1. Про написання диктантів в програмі 2 класу не йдеться ( спеціально щойно подивилася вимоги затверджені МОУ) , і раніше не йшлося, в 2 класі ми з дітками якраз починали вчити алфавіт, писали і друковані і писані літери, на 1 урок давалося не більше 3х літер, по 2-3 слова на кожну літеру, деякі слова вже знайомі з 1 класу, слова одно-двоскладові. Тому або ваша школа має статус "з поглибленим вивченням іноземних мов, або вчитель відхиляється від основної програми). 2 вірогідніше бо це ніхто не контролює вчитель сам складає плани уроків, не завжди дотримуючись рекомендацій того ж МОУ. ( я вашу вчителько не сварю, просто так само робила коли працювала в школі, такі вже реалії викладання)
2. За цьогорічними вимогами дитина по закінченню 2 класу має вміти вести діалог на тему представлення/ привітання себе і свого друга, вміти коротко описувати предмети, давати відповіді на елементарні запитання, вказувати про належність предмета ( типу this is my book) , вміти дякувати. Тобто не набагато більше ніж в першому класі.
3. Щодо граматики, то вимови дійсно досить серйозні, йдеться про використання артиклів і присвійних прикметників та займенників. Але що саме цікаве це не входить в навчальні плани.

4. Дійсно, є така методика коли людина має читати " по памяті" не знаючи ні букв ні правил читання. Для цього слово має бути написане в підручнику досить великими літерами і вчитель при поясненні нового матеріалу декілька разів повторює слово, а учні повторюють за ним дивлячись на це слово у підручнику. ( зрозумійте що такій дитині не реально пояснити правила читання, бо там стільки вийнятків що не кожен дорослий в стані це зрозуміти) . Вивчення правил читання на початкових етапах ще гірше ускладнює сам процес, так що тут ваша вчителька все правильно робить.
Можу дати такі поради.
1. Скачайте словник який промовляє слова. ( таких програм є багато, є люблю Merriam Webster, хоча найкращий вважається Longman).
2.Кожного разу після уроку зауважуйте скільки сторінок було вивчено на уроці. Після цього ваша робота вдома має починатися з того що ви перечитуєте усі вправи, тексти, сторінки що були взяті на уроці, всі нові слова виписуєте в словничок, слухаєте і повторюєте як вони вимовляються, вчите переклад.
3. Якщо є вправа яка включає в себе граматику ( вставити артикль, зробити множину) ви питаєтеся дитину чи він розуміє це правило і як робити вправу. Якщо дитина не розуміє, він повинен підійти до вчительки перед уроком і попросити щоб вона пояснила. Якщо вчитель відмовиться, ви обовязково повинні пояснити їй що це її робота пояснювати і перепояснювати те чого дитина не розуміє.

4. На скільки мені відомо до вашого підручника є диск, знайдіть в інтернеті і слухайте, це якраз вирішить питання вимови. Ідеально якщо основні діалоги ви будете слухати по реченню і повторювати за записом хоч по 1 разу.
5. В цьому підручнику є мовленнєві ігри в кінці кожного підрозділу, обовязково грайте в них бо зазвичай в школі на це немає часу, але вони дуже корисні.
Все це можна робити без репетитора, якщо мати час і дуже хотіти, більшість не хоче робити цих елементарних речей бо репетитору це зробити простіше, тобто вам вирішувати чи ви можете собі дозволити цей час щодня чи ні. Тут головне систематичність, якщо ви 2 тижні не виписуватимете слів то їх набереться дуже багато, відповідно далі ставатиме ще більше, це як снігова куля - або працюєте систематично або отримуєте клубок "хвостів" які потім дуже важко наздогнати.