Глобальні оголошення!



Гіперактивні діти

Відповісти Відповісти

Смайлики
:arrow: :wink: :yes: :nea: :ha: :hi: ::Р: :crazy: :sad: :impossible: :scare: :aggressive: :dash: :ireful: :cry: :cray: :В): :new: :=): :rose: :kiss: :confused: :pardon: :aplo: :clapping: :dance: :dreams: :love: :bad: :mamba: :***: :cleaning: :working: :help: :dokter: :(): :+++:
Більше смайликів
BBCode увімкнено
[img] увімкнено
[flash] вимкнено
[url] увімкнено
Смайлики увімкнено
Огляд теми
   

Розгорнутий вигляд Огляд теми: Гіперактивні діти

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 28 січня 2021, 08:36

Психолог Квятковська Людмила Юріївна
стратегія лікування
Індивідуальний підхід до кожної дитини, відстеження психо-емоційного стану та його корекція під час занять, повагу до почуттів дитини, ласкаве і чуттєве ставлення.
Використання принципу «йти за дитиною».
Використання принципу «окейно»: дитина завжди «Ок», його поведінка може бути не «Ок».
Застосування в роботі принципів методу прикладного поведінкового аналізу нетипової поведінки дітей.
Колегіальне обговорення складних випадків пацієнтів з приводу їх когнітивного розвитку з логопедами та психологами.
Виконувані процедури і операції:
Розвиваючі заняття з елементами арт-терапії: пальчикова живопис, монотипія, ліплення з пластиліну і солоного тіста, аплікація, штампонірованіе, мандали і інші нетрадиційні техніки.
Використання пальчикових ігор, вправ для розвитку міжпівкульна взаємодії, завдань з розвитку когнітивних процесів, логоритміки К. Железновой і шумових музичних інструментів.
Рекомендації батькам з приводу проведення занять з дитиною вдома.

прийом веде у Центрі стимулювання мозку

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 26 січня 2021, 08:51

Розлади мови при СДУГ
Порушення мовного розвитку є одним з найбільш частих супутніх розладів при СДУГ:

Такими симптомами є:

1.Речевие розлади: непомірність мови, зниження плавності, мова менш логічна, менш зв'язкова і організована; затримка розвитку внутрішнього мовлення; зниження здатності до граматично правильного мовного поведінки.

2.Нарушение центральних механізмів слуху: помилки при аудіологічних тестуванні викликані імпульсивним або несосредоточенность поведінкою;

3.Снижение інтелектуального рівня: видима нездатність триматися на рівні однолітків, може також виникати в результаті слабких виконавчих навичок, що частково впливає на рівень IQ. Спостерігаються порушення адаптації особливо в міжособистісної і соціальній сферах.

У дітей з СДУГ до 7 років не спостерігається повного дозрівання вищих мозкових функцій. Зокрема, це стосується і мовного розвитку. У зв'язку з цим дитина не готова до шкільного навчання. У шкільному віці можуть бути проблеми з освоєнням читання - дислексія. Дислексія має характерні клінічні прояви. При читанні дитина пропускає або плутає букви, склади, закінчення; недочітивает слова до кінця; пропускає рядки; невірно ставить наголоси; не може переказати прочитане, тому що читання носить вгадує характер; можлива наявність феномена «дзеркального читання».

Порушення читання зумовлюють порушення писемного мовлення - дисграфию. Клінічні прояви дисграфії наступні: феномен «дзеркального письма»; нерозбірливий почерк; пропуск букв, складів, недописування закінчень при листі; порушення узгодження слів у реченнях; плутає схожі по написанню і просторовому розташуванню літери (і-ш, л-м, т-п і т.д.).

