В нас у вівторок були батьківські збори разом з дітьми. Дуже хочу поділитися з нами, тому опишу детально. В класі парти були складені по дві, як столи, за ними сиділо по 4 батьків. Діти сиділи у внутрішньому півколі. Під дошкою стояло дві парти поздовж. У вступному слові Олена Юріївна, серед іншого сказала, що ці збори для того, щоб перевірити, як батьки знають своїх дітей, визначити, які є труднощі у навчанні, і допомогти впоратись з ними.
Збори проходили так: діти батьків, що сиділи за одним столом сідали коло парт, що стояли коло дошки. Вчителька читала питання, діти писали відповідь на листочках, а їх батьки озвучували свої відповіді на питання. Питання були такі: "Чи охоче ваша дитина йде до школи? Який предмет найбільше їй подобається?"; "Скільки часу ти виконуєш домашнє завдання?", після відповідей вчителька давала поради як це краще робити; "Які зауваження найчастіше ти отримуєш у школі?", розповідь про поведінку, поради; "Чи проводиш ти роботу над помилками?", після відповідей роздала кожному пам'ятку-табличку, як саме цю роботу проводити; "Чи самостійно ти виконуєш домашнє завдання з математики?", діти показали майстер-клас з розв'язування задачі по етапах; "Як повинен читати третьокласник?", розповідь про вимоги до читання, діти читали батькам вголос, вчителька ще питала, хто яку книгу зараз читає; "Яка подія з шкільного життя запам'яталась вам найбільше?", розповідь про те, щовідбулося в школі, в класі нового.
Потім діти дарували батькам власноруч зроблені відкритки до Нового Року, а батьки писали побажання на саморобних паперових прикрасах для ялинки (стояли на кожному столі). Дітям роздали зошити в лінійку (з другого семестру вже не пишуть в косу), вони хором пообіцяли, що будуть старатися писати в них якнайкраще. Ще діти витягували з мішечка під ялинкою по мандаринці. Тут був такий виховний момент, коли вони їх з'їли, вчителька запитала: "Дітки, а підніміть руки, хто поділився з мамою мандаринкою?" Руки підняло аж шестеро дітей...Ще були організаційні питання, розкладання парт і т.д.



