Глобальні оголошення!



Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитись

Модератор: TaniaPicaSSo

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 24 лютого 2020, 09:13

Методи аудіотерапії; продовження

 Зміна ведучого вуха на праве -прискорення обробки слухової інформації.
Активна фаза - робота з фільтрованим голосом - важлива частина терапії. Дитина говорить в мікрофон і чує свій фільтрований голос в режимі реального часу.
Зв'язок між слухом і голосом => якщо навчитися краще слухати, голос стає
приємніше.
 Терапія зі звуком низьких частот покращує роботу вестибулярної системи => можливі поліпшення в сфері рівноваги і рухів.
Терапія зі звуком високих частот заряджає кору мозку енергією (Томатіс вперше назвав вухо - "батареєю мозку") => можлива поява резервів для інтелектуальної діяльності. Метод має дуже чітку структуру.
 Психофізіологічний підхід. Робота слухової системи була порушена в внутрішньоутробному періоді, і тепер важливо пройти ті стадії, які повинні бути
пройдені в нормі. Тому сесії йдуть саме в такому порядку.
Велика роль відводиться прихильності між дитиною і мамою.
Тому в методиці багато роботи з голосом матері, пропущеним через фільтри - спочатк лунають як в утробі, потім, поступово - вже з реальним голосом.
Це робиться для того, щоб пробудити в дитині бажання спілкуватися і взаємодіяти
спочатку з мамою, а потім - і з усе світом.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 111
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 25 лютого 2020, 08:32

TLP (The Listening Program)
Одна з музичних розробок компанії (ABT) Едвенсд Брейн Текнолоджиз, заснованої
в 1998 році А. Доманом.
МОНІТОРИНГ
На основі запиту клієнта консультант підбирає одну з трьох стандартних програм і складає індивідуальний графі прослуховування.
Компанія ABT рекомендує спеціальне тестування аудіовізуальних навичок (TAVS -включає обладнання та нормованийпротокол) на початку і в кінці терапії.
ПРОГРАМА
Від 20 до 60 годин, зазвичай 1-2 рази на день по 15-30 хвилин 5 днів на тиждень, тривалість 8-16тижнів.
ОБЛАДНАННЯ.
Устаткування. iPod Nano із завантаженою програмою або мультисенсорная портативна системаWaves, навушники звібратором.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 111
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 26 лютого 2020, 09:10

TLP Online - це метод музичної терапії, розроблений компанією Advanced Brain Technologies з США.


Використовуючи найсучасніші аудіо технології (High Definition sound) і інноваційні нейроакустіческіе методи, музика TLP модифікована таким чином, щоб тренувати мозок і зміцнювати нейронні зв'язки з метою розвинути здібності до навчання, комунікації та обробки інформації.


Програма TLP Online спрямована на розвиток областей мозку, що відповідають за:


Виконавчі ФУНКЦІЇ
Дане поняття є узагальнюючим терміном для ряду вищих психічний
процесів, які контролюють і регулюють поведінку і навички, включаючи здатність
починати або переривати дію, контролювати і за необхідності змінювати поведінку,
планувати реакцію в незнайомій ситуації:

-рухова координація
Гармонійне функціонування всього тіла, що включає різні рухи: велику
моторику (ходьба, біг, стрибки, кидки і т.д.), дрібну моторику (правопис, застібання гудзиків, кейбордінг) і планування рухів, здатність мозку продумувати і виконувати цілеспрямовані рухи.
Приклади: баланс, тілесне сприйняття, координація

-комунікації
Здатність обмінюватися інформацією, думками і думками шляхом як вербального
або письмового вираження (використовуючи мова, голос, писемність), так і невербального
спілкування (жести, вирази обличчя, мова тіла).

-слухова ОБРОБКА
Здатність розуміти сенс почутого. Порушення слухового сприйняття можуть негативно позначитися на навчанні, розумінні, комунікації і відносинах.
Приклади: слухання, проходження усним інструкціям, вміння сконцентрувати в
галасливій обстановці, розуміння тону мови, дискримінація звуків.

-СОЦІАЛЬНІ ЗВ'ЯЗКИ ТА ЕМОЦІЇ
Здатність вибудовувати відносини з іншими, керувати емоціями, вирішувати конфлікти, розуміти і реагувати в залежності від ситуації залежить від соціальних навичок і емоційності.
Приклади: самовпевненість, співчуття, соціальна взаємодія, міжособистісні
відносини, настрій.

