Tajga написав:Однак пригадую своє шкільне навчання: як бути з невід'ємною практично звичкою підкреслювати важливе, робити примітки на берегах?..
А як потім таку книжку читати? Ну як своя книжка то ше півбіди (хоча я ніколи такого не робила навіть в своїх книжках. мабуть тому, що мої перші куплені на стипендію книжки припали на часи безгрошів'я та дефіциту), а як бібліотечна чи чужа - повбивалаб
памятаю ше коли ходила в бібліотеку то траплялися мені навіть любовні романи почеркані різними кольорами і зі знаками оклику на полях
а щодо
Електронна книга у школу
про страші калси не скажу. а про свого скажу)))
у них ж там зараз шось як робочі зошити, вони по тих книжках і малюють і пишуть.
Навіть букварі, що я купила, передбачають шо в них треба мазюкати (я не дозволяю)
Думаю не кожну книжку можна представити в електронному варіанті, але є й електронні варіанти, які дадуть фору книжці (я вчора трид атлас по анатомії дивилася)
Мій ходив в школу чи то садок при школі,я не знаю як перевести на моє уявлення як би то назвати.
У них були книжки - брали в бібліотеці
І були в них заняття з айпадом
Я була на одному з таких занять, їм включали розвиваючу гру, перше шось багато поясснювали, потім вони дивилися заставку, потім тре було виконати завдання.
Дітей викликали по одному і як завдання було виконано правильно (тре було натиснути на правильний малюнок), всі раділи )))