mala-karta написав:ой, Люба, у наший час індивідуальних підходів я не вірю у неможливе :)
то мусиш лише питатися в дирекції, і підправляти свідоцтво про народження :grin:
Бо це все діло дуже контролюють. Не знаю. як в яких школах, але ми здавали по дві анкетки в тиждень зі всякими там даними дитини. І психологам шкільним, котрі адаптацію потім мають визначати. І в управління освіти. І в кожну окрему справу на дитину котра в канцелярії зберігається. і в медпункт. Короче - не буду казати, шо то не можливо, але не знаю. чи хтось з директорів захоче так підставлятися :?
Крім того, ти правильно написала. що не кожна дитина висидить 5 уроків. Бачу шо в нас в класі старші діти й дійсно поводяться чемніше і менше ганяють і терплячіші :istereka: . А з молодшими є трохи проблеми. Нє, то канєшно індивідуально, бо якшо дитина на уроках грається в 6 років. то не факт, що вона тетріса не витягне і в 7 років. Але в молодшому віці в них ще нема того вміння контролювати свою увагу і конценнтруватися на чомусь одному. Бачу по малій. Ми уроки мусимо робити по рошки з купою перерв на мультики, гуляння, бавляння

. Ну і хлопчики нашого віку так само . Тоді, коли старші діти навіть на групі продовженого дня гарно сіли, написали всьо і вільні, ше й на танці встигають і ше кудась.
Плюс ще сажу мамусям, котрі вважають, шо якшо дитина вміє читати/писати/рахувати, то це показник віддавати в школу - моя Софія вміла вже багато чого в садіку, бо їх готували до школи. І вроді була крут і навіть англійську знала краще всіх. Пішла в школу - не знаю, що сталося, але таке враження, шо вона всьо забула. Чи то такий стрес. Чи то від інших методів викладання - я не знаю. Але я деколи за то аж нервуюся. Кажу - ти ж то знала. чого забула? Може просто інформації забагато і вона забиває то, шо вивчено колись? Общім, думаю, що для того, аби все добре визначити, є і в садіку педагоги та комісії, котрі визначають готовінсть дитини до школи. Є й недільні школи, де можна перевірити готовність дитини йти в школу. Є й шкільні психологи, які хоч і на примітивному рівні, але можуть визначити, щи дитині пора в школу, чи ще зарано. Тому раджу покладатися не лише на материнський інстинкт та власні спостереження/бажання, а й на думку спеціалістів. По крайній мірі, якшо вони скажуть, що вести вже можна. то ви всеодно можете і не вести. А яшко вони скажуть, що ще зарано, то це явна ознака того, що таки зарано