Глобальні оголошення!



Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитись

Відповісти Відповісти

Смайлики
:arrow: :wink: :yes: :nea: :ha: :hi: ::Р: :crazy: :sad: :impossible: :scare: :aggressive: :dash: :ireful: :cry: :cray: :В): :new: :=): :rose: :kiss: :confused: :pardon: :aplo: :clapping: :dance: :dreams: :love: :bad: :mamba: :***: :cleaning: :working: :help: :dokter: :(): :+++:
Більше смайликів
BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено
Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитись

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 15 листопада 2019, 09:27

КОЛИ МОЗОК НЕ ЧУЄ ВУХА


У процесі слухання основну роль грає процес обробки слухової інформації, що в підсумку дає нам можливість навчатися і розвивати когнітивні навички. Фактично, ми чуємо нашим мозком, а не вухами. Вуха є приймачем і передавачем в мозок «необробленої» інформації для подальшого її аналізу. Якщо порушень немає, то слухові центри мозку швидко і коректно виробляють розшифровку.

Якість інтерпретації надходить в мозок інформації залежить від рівня навичок слухового сприйняття / обробки. У віці до трьох років мозок є найбільш чутливим для розвитку мовних навичок. У цей період в мовних центрах мозку запечатляется інформація, яка складається з різних слів і звуків.

Фонематичного сприйняття ЦЕ ЗДАТНІСТЬ СПРИЙМАТИ ЗВУКОВИЙ СКЛАД СЛОВА


Важливо розуміти, що якщо у вашої дитини дійсно є порушення слухового сприйняття (НСВ), то навряд чи вона зможе впоратися з цими проблемами без відповідного втручання. Якщо ви помітили характерні симптоми порушення фонематичного слуху, обов'язково зверніться до фахівця. Сучасні методики прекрасно справляються з цією проблемою. Складність полягає в тому, щоб підібрати підходящу методику навчання, враховуючи, що існує досить багато варіантів. Необхідно розуміти, що не всі програми усувають основні причини порушення фонематичного сприйняття, а працюють тільки з наслідками цих порушень. Це все одно, що накачувати продірявився шину - можна дуже інтенсивно працювати насосом, але це безглуздо, поки не залатати діра. Сучасні фахівці і батьки вдаються до нових методикам, які розвивають фонематичний слух, таким, як Томатіс методика.

Методику Альфреда Томатиса можна віднести до ряду ефективних аудіальних нейропсихологічних і нейрологопедічних методик


Перше, що можна сказати про Томатіса: кращих методик по запуску мови при затримці її розвитку ніж біоакустичні корекція (БАК) і Томатіс ще не придумано. Однак "Томатіс" підійде навіть самый нервовый дитині, який не зможе сидіти на БАК в проводах. На занятті по методу Томатіс можна необмежено рухатися, грати. Навушники бездротові.

Особливо ефективна ця методика в корекції фонематичного слуху і запуску мовлення (щоб говорити і писати рідною мовою, вивчати іноземну, сольфеджіо, потрібно правильно розпізнавати звуки),
- незамінна при алалії
- психомоторного розлади
- здатності до навчання і порушення мови
- концентрації уваги (зокрема при СДУГ (НАМ)
- розвитку голосових даних і музикальності
- первазивних розладах (ПРР)
-емоційноъ рівноваги
- комунікативних розладах
- афективних і емоційних розладах


Трохи статистики

Згідно з дослідженням Центру Томатиса в Торонто (Канада) 95% батьків засвідчили, що програма допомогла їх дітям. Вони побачили позитивні зміни, які можуть бути виражені в наступних параметрах: Підвищення рівня комунікабельності - 89%. Збільшення концентрації уваги - 86%. Зменшення рівня розладів - 80%. Розуміння читання - 85%. Якість мови - 74%. Пам'ять - 73%. Запис по буквах - 69%. Зрілість - 84%
Принцип дії:
В основі методики «Томатіс» лежить аудиальна сенсорна стимуляція. Через навушники спеціальної конструкції пацієнтові пропонується послухати мелодію, що пройшла особливу обробку. Її ефект сформований на перемежением частоти, а також інтенсивності звуку: така нестабільність тримає вухо в напрузі.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 14 листопада 2019, 12:11

