гра з вогнем » 21 грудня 2018, 19:21
Я теж програму 5-го дивилася, з нового має бути ділення і множення дробів та десяткових чисел. Я вже навчила його з десятковими, а от дроби боюся навіть починати, бо і так я його вчу зовсім іншими способами. А ще мої способи дуже примітивні, побоююся його неправильно навчити.
Це як віднімання чи діленя правильно вчити через концепцію цілого числа і частини числа, а не так як ото я, віднімання то віднімання, переносимо - міняємо знак, без розуміння чому знак змінюється.
Я маю таку саму проблему з дробами і відповідно відсотками, тому дуже-дуже боюся не так навчити.
Ulkanet, я думаю це тому, що теперішній другий, то як колись перший. Я помітил, що ми теж більше вчимо те, що я колись вчила на рік раніше. Але я в школу в 7 пішла, а він в 6. І років вчилася менше. Розказала б тобі, що він вчив у другому, але не пам'ятаю точно. Думаю те саме. А от табличку множення у тутешньому розумінні, взагалі у третьому! Це я добре пам'ятаю. Бо таблички множення тут не задають взагалі, але вони щодня робили множення ділення на швидкість і відповідно без таблички множення зі швидкістю були проблеми
Але от вже минуло 2 роки і можу сказати, щотакий спосіб теж працює.
Я теж програму 5-го дивилася, з нового має бути ділення і множення дробів та десяткових чисел. Я вже навчила його з десятковими, а от дроби боюся навіть починати, бо і так я його вчу зовсім іншими способами. А ще мої способи дуже примітивні, побоююся його неправильно навчити.
Це як віднімання чи діленя правильно вчити через концепцію цілого числа і частини числа, а не так як ото я, віднімання то віднімання, переносимо - міняємо знак, без розуміння чому знак змінюється.
Я маю таку саму проблему з дробами і відповідно відсотками, тому дуже-дуже боюся не так навчити.
[b]Ulkanet[/b], я думаю це тому, що теперішній другий, то як колись перший. Я помітил, що ми теж більше вчимо те, що я колись вчила на рік раніше. Але я в школу в 7 пішла, а він в 6. І років вчилася менше. Розказала б тобі, що він вчив у другому, але не пам'ятаю точно. Думаю те саме. А от табличку множення у тутешньому розумінні, взагалі у третьому! Це я добре пам'ятаю. Бо таблички множення тут не задають взагалі, але вони щодня робили множення ділення на швидкість і відповідно без таблички множення зі швидкістю були проблеми :hi: Але от вже минуло 2 роки і можу сказати, щотакий спосіб теж працює.