lore1ei » 11 лютого 2011, 17:05
Були нині на першому занятті в центрі "Мацьопа".
Прихований текст. Щоб його побачити, Вам необхідно зареєструватися!
Отже, що мені сподобалось, звичайно перше те, що є безкоштовне пробне заняття, щоб дарма не платити за місяць якщо не піде.
Приміщення в австрійському будинку, квартира з 5 величезних кімнат з високими стелями, часте прибирання, провітрення.
Перед початком заняття є час освоїтись, помацати кожну іграшку, покидати кульки, які по всій кімнаті.
Українська і англійська мова в дуже доступному творчому поданні через пісеньки і картинки.
Танці, батут, ігровий масаж.
Малювання пальчиковими фарбами окремо, і спільне розмальовування малюнка за одним столом пензликом.
Розклеювання картинок, сьогодні було заняття"В африці", тому клеїли банани, пальми, слонів, зебрів, левів і т.д.
Не сподобалось те, що дуже різкий був перехід від одної гри до іншої, не всі діти освоювались одразу. Наприклад клеїли, тут оп, починаються пісні, вихователь одразу забирає клей і картинки, діти починають плакати, бо їх процес захопив, а тут забирають.
Можливо треба іншу гру починати з зацікавлення, щоб діти лишили клей і пішли гратисьв інше, а батьки тим часом забрали лишнє.
Діткам до півтора року думаю рано(був річний хлопчик, то нічо його крім циці не цікавило).
Були нині на першому занятті в центрі "Мацьопа".
[i]Прихований текст[/i]
Отже, що мені сподобалось, звичайно перше те, що є безкоштовне пробне заняття, щоб дарма не платити за місяць якщо не піде.
Приміщення в австрійському будинку, квартира з 5 величезних кімнат з високими стелями, часте прибирання, провітрення.
Перед початком заняття є час освоїтись, помацати кожну іграшку, покидати кульки, які по всій кімнаті.
Українська і англійська мова в дуже доступному творчому поданні через пісеньки і картинки.
Танці, батут, ігровий масаж.
Малювання пальчиковими фарбами окремо, і спільне розмальовування малюнка за одним столом пензликом.
Розклеювання картинок, сьогодні було заняття"В африці", тому клеїли банани, пальми, слонів, зебрів, левів і т.д.
Не сподобалось те, що дуже різкий був перехід від одної гри до іншої, не всі діти освоювались одразу. Наприклад клеїли, тут оп, починаються пісні, вихователь одразу забирає клей і картинки, діти починають плакати, бо їх процес захопив, а тут забирають.
Можливо треба іншу гру починати з зацікавлення, щоб діти лишили клей і пішли гратисьв інше, а батьки тим часом забрали лишнє.
Діткам до півтора року думаю рано(був річний хлопчик, то нічо його крім циці не цікавило).