Моя старша до 4 років замість букви К всюди ставила Т. Зараз бачу в сусідської дитини те ж саме. Я переживала, питала в знайомого логопеда. Казали, шо в такому віці це не критично. І дійсно переросла.
Хоча брат в тому часі вичитав в інтернеті, що треба займатися таким чином. що спеціально щаміняти якісь букви на інші в словах. Наприклад замість Д казати З. І казати дитині - не Дім а Зім. Не онДатра, а онЗатра. Так само і з іншими буквами. МИ так пробували займатися. Не часто. Дитині було цікаво.
Потім моя Софія букву Р не вимовляла довше за своїх однолітків. Навчилася лише в 4,5 років. І то те Р зараз якесь одноударне (так каже логопед). Тобто вона не може робити довге ррррррррр, а виходить так, ніби по англійськи. Неправильно язик мабуть ставить. Так от - записали нас до логопеда. Але шо я помітила, шо у віці 6 років з нами займаються хлопчики, в котрих поганий не один звук, а цілий комплекс і шиплячі і свистячі і гортанні.
От мені цікаво - чому так буває, шо діти аж стільки букв говорять неправильно? Може хтось має статті, чи приклади, в якому віці які звуки дитина має вміти говорити, як, і на що батькам звертати увагу та як допомогати дитині?