамках роботи в сенсорній кімнаті
можна розвивати в малюка:
- зорові реакції;
- розвиток емоційної сфери;
-оріентування в просторі;
- загальну моторику;
- тактильні відчуття;
- слухові реакції.
Дошкільний і молодший шкільний вік (4 - 11 років).
У цей віковий період у дитини активно розвивається пам'ять,
увагу, наочно-дієве, наочно-образне, візуально-словесне,
просторово-тимчасове мислення.

Для того щоб зацікавити дітей даної вікової категорії
заняття можна проводити в сюжетному форматі, наприклад, у форматі казки.
Дитина ще до початку заняття повиннна бути зацікавлений. Не повинно бути
простого виконання вправ і частого повторення. різноманітність і
фантазія фахівця - це запорука успішного заняття в сенсорній кімнаті.
Підлітковий вік (12 - 16 років).
Атмосфера в темній сенсорній кімнаті сприяє формуванню
довірчих відносин між пацієнтом і психологом \ педагогом \
лікарем.
У цій віковій категорії важливо прислухатися до побажань і
переваг підлітка, відповідно вибирати роботу потрібно з тим
обладнанням, до якого розташована дитина.

В сенсорній кімнаті успішно працюють з дітьми підліткового віку з наступними проблемами :
-зниження прояви посттравматичного синдрому;
-зняття м'язового та психоемоційного напруження;
- розвиток навичок комунікації;
- зниження агресивності, прагнення до руйнівних дій;
- підвищення самооцінки;
- робота з надмірною сором'язливістю;
- регуляція серйозних перепадів настрою.

Робота у сенсорній кімнаті найкраще поєднується з такими методиками як Біоакустична Коррекція(БАК), БОС-терапія,Інтерактивний Метроном,комплекс Тимокко,кінезіотерапія й інші.
Київський Центр Стимулювання Мозку пропонує лікування дітей з особливими потребами за допомогою сенсорної кімнати та новітніх методик за допомогою досвічених фахівців що розробляють індивідуальний план лікування для кожної окремої дитии.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 27 липня 2020, 07:15

Реміокор і ДЦП

За допомогою комплексу «Реміокор» проводиться відновлення функцій опорно-рухового апарату, починаючи від елементарних рухових актів (скорочення, розслаблення) і Закінчуючи складними комплексами рухів. Курс лікування складається з 15 - 25 сеансів тривалістю 30-45 хвилин.


Показання до застосування:

паралічі, парези, атаксії при порушеннях гемодинаміки мозку;
наслідки черепно-мозкових травм і травм периферичної нервової системи;
дитячі церебральні паралічі;
порушення постави, сколіози.

Під час лікувальної процедури здійснюється тонкий аналіз роботи м'язів пацієнта при виконанні ним актів руху (електроміографія і Стабилография). Цей процес відбивається на екрані монітора у вигляді графіків разом з еталонними для даного пацієнта параметрами, до Яким йому необхідно прагнути під час лікувального сеансу. В ході тренінгу у пацієнта закріплюється Досягнутий позитивний результат лікування, формується новий стійкий руховий стереотип і нова система рефлекторного управління рухом, замість втраченої після інсульту або травми.

Реміокор
«Реміокор» забезпечує корекцію вестибулярно-мозочкових дисфункцій методом стабілотренінга з мотиваційним підкріпленням. Стабилографических зворотний зв'язок забезпечує швидке відновлення спинно-мозочкових рефлексів, на яких будується система вертикальної орієнтації тіла і ходьба

де можна пройти Ремиокор? Центр Стимулювання Мозку,Київ
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 28 липня 2020, 23:00

Відмінності між тиками, компульсивним поведінкою і самостимуляцією

Рухи, що повторюються вашої дитини - це тики, компульсивний (нав'язливе) поведінка або самостимуляції?

Наявність надмірних мимовільних рухів або повторюваних скорочень м'язів тієї чи іншої частини тіла у всіх трьох випадках виконує абсолютно різні функції.

Тікі мають неврологічну природу. Вони можуть бути дуже різкими, без чіткого ритмічного малюнка, відбуваються мимоволі.
Звичайно неврологічні тики локалізуються переважно в області особи (моргання, посмикування особи, видавання звуків), шиї, плечового пояса, рідше поширюються на тулуб, верхні і нижні кінцівки.
Як правило, у дітей спостерігаються різні види рухових і, по крайней мере, один голосовий тик.
Для дитини тики не мають ніякого функціонального значення. Він може захотіти припинити тик, але при всьому бажанні не в силах цього зробити. Дитина не отримує задоволення від тиків і відчуває розчарування від того, що не може їх контролювати.
Тікі можуть приходити і йти, а також часто збільшуються під час стресу.

Типове компульсивний (нав'язливе) поведінка викликається тривожністю, часто в результаті обссесівних (нав'язливих) думок, отже "обссессія" (нав'язливі, стереотипно повторювані думки) і "компульсия" (нав'язливі, стеріотіпно повторювані дії) взаємопов'язані (обсесивно-компульсивний розлад).
Діти відчувають потребу здійснювати такі дії на тлі тривоги (занепокоєння), яке тільки збільшиться, якщо ви будете блокувати ці дії. Вони в якійсь мірі можуть себе контролювати, але їх дії носять "вимушений" характер, тому що вони відчувають ще більший неспокій, а то й роблять їх.
Розлад може містити нав'язливі стереотипи мислення (зайва турбота про щось, перебільшені страхи і т.д.) або нав'язливі стереотипи поведінки (нескінченне миття рук, постійне відкривання і закривання дверей, педантичне дотримання порядку і т.д.) або те й інше .

Самостимуляція є більш довільним і контрольованим проявом сенсорного пошуку, спрямованого на заспокоєння і організацію нервової системи.
В цьому випадку повторювані дії використовуються для того, щоб заспокоїти нервову систему при збудження, привести нервову систему в бойову готовність, перебуваючи в пригніченому стані, блокувати небажані дратівливі стимули при перевантаженнях.
Самостімуляциі зазвичай складаються з повторюваних, ритмічних рухів, звукових або зорових патернів. Самостімуляциі зазвичай складаються з повторюваних, ритмічних рухів, звукових або зорових патернів. Самостімуляциі зазвичай представляють собою довільні дії, які дитина може використовувати, щоб регулювати свою нервову систему.
Як правило, якщо повторювані дії ритмічні і природні, і приносять задоволення, то це не тики і не компульсивний поведінка, це - самостімуляциі.
Лікування тиків, консультації невролога, психолога: Центр Стимуляції Мозку
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 27 серпня 2020, 07:30

Нівелювання високого рівня тривожності дітей дошкільного віку 5-7 років засобами сенсорної кімнати

Проблема тривожних і сором'язливих дітей є найбільш гострою в сучасній дошкільній психології. Такі діти, на відміну від своїх однолітків, дуже болісно реагують на будь-які зміни в їх житті, але ж будь-яка дитина рано чи пізно стикається з іншими дітьми, новою обстановкою. Механізм тривожності полягає в тому, що дитина перебуває в постійному очікуванні неприємностей, він не чекає нічого хорошого від оточуючих. Легко уявити які складнощі буде відчувати така дитина в школі, в навчальному закладі, та й взагалі в дорослому житті в цілому. Не до кінця вивчені і шляхи корекції тривожної поведінки дітей дошкільного віку. У Центрі Стимуляції Мозку була розроблена система роботи щодо нівелювання тривожного поведінки дітей старшого дошкільного віку.

Інтерактивне обладнання активізує інтерес дітей, стимулює їх дослідні дії, сприяє розвитку відчуття дотику. Спокійна, доброзичлива обстановка в поєднанні з потужним позитивним впливом інтерактивного устаткування сприяє появі у дітей відчуття захищеності, спокою і впевненості в собі.

Інтерактивне середовище сенсорної кімнати - це чарівна казка, в якій все дзюрчить, звучить, переливається, манить, ненав'язливо змушує забути страхи, заспокоює. Спеціальне обладнання, встановлене в сенсорній кімнаті, впливає на всі органи чуття дитини. Лежачи в сухому басейні або на м'яких пуфиках, в хвилях повільно пливе світла, слухаючи заспокійливу музику, вдихаючи аромати лікувальних трав, дитина сам стає героєм казки. Відчуття повної безпеки, комфорту, загадковості найкращим чином сприяє встановленню спокійних, довірчих відносин між ним і психологом.

Всі заняття, що проводяться в сенсорній кімнаті, проходяться в ігровій формі. Обов'язково враховуються індивідуальні потреби дитини. Час занять - до 30 хвилин. Діти займаються індивідуально.

Робота з дітьми спрямована не тільки на вирішення проблем навчання і виховання дітей. Вона передбачає виявлення, корекцію і ліквідацію всіх несприятливих наслідків з метою підвищення функціональних і адаптаційних можливостей організму, успішного і правильного формування світогляду, адекватної і безболісною інтеграції в соціум. Для кожної дитини заняття в сенсорній кімнаті є відгуком на його внутрішнє прагнення до повноцінного розвитку. З різним ступенем інтенсивності такий розвиток в процесі занять відбувається у кожної дитини.

При організації роботи по зміні високого рівня тривожності дітей інтерактивними засобами сенсорної кімнати, використовувалися наступні методи і форми роботи:

Система занять по ознайомленню дошкільнят з емоціями.
Ігри, ігрові вправи з розвитку вміння адекватно виражати свої емоції.
Релаксаційні вправи, спрямовані на навчання способам розслаблення.
Програвання проблемних ситуацій, з використанням технік психодрами.
Рухливі ігри для розвитку комунікативних навичок.
Постановка вистави (театру тіней)
Візуалізація джерела тривоги (малювання причини тривоги)
Використання елементів казкотерапії, художніх творів з яскраво промальовані характерологическими рисами героїв і явним дозволом проблем
Перенесення локусу-контролю з поза на дитину для коригування тривоги
Сюжетно-рольові ігри для навчання діалогового спілкування.
Індивідуальне використання емоційно - комфортного інтерактивного устаткування для стабілізації позитивних емоційних станів, оптимізації рівня тривожності
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 31 серпня 2020, 22:55

Можливості комплексу БОС терапії в ЦЕНТРІ СТИМУЛЯЦІЇ МОЗКУ:

* Діагностика функціонального стану дитини при мовних навантаженнях;

* Корекція розладів фонації, функціональних дисфоній, порушення темпу мови, мовної тривоги, логоневрозів, розлади мови у дітей з порушенням слуху та зору, алалии і афазії, дисграфии і дислексії, дизартрії і дислалии, ринолалии і рінофоніі, заїкання, гіперактивності та дефіциту уваги;

* Розвиток вищих психічних функцій і вольових якостей;

* Подолання комунікативних бар'єрів, поліпшення соціалізації;

* Формування стійких навичок саморегуляції;

* Підвищення адаптивних можливостей організму;

* Підготовка дітей до школи;

* Профілактика захворювань речеголосового і дихального апарату і вдосконалення навичок розмовної мови фахівців мовних професій (педагогів, вихователів, ораторів, менеджерів та ін.).

Програма дозволяє навчити як дитину так і дорослого правильному «мовному» диханню, враховуючи індивідуальні серцеві ритми. При цьому відбувається зниження психоемоційного і м'язового напруги, поліпшується загальний стан організму і формується правильно мовна поведінка.

Мовний тренінг забезпечує:

* Формування і розвиток подовженого, плавного видиху;

* Поетапне формування та тренування нових навичок артикуляції, фонації;

* Оволодіння просодическими компонентами мови;

* Купірування тривоги, страхів, звукофобій, логофобии і соціофобії;

* Подолання комунікативних бар'єрів, підвищення самооцінки;

* Розвиток і підвищення стійкості до стресу, адаптації та соціалізації.

На всіх етапах роботи з використанням мови здійснюється аудіозапис під час сеансу з наступним прослуховуванням і накопиченням матеріалу для подальшого аналізу.

Комплекс БОС процедури складається з програмної (комп'ютерної частини) і апаратної частини:

* Перетворювач вимірювальний біоелектричних і біомеханічних сигналів організму людини для роботи з ПК за методом біологічного зворотного зв'язку;

* Кардиодатчики - датчик частоти серцевих скорочень (ЧСС), призначений для реєстрації сигналу з поверхні грудної клітки;

* Датчик частоти дихання (ЧД) - призначений для реєстрації дихальних рухів черевної стінки;

* Мікрофон - реєструє і підсилює звуковий сигнал (мова пацієнта).

