Слінгопікнік-2010!

Ось, і настала весняна пора. Пташки співають, травка зеленіє і все таке інше... Треба вибиратись на природу. А найзручніше вибиратись на природу із слінгом. Так що, нам з чоловіком прийшла в голову така ідея: мамам, татам, дітям, вагітним, бабусям, дідусям... усім-усім бажаючим (в лісі місця усім вистачить) вибратись на слінгопікнік. Наголошую на тому, що без татів ми не справимось - дрова, вогнище, захист... та й, взагалі, куди ж ми без вас кохані, неповторні, сміливі, ініціативні тати!!!!
Це, так скажімо, ідеологія. Тепер практичні запитання. Ми пишемо свою пропозицію, ви пишіть свої думки і побажання.
1. Якщо вас зацікавила ця ідея, скажіть "прийдемо з дітьми і чоловіком, бабусею і нянею, а ще двох вагітних подруг візьмемо" - щоб ми знали, чи, взагалі, така ідея вас цікавить, і скільки народу планується бути.
2. Місце проведення. Парк за 3 лікарнею.
3. Дата і час. Пропонуємо 25 квітня (неділя перед першим травнем), 12.00. Чому не 1 травня - бо дуже багато народу, тяжко знайти вільне місце для великої компанії (хоча, це могла б бути найкраща популяризація слінгоносіння), а ще наші люди полюбляють 1 травня поїхати садити картоплю : )))
4. Що смажити, їжа. Можна, звичайно, шашлики. Але, то трохи дорого і геморойно. Можна альтернативний варіант - якісь мисливські ковбаски. Ще які пропозиції, щодо меню? Салатіки, каша на вогнищі, чай, сочки?... І, звичайно, це питання викликає за собою наступне:
5. Бюджет питання Як ви думаєте, яка б сума була достатньою для достатньої кількості їжі, і не завеликою для сімейного бюджету?
6. Розважальні заходи. Що треба взяти (якісь м"ячики, іграшки...), щоб усім, і маленьким і великим було весело і не сумно. Можливо, придумати якусь міні-програму, ігри. Так як це слінгопікнік - можна провести якісь конкурси по мотаннях, чи ще щось цікаве...
7. Інвентар. Що треба - казанки, шампури, карімати (коврики такі туристичні, щоб було де покласти лежачих), машини (когось підвезти, хтось живе в одному районі...), фотоапарати, слінги
. Можливо, в когось нема і треба, а в когось є зайве. І, взагалі, визначитись скільки чого треба.
8. БЕЗ АЛКОГОЛЮ!!! Алкоголь приносити-розпивати заборонено. Давайте влаштуємо собі свято без алкоголю і побачимо, що це дуже весело і цікаво! Тим паче, що там будуть діти, за яких треба відповідати в тверезому розумі.
9. Ваші пропозиції. Включайте фантазію, але майте на увазі, що не так багато часу на підготовку, і все треба робити оперативно.
Це, так скажімо, ідеологія. Тепер практичні запитання. Ми пишемо свою пропозицію, ви пишіть свої думки і побажання.
1. Якщо вас зацікавила ця ідея, скажіть "прийдемо з дітьми і чоловіком, бабусею і нянею, а ще двох вагітних подруг візьмемо" - щоб ми знали, чи, взагалі, така ідея вас цікавить, і скільки народу планується бути.
2. Місце проведення. Парк за 3 лікарнею.
3. Дата і час. Пропонуємо 25 квітня (неділя перед першим травнем), 12.00. Чому не 1 травня - бо дуже багато народу, тяжко знайти вільне місце для великої компанії (хоча, це могла б бути найкраща популяризація слінгоносіння), а ще наші люди полюбляють 1 травня поїхати садити картоплю : )))
4. Що смажити, їжа. Можна, звичайно, шашлики. Але, то трохи дорого і геморойно. Можна альтернативний варіант - якісь мисливські ковбаски. Ще які пропозиції, щодо меню? Салатіки, каша на вогнищі, чай, сочки?... І, звичайно, це питання викликає за собою наступне:
5. Бюджет питання Як ви думаєте, яка б сума була достатньою для достатньої кількості їжі, і не завеликою для сімейного бюджету?
6. Розважальні заходи. Що треба взяти (якісь м"ячики, іграшки...), щоб усім, і маленьким і великим було весело і не сумно. Можливо, придумати якусь міні-програму, ігри. Так як це слінгопікнік - можна провести якісь конкурси по мотаннях, чи ще щось цікаве...
7. Інвентар. Що треба - казанки, шампури, карімати (коврики такі туристичні, щоб було де покласти лежачих), машини (когось підвезти, хтось живе в одному районі...), фотоапарати, слінги

8. БЕЗ АЛКОГОЛЮ!!! Алкоголь приносити-розпивати заборонено. Давайте влаштуємо собі свято без алкоголю і побачимо, що це дуже весело і цікаво! Тим паче, що там будуть діти, за яких треба відповідати в тверезому розумі.
9. Ваші пропозиції. Включайте фантазію, але майте на увазі, що не так багато часу на підготовку, і все треба робити оперативно.