Сторінка 1 з 5

Ставлення педагогів до учнів

ПовідомленняДодано: 17 березня 2015, 13:55
TYulia
Вчора була з малим на площі. Дітей з школи певно вели в ляльковий театр, десь 10 класів бачили. От іде один клас, та й діти трохи розтягнулись, вчителька обертається і до них як крикне - "ви звідки повилазили?!" Я якось зразу подумала, що якщо б серед тих дітей була б моя дитина мені би було дуже неприємно. А в школі, коли діти щось витворять, то взагалі не знати що можна почути.
Я чоловіку то розказала, а він каже, що теж як то кажуть з свого досвіду пам'ятає як фізкультурники-тренери матом до них звертались, що зараз дуже вагається чи нашого сина на футбол віддати (то була його мрія). І чого так має бути?! Визнаю, що зараз діти дуже складні, я за те щоб роботу вчителя до шкідливих віднесли і подвоїли зарплату, але ж вони таки вчаться на тих педагогів, щоб находити контакт з дітьми.
Майже та сама тема що з державними і приватними лікарями

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 17 березня 2015, 21:40
denamama
А я сьогоднi краем вуха чула розмову двох мам про те, що "проблемнi" старшокласники побили свою класну керiвничку. Як би ви на це реагували?!

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 17 березня 2015, 22:39
TaniaPicaSSo
denamama написав:А я сьогоднi краем вуха чула розмову двох мам про те, що "проблемнi" старшокласники побили свою класну керiвничку. Як би ви на це реагували?!


Як то є приказка, що як сто разів назвеш дитину поросям, вона на сто перший захрюкає. Так от спочатку в молодших і середніх класах вчителі дітей принижують, ображають, обзивають безголовими і ше всіляко, а потім деякі з тих дітей вирощують в собі комплекси, злість і образу на тих вчителів. Більшість обмежується помстою подумки або хоча би словесно, але частина все ж і цим не обмежиться. Я не захищаю таких дітей в жодному разі і не виправдовую їх, але не треба все спихати на фільми, комп"ютерні ігри і якесь таке абстрактне суспільство, яке невідомо де існує. Я вважаю, що в подібних випадках відповідальність лежить на батьках в першу чергу, і на тій таки школі теж, тобто тих самих вчителях.

Звісно, кожен випадок індивідуальний, але є вчителі, які на таке заслуговують, повірте. У мене був класний керівник такий. Мущина, якого кажуть старші класи перед нами не раз били десь поза школою. То кажуть те, як він поводився з нами, то ще квіточки в порівнянні з тим, що було ще раніше. Вже за нас він дозволяв собі принижувати хлопців і дівчат різноманітними способами. Наприклад, в"язав хлопцям хвостики на макушці, якщо волосся в когось було трошки довше, ніж на 1 см, і примусити так сидіти весь урок. Всі хлопці на його думку мали бути пострижені, як гопніки. Міг дозволити собі сказати дівчині в старших класах, яка відпросилась вийти: "Біжи скоро, поки по ногах не потекло". Міг нечаянно мацнути дівчат за попу, коли ті сиділи на партах десь на перерві, таким чином буцім їх зганяючи. Здирав лезом лак в дівчат на нігтях, відправляв в туалет змивати косметику, забирав коштовності (я розумію, що з цими пунктами боротись треба, але ж не так). Бив указками по пальцях, кидався крейдою. Цей список є безкінечним.
Крім того ще радо приймав і вимагав хабарі, і не тільки для себе. Міг пустити туману в очі батькам і сказати, що якщо вам треба порішати якийсь предмет, то ви робіть це через мене, я знаю, як знайти підхід до тої чи іншої вчительки. А сам брав хабар у батьків, а вчительці казав: "Надька чи Олька, та постав Івану на бал вище, бо твій предмет йому атестат портить", при тому хабар лишався собі. І часом це саме могло казатися половині вчителів. Таким чином заробив собі репутацію у батьків хорошого класного керівника, який все порішає. З начальством мав гарні стосунки, бо теж вмів добре "підмастити", а також вирізнявся найвищими поборами в школі на ремонти. У нашого класу завжди були найдорожчі вікна, двері дубові і т.д. Тож дирекція тільки ставила його іншим вчителям у приклад.
І я чесно не розумію, чому ніхто з моїх однокласників так і не дав йому в пику ні до, ні після закінчення школи. Але мені здається, що однокласникам він теж подобався. Вони всі дружно хіхікали з того, коли він попускав когось одного, і якось забули потім, як він попускав кожного з них. На мою думку, він заслуговує на те, щоб його запхати головою в унітаз, як мінімум.
Я щиро вірю, що таких "вчителів" є не так вже й багато, але такі дрібні "попуски" дозволяє собі чи не половина з них.
А ти, TYulia, кажеш про "ви звідки повилазили?!" Можливо, це були слова найгуманнішої вчительки в школі :hi:

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 17 березня 2015, 23:37
TYulia
я не педагог, і навіть не знаю що порадити тим вчителям щоб тримати дисципліну, але кричати, тим більше ображати, дітей, зокрема молодших класів це точно не вихід.
Але так як я пишу, питання знову заходить в розділ приватні - державні працівники (звичайно всюди є винятки, то я так по середніх). Наприклад візьмемо вихователя в дитсадочку і вчителя в якісь школі раннього розвитку. То наскільки той вчитель старається найти підхід, щоб дитині сподобалось, щоб прийшла ще. А вихователі не думаю, що прикладають багато зусиль аби то звикання до садочку пройшло гладко, а деколи просто навязують якісь свої правила чи правила садка, які далеко можуть не підходити вашій дитині.

