Сторінка 1 з 10

Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 11:28
mari
Під час навчання у школі є багато різних завдань, і на вікторинах і часто в книгах, можливо багато хто з вас має на них відповіді

Зображення

Впевнена що тут багато математиків. Як вам такий спосіб- чи все розумієте?
Чи можете пояснити? Якщо можете, то будь-ласка словами поясніть оці кружки цього множення(питання таке:як думали діти під час такого множення в японській школі).
Рахують рядки чи що...

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 11:50
okcana
Дуже цікавий метод, я колись його вже бачила, але було б цікаво самому навчитися... можливо хтось розкаже суть

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 11:53
Галина
Марі, дуже цікава ідея. Не знаю, чи правильно я думаю, але по кружках думаю що так.
Кольори ліній відповідають цифрам з тим же кольором.
Перехрещення червоної і зеленої лінії це множення 1*1, відповідно, одиниця в кружечку це результат такого множення. Перехрещення червоної і двох чорних лінній дає результат 2, а зеленої і трьох синіх - 3. В сумі ці 2 результати дають число 5.
Ну і останнє перехрещення двох чорних і трьох синіх ліній - це множення 2*3. Результат 6. І тоді записуються результати, перший результат, другий і третій і отримуємо 156.
Як на мене так набагато простіше. Треба на інших прикладах спробувати)))

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 11:58
Галина
Перший результат це сотні, 2-й десятки і 3-й одиниці.

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 12:33
Галина
Вже кілька прикладів спробувала таким чином зробити. Клас! Так легко!!!

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 12:39
mari
Дякую, ввечері спробую .

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 13:12
Галина
Нема за що, самій цікаво дуже стало.

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 14:24
oksa_mal
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 14:31
irinka
Цікавий метод, але навряд чи ним хтось дійсно буде користуватись, якщо зараз є калькулятори. Хоча дітям в школах не завадило б таке знати.

Re: Шкільні завдання. Пояснення знаючих

ПовідомленняДодано: 19 грудня 2012, 14:34
Галина
irinka написав:Цікавий метод, але навряд чи ним хтось дійсно буде користуватись, якщо зараз є калькулятори. Хоча дітям в школах не завадило б таке знати.

А я, наприклад, люблю часом без калькулятора рахувати, трохи думалку напрягти, порухати мозгами.))) Але може це тому, що я математик. :confused: