Сторінка 1 з 3
Державні служби (пошта і всяке різне)

Додано:
08 жовтня 2010, 22:06
Melisa
Минулого тижня мала я отримати посилку з Рівного. Не отримала. Щодня заглядала в скриньку поштову за повідомленням, а його не було. Сьогодні вирішила піти на пошту, вияснити. Рівне ж не так далеко від Тернополя. З Америки і то швидше приходить. Але по порядку. Приходжу, питаю:
- Доброго дня, підкажіть, будь ласка, чи не було посилки на (моє) ім"я, бо вже другий тиждень повідомлень нема. Я хвилююсь.Якась молода (ймовірно недавно там працює) почала шукати листочок з моїм прізвищем, а збоку сиділа старша жінка, котра у відповідь заявила:
-та ота посилка ще минулого місяця прийшла, чого ви за нею не приходили? :fool3: :fool3: :fool3: :fool3:
я:-тому що не було повідомлення. як я мала прийти?вона:-та як не було повідомлення? воно повинно було бути!!! (а то, шо вони його не виписали, не вручили поштарці, або та ж поштарка його загубила такий варіант-виклчення. звісно ж крайня - Я).
я:-не було. я щодня дивилась в скриньку. не було! (стан мій зі спокійного переходить в агресивний :evil: :x ).
Поки ми з нею сперечались, молоденька знайшла листочок і потішила мене, що посилка таки чекає на мене. і я можу її забрати. "Ну, нарешті!"-втішилась я. перепитую:
-щось потрібно буде доплачувати?вона: - та ні.
старуха: - та як "ні" 7,44, а якщо прийде завтра, то 11 грн.я:- :evil: :x
:evil: :fool3: :x :evil:
(ЗАБИЛА М БИ).я:-за що я маю оплачувати, якщо повідомлення не отримувала???старуха:-а що ви хочете,щоб ми зі своєї кишені платили?Мною почало тіпати. Давно я так не нервувалась. Дівчата, як же мені хотілось на них викричатись! Безсовісні! Та за що ж вони такі гроші здирають! В центральному главпоштамі взагалі грошей за збереження не беруть (так мені сказали), хоч би та посилка в них місяць лежала. а вот ті пошти, котрі по масивах, чомусь здирають гроші. здається мені, що це щось на зразок "благодійного фонду" чи "червоного хреста" на котрий ми всі скидуємось, коли заходимо до якогось дитячого лікаря чи просто аналізи здати. ууууууххххх! Остогидли!
Короче, гроші я таки заплатила. Злість моя не пройшла. Хіба що трошки, під час написання цього повідомлення. Посилка у мене. Але цим "цікавий" день не завершився.
Емоції зашкалюють. :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 09:54
mari
О, як я тебе Нелю, розумію.
В мене така ж ситуація була з поштою. Я забирала з пошти для черепахи за 100 гр.пластмасову ванночку яку замовила через нет бо у нс таких немає. Прийшла та ваноочка, я її вдома розвернула і бачу там зовні є вмятина серйозна. Я відразу в інтернет магазин позвонила, вона не знають що казати, я тоді до їх директора на онлайн і т.і.- сказали що вияснять. Через день мені відзвонюють і кажуть- це вина доставки(Укрпошти тобто), звертайтесь туди, бо це вони запаковують товар.??? Я до них, вони то не ми винні, я написала листа на Генерал.директора Укрпошти і так далі. При цьому мені звонили з нашої і жалілись :що це ви всюди пишете. І я не довела свою вину і не отримала гроші назад лише по 1 причині: Я не розгорнула товар на пошті. Хоч мені ніхто не пропонував і ножниць не давав. А саме головне- ти спочатку підписуєш талон що отримала і лише тоді- вони дають. І в захист прав споживачів зверталась. Словом я ще раз всім повторного листа написала і описала як наша пошта працює, я дійсно думаю що це найгірша пошта в Тернополі,бо щоб отримати посилку я часто там годинами стою.
Тепер як я отримую товар на пошті- вони тихо мовчать, зразу дають ножниці, хоч для одягу який мені висилає Бонпрікс це не треба, вони і так міняють що не підійде. Тай одяг не ламається! Але сумно, бо яїх питала: невже ви собі уявляєте, що я отримала товар- прийшла додому його поламала і потім трачу свій час щоб довести що це не я! :x
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 10:36
Перлинка
mari
Я про укрпошту взагалі мовчу.Якщо пропонують щось надіслати чи відправити укрпоштою,то шукаю будь-які варіанти ,щоб обминути цю інстанцію.
Відправляю посилку укрпоштою перший раз.Запакувала у біло-голубу взуттєву коробку ,кладу до них на прилавок,мовляв оформляйте.Поштарка жбурляє мені ту коробку назад.Також на ти
-Що це ти мені тут таке принесла?
Я відповідаю
-як що,посилку?
поштарка
-Корбка не така
Я
-А яка має бути?
поштарка
-Така як у нас ,фірмова жовта від укрпошти.
Дивлюсь на вже прийняті посилки поряд в звичайних ящичках,кажу
а ці ж не жовті,чому тоді прийняті?
Поштарка
На них більше нічого не написано,а у тебе написано Браска(назва фірми взуття).
Мені таки це надоїло,я розвернулась та пішла,принципово не купила у них коробку,а вдома вивернула свою на іншу сторону.Але ж хіба не можна було по людськи відразу сказати та підказати ,а не жбурлятись коробками.Чи у них план на оті жовті коробочки?
Друга історія .В 18 30 телефоную на пошту,запитую
-до якої години працюєте?
Відповідають
-до 19 00
Добре,за 5 хв я вже там,з готовою коробкою,та заповненим бланком(бо маю чисті бланки укрпошти вдома).Стою в черзі.Підходить моя черга ,мені відповідають,що все ,вже скоро 19 00,вони зачиняються.Я прошу,кажу
-Лишила вдома двох маленьких дітей з чужою людиною,стільки тут відстояла,та прийміть вже.Ні ,не взяли,бо як це працівник пошти,затримається та піде до дому на 5 хв пізніше.
Так що можу зробити висновок що укрпошта ,то діагноз.Там сидять,якраз ті самі тітоньки з радянських часів,яким давно пора на пенсію,та показують поганий прклад молодим.Хоча за ті зарплати ,що з них візьмеш?Ніхто не старається,бо не боїться втратити роботу,бо вони вважають,що за такі гроші роблять начальству велику послугу,що там працюють.Короче замкнене коло.
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 14:27
Гість
А я думала, що це лише в мене проблеми з укрпоштою.
Я замовила собі крем від ростяжок від GreenMama, мало прийти за 15 днів.
Дзвонила на пошто після 15 днів через день. Мені казала, шо ше нема і не дзвонити, коли прийде вони мені принесуть квитанцію і тоді можна буде забрати. Я всеодно дзвонила кожен день. Через 1,5 місяці мені прийшла квитанція, шо я за крем повинна заплатити 90 гр :shock: Хоча він разом з доставкою вартував 50. Я передзвонила на пошту, мені сказали, шо 40 гр. треба заплатити за те, шо вони його зберігали на пошті. Бо вони мені вже мені приносили квитанцію і я не прийшла забрати. Я була шокована!

Сказала, шо нічого не отримувала, за шо вона мене обізвала безтолковою і кинула трубку. Я так і не забрала той крем. А так його чекала :(
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 14:56
mari
Ви можете відмовитись і замовлення не брати. У мене було таке також один раз. Мене не було в Україні, але я перед тим ходила щодня і питала чи є товар?Навіть просила щоб чоловік забрав- прізвище ж одне і теж. Та що там? Треба від нотаріуса дозвіл мати. Не має на що ніби мені 100 гр.потратити... А точно знаю, що мав бути...... не було? Як приїхала- вже вони мені звонили. Я сказала що брати не буду, бо не буду платити за зберігання. Сказали що я можу оплатити без зберігання, може тому що бояться мене, і на 2 раз теж не рахували зберігання. Їм вигідно- навіть якщо ви не платите за зберігання, тому що вони самі мають оплачувати відправку назад.
Кажіть гордо, що та посилка вам нафіг треба, і все. Якщо треба, замовите ще раз в іншому місці.
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 20:26
Русік
По роду свєї діяльності з Укрпоштою стикаюсь практично щодня. І щодня - як на каторгу (( Поки вони оформлять мені одну посилку, то я би на Новій пошті вагон таких посилок відправила би!
І кожного разу новини:
- немає скотчу - біжу в ближчий магазин і сама купляю, мені замотують (і попри мене ще кільком людям, я ж не жадна :oops: ) і віддають залишки;
- немає паперу, щоб загорнути коробку - йду на інше відділення (нічого, що з дитиною і купою посилок)
- завис компьютер - без коментарів!
До речі, про коробки - я їх коробки не купляю, кладу в свої, а вони загортають в свій папір - такий сіренький.
Для мене недавно стало відкриттям (якось звернула увагу, що посилка з тою ж вагою за кілька днів подорожчала на 3 грн.), що те, що вони загорнули мені в папір посилку, називається "Додаткові послуги" і коштує рівно 3 грн.!
Краще всього відправляти посилки на 25 відділенні - біля Бурячка. В них завжди все є. Правда, може бути черга, бо там багато відсилають за кордон, але каса на посилки окрема, а не все підряд
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 21:46
Melisa
Русік написав:Краще всього відправляти посилки на 25 відділенні - біля Бурячка. В них завжди все є. Правда, може бути черга, бо там багато відсилають за кордон, але каса на посилки окрема, а не все підряд
Згідна на всі 100%. Колись тільки цією поштою і користувалась, бо по роботі приходилось багато відправляти. І відношення нормальне, і все у них є і лишнього нічо платити не треба. І окрема кабінка, щоб єслі шо спитати (шоб ніхто не чув), то без проблем.
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 21:50
happymami
оооо. То тре окрему тему.... Я за кілька днів розкажу, як я собі гарячу воду вибивала. Скільки телефонів обдзвонила в порогів (з немовлям в слінгу) обтовкла... І таки вибила ту гарячу воду. А нині знов дзвоню, що в мене не 60 градусів а 30 тече з крана, а мені кажуть "Ми починаємо опалювальний сезон. Нам нема часу до вашої води...". Обідно. Держслужби... Але знаю точно, шо якшо собі нерви попсувати і купа часу витратити, то таки можна з ними поборотися
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 21:52
Melisa
happymami буду чекати з нетерпінням. а ще ти колись обіцяла розказати, як відносила ліжечка і решту добра і дит.лікарню. Я розумію, що ти дууууууууууууууууууже зайнята, але в мене терпець скоро урветься. :)
Re: Жаліємось :(

Додано:
09 жовтня 2010, 22:54
happymami