зниження гіперчутливості

Коли стоїть проблема гіперчутливості до звуків, то вона коригується в першу чергу. Коли ми справляємося з цією проблемою, тоді ми можемо допомогти почати слухати краще. Це також покращує сенсорну інтеграцію. Обидва ці елементи, навички слухання і сенсорна інтеграція, є будівельним матеріалом для розвитку їх комунікативних навичок. Аутисти часто відчувають нестерпний біль, тому що мають складну чутливість.

Як поводяться аутисти з гіперчутливістю:

закривають вуха руками - щоб захистити себе від вхідного звуку;

спостерігаються спалахи гнівних реакцій - через необхідність мати справу з постійно входять звуками;

часте повторюють одні й ті ж слова, фрази, пропозиції - швидше за все, для власного заспокоєння або стабілізації.

Отже, чому вони настільки чутливі до звуків?
- Відповідь на це питання лежить в тому, як ми слухаємо. Наша шкіра і наші кістки є хорошими звуковими провідниками. Все наше тіло відповідає звукам. Проте, на відміну від багатьох людей, багато аутисти слухають переважно всім своїм тілом. Звуки, отримані тілом не проходячи фільтрацію, безпосередньо відправляються в мозок. Це означає, що недоречний фоновий шум не фільтрується. Отже, аутисти постійно знаходяться під атакою звуків.
Коли люди, в першу чергу, чують вухами, звук фільтрується і зменшує свою силу.
Також фільтрується фоновий шум, тобто вони здатні налаштуватися на те, що дійсно важливо для них. Аутисти з гіперчутливістю не здатні не звертати уваги на фоновий шум і налаштовуватися на те, що їм потрібно. Вони занадто багато чують своїм тілом, вони чують дуже багато кістково-проводять шляхом. Проблема полягає в тому, що у них відсутній механізм виборчого відсіву сенсорної інформації, яка надходить через тіло.

Тобто, першочергове завдання - десенсибілізація кістково-яка проводить шляху. Вуха повинні стати головним входом для звуків, а кістково-провідний шлях стане другим входом. Таким чином, звуки будуть оброблятися правильно.
Це досягається за допомогою системи електронних перемикань, через спеціальні навушники, в які вставлено вібратор. Через вібратор людина чує своїм скелетом - тілом, і в той же час звук йде звичайним - повітряним шляхом, через вуха. Через певний час людина звикне до слухання спочатку через вуха. Коли починають перенавчання, звук надсилається кістково-провідного шляху за кілька мілісекунд до того, як піде з повітряного шляху. Через певний термін цей розрив між подачею звуку на скелет і на вуха зменшується, змушуючи мозок самому регулювати кісткове проведення. І через деякий час слухання буде налаштоване в першу чергу через вуха. Десенсибілізація кісткового проведення зменшує гіперчутливість до звуків.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 13 листопада 2019, 08:53

Часті питання по методиці Томатіс:



-Чим дозволено займатися вдома під час сеансів прослуховування Tomatis®?

Метод Tomatis® є програмою нейро сенсорної стимуляції, яка дозволяє мозку краще обробляти звукову інформацію. Оскільки мова йде про педагогічному підході, то він повинен застосовуватися в режимі повторів для того, щоб правильно бути засвоєним і інтегрованим мозком. Оскільки ритм проведення сеансів інтенсивний, важливо дотримуватися перерви між циклами, щоб уникнути контрпродуктивного стимулювання

- чиє досягнуті результати-постійними та зростаючими?

Ні. У деяких людей може виникнути відчуття того, що консенсусу немає прогрес протягом циклу занять і в перерві між ними. Буває так, що мозок пручається стимуляції, який би природною вона не була. З цієї причини важливо дотримуватися протокол, складений Вашим професіоналом і просити його про допомогу кожен раз, коли виникає така потреба. Результати, досягнуті за допомогою Методу Tomatis® довготривалі, але дане сталість може порушуватися.