Діти з вадами мовлення, обтяженими діагнозом СДУГ, вимагають до себе особливої ​​уваги. Логопед працює над звуковою стороною, загальним розвитком мови, обов'язково враховуючи також порушення координації рухів, недостатній розвиток дрібної моторики рук, нерозвиненість почуття ритму, знижений рівень розвитку вербальної пам'яті, уваги, сприйняття, ніж у дітей того ж віку з порушеннями в розвитку мови без гіпердинамічних . Мовні розлади у дітей з СДУГ вимагають більш ретельного підбору методів корекційної роботи.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 22 січня 2021, 11:42

«Центр стимуляції мозку» (ЦСМ) почав свою діяльність в січні 2013 року. Уже в перші місяці після відкриття, починаючи з декількох кабінетів, він став національною клінікою неврології і психіатрії, сюди їхали з усіх областей України. А до 2014 року ми стали міжнародної клінікою і почали приймати дітей з інших країн. У 2016 році клініка «Центр стимуляції мозку» прийняла пацієнтів з Нідерландів, Казахстану, Білорусі, Аргентини, Бразилії, Німеччини, Молдови, ОАЕ та інших країн (зокрема Азії та Африки). До 2020 року центр значно розширився. Зараз «Центр стимуляції мозку» - це сучасна неврологічна клініка, що спеціалізується на нейрореабілітації та відновної медицини
Фахівці успішно займаються корекцією різних психоемоційних станів, розвитком пам'яті, мислення, мовлення, письма і математичних здібностей, психологічної та фізичної реабілітацією дітей різного віку.

Але, основна місія Центру - допомога дітям з розладами аутистичного спектру, порушеннями мовної та пізнавальної функцій, порушеннями уваги, поведінки і рухової сфери, затримкою моторного розвитку, а також з виставленим діагнозом ДЦП
Напрямки роботи «Центру стимуляції мозку»

аудіотерапія;
логопедична корекція;
лікувальна фізкультура;
мануальні методики (лікувальний масаж, остеопатія, рефлексотерапія і мануальна терапія);
фізіотерапія;
нейромодуляціі;
сенсорна інтеграція;
корекційна педагогіка тощо.

* Центр Стимуляції Мозку сертифікований за міжнародним стандартом ISO 9001 діє до: 2015

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 19 січня 2021, 21:57

Сенсорна кімната: Фахівці

Сенсорний педагог Слободенюк Олег Юрійович
практичний психолог
Послуги, що надаються мед. послуги: Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення індивідуальних та групових занять по сенсорної інтеграції
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР, СДУГ


Довгань Марія Вікторівна
корекційний Педагог, Дефектолог

Проведення індивідуальних корекційних занять, розробка дидактичних матеріалів, проведення групових занять з логоритміки, надання консультаційної допомоги батькам
Працює з дітьми, що мають діагнози: ДЦП, УО, ЗПР,


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ СОПРОВОЖДАНІЕ ОСОБЛИВИХ ДІТЕЙ В УМОВАХ Сенсорний КІМНАТИ

Займаючись в сенсорній кімнаті Центру Стимуляції Мозку діти з особливими потребами ефективно освоюють свої рухові навички. Різноманітні варіації використання снарядів сприяють розвитку не тільки фізичної сили, але так само і тілесної пластики, спритності, балансу і координації. Розвиток отримує не тільки тіло, а й мозок. Простір сенсорної кімнати створює різноманітні завдання для мозку, які дитина вирішує за рахунок своєї рухової активності. Так процесі занять поліпшуються і когнітивні процеси і як наслідок академічна успішність. Комплекс вправ підбирається індивідуально під кожну дитину відповідно до діагнозом: комусь необхідні заспокійливі і розслаблюючі вправи; кому-то, в зв'язку з гіперактивністю, потрібно підібрати комплекс на зняття напруги і формування контролю над тілом. Фахівці підбирають різні варіації з урахуванням індивідуальних особливостей, чергування навантаження і поточних завдань для більш успішного розвитку особливих дітей.
Сенсорна Кімната надає велику допомогу в розвитку. Частина дітей навчилися відчувати стан власного тіла в рівновазі і продовжують адаптуватися до вестибулярним подразників. Для багатьох дітей заняття в Сенсорної кімнаті надають антистресовий ефект.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 13 січня 2021, 10:39