Комплекс БОС призначений для дітей від 4,5 років і дорослих. Абсолютним протипоказання відсутні. Відносними протипоказаннями є: підвищена судомна готовність головного мозку; виражене органічне ураження головного мозку; грубі порушення вольової сфери, інтелекту; важкі форми психічних розладів; соматичні захворювання в стадії загострення; наявність діафрагмальної грижі; важкі порушення ритму і провідності серця.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 01 вересня 2020, 08:04

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсороний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ Сенсорної КІМНАТИ Центру Стимуляції Мозку


Сенсорна кімната як інструмент логопеда

Всім відомо, що тільки людина володіє такою формою спілкування, як мова. У розвитку мови у деяких дітей можуть спостерігатися певні труднощі. Це можуть бути мовні порушення, пов'язані з основним захворюванням (наприклад, аутизм, синдром Аспергера), або часто зустрічаються дефекти мови (наприклад, коли дитина гаркавить, або не може вимовляти правильно ті чи інші звуки). У будь-якому випадку, з плином часу такі проблеми не тільки не дають дитині повноцінно реалізувати всі функції мови, а й негативно впливають на пізнавальну активність, а також адаптацію дитини в соціумі. Ці проблеми безпосередньо зачіпають роботу логопеда.

Актуальність даної проблеми, а також все зростаючий інтерес педагогів-психологів і логопедів до сучасних технологій роботи з такими порушеннями особливим чином виділяють сенсорну кімнату. Це інноваційне, інтерактивний простір пропонує справді невичерпне джерело різних прийомів і методів роботи з мовними порушеннями. Різноманітні стимулятори, якими наповнене сенсорне простір, допомагають педагогу з успіхом вирішувати завдання з розвитку всіх органів почуттів дитини, з корекції мовлення, індивідуальних особливостей характеру, а також допомагає створити позитивний настрій і атмосферу спокою.

Як залучити дитину?
За даними фахівців, в останні роки збільшилася кількість дітей, які страждають різними порушеннями в розвитку (наприклад, СДУГ, ЗПР і т.д.). При цих захворюваннях у дітей спостерігаються такі відмінні риси, як зайва чутливість, погана пам'ять, нездатність утримувати увагу та ін. При традиційній схемі проведення занять дитина займається з логопедом індивідуально або в групі, а потім вдома з рідними відпрацьовує отримані на заняттях навички. І тут батьки можуть зіткнутися з проблемою відсутності у дітей інтересу до таких занять, адже корекційна робота з промовою завжди вимагає посидючості і копіткої праці. Тому найчастіше діти займаються тому, що «мама так сказала». Якщо ж до роботи підключити не тільки зовнішню мотивацію, а ще й внутрішню, коли дитина почне сам відчувати інтерес до пізнання, то тоді робота щодо виправлення недоліків мови стане набагато ефективніше. Саме тому корекційна робота в сенсорній кімнаті сподобається не тільки батькам, а й їхнім дітям, адже заняття проходять у формі захоплюючої гри.

Перш за все, незвичайність і інтерактивність кожного предмета в сенсорній кімнаті робить її такою привабливою для дітей. Кожен елемент обладнання можна чіпати, розглядати, стежити за грою кольору і світла, що допомагає встановити контакт дитини і логопеда, а також занурити його в атмосферу гри і чарівництва. Фахівці радять включати в роботу кожен з об'єктів сенсорної кімнати поступово, щоб виключити негативну реакцію дитини на будь-якої з елементів обладнання.

Робота з дітьми в сенсорній кімнаті
Заняття починається з вправ на релаксацію, коли хлопці можуть спокійно сидіти або лежати на м'яких модулях, виконуючи нескладні вправи на зняття м'язового напруження. Після цього настає черга активної роботи. Використовуються гри з елементами обладнання (з сенсорними доріжками, панелями з одночасним промовлянням фраз по темі заняття). У роботі застосовуються також вправи з піском, що сприяють розвитку дрібної моторики рук і відчуття дотику кінчиків пальців (як відомо, розвиток саме цих функцій безпосередньо пов'язане з правильним розвитком мови). На піску можна малювати контури букв і промовляти їх, «закопувати» в пісок руки, а також шукати в ньому «скарб». В роботі з розвитку мовлення також необхідно розвивати і слух, адже дитина повинна не тільки слухати, а й чути педагога. Для цього в сенсорній кімнаті також передбачено спеціальне обладнання, починаючи від музичних систем і закінчуючи звуковими інтерактивними панелями.

Варто відзначити, що сенсорна кімната в роботі логопеда є потужним інструментом по корекції мовних порушень, який цікавий дітям, що істотно підвищує ефективність роботи. Різноманітність варіантів вправ з обладнанням в такій кімнаті просто величезна, а у дитини з'явиться шанс розкрити свій потенціал. Матеріал, що надається дитині, повинен викликати у неї інтерес, тоді він швидше запам'ятається, а дитина, нарешті, почне говорити красиво. У випадках роботи з дітьми з різними порушеннями психічного та розумового розвитку сенсорна кімната також дає логопеда великі можливості не тільки з корекції мовлення таких дітей, але і по створенню у них позитивного емоційного фону і зняття психологічної напруги.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 02 вересня 2020, 09:02

Сенсорна корекція Аутизму у Центрі Стимулювання Мозку

Аутизм досить багатогранне захворювання, що має безліч проявів, які при різних особливостях розвитку дитини проявляються по-різному, а іноді зовсім протилежно. Походження захворювання донині залишається в тіні гіпотез і теорій, не маючи однозначного визначення. Головними особливостями аутизму представлені порушення комунікативної і емоційно-вольової сфер з подальшим порушенням соціалізації та психосоматичні розлади. Дітям з аутизмом більше за інших властиві поняття гіпочувствітельность і гіперчутливість, які є ключовими для їх сприйняття і вказівними для діагностики. Тому сенсорна корекція є обов'язковою частиною навчання, абілітації та реабілітації.
Загальні особливості сприйняття при аутизмі

Відмінною рисою поведінки при аутизмі є неоднозначна реакція на різні сенсорні стимули. Це сприяє утворенню ряду особливостей, таких як: боязнь гучних звуків і яскравих спалахів, прагнення тактильний контакт з різними побутовими речами, боязнь людних місць, істерики, лабільність емоцій у відповідь на стимул, стереотипні дії і паталогічна руху. У слідстві, аномалії сприйняття можуть викликати сильне занепокоєння, яке, в свою чергу, тягне за собою обсесивний або компульсивний поведінка, а також соціальні та комунікативні проблеми - побічні проблеми розвитку. Серед загальних особливостей сприйняття варто відзначити такі:

Периферійне сприйняття. Люди з аутизмом здатні вловлювати інформацію побічно.
Непостійне сприйняття. Можуть виникати відмінності при сприйнятті одного і того ж предмета з плином часу.
Сенсорна перевантаження. Люди з аутизмом дуже уразливі при надмірному впливі подразників (тривала гучна музика, спалахи, феєрверки).
Гіперчутливість.
Гіпочувствітельность.
Тривала обробка інформації.
Фрагментарне сприйняття. Через цю особливість люди з аутизмом часто не здатні сприймати цілісний образ і можуть аналізувати лише ті деталі, які привернули їхню увагу.
Сплутаність у визначенні головної та побічної інформації.
Варто зауважити, що основна особливість сприйняття при аутизмі - це гіпо / гіперчутливість. Варто детально вивчити сприйняття при кожному виді сприйняття, так як призначення сенсорної корекції несе в собі абсолютно протилежний характер.



Особливості сприйняття у гіперчутливих дітей з аутизмом

Гіперчутливість - часте явище при аутизмі. Почуття і сприйняття при цій особливості загострюються, тому стимули можуть наносити неприємні і болючі відчуття. При гіперчутливості виникають такі особливості сприйняття:

Складнощі в роботі з дрібними предметами, порушення дрібної моторики.
Слабкий вестибулярний апарат.
Слабка координація власних рухів.
Чутливість до запахів, через що виникають труднощі при спілкуванні з людьми і відвідуванні громадських місць.
Дискомфорт при вживанні твердої, ароматної їжі з яскраво вираженим смаком.
Дотики можуть заподіювати біль і дискомфорт.
Проблеми з миттям і розчісуванням голови.
Перевага строго визначених предметів одягу і тканин.
Особлива чутливість до звуків, наприклад, здатність чути розмову на відстані.
Однаково сильне сприйняття всіх звуків, в тому числі фонового шуму, що часто веде до проблем з увагою.
Спотворене зір: об'єкти і світлі кольори можуть здаватися рухомими.
Легше і приємніше фокусуватися на якійсь частині, ніж на цілому об'єкті.


