Natalinda » 12 січня 2015, 12:30
Я більше розцінювала ці заняття як залучення до бібліотеки) тобто трішки щось поробили і гайда до книжок) як би там не було і які б добрі і милі не були працівники - та вони перш за все бібліотекарі, а не вчителі чи вихователі, тому звісно і методики проведення занять з такими дітками, ні ще якихочь там особливостей знати не повинні.
Я для себе першим пунктом писалал що це безкоштовно, тому мене повністю влаштовувала можливість безкоштовно дитині зайнятися якимось одним видом діяльності хвилин 15, і повчитися спілкуватися з однолітками решту часу. Процес соціалізації для мене був на першому місці) з цих позицій мене влаштовувало все-все-все))))) Синок досі питає чому ми не йдемо до бібліотеки, досі памятає працівників, і як звертаємо в ту вуличку то оживляється - бо думає що йдемо нарешті в бібліотеку. Якось тре таки вибратися, може нас ще не забули)
Я більше розцінювала ці заняття як залучення до бібліотеки) тобто трішки щось поробили і гайда до книжок) як би там не було і які б добрі і милі не були працівники - та вони перш за все бібліотекарі, а не вчителі чи вихователі, тому звісно і методики проведення занять з такими дітками, ні ще якихочь там особливостей знати не повинні.
Я для себе першим пунктом писалал що це безкоштовно, тому мене повністю влаштовувала можливість безкоштовно дитині зайнятися якимось одним видом діяльності хвилин 15, і повчитися спілкуватися з однолітками решту часу. Процес соціалізації для мене був на першому місці) з цих позицій мене влаштовувало все-все-все))))) Синок досі питає чому ми не йдемо до бібліотеки, досі памятає працівників, і як звертаємо в ту вуличку то оживляється - бо думає що йдемо нарешті в бібліотеку. Якось тре таки вибратися, може нас ще не забули)