найбільший родинний форум Тернопільщини

Відповісти

Брови та вії

06 лютого 2014, 12:39

Зображення

якою тушшю задоволені? Хто користувався батерфляй?Color Me Butterfly sensation або L'Oreal False Lash Papillon (butterfly wing effect) ?

Як доглядаєте за вями? Бровами? де робите корекцію брів?

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 13:54

Я уже не раз писала, что самая офигенная тушь для меня - от Ив Сен Лоран
до нее нравилась Пупа и Лореаль двусторонняя,
так как я любитель обильно накрашенных маслянистых ресниц

На ресницы и брови наношу спец. средство для роста, и маслА
Корректирую сама дома, или в Бьюти Клаб (Русская 50а)

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 14:19

Ще фото покажи які саме туші любиш

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 14:26

Мені від природи дано шикарні :crazy: брови)) :hi: то прийшлося все те добро коригувати)) в "Круізі краси" дівчинка мені допомагала, справитися)) то час від часу до неї ходжу а так то сама стараюся підтримувати і коригувати ту всю красу) :(): Туші подобаються водостійкі і для об"єму) а також користуюся олівцем для брів :yes:

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 14:28

Про туші не напишу, ще не знайшла певно свою супер-пупер. Корекцію, останнім часом, робила там де і стриглась ("Мадам" -2 поверх готелю Україна),але моя перукарка переїхала то вряд чи буду ходити туди тільки із-за брів. Попрбую знайти щось ближче, на Східному. В проміжках підправляю сама вдома...

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 16:01

Хтось робив татуаш брів? Які плюси і які мінуси?

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 19:04

Брови часом роблю в центрі в Маші,перукарня недалеко від озера,назву забула.Теж природа дала такі,що і підстригаю і корегую.Щоб були виразніші підтушовую коричнивими тінями.Вії теж люблю сильно нафарбовані.Туш маю мейбелін жовту,хотіла б кращу.

Re: Брови та вії

06 лютого 2014, 19:20