Особливості сприйняття у гіпочувствітельних дітей з аутизмом

Гіпочувствітельность є протилежним станом, вона характеризується недостатньою чутливістю. Серед особливостей:

Необхідність гойдатися, кружляти або повертатися, щоб відчути щось.
Такі діти можуть стояти дуже близько до інших, тому що не можуть оцінити відстань між людьми.
Деякі люди взагалі не відчувають запахів і не сприймають різкі аромати.
Можуть лизати предмети, щоб краще розуміти, з чого вони зроблені.
Можуть є неїстівні предмети: землю, траву, пластилін.
Сильно стискають людей в обіймах, роблять це заради відчуття сильного тиску на шкіру.


Особливості обладнання, придатного для всіх видів чутливості



Портрет емоцій. Цей тренажер спрямований на розвиток розуміння у дітей з аутизмом різних емоцій інших людей. В силу захворювання страждає емоційно-вольова сфера, що веде до того, що дитина сама не виявляє емоції, а також не може розрізняти емоції оточуючих. Тренування проходить на базі основ міміки. Дитина вивчає емоції конструюючи їх на полотні із зображенням обличчя. Це допомагає йому вивчити особливості реагування оточуючих на його вчинки, що в подальшому сприяє соціалізації. Цей портрет займає ключову роль в навчанні дітей з аутизмом і допомагає їм зрозуміти емоції. "Як ти себе почуваєш? Яке у тебе настрій?", "Як ти думаєш, як ВІН себе почуває?" Всі ці теми можливо деталізувати і візуалізувати. У терапії цей портрет може виступати як канал комунікації. Також це інструмент для підвищення емоційної грамотності дітей.
Гра "Циркові слоники". Ця гра відмінно підходить для дітей з аутістіческім спектром. Мета гри полягає в розвитку дрібної моторики, почуття балансу і навчанні дитини різним квітам і функцій предметів. Елементи пофарбовані в основні кольори. Слоники одного розміру. Можливо багаторівневі і варіативні укладання блоків. При таких вправах, дитина мимоволі вивчає закони симетрії і балансу. Навички усного рахунку додаються. "Гра" "Циркові слоники" "розвиває конструктивну і ігрову діяльність дитини, моторне планування, вміння знаходити рівновагу і будувати стійкі конструкції. Сприяє засвоєнню понять сенсорних еталонів (колір, розмір), елементарних математичних умінь (навички рахунку). Варіанти гри безмежні, залежать від фантазії дорослого і дитини, цілей і завдань роботи, що є великим плюсом, адже її можна застосовувати на базі вже наявної корекції. Таким чином, під час гри відбувається: зорова і тактильна стимуляція, розвиток навичок дрібної моторики, вивчення сенсорних еталонів.
Дзеркало емоцій. Якщо в разі заняття з портретом емоцій дитина конструював і вивчав канони міміки обличчя відповідно до емоційним станом, то дзеркало емоцій призначене для того, щоб він міг їх відтворити. Для дитини з аутизмом це не гра, а серйозна тренування. На дзеркалі, з боків, представлені картинки з різними емоційними станами та описом. Тренування проходить під керівництвом і коментарями психолога. Мета дитини - відтворити ту емоцію, яку він відчуває, вибравши її з описаних зображень на дзеркалі. Таким чином, до дитини доносять розуміння і значення емоцій, а також загартовують його емоційно-вольову сферу. Дитина вчиться розрізняти емоції і коригувати свою поведінку, а також соціалізується. Це дзеркало виготовлено з міцного пластику, на ньому нанесені зображення відомих дітям тварин, персонажів мультфільмів, які висловлюють різні емоції. Діти так люблять показувати "пики" в дзеркалі, а тут дитині пропонується співвіднести свій емоційний стан із зображенням на дзеркалі.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 03 вересня 2020, 07:00

Питання та відповіді про біологічного зворотного зв'язку
Що таке біологічний зворотний зв'язок?

Біологічний зворотний зв'язок (БОС) - метод реабілітації, заснований на розвитку у пацієнта навичок самоконтролю та саморегуляції різних функцій організму для поліпшення загального стану.