-Чи можна поєднувати метод Томатіс з іншими методиками?

Так, Метод Tomatis® є додатковим інструментом, який допомагає мозку легше сприймати дію традиційних методик. Оскільки він допомагає мозку більш ефективно обробляти сенсорну інформацію, то Метод Tomatis® може використовуватися як доповнення до психо педагогічним підходам.

Крім цього практика Методу Tomatis® ніколи не повинна призводити до зупинки інших засобів терапії або лікування.

- чи можна використовувати метод Томатіс при туговухості?

Так, Ви можете використовувати Метод Tomatis®, якщо у Вас втрата слуху менше 80% .До початку застосування програми Tomatis® рекомендується звернутися до ЛОР лікаря.

Метод Tomatis® не відновлює слух, але покликаний відновлювати хороше слухання. Дійсно, є різниця між слухом і слуханням. Слух - це здатність сприймати звуки, в той час як слухання - це здатність правильно їх аналізувати. Перша дія пасивне, а друге є когнітивною функцією.

- Скільки часу продовжується одна програма Томатіс?

Аудіо програма Tomatis®, в середньому, триває 13 днів. Сеанси тривають по дві години на день. Між двома циклами необхідно зробити перерву в 4-8 тижнів, який називають «етапом засвоєння».

На початку програми аудіо сеанси, в основному, пасивні (Ви слухаєте музику), потім Ви поступово переходите до активних сеансів (вправи на читання вголос і повтори).

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 12 листопада 2019, 08:52

Інші дослідження по визначенню впливу метода Томатіс на ровиток дітей з аутизмом та вадами розвитку:


Центр «Томатіс-Москва» (2009-2010 роки)
Двадцять дітей з аутизмом у віці від 4 до 17 років, з них п'ятнадцять хлопчиків і п'ять дівчаток, відвідували аудіо-вокальні заняття в центрі «Томатіс» в Москві, для пом'якшення тяжкості стану. Всі діти закінчили основну запропоновану ним програму за індивідуальним планом, але батьки 6 дітей виявили бажання продовжувати й підтримують курси.
80% обстежуваних дітей показали позитивні зміни в поведінці вже після двадцяти годин прослуховування, чотири після тридцяти шести годин прослуховування.
Діти, у яких спостерігалося агресивна поведінка стали менше проявляти агресію по відношенню до себе і оточуючих, знизилися повторювана поведінка, дратівливість, невпевненість в собі, стали легше реагувати на зміни навколишнього оточення.
У дев'яти дітей, що мають порушення сну, нормалізувався сон. Три дитини перестали відчувати нав'язливі страхи.

Покращився стан психо-емоційної сфери. 85% обстежуваних дітей, в різному ступені стали розпізнавати емоції, з'явилася здатність співпереживати, а також правильно висловлювати свої емоції.
У всіх дітей з різним ступенем тяжкості покращилося слухове сприйняття, звуковий аналіз, швидкість інтеграції інформації, було відзначено збільшення концентрації уваги, знизилося час на освоєння того чи іншого навику, збільшилася корисний час проведення занять.
Вісім дітей з гіперчутливістю до звуків, перестали відчувати дискомфорт і закривати вуха.
У семи дітей, раніше відкидають тактильний контакт, виникло бажання взаємодіяти з іншими. Вони стали проявляти більше ніжності і любові, з'явилося бажання обіймів.
У одинадцяти дітей, що мають проблеми зі сприйняттям їжі, розширився смакової діапазон, покращився сприйняття їжі, додалися нові продукти.
У всіх дітей з групи, що обстежується відзначилися позитивні зміни в соціальних навичках. Вони почали ініціювати візуальний контакт, точніше виконувати інструкції, які не супроводжуються зазначенням, менше використовувати для ініціації контакту немовні звуки (часте дихання, потьохкування мовою і т.п.) Стали звертати увагу на інших дітей, із задоволенням спостерігати за діями інших дітей, з'явилося бажання контактувати.
Покращилося уявлення про самого себе. Семеро дітей з відсутністю мови почали більше вокалізувати, з'явилися нові звуки, інтонації.
У решти 13 дітей групи з різними мовними навичками покращилася граматична структура пропозицій, розширився словниковий запас, з'явилися питальні інтонації, вони стали частіше використовувати особовий займенник «Я».
Змінилося якість голосу, пішла монотонність. Поліпшилася мовна пам'ять, стали легше запам'ятовувати вірші.
У 90% дітей відзначилися поліпшення моторних навичок. Поліпшилася дрібна моторика у п'яти з одинадцяти дітей. У семи покращилися координація, володіння тілом, змінилася постава. У десяти покращилися просторові відчуття. У всіх обстежуваних покращився почуття ритму.