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 18 березня 2015, 01:22
ІРЦЯ
А мені здається що таки вчителі повинні,знайти підхід до дитини. Може на мене зараз педагоги на форумі накинуться,кажучи мол давай спробуй як то не просто,але вибачайте- "хто на шо вчився" :pardon: . Лікар повинен лікувати,прибиральниця прибирати,а педагог навчити.

Згадую своі шкільні роки. Чомусь ті спогади не дуже світлі і хороші,хоча як нам колись казали-ви про школу будете памятати тільки хороше,в мене не так,осрбливо то стосується вчителів. Почну з першого класу...в першоі вчительки весь мій клас ходив як солдатики,нам навіть вона не дозволяла бігати на перерві по коридору. Якщо таке бачила то потім пів уроку висміювала перед всім класом. А я то в неі взагалі була не дорозвинена,вона так і казала моій мамі. Недорозвиненістю вона вважала шо я ніколи не піднімала руки,навіть як знала відповідь на питання(я була дууууже спокійна тиха дитина) Зато коли в другому класі нас взяла друга вчителька,все стало на своі місця,в неі поганих дітей не було,до кожного в нашому класі вона знайшла підхід. І навіть на рахунок мене теж швидко просікла що ніколи руки не піднімаю,але коли мене не спитапла я все знала відповідь. Наш клас настільки іі полюбив,що ми до 11 класу іі завжди вітали зі всіма святаим якими тільки можна було, навіть як вона пішла в декрет,ми приходили до неі додому,і носили дітям подарунки.

В старших класах ,особливо керівничка "рахувалась" тільки зтими дітьми які були при баблі,тому клас мій був поділений на бідних і багатих. Набатьківських зборах постійно були суперечки. Багаті батьки постійно видумували дорогущі подарки вчителям,а ті що бідніші возмущались по тому поводу. В результаті здавали не багато,бо не сві могли потягнути такі сумми,а мажорчики ще окремо"від себе" вітали вчителів,і відповідно ставали любимчиками.
Отже з того всього слідує висновок,принаймі для мене - підхід до дитини вчитель повинен знайти ,або ж принаймі намагатись його шукати. Але на жаль реальність зовсім інша :sad: більшості просто по-барабану...

: моя мама не так давно була зустріла ту першу вчительку і каже я так хотіла до неі підійти і сказати : "а знаєте недорозвинена закінчила мед.універ,сама, без блатів і всього лиш з 2- ма четвірками в дипломі( все решту 5)"
Я сказала мамо, заспокойтесь стільки років пройшло( а в мами мабуть таки досі є обіда за мене)

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 18 березня 2015, 09:32
TYulia
В мене ніби хороші вчителі були, явних образ не пам'ятаю. В молодших класах то 15 з 30 учнів мали похвальні грамоти.
Раніше легше було бути вчителем, ми були якісь невпевнено-залякані,необізнані. Зараз діти -"пальця в рот не клади" вже з малечку. Навіть знайома вчителька в селі в молодших класах за таке розповідає, що я собі навіть зараз би не по дозволила сказати.

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 18 березня 2015, 11:08
Milichka
ІРЦЯ написав:а мажорчики ще окремо"від себе" вітали вчителів,і відповідно ставали любимчиками.


дуже категоричне судження.

"не заплатиш - то не отримаєш гарної оцінки" - не правда!!!!!

Якщо - знаєш, вчишся - ставлять оцінки високі, а якщо нема знань - тоді плати- інших варіантів немає.

А оці всі байки про те, що в школах, інститутах - за всі заліки, екзамени потрібно платити - видумали, ті хто не ходив, не вчив, а потім батькам розказував про "не справедливіть", і що всі платять.

Так, бувають винятки, але поодинокі.

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 18 березня 2015, 11:21
Natalinda
в одних і тих самих батьків 2 сини. ОДин не заплатив в інституті ні копійки, бо не було їх де взяти. Вчився, бо виходу іншого не було просто. Інший - на кожну сесію виносить з дому не одну 1000, бо інакше викладач не поставить. І батьки в це вірять!!!! Не дивлячись що мають досвід старшого сина :impossible: І всім розказують що зараз такі викладачі пішли. А викладачі в переважній більшості ті самі, бо і факультут у братів той самий.
От так((( То на підтримку Milichka слів.

Я чим більше відгуків про школу чую, тим меньше туди повертатися хочу. Школа має знайти відхід до того щоб зацікавити дитину навчанням і батьки в тому мають допомогати. А виховувати мають тільки батьки! Якщо дитина не вихована, то вчитель не зобовязаний шукати до неї підхід :pardon:
МИ живемо дякувати Богу не в первісноообщинному ладі. Є інші способи впливу на тих самих вчителів, але не побої за школою чи головою в унітаз. Чому діти не розповідають батькам? Чому батьки не цікавляться? Чому не пишуть скарги директору і в міськноо??? Всі знають і всі мовчать! Висновок один - значить так добре!

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 18 березня 2015, 11:22
ІРЦЯ
Milichka написав:
дуже категоричне судження.

"не заплатиш - то не отримаєш гарної оцінки" - не правда!!!!!

А я хіба писала що занижували оцінки? Школу я особсто зкінчила з високими балами, любимчиком не була бо жили не багато, мала лиш одну 9 з математики :pardon:
Справа в відношенні,коли в класі для вчителя існувало лише половина учнів,а решту так - для кількості(((

Re: Балачки: ні про що і про все 8

ПовідомленняДодано: 18 березня 2015, 11:26
Milichka
А в чому тоді проявлялось "любимчики"?