Відсутність побічних ефектів і реакцій робить БОС-терапію (біологічний зворотний зв'язок) дуже ефективною в роботі з дітьми та підлітками. Для продуктивного лікування методикою біологічного зворотного зв'язку необхідний дуже важливий фактор, пов'язаний конкретно з вашою дитиною - мотивація, тобто його безпосередню активну бажання одужати. Однак корисний результат вимагає часу і зусиль, для того щоб поліпшення і досягнення були досягнуті. Якщо ваша дитина не хоче виконувати інструкції БОС-терапевта і поставлені завдання, то навіть при наявності всіх інших виконаних умов результату не буде. Таким чином, рівень мотивації дитини є ключем до успіху БОС-терапії, а також бажанням брати активну участь в режимі лікування. Високий рівень мотивації може бути забезпечений психологічною установкою на одужання і над цим треба уважно працювати не тільки БОС-терапевта під час сеансів, а й самим батькам.
Лікування СДУГ являє собою сукупність медикаментозної терапії, психотерапії і методів корекції поведінки. Воно передбачає також залучення батьків і вчителів до процесу позбавлення від СДУГ шляхом створення в сім'ї та школі сприятливої ​​для дитини обстановки, заснованої на розумінні проблем, пов'язаних з його захворюванням.
Метод БОС-терапії в корекції СДУГ дозволяє • поліпшити основні характеристики уваги: ​​переключення, стійкість • зняти прояв тривожності, поліпшити психоемоційний стан дитини • оволодіти технікою діафрагмального дихання (зниження проявів імпульсивності, профілактика мовленнєвих порушень) • можливість навчитися керувати власною активністю (навчання техніки м'язового розслаблення)

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 11 січня 2021, 16:48

Під час проведення терапії (тренінгу) дитина розташовується в зручному кріслі. У веселій і невимушеній формі у вигляді зрозумілих дитині образів, звуків і символів (так званих сигналів зворотного зв'язку), на екрані монітора демонструються змінюються в міру тренінгу його фізіологічні параметри, навчаючи його контролювати власну активність і поведінку, а також - тренувати певні пізнавальні здібності. БОС-терапевт уважно стежить за змінами у фізіологічному стані дитини, що дозволяє дозувати навантаження під час проведення заняття (тренінг дихання, тренінг на м'язову релаксацію). Дитина сама втягується в процес одужання, вчиться усвідомлено управляти своїми емоціями, концентрувати увагу, свідомо координувати моторику, реагувати на зовнішні подразники і стресові ситуації. Чи не дитиною керують, а дитина сама вчиться керувати своїм тілом і психікою. Активне і цілком усвідомлене участь дитини в БОС-тренінгу пояснює високу ефективність даної БОС-методики.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 08 січня 2021, 12:24

Бос і сдвг- детально

Біологічний зворотний зв'язок (БОС) - це «фізіологічне дзеркало», яке дає можливість вашій дитині бачити і управляти багатьма своїми фізіологічними функціями.
За допомогою біопараметріческіх датчиків, встановлених на тілі і поверхні голови дитини, фіксується біоелектрична активність його головного мозку та інші певні фізіологічні параметри (ці параметри варіюються залежно від завдань конкретного заняття) БОС-терапевт за допомогою спеціальної комп'ютерної програми обробляє ці сигнали і отримує інформацію про ключових функціональних компонентах організму, в тому числі і мозкової активності дитини, так званих ритмах мозку (тета, альфа, бета і інших). Залежно від поставленого завдання і стану дитини, для корекції його психофізіологічного стану деякі з них необхідно посилити, тоді як інші - послабити. Для цього в комп'ютерній тесті тренінгу, який заздалегідь готує фахівець, поведінку якогось персонажа (наприклад, швидкість машинки або поїзда) змінюється в режимі реального часу в залежності від того, наскільки виражені підкріплені і придушуються ритми мозку. 6 такій ситуації ігрова мотивація, а також азарт дитини є визначальним фактором, який змушує мозок дитини змінювати характер своєї роботи в бік більш стабільних і функціональних станів. Залежно від конкретної ситуації з даними дитиною і його індивідуальних особливостей, БОС-терапевт виділяє ті області його мозку, на які буде націлено особливу увагу і упор під час терапії і тренінгу, при цьому, безумовно, дитина залишається головною дійовою особою.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 06 січня 2021, 15:14

Якщо в родині гіперактивна дитина, що робити батькам.


