О розкажу вам свої історію з оплатою кабельного. В нас два договори по кабельному, і от проплативши по одному, я не могла проплатити по іншому таким же способом, бо "компютер/сайт" запамятали попередні дані і ні туди ні сюди.
Тицьнула і я собі на ту онлайн консультацію. Просиділа за компом годину, якщо не більше, бо мене вічно зєднували з спеціалістом по даному питанню. За допомогою 4 спеціалістів ми таки знайшли рішення, яке виявилося надзвичайно простим, але я була шокована тим, що вони мені радили робити, бо вважаю себе досить обмеженою в таких справах, але відразу їм писала що так не вийде, як вони радять, ну але ж то консультанти, вони таки казали робити все як вони кажуть. Обшем таке враження що то в них така ситуація вперше
Але віддати належне, кожних 1-2 хв вибачалися за очікування, просили зачекати ще кілька хвилин, знову вибачалися......і так далі по колу більше години часу))))