Сторінка 1 з 6

Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 14:02
taranjka
Чи реально навчити дитину не зважати на оцінки? Як вважаєте? Чи може це не корисно? Чому? Як ваші діти ставляться до отриманих оцінок? Чи кажите, що вчитель не справедливо оцінив, чи не підриваєте авторитету вчителя? Думаєте вчителька справедливо оцінює вашу дитину, чи інших дітей?
і взагалі - оцінка - обєктивна річ? можите собі уявити, якби оцінок не ставили взагалі. не лише в початковій школі

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 15:11
Ameli
Важко напевне не зважати, тим самим просто ігнорувати оцінки, школу..ну це все йде як стереотип і тут важко от так взяти і перестати звертати увагу. ну от моїй ще оцінок не ставлять але одного дня прийшла і чуть не плаче бо їй за задачу сказали що вона Молодець а вона хотіла як і інші діти бути Супер-Молодець :crazy: напевне просто трохи довше думала, але ж правильно написала і що то дальше буде з тим оцінюванням адекватним то не знаю. бо у нашої вчительки вже є любимчики які через день написані на дощці, моя там поподає періодично, але їй треба більше як всім тим постаратися. ну вірш розказати чи з інтонацією гарно прочитати(якщо дозволять) або біля дошки написати правильну відповідь на задачу.

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 15:19
taranjka
моїй зараз ставлять оцінки - в музичній школі. вона на них не сильно зважає, і мало розуміє шо то означає. але хвалять - значить добре. в свою чергу, я кажу, що то для вчительки, головне, що їй класно вдалося зіграти, чи правильно виконала завдання з сольфеджіо і тд. коли повертається з уроків, ніколи не питаю яку оцінку отрималав - тільки що грали, чи вдавалося, чи зіграє мені.
з школою буде складніше - бо всі навколо будуть помішані на оцінках :crazy: от думаю як підготувати її і себе (мамське его ніде ж не дівається)

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 15:26
Любов
Як це любимчики написані на дошці? А як же інші дітки? чи вчитель думає, що це має бути стимулом для решти дітей? Не розумію такого виховання і навчання в школі, коли кажуть тягнутися в класі за відмінниками. Для мене це ніколи не було стимулом. Знаю точно, що власній дитині ніколи не наголошуватиму на важливості оцінок.

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 15:50
Ameli
повірте не знаю, що думає вчитель але коли одні і ті написані просто перестаєш питати дитину чого саме так...а який смисл її розстроювати. і в нашій школі не прийнято чимось відрізнятися..таку собі сіру масу ліплять, яка просто собі ходить і має робити те що кажуть а думати і помилятися то вже не мають права, але діти не роботи і буває в житті по різному.

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 15:50
erinaceus
Було б дуже добре навчити дитину не зважати на оцінки, але тим не менше намагатися нормально вчитися. Але думаю, це вже у середній школі. Бо в початкових класах діти хочуть і наклейки найкращі, і щоб вчителька похвалила... В нас, на жаль, така система освіти, що все впирається в бали, а не в реальні знання. От і закінчують школи/університети з хорошими оцінками, а знань небагато :sad: Та й з теперішньою програмою, щоб мати хороші оцінки, треба цілими вечорами за уроками пропадати. І не вистачає часу ні на гуртки, ні на прогулянки. А це не менш важливо, ніж навчання. Треба просто знайти золоту середину.

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 17:37
Natalinda
ну якби та оцінка не впливала ні на що, то можна було б на неї і незважати, але ж як не крути, але на середній бал атестату таки зважають при поступленні. Так знання важливіші за оцінку, але як знати - в кого знань більше????
Колись давно-давно, як Сірий ще працював на радіо Тернопіль він вів якусь полуношну програму і тема одного разу була про оцінки і навчання у вишах, зокрема він говорив про мед і пед)))) Запамятала таку фразу "нехотів би я щоб мені апендицит вирізав хірург, який вчився на 3" Тобто поки він на "5" не вивчить, оцінк ийому не ставити. От я б хотіла щоб в школі так було)
Якщо я табличку множення знаю - то 5, чи то зараз 12, якщо не знаю - то йду і вчу поки не вивчу.
Але є ще дуже багато але, чи воно треба взагалі багато з того навчання, щоб його таки на 5 вивчати. В наш час з калькуляторами в телефоні, то можна і без таблички множення обійтися)

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 18:03
Natalinda
І ще про оцінки) і про справедливість)))
Я вже здається писала колись на форумі про те що мала з математики "4". Якраз на стільки я і знала, мене влаштовувало в принципі, бо ті хто мали "5" знали набагато краще. Тобто справедливо я мала всою оцінку. Але от ті що мали "3" то знали нааабагато гірше, але три ставили всім решта..... Порівняно з ними моє "4" було дуже занижене. Якось вже зовсім не по-людськи було ставити двійку....

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 19:07
гра з вогнем
taranjka написав: Як ваші діти ставляться до отриманих оцінок?

можу лише на це питання відповісти
ставить собі оцінки сам, як зробить завдання, при цьому найвищі.
вчителька збоку примальовує реальну оцінку :ha:

ще я думаю в початковій школі важлива не стільки оцінка, скільки робота над помилками. цього я, нажаль, не бачу.
стараюся дома робити сама, але було б добре проводити таку роботу відразу.
мені все рівно яка там оцінка, але хотілося, щоб було розуміння де помилка і в чому саме полягає.
він помилок не бачить, навіть обведених червоною ручкою. думаю їх треба показати і пояснити.
а так, написав, оцінку собі поставив, довольний!

Re: Оцінки

ПовідомленняДодано: 01 лютого 2015, 20:59
taranjka
Natalinda написав:ну якби та оцінка не впливала ні на що, то можна було б на неї і незважати, але ж як не крути, але на середній бал атестату таки зважають при поступленні. Так знання важливіші за оцінку, але як знати - в кого знань більше????

як я розумію оцінка молодшої школи мало на шо впливає :) про атестати я ще не думала :hi:
я просто згадую свою школу, то питали не що вчили, чи ти зрозуміла, що знала а що ні - а яку оцінку отримала? гарна - молодець, погана - а чого, а то вчителька недооцінила чи шось таке.
думаю, якщо з початкової школи зосереджувати увагу на оцінці, а не знанні\розумінні, то в дітей формулюється трохи не правильне розуміння завдань школи