- стресостійкість
Тіло і мозок людини мають міцну готовність до стресів, щоб захиститися від загроз,
реальних або надуманих. Однак якщо людина знаходиться в постійному стресі, це
може привести до серйозних проблем здоров'я. Через те, що тіло весь час
знаходиться в стані «борись або біжи» (природна реакції організму на небезпеку).

Приклади: зниження рівня стресу і напруженості, розслаблення, поліпшення сну
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 111
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 27 лютого 2020, 08:50

Щож, чи дійсно це працює?


Метод Томатиса пройшов безліч випробувань. Особливо ефективним він виявився при усуненні труднощів в навчанні і вирішенні поведінкових проблем. У своєму критичному огляді занять, що проводяться в Канаді, Стутт (3) укладає, що метод Томатиса приносить відчутну користь системі освіти. Діти, які пройшли «слухову терапію», продемонстрували істотне збільшення I.Q. (коефіцієнт розумового розвитку), хороші навички читання, прискорення процесів сприйняття, і здатність усно висловлювати свої думки і почуття (4, 5, 6, 7). Тільки недавно Тім Гілмор завершив метааналіз попередніх досліджень, підтверджуючи висновки Стутта.

Центр Томатиса в Торонто (Канада) вивчав результати «слухової терапії» на більш ніж 400 дітей і підлітків. Всі вони показали хороші результати під час психологічного та освітнього тестування. У цьому випробуванні 95% батьків засвідчили, що програма допомогла їх дітям. Вони побачили позитивні зміни, які можуть бути виражені в наступних параметрах:

Підвищення рівня комунікабельності - 89%
Збільшення концентрації уваги - 86%
Зменшення рівня розладів - 80%
Розуміння читання - 85%
Якість мови - 74%
Пам'ять - 73%
Запис по буквах - 69%
Зрілість - 84%

Протягом шести наступних місяців 83% дітей зберегли і навіть розвинули свої досягнення. Решта 14% дітей зберегли лише деякі досягнення, і тільки 3% втратили набуті навички.

Протягом декількох років метод Томатиса використовувався в деяких французьких школах з фондами, розподіленими міністерством освіти. Були обрані діти з найбільш серйозними проблемами в навчанні. Незважаючи на те, що умови проведення програми в навчальному закладі далекі від ідеалу, результати були досить успішними, тому багато батьків і викладачі наполягали на необхідності щорічного проведення подібних програм.

У 1983 Де Бруто (8) провів ряд серйозних експериментів, щоб дослідити ефективність методу Томатиса в роботі з людьми, що відстають у розвитку. Тридцять чоловік з реабілітаційного центру в Південній Африці, у віці від 4 до 14 років, з попереднім діагнозом «відстає в розвитку», але здатні сидіти і ходити, були довільно розділені на три групи, які пройшли:

Група A: слухову стимуляцію (Томатиса) і сенсорну програму збудження.

Група B: музичну стимуляцію (без ефекту Томатиса) і ту ж саму сенсорну програму збудження.

Група C: ніякого впливу.

Результати показали, що в експериментальних групах, А і В спостерігалося зростання розумових здібностей, але зміни в групі, А були значно вище, ніж в групі B. У групі С не спостерігалося ніяких змін. Одним з позитивних змін, зафіксованих в групі, А, було істотне скорочення мимовільних (спонтанних) відповідей і збільшення усвідомлених цілеспрямованих відповідей.

В даний час є безліч клінічних свідчень, що підтверджують ефективність методу Томатиса в роботі з дітьми, що страждають на аутизм. Доктор Джоан Рой присвятила цілу роботу дослідженню цього питання. Ймовірно, найближчим часом вона буде видана. Досліджувалася також ефективність методу в роботі з людьми при заїкання (9), неспокої і депресії (12).

Історія розвитку
Знання цих причин є надзвичайно важливим, оскільки може допомогти вчасно виявити і запобігти проблеми зі слухом:

патологія вагітності;
важкі пологи;
раннє віддалення від матері;
затримка моторного розвитку;
затримка розвитку мовних навичок;
часто повторювані інфекційні хвороби вуха.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 111
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 28 лютого 2020, 09:03

12 причин займатися за методом Томатіс
Затримка мовного розвитку
Проблеми з навчанням в школі - дислексія, дисграфія (порушення писемного мовлення), дізорфографіей, дискалькулия.
Синдром дефіциту уваги і гіперактивності.
Ранній дитячий аутизм, синдром Аспергера, аутизм.
Заїкання.
Складнощі із запам'ятовуванням, порушення пам'яті.
Проблеми з концентрацією і довільною увагою.
Підвищена тривожність, стан стресу.
Проблеми рухового розвитку, координації.
Необхідність налагодити комунікативні навички.
Вивчення іноземних мов.
Заняття вокалом, необхідність поліпшити голосові і збереженою музикою.

