Глобальні оголошення!



Особливі мами особливих дітей

Відповісти Відповісти

Смайлики
:arrow: :wink: :yes: :nea: :ha: :hi: ::Р: :crazy: :sad: :impossible: :scare: :aggressive: :dash: :ireful: :cry: :cray: :В): :new: :=): :rose: :kiss: :confused: :pardon: :aplo: :clapping: :dance: :dreams: :love: :bad: :mamba: :***: :cleaning: :working: :help: :dokter: :(): :+++:
Більше смайликів
BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено
Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: Особливі мами особливих дітей

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 26 січня 2021, 08:38

висновки:

Аутизм - медичний діагноз і ні в якому разі не може бути встановлений тільки логопедом.
Існує безліч органічних захворювань, які мають схожу симптоматику, яку можна прийняти за аутизм. І такі захворювання дуже важливо диференціювати, так як від цього залежать подальше лікування і корекція. На жаль, не завжди один невролог (або один психіатр) поодинці може оцінити рівень вищих психічних функцій.
Діагноз аутизм (або до певного віку РДА) обов'язково повинен бути встановлений комісією лікарів і корекційних фахівців. При підозрі на аутизм рекомендовано пройти всебічне обстеження у профільних лікарів.
Батькам дуже складно пройти всіх лікарів і ініціювати їх спільне обговорення для винесення єдиного рішення.
У Центрі Стимуляції Мозку »розроблена програма всебічного глубого аналізу порушень аутистичного спектру. П'ять висококваліфікованих фахівців - дитячий невролог, дитячий психіатр / психоневролог, лікар-генетик, нейрореабілітолог, логопед-дефектолог в результаті колегіального обговорення виносять єдиний узгоджений діагноз.

центр стимулювання мозку: лікування та супровід дітей з аутизмом,тощо

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 22 січня 2021, 11:40

Сенсорна алалія - ​​порушення з аутоподобнимі проявами.

Сенсорна алалія проявляється порушенням мови, а часом і повним її відсутністю. Дитина не розуміє зверненої мови. Якщо пояснювати простою мовою, у дитини-алаліков порушено сприйняття мови - мова звучить для нього як набір незрозумілих іноземних слів, всі фонеми зливаються в одну. Він не може сприймати звернену до нього мову і, як наслідок, не розуміє самого сенсу вербального спілкування. Врешті-решт він звикає обходитися без мови.

Таким чином алалия «маскується» під РАС. Поведінка дитини набуває аутоподобние риси, а саме всі ті ж: проблеми взаємодії з навколишнім світом, замкнутість, небажання грати з однолітками і спілкуватися з дорослими і т.д.

І в разі сенсорної алалії, і в разі розлади аутистичного спектру обов'язково буде присутній органічне ураження центральної нервової системи. Але структура дефекту при РАС буде принципово відрізнятися від алалии.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 19 січня 2021, 21:46

висновки:

Аутизм - медичний діагноз і ні в якому разі не може бути встановлений тільки логопедом.
Існує безліч органічних захворювань, які мають схожу симптоматику, яку можна прийняти за аутизм. І такі захворювання дуже важливо диференціювати, так як від цього залежать подальше лікування і корекція. На жаль, не завжди один невролог (або один психіатр) поодинці може оцінити рівень вищих психічних функцій.
Діагноз аутизм (або до певного віку РДА) обов'язково повинен бути встановлений комісією лікарів і корекційних фахівців. При підозрі на аутизм рекомендовано пройти всебічне обстеження у профільних лікарів.
Батькам дуже складно пройти всіх лікарів і ініціювати їх спільне обговорення для винесення єдиного рішення.
У Центрі Стимуляції Мозку »розроблена програма всебічного глубого аналізу порушень аутистичного спектру. П'ять висококваліфікованих фахівців - дитячий невролог, дитячий психіатр / психоневролог, лікар-генетик, нейрореабілітолог, логопед-дефектолог в результаті колегіального обговорення виносять єдиний узгоджений діагноз.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 13 січня 2021, 10:32

Сенсорна алалія - ​​порушення з аутоподобними проявами.

