українка » 11 січня 2021, 16:42
Мутизм.
В основі мутизма лежить класичний невроз. Фізично здорова дитина без будь-яких органічних патологій і відхилень в інтелектуальному розвитку - не говорить: не відповідає на питання, не показує свою здатність говорити в принципі. Виглядає це так, немов дитина свідомо «дав обітницю мовчання».
Найчастіше, стан мутизма з'являється у образливих, чутливих і вразливих дітей. Але і позитивний, відкритий дитина може замкнутися і замовкнути, якщо йому довелося зіткнутися з несподіваною подразником: психотравма, несподіваний переляк, різка зміна навколишнього оточення. Розрізняють тотальний мутизм (дитина не говорить ні за яких обставин), виборчий (проявляється тільки в певних місцях або з окремими людьми), фобический (дитина боїться виглядати непривабливо) і депресивний (на тлі загального зниження активності, похмурості).
Дуже важливо розуміти, що при всій зовнішній схожості симптомів, все це абсолютно різні захворювання. Ефективність всієї подальшої роботи по реабілітації дитини залежить, в першу чергу, від того, наскільки вірно встановлено діагноз.
Мутизм.
В основі мутизма лежить класичний невроз. Фізично здорова дитина без будь-яких органічних патологій і відхилень в інтелектуальному розвитку - не говорить: не відповідає на питання, не показує свою здатність говорити в принципі. Виглядає це так, немов дитина свідомо «дав обітницю мовчання».
Найчастіше, стан мутизма з'являється у образливих, чутливих і вразливих дітей. Але і позитивний, відкритий дитина може замкнутися і замовкнути, якщо йому довелося зіткнутися з несподіваною подразником: психотравма, несподіваний переляк, різка зміна навколишнього оточення. Розрізняють тотальний мутизм (дитина не говорить ні за яких обставин), виборчий (проявляється тільки в певних місцях або з окремими людьми), фобический (дитина боїться виглядати непривабливо) і депресивний (на тлі загального зниження активності, похмурості).
Дуже важливо розуміти, що при всій зовнішній схожості симптомів, все це абсолютно різні захворювання. Ефективність всієї подальшої роботи по реабілітації дитини залежить, в першу чергу, від того, наскільки вірно встановлено діагноз.