Сторінка 1 з 1

Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’єрі?

ПовідомленняДодано: 27 вересня 2025, 11:41
Lidiya
Кар’єровий КАМАЗ-5511 кожен день возить річковий пісок. Через місяць шток циліндра стає «наждачним» – пил з’їдає тонкий хром. Думав зварити захисний «чобіток» із труби, але боюся, що зірве баланс і почне гнути кронштейн. Хто вже боровся з пилом на відкритому кар’єрі? Який спосіб дійсно довговічний, щоб не міняти ремкомплект щокварталу?

Re: Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’

ПовідомленняДодано: 27 вересня 2025, 11:43
Sandro
"«Чобіток» зі звичайної труби трісне за три тижні – перевірено. Правильний рецепт: заводський циліндр з посиленим хромом PLUS додатковий скребок із поліуретану. У мене такий комплект прожив 14 місяців замість звичних 3-х. Ціна питання – норм але приймають старий агрегат у зарахунок , тому виходить зовсім не страшно. Замовляв тут: https://xn----7sbgbeecaupba2b3agff3ag8i.com.ua/ – відправив поштою, через два дні отримав готовий, ще й кожух у подарунок поклали. З того часу жодної краплі олії на штоку.
"

Re: Гідроциліндр КАМАЗ-5511: чи переживе він «піску» на кар’

ПовідомленняДодано: 03 жовтня 2025, 06:01
xtremeshammy