Сенсорна алалія проявляється порушенням мови, а часом і повним її відсутністю. Дитина не розуміє зверненої мови. Якщо пояснювати простою мовою, у дитини-алаліков порушено сприйняття мови - мова звучить для нього як набір незрозумілих іноземних слів, всі фонеми зливаються в одну. Він не може сприймати звернену до нього мову і, як наслідок, а не розуміє самого сенсу вербального спілкування. Врешті-решт він звикає обходиться без мови.

Таким чином алалия «маскується» під РАС. Поведінка дитини набуває аутоподобние риси, а саме все те ж: проблеми взаємодії з навколишнім світом, замкнутість, небажання грати з однолітками і спілкуватися з дорослими і т.д.

І в разі сенсорної алалії, і в разі розлади аутистичного спектру обов'язково буде присутній органічне ураження центральної нервової системи. Але структура дефекту при РАС буде принципово відрізнятися від алалии.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 11 січня 2021, 16:42

Мутизм.

В основі мутизма лежить класичний невроз. Фізично здорова дитина без будь-яких органічних патологій і відхилень в інтелектуальному розвитку - не говорить: не відповідає на питання, не показує свою здатність говорити в принципі. Виглядає це так, немов дитина свідомо «дав обітницю мовчання».

Найчастіше, стан мутизма з'являється у образливих, чутливих і вразливих дітей. Але і позитивний, відкритий дитина може замкнутися і замовкнути, якщо йому довелося зіткнутися з несподіваною подразником: психотравма, несподіваний переляк, різка зміна навколишнього оточення. Розрізняють тотальний мутизм (дитина не говорить ні за яких обставин), виборчий (проявляється тільки в певних місцях або з окремими людьми), фобический (дитина боїться виглядати непривабливо) і депресивний (на тлі загального зниження активності, похмурості).

Дуже важливо розуміти, що при всій зовнішній схожості симптомів, все це абсолютно різні захворювання. Ефективність всієї подальшої роботи по реабілітації дитини залежить, в першу чергу, від того, наскільки вірно встановлено діагноз.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 08 січня 2021, 12:23

Перш за все, вже всередині самої категорії «аутизм» неприпустимо використання знака рівності між діагнозами РДА (ранній дитячий аутизм) і РАС (розлад аутистичного спектру).

РДА має, щонайменше, три або чотири ознаки з усієї симптоматики аутистичного спектру. Як правило, це проблеми взаємодії з іншими людьми, навіть найближчими, а також неможливість вираження своїх почуттів. Мова таких дітей також має свої характерні риси: ехолалії, аграматизми, відсутність займенників, штампованість, інтонаційна монотонність. Якщо такі діти і починають говорити, то з яскраво вираженою затримкою.

РАС, на перший погляд, проявляється дуже схожими рисами. Але при всій зовнішній схожості симптомів, РАС і РДА - не одне й те саме.

Незважаючи на те, що РАС і РДА мають схожі прояви, вони абсолютно різні в частині самої природи порушення. На відміну від РДА, РАС не є самостійним захворюванням як таким, і завжди є наслідком органічного ураження центральної нервової системи дитини, особливостей психічного статусу або генетичним порушенням. Тобто РАС як самостійне прояв, без будь-якої причини, існувати не може. І фатальна помилка діагностування може стати підставою того, що РДА буде приписаний тим дітям, які насправді аутизмом не страждають.

РАС також можна «сплутати» з алалією або мутизмом. Дійсно, в певному віці ці порушення досить схожі за своїми проявами. Починаючи з 4-4,5 років, сенсорна алалія може виглядати подібно аутістіческому спектру. Чому так відбувається?

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 06 січня 2021, 15:12

Аутизм: помилки діагностування.

Дуже часто аутизм діагностується помилково.