Проект «Вінні-Пух» - Колумбія - Хельга Лопес Васкес

Дослідження проводилося з метою дізнатися, який ефект робить метод «Томатіс» на розвиток дітей молодшого віку. Дослідження проводилося 4 роки в дитячому садку в п'яти групах по 12 дітей у віці 3 років. До початку проведення занять у дітей відзначалися дві основні проблеми: затримка фізичного розвитку і погана увага. Після введення курсу «Томатіс» діти стали уважніше, зосереджені на заняттях, стали краще слухати педагогів і виконувати завдання, впевненіше в собі, стали легко танцювати, слухати музику, дотримуватися ритму більш обізнані і легко залучалися до групові заняття. (Лопес Васкес, Колумбія).

Дослідження в школі Сільвія Лозано, Богота, Колумбія (2006 рік)

Дослідження проводилися з дітьми 5-6 років, в різному ступені результати показали поліпшення в комунікативних, мовних, когнітивних навичках і емоційній сфері.
78 дітей пройшли тестування до і після занять за методом «Томатіс». Діти були поділені на 3 групи по 26 чоловік. Заняття проводилися в 3 циклу по 20 годин прослуховування кожен з паузами.
Група I отримувала заняття по методу «Томатіс», група II отримувала музичну стимуляцію без «Електроннного Вуха» (ефекту «Томатіс»), група III не отримувала ніякої слуховий стимуляції. Всі три групи одночасно займалися ручною дитячою творчістю, відповідно до віку. Групи I і II знаходилися разом в класній кімнаті, в той час як Група III була в бібліотеці. В учасників Групи I значно покращилося слухове сприйняття і увага. Ця група показала значні поліпшення в комунікативній, мовній та когнітивній сферах. Поліпшилася соціальна адаптація, взаємодія в колективі, словниковий запас та письменність. Група II поліпшила результати лише в вимові і соціальній адаптації в школі. Група III поліпшила результати в розумінні (але варто також зауважити, що в даній групі було більше дівчаток, а також батьки дітей мали більш високий освітній рівень).

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 11 листопада 2019, 08:51

Дослідження методу Томатіс
Мета-аналіз доктора Т. Гілмора
Доктор Тім Гілмор провів мета-аналіз (1999 рік) серед дітей, що мають проблеми з навчанням і комунікацією. Дослідження проводилися в 5 групах, де брала участь 231 дитина. У мета-аналіз увійшли:
Дворічні спостереження за групою з 102 чоловік і підлітків з Томатіс центру в Торонто д-ра Т. Гілмора;
Річне спостереження за групою з 25 осіб у віці від 9 до 14 років в Університеті Віндзор в Онтаріо д-ра Байрона Рука;
Дев'ятимісячні спостереження за групою з 26 осіб із затримкою мовного розвитку дошкільного віку д-ра Б. Вілсона в Науковому Медичному Університеті в Онтаріо;
Спостереження за рівнем розвитку групи дітей з 32 чоловік у віці 8-12 років, що займаються нижче своїх здібностей д-ра Дж. Кершнера в Інституті Освіти в Онтаріо;
Дворічні спостереження групи 46 хлопчиків з грубою формою дислексії у віці 10-15 років г-на П. Мулда, корекційного педагога з Іст Суссекс.
Позитивні зміни були помічені у кожної з 5 груп, у наступних областях: лінгвістичної, психомоторної, індивідуальної і соціальною адаптацією, когнітивної і слуховою.

