taranjka » 03 лютого 2015, 13:18
так собі подумалося. про можливі форми звязку між вчителем-батьками.
вчитель раз в місяць заповнює форму для кожного учня - не що дитина знає математику на 5 а мову на 3. а скоріше типу - зацікавлення до математики - і 5 балів по шкалі, до мови стількито, каліграфія стількито, ентузіазм на уроках....
але це знову ж таки вчителю важче, не тому, що заповнювати щось, а тому що питання стоїть тепер інше і відповідальність з учня (шо він не знає) лягає і на вчителя - що він не зумів зацікавити...
щодо помилок то я згідна - своїй завжди виділяю тільки те, що в неї вийшло найкраще і вчу, що всім нам щось не вдається або помиляємося, але це не причина занепадати духом і починати все з початку. лише нагода, щоб зробити краще

так собі подумалося. про можливі форми звязку між вчителем-батьками.
вчитель раз в місяць заповнює форму для кожного учня - не що дитина знає математику на 5 а мову на 3. а скоріше типу - зацікавлення до математики - і 5 балів по шкалі, до мови стількито, каліграфія стількито, ентузіазм на уроках....
але це знову ж таки вчителю важче, не тому, що заповнювати щось, а тому що питання стоїть тепер інше і відповідальність з учня (шо він не знає) лягає і на вчителя - що він не зумів зацікавити...
щодо помилок то я згідна - своїй завжди виділяю тільки те, що в неї вийшло найкраще і вчу, що всім нам щось не вдається або помиляємося, але це не причина занепадати духом і починати все з початку. лише нагода, щоб зробити краще :yes: