Nymydora » 12 квітня 2012, 00:23
Книжка хороша, не сперечаюся. Але я мені здається, що більша частина інформації, якою напихають дітей до 3 років, після 3 якось вивітрюється...,
І взагалі, після Домана, я якось насторожено до тих методик ставлюся.
Я малому співаю пісеньки польською, російською. Називаю час від часу різні предмети. Але не наголошую і не вчу спеціально. Пояснюю різницю між російськими і українськими словами (наприклад, каже мені: Прівєт. Я поправляю: Привіт. Він: А бабуся казала прівєт. Я: То бабуся по-російськи казала, а по-українськи - так, як ми розмовляємо, правильно привіт. І в такому дусі). На даному етапі я хочу, щоб він просто зрозумів, що є різні мови. Для мене, наприклад, дико було колись на плейгрупі (ще на Стуса) почути від однієї з форумчанок, як вона казала до своєї доці (не знаю, чи й річної): Гів мі квіточку пліз. По-моєму, це абсурд.
Одна справа, якщо сім'я дійсно двомовна, тут вже ніде не дінешся, а спеціально робити дитині в голові кашу...
Мрії збуваються