а також:
Заняття по методу Томатіс дають позитивні результати в самих різних сферах:

Поліпшення здатності до навчання і стимулювання розвитку мови. За допомогою даної методики налагоджується робота нервових ланцюгів, що відповідають за сприйняття і аналіз звукових сигналів. Діти, що мають дислексію, дисграфию, порушення усного мовлення та проблеми з заучування і виконанням рухів, стають здатні контролювати себе і справлятися зі складнощами.
Оптимальна настройка комунікативних навичок. Як відомо, наявність слуху зовсім не означає вміння чути. Іноді комунікація порушується внаслідок неправильної інтерпретації почутого. Метод Томатіс дозволяє поліпшити аналіз почутого і, відповідно, видавати більш адекватну реакцію.
Поліпшення здатності координувати рухову активність. Методика використовує в даному випадку той факт, що вухо є не тільки органом слуху, але є ще й частиною вестибулярного апарату. Підтримка рівноваги, контроль положення тулуба, узгодження рухів з потрібним ритмом залежать від правильної роботи вестибулярної системи.
Допомога при дефіциті уваги у дітей і дорослих. Дія методу Томатіс направлено на поліпшення здатності до виборчого увазі. Заняття допомагають навчити концентруватися на потрібному, не відволікаючись на стороннє.
Досягнення емоційної рівноваги, зняття підвищеної тривожності і стресів. Стимулювання мозку звуковими сигналами як високих, так і низьких частот вирівнює психічний стан.
Розвиваються голосові дані і поліпшується сприйняття музики. Спочатку метод Томатіс починав розроблятися саме в цьому напрямку. Тільки те, що здатне чути вухо, може відтворити голос. Розширення можливостей слуху тягне за собою і поліпшення голосових здібностей.
Поліпшення пам'яті і, власне, здатності до запам'ятовування. Звукові коливання впливають на лімбічну систему і равлика (частина середнього вуха), що збуджує кору головного мозку. В результаті налаштовуються механізми активної пам'яті.
Прискорення навчання іноземних мов і поліпшення вимови. Кожна мова звучить в певному частотному діапазоні. Метод Томатиса дозволяє розширити «свій» рідної звуковий діапазон і впоратися з проблемами акценту і неправильна вимова. Крім того, зняття стресу дозволить навчається легко подолати так званий мовний бар'єр.

Методика підходить і дітям, і дорослим
На заняття можуть приходити як юні пацієнти, так і дорослі. Досконалість і глибина методики дозволяє справлятися з різними проблемами як дитячого розвитку, так і питаннями, що виникають в більш пізньому віці.

Спеціалізовані центри відкриті в різних країнах світу. До роботи в них допускаються тільки фахівці, що пройшли навчання.

Методика розроблена лікарем

Альфред Томатіс, автор методики, є лікарем-оторіноларінголом. Займаючись в фізіологічної лабораторії Сорбонни, доктор зумів зробити чудові відкриття:

людина може відтворювати за допомогою голосу виключно тільки те, що здатне почути його вухо;
якщо змінити здатність до слухання, автоматично зміниться і голос;
за допомогою аудіостімуляціі існує можливість впливати на звучання (фонації) голоси.
Методика доктора Томатиса була розглянута і схвалена на слуханнях Паризької медичної академії та Академії Наук.

| +
Центр Стимуляції Мозку: Метод Альфреда Томатиса, апарат Besson. Консультації та допомога дитячого психолога, невролога, психіатра.
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 111
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 03 березня 2020, 09:05

Протипоказання до методу Томатис
• епілептична активність,
• гострий період будь-яких захворювань,
• тяжка артеріальна гіпертензія.

Також не приймаються на терапію Томатіс діти, молодших 2 - х років

протоколи, корисно знати :
Між сесіями Томатіс® необхідно робити тривалі перерви, які називаються "Етапи інтеграції". Під час цих перерв важливо продовжувати стимулювати мозок альтернативними способами. Це можна робити за допомогою Forbrain®. Ваш фахівець Томатіс® може допомогти вам адаптувати протокол використання обох інструментів і порекомендувати оптимальний варіант їх застосування з урахуванням вашого профілю та потреб.

