Bdjilka » 13 квітня 2019, 19:27
Тест на аутизм, АДОС можна пройти у київському центрі стимулювання мозку.
Ось гарна інформація про тест
Шкала Спостереження для Діагностики Аутизму (ADOS) є «золотим стандартом» для оцінки і діагностики аутизму
Фіксуються дані за такими параметрами:
Мова і комунікація:
Мова - кількість слів, пропозицій, інтонація, ехолалії
Спроби привернути увагу
Стереотипні слова або пропозиції
діалог
вказування пальцем
жести
Соціальна взаємодія:
Погляд в очі
Реакція на ім'я
Вираз обличчя
спільні дії
Якість соціальної ініціативи
взаємність
Ігри - функціональні, символічні та включають уяву.
Різноманітна гра дитини, її якість
Чи є гра «понарошку»
якість уяви
Стереотипну поведінку і обмежені області інтересу:
сенсорні відчуття
самостимуляція
повторювані дії
Агресія і самоагресія
ADOS складається з 4-х модулів. Кожен раз використовується тільки один модуль,що найбільш підходить рівню розвитку дитини - на основі розмовної мови і хронологічного віку.
Модуль 1 застосовується до тих дітей, які не використовують фразову мову постійно;
Модуль 2 - до тих, які використовують фразову мову, але не говорять вільно;
Модуль 3 - до вільно говорить дітям;
Модуль 4 - до вільно говорить підліткам і дорослим.
Тест на аутизм, АДОС можна пройти у київському центрі стимулювання мозку.
Ось гарна інформація про тест
Шкала Спостереження для Діагностики Аутизму (ADOS) є «золотим стандартом» для оцінки і діагностики аутизму
Фіксуються дані за такими параметрами:
Мова і комунікація:
Мова - кількість слів, пропозицій, інтонація, ехолалії
Спроби привернути увагу
Стереотипні слова або пропозиції
діалог
вказування пальцем
жести
Соціальна взаємодія:
Погляд в очі
Реакція на ім'я
Вираз обличчя
спільні дії
Якість соціальної ініціативи
взаємність
Ігри - функціональні, символічні та включають уяву.
Різноманітна гра дитини, її якість
Чи є гра «понарошку»
якість уяви
Стереотипну поведінку і обмежені області інтересу:
сенсорні відчуття
самостимуляція
повторювані дії
Агресія і самоагресія
ADOS складається з 4-х модулів. Кожен раз використовується тільки один модуль,що найбільш підходить рівню розвитку дитини - на основі розмовної мови і хронологічного віку.
Модуль 1 застосовується до тих дітей, які не використовують фразову мову постійно;
Модуль 2 - до тих, які використовують фразову мову, але не говорять вільно;
Модуль 3 - до вільно говорить дітям;
Модуль 4 - до вільно говорить підліткам і дорослим.