Глобальні оголошення!



консултаціїї для особливих діточок

Відповісти Відповісти

Смайлики
:arrow: :wink: :yes: :nea: :ha: :hi: ::Р: :crazy: :sad: :impossible: :scare: :aggressive: :dash: :ireful: :cry: :cray: :В): :new: :=): :rose: :kiss: :confused: :pardon: :aplo: :clapping: :dance: :dreams: :love: :bad: :mamba: :***: :cleaning: :working: :help: :dokter: :(): :+++:
Більше смайликів
BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено
Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: консултаціїї для особливих діточок

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 06 лютого 2021, 19:08

Центр стимулювання Мозку(Приоритет)
Логопеди:
Розробка спеціальної індивідуальної артикуляційної гімнастики.
Логопедичний масаж.
Противосаліваціонний масаж.
Постановка мовного дихання.
Постановка звуків, розвиток фонематичного слуху.
Профілактика порушень читання і письма.
Розвиток навичок використання мови (прогматіка мови).
Розробка індивідуального тренінгу для подолання супутніх патологічних рухів і прийомів (авторська методика).

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 04 лютого 2021, 21:52

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсорний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СОПРОВОЖДАНІЕ ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ Сенсорний КІМНАТИ

Займаючись в сенсорній кімнаті Центру Стимуляції Мозку діти з особливими потребами ефективно освоюють свої рухові навички. Різноманітні варіації використання снарядів сприяють розвитку не тільки фізичної сили, але так само і тілесної пластики, спритності, балансу і координації. Розвиток отримує не тільки тіло, а й мозок. Простір сенсорної кімнати створює різноманітні завдання для мозку, які дитина вирішує за рахунок своєї рухової активності. Так процесі занять поліпшуються і когнітивні процеси і як наслідок академічна успішність. Комплекс вправ підбирається індивідуально під кожну дитину відповідно до діагнозом: комусь необхідні заспокійливі і розслаблюючі вправи; кому-то, в зв'язку з гіперактивністю, потрібно підібрати комплекс на зняття напруги і формування контролю над тілом. Фахівці підбирають різні варіації з урахуванням індивідуальних особливостей, чергування навантаження і поточних завдань для більш успішного розвитку особливих дітей.
Сенсорна Кімната надає велику допомогу в розвитку. Частина дітей навчилися відчувати стан власного тіла в рівновазі і продовжують адаптуватися до вестибулярним подразників. Для багатьох дітей заняття в Сенсорної кімнаті надають антистресовий ефект.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 02 лютого 2021, 08:25

логопед Аніщенко Вікторія (методика логопедичного масажу А. Н. Новікової, артикуляційна гімнастика за методикою Е. Краузе, методика "глобального читання" Б. Корсунковой і методика Л. Нуриевой, яка допомагає розвивати пасивний і активний словник у дітей з РДА), робота з гіперактивними дітьми.

Більш детальну інформацію можна отримати на сайті Центру стимуляції Мозку


Корекційні заняття, логопедичні масажі, заняття з гарнітурою ForBrain, діагностика Томатіс.
Спеціалізується на лікуванні таких захворювань: Порушення усного мовлення (дизартрія, заїкання, афазія, алалія, дислалія), порушення писемного мовлення (дислексія, дисграфія), загальне недорозвинення мови, затримка мовного розвитку, фонетико-фонематичні недорозвинення.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 30 січня 2021, 09:06

Хто краще: дефектолог або логопед?

Все дефектологічні спеціальності тісно пов'язані між собою, тому кожен корекційний педагог може працювати з будь-якою категорією дітей.

Головне тут досвід роботи фахівця з дітьми, з такими порушеннями.

В даному випадку, не є принциповим, хто займається - логопед або дефектолог, головне, щоб це був хороший фахівець, який зміг би на професійному рівні зайнятися розвитком дитячого мовлення.

В даний час діти часто мають особливості психофізичного розвитку, обумовлені не індивідуальними особливостями або особливостями виховання, а впливом несприятливих чинників на розвиток дитини (часті хвороби, пороки розвитку, хронічні захворювання, екологія та ін.). Тому дітям дошкільного та шкільного віку необхідна допомога з боку таких фахівців як дефектолог, логопед.

Основні форми роботи фахівців: подгрупповие і індивідуальні заняття.

У практичній діяльності дефектолога або логопеда переважають індивідуальні заняття, так як вони дозволяють максимально врахувати індивідуальні особливості кожної дитини.

Головне завдання визначити індивідуальний маршрут розвитку дитячого мовлення, виховання і навчання дитини, надати психологічну і консультативну підтримку батькам.

Зміст роботи дефектолога є цілісний комплекс заходів, спрямованих на надання допомоги, як дитині в формі занять і динамічного спостереження за ходом розвитку мови, так і батькам, у формі консультацій та рекомендацій.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 28 січня 2021, 08:57

У чому відмінність «дефектолога» від «логопеда»?

«Нам необхідні заняття з логопедом, а нам - з дефектологом». Батьки часто запитують і задають питання з цього приводу. Чим же відрізняються і що спільного у цих формулювань?

Одній дитині необхідний логопед, іншому - дефектолог, а кому-то і логопед, і дефектолог.

При виборі педагога уточнюйте у професіонала: невролога, психолога, дефектолога та ін., Що необхідно вашій дитині для корекції і подальшого розвитку мови.

Професія дефектолога знаходиться на стику медицини, педагогіки, психології.

Дефектолог - фахівець широкого профілю, який працює з усіма категоріями дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Дефектолог - це корекційний педагог в області розвитку дитячого мовлення, вивчення, навчання, виховання та соціалізації дітей з особливостями психофізичного розвитку.

Рівень підготовки вчителя-дефектолога передбачає наявність у нього навичок логопедичної корекції, він володіє прийомами роботи з розвитку мовлення, а також прийомами корекції звуковимови.

Спеціалізація дефектолога з розвитку мовлення

Існує кілька дефектологических спеціальностей, які сприяють розвитку мовлення з 3, 4 і 5 років:

Тифлопедагог - дефектолог, який займається з дітьми з вадами зору;
Сурдопедагог - дефектолог, професійний інтерес якого представляють діти, які мають порушення слуху, аж до повної його відсутності;
Олігофренопедагог - дефектолог, який працює з дітьми, що мають проблеми в інтелектуальному розвитку.
Логопед вивчає причини і структуру порушень мовлення, визначає шляхи виправлення мовних дефектів, підбирає навчальні та виховні прийоми і засоби для правильного розвитку мови.
Логопед займається будь-якими мовними проблемами в будь-якому віці. Також працює над розвитком у дитини пам'яті, уваги, мислення, сприйняття, довільності, моторики і т.д, він володіє всіма необхідними для цього прийомами роботи і методиками.

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 26 січня 2021, 09:00

Невролог Козубенко Ольга Геннадіївна.
дитячий Невролог-епілептології (Київський Центр Стимуляції Мозку) проводить консультації для дітей.

Лікар функціональної діагностики Український медичний центр реабілітації дітей з органічним ураженням нервової системи МОЗ України.
Для тих хто не хоче стояти в черзі і втрачати час, отримати якісну консультацію без направлення від дільничного невролога, кому потрібно уточнити або виключити спірне діагноз, поставити остаточний і точний, отримати пораду і розписану схему лікування, консультуватися з неврологом яка працює не тільки за старими класичних схем а й з новітніми методиками зарубіжної медицини, щороку проходить стажування в Німеччині, має досвід роботи з особливими дітьми більше 15 років і ДУЖЕ любить свою роботу-прийом ведеться в Київському Центрі Стимуляції Мозку,
запис за тел (099) 353 91 84

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 22 січня 2021, 11:53

«Центр стимуляції мозку» (ЦСМ) почав свою діяльність в січні 2013 року. Уже в перші місяці після відкриття, починаючи з декількох кабінетів, він став національною клінікою неврології і психіатрії, сюди їхали з усіх областей України. А до 2014 року ми стали міжнародної клінікою і почали приймати дітей з інших країн. У 2016 році клініка «Центр стимуляції мозку» прийняла пацієнтів з Нідерландів, Казахстану, Білорусі, Аргентини, Бразилії, Німеччини, Молдови, ОАЕ та інших країн (зокрема Азії та Африки). До 2020 року центр значно розширився. Зараз «Центр стимуляції мозку» - це сучасна неврологічна клініка, що спеціалізується на нейрореабілітації та відновної медицини
Фахівці успішно займаються корекцією різних психоемоційних станів, розвитком пам'яті, мислення, мовлення, письма і математичних здібностей, психологічної та фізичної реабілітацією дітей різного віку.

Але, основна місія Центру - допомога дітям з розладами аутистичного спектру, порушеннями мовної та пізнавальної функцій, порушеннями уваги, поведінки і рухової сфери, затримкою моторного розвитку, а також з виставленим діагнозом ДЦП
Напрямки роботи «Центру стимуляції мозку»

аудіотерапія;
логопедична корекція;
лікувальна фізкультура;
мануальні методики (лікувальний масаж, остеопатія, рефлексотерапія і мануальна терапія);
фізіотерапія;
нейромодуляціі;
сенсорна інтеграція;
корекційна педагогіка тощо.

* Центр Стимуляції Мозку сертифікований за міжнародним стандартом ISO 9001 діє до: 2015

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 19 січня 2021, 21:59

Нетребенко Євгенія Валеріївна, дитячий психолог
Послуги, які надає фахівець:
Томатіс-терапія.
Метод inTime: розвиток мозку під барабанні ритми.
Захворювання, з цим працює фахівець:
Розлади аутистичного характеру (РАС)
Дитячий церебральний параліч (ДЦП)
Затримка психічного розвитку (ЗПР)
Затримка моторного розвитку (ОМС)
Затримка психомоторного розвитку
Заїкання (логоневроз)
енурез

ДЕ: Центр Стимуляції Мозку

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 13 січня 2021, 10:43

Психолог Квятковська Людмила Юріївна
стратегія лікування
Індивідуальний підхід до кожної дитини, відстеження психо-емоційного стану та його корекція під час занять, повагу до почуттів дитини, ласкаве і чуттєве ставлення.
Використання принципу «йти за дитиною».
Використання принципу «окейно»: дитина завжди «Ок», його поведінка може бути не «Ок».
Застосування в роботі принципів методу прикладного поведінкового аналізу нетипової поведінки дітей.
Колегіальне обговорення складних випадків пацієнтів з приводу їх когнітивного розвитку з логопедами та психологами.
Виконувані процедури і операції:
Розвиваючі заняття з елементами арт-терапії: пальчикова живопис, монотипія, ліплення з пластиліну і солоного тіста, аплікація, штампонірованіе, мандали і інші нетрадиційні техніки.
Використання пальчикових ігор, вправ для розвитку міжпівкульна взаємодії, завдань з розвитку когнітивних процесів, логоритміки К. Железновой і шумових музичних інструментів.
Рекомендації батькам з приводу проведення занять з дитиною вдома.
Приймає на базі Центра Стимулювання Мозку

Re: консултаціїї для особливих діточок

Повідомлення українка » 11 січня 2021, 16:57

Лікується заїкання надзвичайно важко. Лікування проводиться в основному логопедичними методами, по суті своїй, дидактичними. В їх основі навчання пацієнта, правильній вимові тих чи інших звуків, фраз, шляхом їх багаторазового повторення і освоєння прийомів дихання під контролем свідомості. В якості додаткових коштів, застосовується логомассаж, способсвующій розслабленню лицьових м'язів, кореня язика і зниження тонічної напруги. Ефективність такого лікування, становить близько 40%, за умови проведення логокоррекціонних занять від 6 до 12 місяців.

Що стосується лікування пацієнтів старше 14 років, то навіть за найсучаснішими комплексним методиками, із застосуванням психофармакологических і психотерапевтичних методів, значних поліпшень мови домогтися вкрай складно, тому що з віком, збільшується навантаження на нервову систему впливом психосоціальних факторів, що призводять до частих стресових ситуацій.

Для досягнення стійкого і пролонгованого ефекту логокоррекціі, в першу чергу, необхідно домогтися плавного, ритмизованного дихання, з необхідною глибиною вдиху і тривалістю видиху, що є однією з основних частин лікування заїкання.

У той же час відомо, що так зване діафрагмальне дихання або дихання животом, забезпечує той самий патерн глибокого, ритмічного дихання з фазою видиху, що перевищує фазу вдиху в 2-3 рази, з частотою дихання 6-7 разів на хвилину, який створює оптимальні умови для проведення мовних тренувань при заїкання.

Спосіб корекції мовленняу Центрі стимуляції Мозку, за допомогою БОС терапії, включає вироблення у пацієнта діафрагмального дихання і проведення мовних тренувань з використанням принципу біологічної обробки зв'язку. Для цього, пацієнту накладають в області живота тензодатчики і пропонують дихати, включаючи в дихання діафрагму. Показання тензодатчиков пред'являються пацієнтові у вигляді кривої дихання на екрані монітора. Мовні тренування проводять на видиху, звертаючи увагу на швидкість, злитість, плавність мови. Наочність результатів, що досягаються підвищує інтерес до занять мовою, покращує настрій, що в комплексі підвищує ефективність лікування. Нами багаторазово апробована дана методика і за своєю ефективністю, вона перевершує всі відомі нам методи на 25-30% ..

Догори

cron