1. Таранька - 2 дітей, 1 дорослий
2. Сяна - 1 дитина, ?дорослі
3. Наталінда - 1 дитина, ? дорослі
4. Галина - 2 дитини, ? дорослі
5. Аліса - 1 дитина, ? дорослі
6. катюня - ? дитина, ? дорослі
7. Вірчік - 1 дитина, 2 дорослі
8. Ленор - 1 дитина, ? дорослі
9. Анюта - 1 дитина, ? дорослі
10. Ірінка - 1 дитина, ? дорослі
11. ТаняПікассо - 1 дитина, ? дорослі
12. Лорелей - 1 дитина, ? дорослі
13. Панкоцький - 2 дитини, ? дорослі
14. Денамама - 1 дитина, ? дорослі
15. ОлгаКР - 2 дитини (чи трьох рахувати?), ? дорослі
16. Нимидора - 1 дитина, ? дорослі
17. Кіся - 1 дитина, ? дорослі
18. Ленуся - 1 дитина, ? дорослі
19. 1 дитина, 1 мама
20. кульбабка - 1 дитина
21. оксана - 1 дитиа
22. файно - 1 дитина
23. Любов - 1 дитина
Попередній список. Кількість дітей потрібно, щоб знати скількох аніматорів наймати, скільки подарунків закупити. кількість дорослих - щоб уявити на скільки ми заповнимо приміщення, ну і для розрахунку розходу чаю\кави. за дорослих платити не потрібно. вартість свята - це оренда, аніматори, мінімальна сума на чай\фрукти. подарунки дітям розраховуємо окремо. коли в списку буде 25 учасників, то будем вважати його основним. інших бажаючих записуєм в резерв. якщо в когось буде велике бажання може зорганізувати ще одне, на інший час. я такої можливості вже не матиму.
визначаємося з більш-менш підхоящою датою, щоб уточнити список, і знати на коли орендувати приміщення