Отже-му вас дитина гіперактивний, збудливий. Швидше за все, це змінити Ви не зможете, так як це фізіологія, його особливість. Вам залишається тільки ПРИЙНЯТИ це і ДОПОМОГТИ вашій дитині адаптуватися до життя. Це, мабуть, найголовніше: він себе так веде не тому, що погано вихований, хоче комусь нашкодити, а тому що ВІН ТАКИЙ і йому самому дуже складно! Адже навколо все намагаються його посадити, примусити щось робити, лають, зляться на нього, ображаються! І тільки Ви намагаєтеся зрозуміти його і допомогти. А йому дуже складно! Адже він заручник своєї непосидючості. І йому дуже потрібна ваша допомога.

Тому:

1. Дізнайтеся, чи є поруч з вами державні психологічні центри, які займаються реабілітацією і корекцією дітей з особливостями розвитку.

При такій активності дуже корисні спеціально організовані групові корекційні заняття, на яких дитина вчитися саморегуляції, правилам спілкування, вмінню самоконтролю і пізнання себе і своїх особливостей. А також надається допомога батькам.

2. Що можете зробити Ви самі. Є кілька правил організації життя активних діток:

Так як вашій дитині не вистачає внутрішньої регуляції себе, Вам необхідно забезпечити йому зовнішню регуляцію, тобто Ви за нього його регулюєте. Як це виглядає:

Простройте чіткий режим дня і щодня виконуйте його, причому аж до хвилин!
Кожен день, вранці вивішують план дня і нагадуйте йому: «Зараз ми робимо ..., потім ..., а потім», і чітко цього дотримуйтесь. Будьте для нього зовнішніми кордонами.

Продумайте чітку систему заохочень за успіхи, за чітке дотримання плану.
Наприклад, вчасно вийшли в школу, обов'язково вкажіть це, скажіть, як Вам приємно, що Ви вийшли вчасно, який у вас зібраний дитина. Можна робити якісь маленькі подарунки за кожен такий успіх. Або придумати систему зірочок: за кожен успіх - зірочка, 5 зірочок - ви купуєте разом якусь гру, яка подобається вашому синові і ввечері 10 хвилин в неї граєте. Або щось інше. Не пошкодуйте часу, продумайте систему заохочень вашого сина. Це дуже важливо! Гіперактивні дітки дуже чутливі до ласки, похвали і заохочень. І НІЯКИХ ПОКАРАНЬ! Вони просто протипоказані.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 04 січня 2021, 10:35

Програма БОС здійснює одночасну обробку ЧСС (частота серцевих скорочень) і ЧД (частота дихання) з послідовним завданням необхідних характеристик тривалості вдиху / видиху, рівномірністю розташування текстового матеріалу на видиху і індикацією по каналах мультимедійної БОС відхилень реальних показників від еталонних.

Побудова програми на модульній основі дозволяє вільно планувати сеанс і управляти його ходом. Різні рівні складності налаштувань сюжетів дають можливість адаптувати їх під свої вимоги, починаючи від вибору типу зворотного зв'язку і аж до створення свого власного варіанту сюжету.

Комплекс забезпечує постійний контроль змін функціонального стану людини в спокої і при мовних навантаженнях з визначенням «фізіологічної ціни» мови і змін якості мови, а також дозволяє здійснювати поетапне вдосконалення мови методом БОС.

Тривалість основного курсу корекції і вдосконалення голосу і мови 25-30 занять по 20 хвилин кожне.

Re: Гіперактивні діти

Повідомлення українка » 30 грудня 2020, 11:12

Стеценко Тетяна Іванівна
Дитячий епілептології, кандидат медичних наук, В.С.
Стаж більше 20 років, понад 40 статей по епілепсії, головних болів, демієлінізуючих
захворювань нервової системи у дітей.
Член EPNS (Європейської асоціації дитячих неврологів), ICNA (Міжнародної асоціації дитячих неврологів)
проводить:
Патронаж дітей до року, епілепсія, генетика епілепсії та інших неврологічних захворювань,
Головні болі і тики у дітей,
Діагностика рідкісних і спадкових захворювань нервової системи у дітей
Аутоімунні захворювання нервової системи (нейроімунологія)
Прийом веде на базі Київського Центру Стимуляції Мозку, 093 170 1659

Догори