На пацієнта фіксуються датчики, в залежності від того параметра або параметрів над якими пацієнт буде працювати в ході сеансу. Процедура безболісна, датчики зчитують різні показники роботи організму і не здійснюють ніякого впливу на тіло пацієнта. Сеанс починається з того, що пацієнт за допомогою графічних, звукових, відео елементів на екрані монітора бачить, як працює його організм. В ході розминки пацієнт пробує довільно управляти своїм організмом: прискорювати і сповільнювати пульс, глибше і повільніше дихати і т.д. Потім пацієнтові пропонуються спеціальні комп'ютерні вправи, спрямовані на оптимізацію фізіологічних параметрів організму, якщо вони виконуються правильно, пацієнт отримує позитивне підкріплення у вигляді перегляду відео-ряду, відеозаписи, звучання приємної музики. У разі неправильного виконання слід негативне підкріплення - пропадає або спотворюється зображення, звучить неприємна музика і т. Д. Мета кожного сеансу - навчити пацієнта керувати своїм власним організмом і перебудувати роботу організму на оптимальний рівень роботи. Можна зменшити ступінь больових відчуттів, зняти психо-емоційне і м'язову напругу, підвищити адаптацію і стресостійкість організму, поліпшити увагу і вольовий контроль

Біологічна Зворотній зв`язок (в англомовній літературі biofeedback - байофідбек) - на думку американських фахівців, є одним з кращих немедикаментозних методів лікування синдрому Дефіциту Уваги і Гіперактивності (СДУГ). Цей метод активно розроблявся в США, в Росії і Європі. На сьогоднішній день кабінети БОС працюють і ефективно допомагають і дорослим і дітям вирішувати питання адаптації і нормалізації в постійно мінливому світі.

Метод грунтується на принципі перекладу інформації одержуваної за допомогою спеціальних датчиків від тіла людини (електричні фізіологічні сигнали) в картинку або звук - сигнали зворотного зв'язку.

Датчики - спеціальні пристрої, які мають провідні електрику елементи - електроди, які встановлюються в певні місця на тілі людини і вловлюють дуже слабкі електричні коливання, що існують в будь-якому живому організмі. Такі фізіологічні сигнали, як електрична активність м'язів (вона визначає здатність м'язів напружуватися і утримувати тонус), електрична активність мозку, електрична активність серця - реєструються спеціальними датчиками і потім обробляються комп'ютером, після чого ми можемо побачити малюнок електричної активності клітин нашого організму, наприклад наші мозкові хвилі - електроенцефалограму.

Фізіологічний малюнок зрозумілий тільки фахівцеві. Тому за допомогою комп'ютерних технологій оброблений сигнал перетворюється в простий ігровий сюжет, яким можна управляти - самостійно змінюючи свій стан і утримуючи ці зміни. Таким чином, метод БОС представляє з себе процедури, при проведенні яких людині передається інформація про стан тієї чи іншої функції його власного організму.

На основі отриманої інформації пацієнт під керівництвом інструктора розвиває у себе навички самоконтролю та саморегуляції, тобто здатність довільно змінювати фізіологічну функцію для корекції стану.

Однією з найбільш ранніх робіт, присвячених питанням застосування БОС для лікування СДУГ була публікація американських лікарів в 1983 році. Автори дослідження порівнювали ефекти комбінації різних видів БОС тренінгу у 10-річного хлопчика, який страждав синдромом дефіциту уваги з гіперактивністю в поєднанні з відставанням в навику читання. Ця робота містила позитивні результати застосування БОС. Дослідження показали стійкість позитивних результатів протягом як мінімум 10 років.

Які показання до БОС-терапії?

БОС-терапія за параметрами дихання (формування діафрагмального дихання):

Порушення мови у дітей (дизартрія, загальне недорозвинення мови);
Заїкання у дітей і дорослих;
Синдром гіперактивності, емоційно-вольові порушення;
Хвороби органів дихання;
Вегето-судинна дистонія, гіпервентіляціонний синдром.
БОС терапія за параметрами вегетативної нервової системи (шкірно-гальванічна реакція, частота серцевих скорочень, шкірна температура):

Вегето-судинна дистонія і головні болі;
Невротичні, тривожні розлади;
Дитячі страхи.
БОС терапія по роботі м'язів (електроміографії):

Головні болі, напруги;
Міофасциальний болю (біль у м'язах);
Порушення постави.
БОС терапія по роботі головного мозку (електроенцефалографії, нейротерапія):

Синдром гіперактивності з дефіцитом уваги;
Наслідки черепно-мозкових травм (підвищена стомлюваність, головний біль);
Невротичні, тривожні розлади.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 04 вересня 2020, 08:24

