Глобальні оголошення!



Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Відповісти Відповісти

Смайлики
:arrow: :wink: :yes: :nea: :ha: :hi: ::Р: :crazy: :sad: :impossible: :scare: :aggressive: :dash: :ireful: :cry: :cray: :В): :new: :=): :rose: :kiss: :confused: :pardon: :aplo: :clapping: :dance: :dreams: :love: :bad: :mamba: :***: :cleaning: :working: :help: :dokter: :(): :+++:
Більше смайликів
BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено
Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення xtremeshammy » 07 травня 2025, 04:20

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.rutuchkasultramaficrock.ruultraviolettesting.ru

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення xtremeshammy » 07 квітня 2025, 06:59

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення xtremeshammy » 06 лютого 2025, 14:52

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення xtremeshammy » 28 січня 2025, 15:43

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 06 січня 2021, 15:06

природа заїкання
Заїкання - це порушення мовно-рухових актів, коли людині важко почати говорити, судома супроводжує його мова, і йому доводиться розтягувати звуки, повторювати по кілька разів одні й ті ж склади або слова.

Ще в 70 х роках минулого століття були виділені дві основні форми патології: логоневроз і неврозоподібних синдром, з яких психогенне походження має тільки логоневроз.


Приклад неврозоподібного синдрому:

Михайло 40 років. Не дивлячись на дуже швидку, переривається мова, повністю були відсутні будь-які страхи і комплекси. Його впевненість у собі особливо виявлялася в публічних виступах. Він міг вимовити блискучий монолог, після чого прийти додому і знову потворно заїкатися. Ми почали з того, що забарилися мова, щоб порушення не переважало над процесом гальмування, а потім ще рік тренувалися через ситуації, які спровокували збій в мові. В результаті людина перестала заїкатися і взагалі сильно змінився - став більш спокійним і врівноваженим.

Як можна бачити, ми не шукали причину його заїкання в дитинстві, тому що коригування даного випадку цього не вимагала. Так виглядає неврозоподібних синдром.


Інша річ логоневроз. Найчастіше клініка логонервозов складається в логофобии - ірраціональному страху мови в супроводі інших невротичних порушень: сну, апетиту, настрою, комфорту. Типовою ознакою логонервозов є сором'язливість, нерішучість. Іноді - відгородженість, мовчазність, ворожість і навіть тривожна недовірливість. Звідси і специфіка підходу - якщо людям з такою проблемою запропонувати голі логопедичні методики, толку не буде. Тому що методики зажадають від заїки фіксації на своїй промові, а він від цього буде тільки страждати - його мова продовжить погіршення. Логоневроз вимагає заходів прямо протилежних, спрямованих на відвернення від розладу. Можна вжитися в інший спосіб або захопитися змістом бесіди - в таких станах людина може просто забути, що він заїкається.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:40

Сенсорна кімната і тривожність і тики

Тікі є домінуючою формою гіперкінезів дитячого віку, діагностуються у 5-24% дітей, частіше у хлопчиків, хронічні форми тиків спостерігаються у 1% дитячого населення

Пік захворюваності припадає на дошкільний і шкільний вік з максимальними проявами в 7-12 років.
У 80% випадків тікам і супроводжують симптоми у вигляді синдрому дефіциту уваги і гіперактивності (СДУГ), тривожні порушення, зниження пам'яті
До інших видів таких розладів у пацієнтів з тиками можна віднести високий рівень тривожності, що виявляються за допомогою тесту Спілберга. Діти з тиками мають значно більшу кількість випадків тривожних розладів, ніж діти без тиків (21% проти 15%), простих фобій (29% проти 19%), соціальних фобій (28% проти 18%) [15].
Крім СДУГ було виявлено до 79% супутніх тікам симптомів: порушення настрою і тривожні розлади, обсесивно-компульсивні розлади, розлади аутистичного спектру, проблеми контролю гніву, опозиційний викликає, імпульсивна, самоагрессівное і агресивна поведінка. Cопутствующие тривога і депресія мають істотний вплив на якість життя дитини з нервовими тиками.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:14

Як залучити дитину?
За даними фахівців, в останні роки збільшилася кількість дітей, які страждають різними порушеннями в розвитку (наприклад, СДУГ, ЗПР і т.д.). При цих захворюваннях у дітей спостерігаються такі відмінні риси, як зайва чутливість, погана пам'ять, нездатність утримувати увагу та ін. При традиційній схемі проведення занять дитина займається з логопедом індивідуально або в групі, а потім вдома з рідними відпрацьовує отримані на заняттях навички. І тут батьки можуть зіткнутися з проблемою відсутності у дітей інтересу до таких занять, адже корекційна робота з промовою завжди вимагає посидючості і копіткої праці. Тому найчастіше діти займаються тому, що «мама так сказала». Якщо ж до роботи підключити не тільки зовнішню мотивацію, а ще й внутрішню, коли дитина почне сам відчувати інтерес до пізнання, то тоді робота щодо виправлення недоліків мови стане набагато ефективніше. Саме тому корекційна робота в сенсорній кімнаті сподобається не тільки батькам, а й їхнім дітям, адже заняття проходять у формі захоплюючої гри.

Перш за все, незвичайність і інтерактивність кожного предмета в сенсорній кімнаті робить її такою привабливою для дітей. Кожен елемент обладнання можна чіпати, розглядати, стежити за грою кольору і світла, що допомагає встановити контакт дитини і логопеда, а також занурити його в атмосферу гри і чарівництва. Фахівці радять включати в роботу кожен з об'єктів сенсорної кімнати поступово, щоб виключити негативну реакцію дитини на будь-якої з елементів обладнання.

Робота з дітьми в сенсорній кімнаті
Заняття починається з вправ на релаксацію, коли хлопці можуть спокійно сидіти або лежати на м'яких модулях, виконуючи нескладні вправи на зняття м'язового напруження. Після цього настає черга активної роботи. Використовуються гри з елементами обладнання (з сенсорними доріжками, панелями з одночасним промовлянням фраз по темі заняття). У роботі застосовуються також вправи з піском, що сприяють розвитку дрібної моторики рук і відчуття дотику кінчиків пальців (як відомо, розвиток саме цих функцій безпосередньо пов'язане з правильним розвитком мови). На піску можна малювати контури букв і промовляти їх, «закопувати» в пісок руки, а також шукати в ньому «скарб». В роботі з розвитку мовлення також необхідно розвивати і слух, адже дитина повинна не тільки слухати, а й чути педагога. Для цього в сенсорній кімнаті також передбачено спеціальне обладнання, починаючи від музичних систем і закінчуючи звуковими інтерактивними панелями.

Варто відзначити, що сенсорна кімната в роботі логопеда є потужним інструментом по корекції мовних порушень, який цікавий дітям, що істотно підвищує ефективність роботи. Різноманітність варіантів вправ з обладнанням в такій кімнаті просто величезна, а у дитини з'явиться шанс розкрити свій потенціал. Матеріал, їх підносили дитині, повинен викликати у нього інтерес, тоді він швидше запам'ятається, а дитина, нарешті, почне говорити красиво. У випадках роботи з дітьми з різними порушеннями психічного та розумового розвитку сенсорна кімната також дає логопеда великі можливості не тільки з корекції мовлення таких дітей, але і по створенню у них позитивного емоційного фону і зняття психологічної напруги.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 29 грудня 2020, 20:53

Сенсорна кімната як інструмент логопеда

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсорний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СОПРОВОЖДАНІЕ ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ Сенсорний КІМНАТИ Центру Стимуляції Мозку


Сенсорна кімната як інструмент логопеда

Всім відомо, що тільки людина володіє такою формою спілкування, як мова. У розвитку мови у деяких дітей можуть спостерігатися певні труднощі. Це можуть бути мовні порушення, пов'язані з основним захворюванням (наприклад, аутизм, синдром Аспергера), або часто зустрічаються дефекти мови (наприклад, коли дитина гаркавить, або не може вимовляти правильно ті чи інші звуки). У будь-якому випадку, з плином часу такі проблеми не тільки не дають дитині повноцінно реалізувати всі функції мови, а й негативно впливають на пізнавальну активність, а також адаптацію дитини в соціумі. Ці проблеми безпосередньо зачіпають роботу логопеда.