Після сесії ДЛЯ ОТРИМАННЯ ПОДАЛЬШОГО ПРОГРЕСА:
Після завершення сесій Томатіс® ви можете далі продовжувати тренувати мозок, використовуючи ці додаткові інструменти. Вони можуть допомогти закріпити або навіть поліпшити результати, отримані за допомогою Методу Томатіс®. Зверніться за консультацією до вашого фахівця Томатіс® для отримання адаптованого протоколу на підставі вашого профілю.

FORBRAIN®
Forbrain® розроблений для допомоги людям з:

розладами мови і порушеннями мовного розвитку
проблемами з навчанням
порушеннями обробки сенсорної і слухової інформації
порушеннями концентрації уваги, такими як СДВ і СДУГ
Forbrain® - навушники з кістковою провідністю, обладнані мікрофоном і динамічним фільтром. Це - інструмент для самостійної практики, а саме - для тренування аудіо-вокального циклу. Пристрій Forbrain® підсилює певні картини мовних сигналів, і посилений таким чином голос миттєво проводиться за допомогою кісткової провідності.

Для поліпшення сприйняття і обробки слухової інформації, а також поліпшення мови, уваги і пам'яті рекомендуються щоденні заняття по 15 хвилин. Forbrain® універсальний інструмент, його можна використовувати з 3-х річного віку.

Поліпшення мови:

Динамічний фільтр підкреслює високі частоти голосу користувача і пом'якшує низькі частоти. Ці яскраві звуки грають важливу роль в розвитку мови. Прослуховування злегка скоригованого власного голосу дуже природно покращує мова користувача, роблячи її більш чіткою і гармонійною. Кісткова провідність також підсилює базові звуки розмовної мови і сприяє їх сприйняття. Така посилена аудіо-вокальна петля допомагає користувачеві скоригувати сприйняття голосу і поліпшити його / її мова без значних зусиль.

Поліпшення рівня уваги:

Мозок не може спрогнозувати звуковий контраст голосу, створюваний динамічним фільтром. Таким чином, мозок перебуває в стані подиву і постійно знаходиться насторожі. Високі частоти голосу користувача, які посилені завдяки фільтру, володіють сильним стимулюючим ефектом. Відповідно, рівень уваги підвищується.

Поліпшення пам'яті:

Кісткова провідність, тобто передача звуків завдяки вібраціям кісток черепа, це найприродніший спосіб чути себе. Такий тип передачі здійснюється в 10 разів швидше, ніж повітряна провідність (коли ми чуємо через вухо), і передає звук набагато якісніше. Таким чином, коли ми чуємо наш голос і повідомлення, передане голосом по кісткової провідності, це покращує нашу здатність утримувати інформацію в пам'яті.

Це пристрій - універсальний продукт, який підійде будь-якому користувачеві, починаючи з трирічного віку, і навіть невербальних дітям, які можуть звикнути до звуку свого власного голосу. В якості самостійної програми ми рекомендуємо працювати з Forbrain® від 10 до 20 хвилин в день протягом 6-10 тижнів для отримання довгострокового результату. Якщо ви вже проходите програму Томатіс®, будь ласка, проконсультуйтеся з вашим консультантом щодо найбільш підходящого протоколу. Єдина вимога для роботи з цим інструментом - це власний голос користувача! Forbrain® - легкий бездротової прилад, тому користувач може вільно пересуватися в навушниках Forbrain®, працюючи над промовою, наспівуючи, читаючи вголос ... Ваш фахівець Томатіс® може запропонувати вам найбільш підходящі вправи, а також розповісти про найкращої практики використання цього приладу
Я боюся, що обов'язково настане день, коли технології перевершать просте людське спілкування. І світ отримає покоління ідіотів.
Альберт Ейнштейн
українка Офлайн

Аватар користувача
Впевнено спілкуюся
 
Повідомлень: 111
З нами з: 03 жовтня 2016, 19:22
Дякував (ла): 1 раз.
Подякували: 3 раз.
Діти: троє діточок.
один з них-особливе дитятко,... дуже люблю їх усіх!
старша-донька. й двое хлопчиків.

Поперед.

Повернутись до "Особливі" дітки



Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей

cron