Дитячий центр "Мацьопа"

Були нині на першому занятті в центрі "Мацьопа".
Отже, що мені сподобалось, звичайно перше те, що є безкоштовне пробне заняття, щоб дарма не платити за місяць якщо не піде.
Приміщення в австрійському будинку, квартира з 5 величезних кімнат з високими стелями, часте прибирання, провітрення.
Перед початком заняття є час освоїтись, помацати кожну іграшку, покидати кульки, які по всій кімнаті.
Українська і англійська мова в дуже доступному творчому поданні через пісеньки і картинки.
Танці, батут, ігровий масаж.
Малювання пальчиковими фарбами окремо, і спільне розмальовування малюнка за одним столом пензликом.
Розклеювання картинок, сьогодні було заняття"В африці", тому клеїли банани, пальми, слонів, зебрів, левів і т.д.
Не сподобалось те, що дуже різкий був перехід від одної гри до іншої, не всі діти освоювались одразу. Наприклад клеїли, тут оп, починаються пісні, вихователь одразу забирає клей і картинки, діти починають плакати, бо їх процес захопив, а тут забирають.
Можливо треба іншу гру починати з зацікавлення, щоб діти лишили клей і пішли гратисьв інше, а батьки тим часом забрали лишнє.
Діткам до півтора року думаю рано(був річний хлопчик, то нічо його крім циці не цікавило).
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Отже, що мені сподобалось, звичайно перше те, що є безкоштовне пробне заняття, щоб дарма не платити за місяць якщо не піде.
Приміщення в австрійському будинку, квартира з 5 величезних кімнат з високими стелями, часте прибирання, провітрення.
Перед початком заняття є час освоїтись, помацати кожну іграшку, покидати кульки, які по всій кімнаті.
Українська і англійська мова в дуже доступному творчому поданні через пісеньки і картинки.
Танці, батут, ігровий масаж.
Малювання пальчиковими фарбами окремо, і спільне розмальовування малюнка за одним столом пензликом.
Розклеювання картинок, сьогодні було заняття"В африці", тому клеїли банани, пальми, слонів, зебрів, левів і т.д.
Не сподобалось те, що дуже різкий був перехід від одної гри до іншої, не всі діти освоювались одразу. Наприклад клеїли, тут оп, починаються пісні, вихователь одразу забирає клей і картинки, діти починають плакати, бо їх процес захопив, а тут забирають.
Можливо треба іншу гру починати з зацікавлення, щоб діти лишили клей і пішли гратисьв інше, а батьки тим часом забрали лишнє.
Діткам до півтора року думаю рано(був річний хлопчик, то нічо його крім циці не цікавило).