Список форумів
Список форумів
Дитяча територія
"Особливі" дітки
Список форумів
Повна версія
Допомога
Реєстрація
Вхід
Теми без відповідей
Активні теми
Розширений пошук
Розширений пошук
Теми без відповідей
Активні теми
Відповісти
Тернопільський форум для всієї сім'ї.
Відповісти
Ім'я користувача:
Тема:
Оберіть неживі предмети
Пожалуйста, выберите ниже правильный вариант ответа поставленного вопроса.
Правильно
Неправильно
Мило
Корова
Голуб
Візок
Квітка
Шило
Оберіть неживі предмети
С помощью мышки, рассортируйте пожалуйста правильные и не правильные варианты в колонках.
Правильно
Мило
Корова
Голуб
Візок
Квітка
Шило
Неправильно
Колір шрифту:
Дрібний
Маленький
Нормальний
Великий
Гігантський
Смайлики
Більше смайликів
[quote="українка"]Як залучити дитину? За даними фахівців, в останні роки збільшилася кількість дітей, які страждають різними порушеннями в розвитку (наприклад, СДУГ, ЗПР і т.д.). При цих захворюваннях у дітей спостерігаються такі відмінні риси, як зайва чутливість, погана пам'ять, нездатність утримувати увагу та ін. При традиційній схемі проведення занять дитина займається з логопедом індивідуально або в групі, а потім вдома з рідними відпрацьовує отримані на заняттях навички. І тут батьки можуть зіткнутися з проблемою відсутності у дітей інтересу до таких занять, адже корекційна робота з промовою завжди вимагає посидючості і копіткої праці. Тому найчастіше діти займаються тому, що «мама так сказала». Якщо ж до роботи підключити не тільки зовнішню мотивацію, а ще й внутрішню, коли дитина почне сам відчувати інтерес до пізнання, то тоді робота щодо виправлення недоліків мови стане набагато ефективніше. Саме тому корекційна робота в сенсорній кімнаті сподобається не тільки батькам, а й їхнім дітям, адже заняття проходять у формі захоплюючої гри. Перш за все, незвичайність і інтерактивність кожного предмета в сенсорній кімнаті робить її такою привабливою для дітей. Кожен елемент обладнання можна чіпати, розглядати, стежити за грою кольору і світла, що допомагає встановити контакт дитини і логопеда, а також занурити його в атмосферу гри і чарівництва. Фахівці радять включати в роботу кожен з об'єктів сенсорної кімнати поступово, щоб виключити негативну реакцію дитини на будь-якої з елементів обладнання. Робота з дітьми в сенсорній кімнаті Заняття починається з вправ на релаксацію, коли хлопці можуть спокійно сидіти або лежати на м'яких модулях, виконуючи нескладні вправи на зняття м'язового напруження. Після цього настає черга активної роботи. Використовуються гри з елементами обладнання (з сенсорними доріжками, панелями з одночасним промовлянням фраз по темі заняття). У роботі застосовуються також вправи з піском, що сприяють розвитку дрібної моторики рук і відчуття дотику кінчиків пальців (як відомо, розвиток саме цих функцій безпосередньо пов'язане з правильним розвитком мови). На піску можна малювати контури букв і промовляти їх, «закопувати» в пісок руки, а також шукати в ньому «скарб». В роботі з розвитку мовлення також необхідно розвивати і слух, адже дитина повинна не тільки слухати, а й чути педагога. Для цього в сенсорній кімнаті також передбачено спеціальне обладнання, починаючи від музичних систем і закінчуючи звуковими інтерактивними панелями. Варто відзначити, що сенсорна кімната в роботі логопеда є потужним інструментом по корекції мовних порушень, який цікавий дітям, що істотно підвищує ефективність роботи. Різноманітність варіантів вправ з обладнанням в такій кімнаті просто величезна, а у дитини з'явиться шанс розкрити свій потенціал. Матеріал, їх підносили дитині, повинен викликати у нього інтерес, тоді він швидше запам'ятається, а дитина, нарешті, почне говорити красиво. У випадках роботи з дітьми з різними порушеннями психічного та розумового розвитку сенсорна кімната також дає логопеда великі можливості не тільки з корекції мовлення таких дітей, але і по створенню у них позитивного емоційного фону і зняття психологічної напруги.[/quote]
Вимкнути BBCode
Вимкнути смайлики
Не перетворювати автоматично адреси URL в посилання
Powered by
© phpBB Group
Theme by
Artodia
.