Актуальність даної проблеми, а також все зростаючий інтерес педагогів-психологів і логопедів до сучасних технологій роботи з такими порушеннями особливим чином виділяють сенсорну кімнату. Це інноваційне, інтерактивний простір пропонує справді невичерпне джерело різних прийомів і методів роботи з мовними порушеннями. Різноманітні стимулятори, якими наповнене сенсорне простір, допомагають педагогу з успіхом вирішувати завдання з розвитку всіх органів почуттів дитини, з корекції мовлення, індивідуальних особливостей характеру, а також допомагає створити позитивний настрій і атмосферу спокою.

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 12 лютого 2020, 11:05

критерій порівняння

моторна алалія
-Моторний рівень речеобразования повністю або щодо збережений і потенційно дозволяє здійснювати артикуляційний акт
- Порушується вся мовна система (вимова, лексика, граматика)
-. Розлади вимови звуків є наслідком порушення провадження фонематических операцій - вибору і комбінування фонем.
-Багато звуки, схильні до порушень (перекручувань, замін, перепустками, повторенням, перестановок), мають одночасно і правильну вимову.
Переважають різнотипні порушення звуковимови (спотворення, заміни, пропуски).
-Домініруют заміни невеликої кількості звуків.
-. Може бути одночасно і правильне, і спотворена вимова звуку.
Заміна артікуляторно складних і артікуляторно простих звуків.
- Вимова звуку в складі складів щодо сохранно, в складі слова - порушено

дизартрія
-Порушення артикуляції компонента мовлення становлять суть даної патології
-Нарушается одна з підсистем - фонетична
-Розлади вимови викликані насамперед порушеннями фонетичних (моторних) операцій.
- Тільки поодинокі звуки мають одночасно правильну вимову.
-. При стертою дизартрії переважають однотипні порушення (або спотворення, або пропуски, або заміни).
- Домінують спотворення великої кількості звуків.
-Для всіх перекручених звуків характерно постійне спотворення.
- Заміни переважно артікуляторно складних звуків.
- Порушено вимова звуку як в словах, так і в складах

Re: Рецептивна й експресивна мова. Порушення

Повідомлення українка » 11 лютого 2020, 11:15

Мікрополяризація у Лікуванні Алалії- власний досвід невролога:


З особистого досвіду:

1. Не розмовляюча дитина з ЗПР і Аутичні Риси. На ранній стадії мною (невролог) був поставлений діагноз, який згодом підтвердився.. У зв'язку з тим, що дитині була нанесена металева травма акушерами в процесі родової діяльності мами (видавлювали дитину і тягнули щипцями) результати МРТ показали нам «непрацюючі» частини мозку, тобто теоретично дитині просто нічим говорити. Практично займалися з дитиною 3 роки онлайн. Проводили гомеопатичне, медикаментозне і апаратне лікування. Найбільш ефективною процедурою для цієї дитини виявилася мікрополярізаціі. Схема лікування була наступна: 3 курси на рік, по 10 сеансів, 30 хвилин. В результаті: даний малюк пішов розмовляючою дитиною в дитячий сад з ЗПР. При цьому як зазначали фахівці даного дитячого закладу: «Ваша дитина найрозумніший в цій групі. Він знає і називає кольору, форму, може підтримати бесіду ».
Як нам допомогла мікрополярізаціія?
На заняттях ми викликали голосні звуки, розвинули розуміння зверненої мови. Але у нас ніяк не виходило з'єднати звуки в склад.
Зробили мікрополярізаціі - з'явився склад,
Зробили 2-у сесію - з'явилися слова,
Зробили 3 сесію - дитина почала самостійно задавати питання.
Мікрополярізаціія кожен раз як би допомагала знанням, які ми давали на заняттях засвоїтися.
В даному випадку - головне у певний час зупинитися. Коли ми домоглися головної для нас мети - створили мову, нехай з аграмматизмами, нехай мінімальну, але з дитиною з'явилася можливість спілкуватися, ми прибрали процедуру, тому що побоялися виникнення побічних ефектів через перестимуляції.

Догори