Відбувається це тому, що під визначення «аутизм» (а точніше, «ранній дитячий аутизм», РДА, так як діагноз «аутизм» може бути поставлений дитині лише в середньому шкільному віці) потрапляє загальний набір поведінкових симптомів. Основні (але не всі) з яких:

виражена схильність до компульсивному (навмисному дотримання правил), стереотипному поведінці ( «безцільним» повторюваних дій),
певна послідовність виконання дій (ритуальна поведінка),
надмірна вибірковість (наприклад, до деяких квітам або в їжі),
зміни емоційного фону,
замкнутість,
обмеженість інтересів,
складності взаємодії з навколишнім світом,
небажання грати з однолітками,
небажання спілкуватися з дорослими,
недорозвинення або відсутність мовлення.
Якщо дитина поводиться певним чином (а тим більше в його поведінці відзначаються відразу кілька специфічних рис), то з великою часткою ймовірності йому може бути встановлений діагноз «аутизм». І при цьому не важливо, яка саме патологія лежить в основі такої поведінки, діагноз часто встановлюється, не враховуючи причини виникнення патології.

Незважаючи на те, що в сучасній медицині і корекційної педагогіки є велика кількість діагностичних методик і алгоритмів, ситуації «підміни» одного порушення іншим трапляються нерідко.

РАС і РДА - не одне й те саме.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:31

Як проходить заняття з БОС?
За допомогою спеціальних сенсорів, встановлених на голові дитини, комп'ютер отримує інформацію про ключові компонентах мозкової активності, ритмах мозку (бета, альфа, тета і інших). Для корекції психофізіологічного стану дитини деякі з цих хвиль потрібно посилити, а інші послабити. Обробивши отриману від головного мозку інформацію, комп'ютерна програма починає показувати дитині в доступній ігровій формі завдання.
Наприклад: «будь уважніше, і тоді на дисплеї не буде перешкод». Таким чином, дитина розуміє, що ж це таке бути уважним і поступово навчається цьому навику.
Мозок навчається новим способам роботи, використовуючи для цього сигнали зворотного зв'язку. Цей процес навчання дуже схожий на гру в «гаряче-холодно». Спеціальне обладнання регулярно повідомляє дитині, наскільки він близький до мети і так, методом проб і помилок, він все-таки опанує тренуємих навиком.

Тривалість терапії:
15 сеансів по 30-40 хвилин з перервами не більше ніж 3 дні.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:11

Ворошилов Євген Олександрович: нейрореабілітолог, лікар вищої категорії.

Комплексна апаратна фізіотерапія, СКЕНАР терапія. Лікувальний масаж з чуттєвими або остеопатіческая техніками. На базі класичних і сучасних підходів рефлексотерапії, біокібернетики, неврології, ортопедії, нейроіммуноендокрінних взаєминах і вплив їх на мозок, і різні системи організму.

Спеціалізується на лікуванні таких захворювань: Перинатальні ураження центральної нервової системи у дітей першого року життя.
Затримка психомовного та моторного розвитку у дітей.

Неврозоподібні стани: гіперкінези, енурез, нейрогенний сечовий міхур, синдром гіперактивності з дефіцитом уваги.

Захворювання нейром'язової системи

Порушень постави і сколіоз у дітей та підлітків

Наслідки черепно-мозкової травми.

Дитячий церебральний параліч, аномалії розвитку головного мозку.

Поразки периферичної нервової системи: невропатія лицьового нерва, тунельні синдроми.

Судомний синдром, фебрильні судоми.

Синдром Вегето-судинної дистонії, синкопальні стани, порушення мозкового кровообігу.

Больові синдроми різної етіології;

Застосування апаратної фізіотерапії в складі комплексної терапії будь-якій стадії захворювань, при патологічно змінених функціях організму і порушеннях адаптаційних процесів у дітей і дорослих

центр стимуляції мозку, за записом.

Re: Особливі мами особливих дітей

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:48

Стеценко Тетяна Іванівна
Дитячий епілептолог, кандидат медичних наук, В.С.
Стаж більше 20 років, понад 40 статей по епілепсії, головних болів, демієлінізуючих
захворювань нервової системи у дітей.
Член EPNS (Європейської асоціації дитячих неврологів), ICNA (Міжнародної асоціації дитячих неврологів)
проводить:
Патронаж дітей до року, епілепсія, генетика епілепсії та інших неврологічних захворювань,
Головні болі і тики у дітей,
Діагностика рідкісних і спадкових захворювань нервової системи у дітей
Аутоімунні захворювання нервової системи (нейроімунологія)
Прийом веде на базі Київського Центру Стимуляції Мозку, 093 170 1659

Догори