Дослідження де Бруто (1983 рік)
Дослідження проводилися з дітьми у віці від 4 до 14 років із затримкою розвитку. Тридцять учасників були розділені на 3 групи.
Перша група отримувала слухову стимуляцію за методом «Томатіс» і сенсорно-моторну програму. Друга група проходила музичні заняття без ефекту «Томатіс» і також сенсорно-моторну програму. Третя група нічого не отримувала.
Результати показали, що в Групі I і групі II розумовий розвиток дітей зріс, причому в Групі I, де діти отримували стимуляцію за методом «Томатіс», результати виявилися значно вище. У групі III результати не змінилися.

Дослідження в Дитячій психіатричної клініці Штромстад, Швеція (2002-2007 роки)
Дослідження проводилися з дітьми та підлітками, пацієнтами клініки. Психолог, консультант методу «Томатіс» Ула штафуют звернула увагу, що все більше і більше дітей мають значні проблеми з навчанням, відчувають стан тривоги і гіперактивності. Багатьом дітям поставлено діагноз СДУГ. Перша частина дослідження проводилася в 2000-2002 році. 26 дітей з гіперактивністю і проблемами концентрації уваги проходили заняття по методу «Томатіс». Результати дослідження після закінчення занять показали, що семи учням більше не був потрібен помічник в школі, тому що тепер вони могли самостійно контролювати ситуацію в класі. У них також підвищилася мотивація до навчання, і вони поліпшили свої академічні результати. Частина друга, за результатами опитування батьків, з'ясувалося, що після занять у дітей покращилася концентрація уваги, і навички комунікації з батьками і однолітками. Також покращилася їх поведінка і соціальні навички.
Подальший аналіз результатів Першої частини показав, що у 25% учнів увагу, моторні навички, мовні навички - мовні звороти, поведінку, соціальні навички і динамізм мали статистично значущі показники. Повторний опитування в 2004-2006 рр. був використаний з метою перевірки результатів після закінчення 3-4 років. У 32% були відзначені всі попередні позитивні зміни.


Центральне порушення обробки слухової інформації (Auditory Processing Disorder)

Це порушення ніяк не пов'язане зі зниженням або втратою слуху, але викликає складність з обробкою звуку, значень або вербальної комунікації. Дебора Свейн проводила дослідження з групою з 41 людини, вибраних навмання. Всі пройшли курс за програмою «Томатіс». До занять і після всім було проведено спеціальне дослідження на правильне слухове сприйняття. (Test of Auditory Perceptual Skills), а з дітьми також проводилося спеціальне тестування на володіння рецептивної промовою (ТТС). Результати дослідження показали, що метод «Томатіс» значно поліпшив слухову пам'ять, слухову послідовність, слухову дискримінацію, слухову когезию і зниження латентного слухового періоду. (Солье, 2005 рік).

Застосування методу «Томатіс» в роботі з дітьми з Аутизмом
Дані спостережень в ПАР: 6 дітей, хлопчиків, у віці від 4 до 11 років з важкою формою аутизму, проходили заняття по методу «Томатіс» з метою корекції поведінкових розладів, викликаних перебігом хвороби. 3 з 6 хлопчиків продемонстрували позитивні зміни поведінки до кінця курсу. Один з дітей більше не оцінювався, як дитина страждає на аутизм, два хлопчика продемонстрували значне пом'якшення аутичних симптомів, в той час як 3 дитини залишалися в важкому стані. 5 з 6 дітей показали значні зміни в перед- мовних областях, згідно Оціночною шкалою аутизму (САRS). Також збільшилися швидкість інтеграції слухової інформації, невербальна комунікація, емоційний стан і динамізм.
Нейсміт Рой, Джоан М., ПАР