ТКМП-користь і статистика поліпшень у ході лікування методом мікрополяризації

Мікрополярізаціі сприяє відновленню порушених функціональних зв'язків в центральних регуляторних системах, що обумовлено поліпшенням міжнейронної, міжструктурні імежсістемного взаємодії, які проводять в кінцевому підсумку до відновлення центральної регуляції різних функцій дитини. Відбувається поляризація не тільки клітинних мембран, а й усередині - і позаклітинної рідини, що полегшує взаємодію між нейронами і покращує передачу нервових імпульсов.Поетому мікрополярізаціі має два головних ефекту: місцевий і системний.
Перший проявляється в протинабрякову, протизапальну і трофическом дії на здатність до поляризації нервову структуру, ефект якого використовується при вогнищевих ураженнях.
Другий в полегшенні взаємодій між далеко розташованими структурами (наприклад, лобова і потилична частки), що дозволяє підключити резервні ділянки до процесів компенсації і відновлення порушених функцій.
Таким чином, транскраніальна мікрополярізаціі (ТКМП) дозволяє направлено впливати не тільки на коркові структури, а й через систему транссінаптіческого зв'язків впливати на стан глибоко розташованих структур.
Матеріалом для вивчення послужили результати динамічного спостереження 202-х дітей; у віці 3-7 років - 148 дітей (73%) і старше 7 років - 54 дитини (27%)
З наступного патологією:
• Затримка нервово-психічного розвитку і проблеми навчання - 76 дітей (37,7%)
• Розлади мовного розвитку - 64 дитини (31,1%)
• Психоемоційні, невротичні, психосоматичні порушення - 47 дітей (20,8%)
• Порушення зорових функцій (амбліопія, ністагм, косоокість) - 8 дітей (7,6%)
• Епісиндром - 7 дітей (2,7%)
Тривалість однієї процедури складала 20-30 хвилин, курс лікування 10 сеансів.
В ході лікувальних сеансів відзначалося поліпшення настрою в 60% випадків, підвищувався інтерес до навколишнього у (42,6%) дітей, з'являлася контактність у 31%, нормалізувався сон у 24,5%, знижувалася агресивність у 23% дітей. Також поліпшувалися когнітивні функції мозку: фіксація уваги в 43% випадків, поліпшення пам'яті в 19%; знижувалася гіперактивність та імпульсивність у 31% дітей. Підвищувалася мовна активність в 51,5%; діти починали використовувати більш складні речення; покращився пізнавальний інтерес в 39,6%; заняття з логопедом і педагогами ставали більш ефективними.
У 48% дітей відбувалося помітне поліпшення дрібної моторики, багато хто з них починали активно брати в руки олівці і з задоволенням малювали, гра ставала більш смисловий.
Сприятливий вплив комплексу відновлювальних заходів в умовах Центру Стимуляції Мозку підтверджено в ході лікування і спостереження за результатами у дітей, які отримали цей курс лікування.
Важливо відзначити, що при включенні в базисний комплекс - ТКМП - дітям з наслідками перинатальних уражень спостерігається максимальна кількість значущих змін, а саме поява стійкого пізнавального інтересу, підвищення рівня активності в цілому, посилення позитивних емоцій, комунікативних функцій, що призводить до істотного прискорення темпів корекційного процесу і позитивних зрушень у соціальній адаптації дітей.
Таким чином, з метою оптимізації та підвищення ефективності відновного лікування в умовах санаторію можна рекомендувати використовувати в комплексі базисного лікування транскраниальную мікрополярізаціі дітям з наслідками перинатальних уражень центральної нервової системи.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:46

Стеценко Тетяна Іванівна
Дитячий епілептолог, кандидат медичних наук, В.С.
Стаж більше 20 років, понад 40 статей по епілепсії, головних болів, демієлінізуючих
захворювань нервової системи у дітей.
Член EPNS (Європейської асоціації дитячих неврологів), ICNA (Міжнародної асоціації дитячих неврологів)
проводить:
Патронаж дітей до року, епілепсія, генетика епілепсії та інших неврологічних захворювань,
Головні болі і тики у дітей,
Діагностика рідкісних і спадкових захворювань нервової системи у дітей
Аутоімунні захворювання нервової системи (нейроімунологія)
Прийом веде на базі Київського Центру Стимуляції Мозку, 093 170 1659
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 385
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.Далі

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей