11 березня 2010, 12:33
11 березня 2010, 16:47
11 березня 2010, 17:20
11 березня 2010, 17:32
11 березня 2010, 17:47
11 березня 2010, 18:23
12 березня 2010, 12:49
На першому році життя дитині доцільно давати кульки, кубики, кільця, втулки і т. п. Малюк освоює їх "фізично", накопичуючи практичний досвід дій з предметами. Він ще не вміє грати з образними іграшками: ляльками, машинами і т. п. Дитя не вибудовує сюжет, наприклад, "лялька їсть" або "мишка купається". Дитину захоплює сам процес впливу предметом на предмет. Тому малюк безжально відриває колеса у дорогого самоскида, розбирає по частинах блискучий всюдихід або возить за ногу по підлозі ляльку, спостерігаючи, як "ляскають" її оченята. Йому хочеться все розібрати на частини, тому що малюк накопичує практичний досвід дій з предметами, пізнає залежності форми, величини, маси, а також зміни, пов'язані з положенням предметів у просторі. У цей період дитинства маляті не слід дарувати дорогі іграшки, які він не може ні розібрати, ні зібрати, а розраховувати на сюжетну гру малятка ще занадто рано. Іграшка, перш за все, повинна бути зручна для маленької дитини, виразна, різноманітна у вжитку.
Учені відзначили таку закономірність: чим менша дитина, тим простіше, декоративніше повинна бути лялька.
І ще: іграшка-телефон допоможе нам дізнатися, про що мріє наш малюк, чого він боїться, кого любить і чекає з нетерпінням. Так що, якщо ви ще не встигли придбати своїй дитині телефон, поспішіть зробити це.
Отже, дослідження ігрових переваг показало, що діти у віці від 1,5 до 3,5 років віддають перевагу іграшкам в наступному порядку: на першому місці - іграшки-тварини, на другому - іграшки-забави, на третьому - іграшки на побутові теми, на четвертому - машини, далі - ляльки, а потім іграшки, розвиваючі рух, наприклад м'ячі, обручі та ін
12 квітня 2010, 11:49
16 листопада 2010, 00:44
22 листопада 2010, 12:06
Powered by © phpBB Group
Theme by Artodia.