Інше проведене дослідження в Америці виявило значні поліпшення в стані у 100 дітей з діагнозом аутизм, у віці від 3 років до 21 року, які отримували базовий курс 60 годин прослуховування. Всі 100 дітей продемонстрували, що метод «Томатіс» став належним втручанням для підтримки позитивних змін. Батькам дітей була пропозиції анкета, де їм необхідно було оцінити стан дитини до і після проведення курсу по 102 пунктам в 12 областях. Зміна було відзначено в кожній області: 87% показали зміни в особистому розвитку, 85% в слуховому сприйнятті й ​​мови, 81% в навчанні, 80% в збільшенні концентрації уваги, 79% в поведінці, 69% в особистому зростанні і самовираженні, 66% в розвитку моторних навичок, спортивні досягнення, 63% в вокальних і музичних навичках, у 49% розвинулося уяву.
На думку Дорін Девіс, діти, які страждають аутизмом потребують набагато більшій кількості сесій, що виходять за рамки 60 прослуханих годин. Т.ч., зміни після проведення курсу є лише початком змін для даної групи дітей. Додаткові сесії програми «Томатіс» були також запропоновані (Девіс-Калугін, 2005 рік, Девіс центр, Нью Джерсі).

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 09 вересня 2019, 22:39

2 причин займатися за методом Томатіс

Затримка мовного розвитку
Проблеми з навчанням в школі - дислексія, дисграфія (порушення писемного мовлення), дізорфографіей, дискалькулия.
Синдром дефіциту уваги і гіперактивності.
Ранній дитячий аутизм, синдром Аспергера, аутизм.
Заїкання.
Складнощі із запам'ятовуванням, порушення пам'яті.
Проблеми з концентрацією і довільною увагою.
Підвищена тривожність, стан стресу.
Проблеми рухового розвитку, координації.
Необхідність налагодити комунікативні навички.
Вивчення іноземних мов.
Заняття вокалом, необхідність поліпшити голосові і збереженою музикою.

| +
пройти курс занять по методу Томатіса на апараті Бессон можна в Київському Центрі Стимуляції Мозку

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 06 вересня 2019, 18:09

.//багато дівчат запитують у мене чи можна поєднувати Томатіс з іншими методиками, стимуляції мозку,особливо з Микрополяризацією мозку.
Томатіс з микрополяризацією призначається індивідуально.
Є випадки коли можна призначати а коли не можна.
З приводу перестимуляції мова не йде так як, вирішують фахівці. І вони теж розуміють що роблять. Таке поєднання найчастіше проводять приїжджим, для того щоб ті потім знову за житло та проживання не оплачували. І тут навіть виходить що приїжджі отримують трохи більше процедур. Такий собі інтенсив. І я вважаю, що це має сенс, адже за дорогу та проживання знову платити потрібно буде.
Що відноситься до томатису, перший курс має тривалість 15 днів. Другий потрібно пройти в проміжку від 3 тижнів до 2 місяців і він триває 8 днів. Третій потрібно проходити в проміжку 6ти місяців полі першого-другого. Тобто від 4х до 6ти місяців після другого. І знову таки беруться до уваги індивідуальні показники.

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 04 вересня 2019, 22:27

Томатіса І дислексія

Дійсно, все частіше і частіше зустрічаються діти з дислексією. Дислексія не пов'язана з рівнем інтелекту. Дислексія - це незвичайна форма розуму, найчастіше обдарована і продуктивна, але навчання відрізняється від інших. У більшості «діслексіков» мають краще почуттям просторових співвідношень або з кращого функцією правого полушарія.ствітельно, все частіше і частіше зустрічаються діти з дислексією.
Проблемами дислексії займаються і логопеди, і дефектологи, і психологи.
Поговоримо про цю проблему з боку організації слуху, якраз ніж і може допомогти метод Томатіс.
Аналіз звуків.
Читання, вголос або про себе, пов'язане з процесом обробки звуків. Звук - це дуже складний комплекс частот зі змінною інтенсивністю. Швидкий і точний аналіз досить складний процес. Навіть у найскладніших комп'ютерів все ще виникають проблеми з повним аналізом звуку. У нас аналіз звуку відбувається у внутрішньому вусі, в равлику. Якщо равлик не виробляє аналіз звуку безпомилково, то це може стати причиною дислексії.
Кожен звук має основну частоту і кілька більш високих частот (або гармонік). Коли звуки мають майже однакові частоти, відрізняючись тільки більш високими тонами, відтінками, «дислексик» може помилково тлумачити їх.
Як, наприклад, «Б» і «П» або «Т» і «Д» мають подібну основну частоту.
«Дислексик» обробляє інформацію в більш повільному темпі.
Вирішуючи цю проблеми, ми будемо тренувати вуха шляхом прослуховування музики. Це досягається через систему електронних перемикань і фільтрації музики. Це значним чином допомагає дитині розрізнити більш високі тони. І дитині не доведеться більше гадати, чи було сказано «ДОМ» або «ТОМ». Почувши звук чітко, дитина буде, здатний поліпшити свою вимову.
Вухо / Візуальна координація
Читання - це складний процес, що вимагає від вух і очей спільної синхронної роботи. Як тільки очі бачать букву, вуха ідентифікують відповідний звук, навіть, якщо Ви читаєте про себе. Потім, вестибулярний апарат веде очей від букви до букви, а равлик переводить кожну букву в звук. В ідеалі обидві операції повинні відбуватися практично одночасно. Проблеми починаються тоді, коли проміжок часу між однією операцією і інший стає занадто довгим. Т.ч., якщо вестибулярний апарат і равлик працюють не синхронно, то очі і вуха працюють також.
Але проблема ще більше ускладнюється, тому що кожен звук триває певний час. Вухо постійно має налаштовуватися на швидкі зміни. Коли цього не відбувається, то очі і вуха не працюють синхронно. Правильний звук більше не потрапляє на правильну букву. А без звуку, буква залишається німий. Значення не може проявитися.
Щоб зміцнити роботу вестибулярного апарату, дитина буде слухати низкочастотную музику, минулий обробку через системи електронних перемикань. Результат зазвичай проявляється досить швидко і очевидно. Помітно поліпшуються моторні навички і постава. Потім, поступово, дитина стане читати з великим задоволенням, а в подальшому, поліпшить свою вимову.
Щасливе вухо.
На подив для всіх ми маємо домінантне вухо. Деякі з нас «правші», а деякі «лівші». Перевага залишається за тими, у кого домінантне праве вухо. Вони аналізують вхідну інформацію швидше, ніж левоухіе. Тому, люди, у яких домінантне вухо - праве вухо, навчаються легше, ніж ті, у кого домінантне вухо ліве. І це логічно. Праве вухо прямо пов'язане з лівою півкулею, де відбувається обробка мови. Це пряма і швидка зв'язок. Якщо Ви слухаєте лівим вухом, то звуки спочатку потрапляють в праву півкулю, де немає мовного центру, а значить, інформація повинна бути перенаправлено в ліву півкулю. А так, як це довгий шлях, то інформація надходить із запізненням. Люди з домінантним лівим вухом постійно гратимуть в догонялки. Але інформація приходить не тільки з запізненням, але ще й не повна. Деякі високочастотні компоненти губляться. А як Ви вже знаєте, це ключові частотні компоненти для того, щоб відчувати відмінність між подібними звуками. (Як, наприклад, «Б» і «П»)
Заняття по методу Томатіс допомагають «дислексик» досягти і зміцнити праву аудіо-Латеральність. Поступово за програмою занять ми будемо переводити подачу звуку з лівого на праве вухо. Дитині буде також запропоновано виконати аудіо-вокальні вправи з допомогою мікрофона і «Електронного вуха». Його голос пройде через фільтр і повернеться виключно в праве вухо. Таким способом дитина легко зможе контролювати свій голос і мова. Він зможе краще контролювати те, що читає і говорить. Це дуже важливо, тому що навички самоконтролю у «діслексіков» дуже слабкі. Згодом, його праве вухо стане домінантним, а це значить, що читати, вчитися і говорити він стане краще.

| +
Записатися на курс Томатіс терапії:
(044) 364 20 04, (099) 353 91 84 або (096) 665 57 97-Viber

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення українка » 24 травня 2019, 09:15

Томатіс і казки

Багато батьків не можуть зрозуміти- а яка різниця на чому і як дитина буде слухати музику, голос, казки. Зараз є маса возможностей- від смартфона до домашньої акустичної системи, включив дитині запис і слухай на здоров'я ..
Однак не все так просто і різниця не просто є, вона колосальна і саме Томатіс Бессон дає такий особливий лікувальний ефект.

Томатіс метод-під час третьої сесії також використовує мамин голос.

Ця сесія проходить предмовний етап розвитку дитини.

Відомо, що вухо народженої дитини починає підлаштовуватися до навколишнього його акустичному середовищі, до мови, мови, який він чує навколо себе. У музичну підтримку на даному етапі включають пісні, розповіді, казки рідною мовою.

У ЧОМУ Ж ВІДМІНА звичайних АУДІО СКАЗОК І ПІСЕНЬ ВІД ТИХ, ЯКІ ЧУЄ дитина ЧЕРЕЗ АПАРАТ Томатіса Бессона?

-У всіх дітей-форма голови, кістки черепа, провідність кісток, розташування проблемних зон, слухова провідність і сприйняття різні.
Для досягнення кращого результату спочатку проводиться діагностика - це зняття кривих кісткової і повітряної проводімості.Также визначається провідне вухо. І далі вибудовується програма так, щоб прицільно опрацювати саме "проблемні" частоти. І
поступово зробити провідним праве вухо.

-дитина слухає музику, мова матері і власну мову, що пройшли обробку.
Принципи обробки музики - як в методі Томатіс, додатково принцип модульної конструкції - кожен модуль має фазу "розминки", "тренування" і "релаксації", таким чином слухач готується до активного слухання, а після нього відновлюється.
Музика спеціально записується з декількох точок - об'ємне звучання.

Особливості
Для Томатіс - терапії потрібні спеціальні навушники з пристроєм кісткової провідності (вібратором). Пристрій вібрує з частотою звукового сигналу з певною прецессией (випередженням) і передає цю вібрацію на кістку черепної коробки. Так навчають слухову
систему правильно реагувати на аудіо сигнал. Вібратор повинен щільно прилягати до голови

Висновок: Під час прослуховування аудіосказок і запису голосу відбувається природна стимуляція мозку звуковим сигналом. Музика змінює частоту звучання, інтенсивність і ритм, стимулюючи м'язи внутрішнього вуха і активуючи моторні функціі.Звичайне прослуховування аудіосказок не дасть такого ефекту ніколи.


Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!

Re: Томатіс терапія - вся правда та вигадки. Як не помилитис

Повідомлення Ланка » 01 березня 2019, 23:31

12 причин займатися за методом Томатіс

Затримка мовного розвитку
Проблеми з навчанням в школі - дислексія, дисграфія (порушення писемного мовлення), дізорфографіей, дискалькулия.
Синдром дефіциту уваги і гіперактивності.
Ранній дитячий аутизм, синдром Аспергера, аутизм.
Заїкання.
Складнощі із запам'ятовуванням, порушення пам'яті.
Проблеми з концентрацією і довільною увагою.
Підвищена тривожність, стан стресу.
Проблеми рухового розвитку, координації.
Необхідність налагодити комунікативні навички.
Вивчення іноземних мов.
Заняття вокалом, необхідність поліпшити голосові і збереженою музикою.

пройти курс занять по методу Томатіса на апараті Бессон можна в Київському Центрі Стимуляції Мозку

Догори